ásibëgëjimas ir kas kà 'daro'
ásibëgëjimas ir kas kà 'daro'
<perkelta tema>
atsipra�au už kvailà klausimà, bet �itoj vietoje nëra klaidos? labai jau lëtai, kažkaip:
"0-60 mph 7.6 secs"[
atsipra�au už kvailà klausimà, bet �itoj vietoje nëra klaidos? labai jau lëtai, kažkaip:
"0-60 mph 7.6 secs"[
Nera klaidos nurasant nuo gamintojo specifikacijos, kitas klausimas is kur tas skaicius ir kiek tai atitinka tikrove, t.y. tai ka galima isspausti. 60 mph pasiekiamas 2-u begiu ir su 6K RPM startu turetu buti maziau 7s. 0-60 nera tas rodiklis, kuris daug ka lemia valilinimeGT-ti wrote:"0-60 mph 7.6 secs"
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
nu tai tokis vaikiskas klausimas pasistojo:
tojotistai celikistai turbut esat dragine su standartiniais 200sx, tiek S13, tiek S14.
tai norejau paklaust kaip sekesi? parasykit mazdaug kokia trasa buvo, kiek korpusu skirtumas buvo, kokios modifikacijos. cia klausiu siaip, is idomumo. dar jei kas draginot su crx, tiek su vtec, tiek paprastu, irgi parasykit.
tojotistai celikistai turbut esat dragine su standartiniais 200sx, tiek S13, tiek S14.
tai norejau paklaust kaip sekesi? parasykit mazdaug kokia trasa buvo, kiek korpusu skirtumas buvo, kokios modifikacijos. cia klausiu siaip, is idomumo. dar jei kas draginot su crx, tiek su vtec, tiek paprastu, irgi parasykit.
MICRA dci 82 ag
S2000
S2000
Šiaip užkliuvo, kad labai mažai, mažiau nei mano kibirėlis, kuris tą 100 km/h tik trečia pavara pasiekia.Conan wrote:Nera klaidos nurasant nuo gamintojo specifikacijos, kitas klausimas is kur tas skaicius ir kiek tai atitinka tikrove, t.y. tai ka galima isspausti. 60 mph pasiekiamas 2-u begiu ir su 6K RPM startu turetu buti maziau 7s. 0-60 nera tas rodiklis, kuris daug ka lemia valilinimeGT-ti wrote:"0-60 mph 7.6 secs"
O geriausias rodikilis, tai aišku 1/4 mylios, tada pasimato, kas yra kas ;]
Nu pas Charade 125 Ag/t, Celica 135 Ag/t ... Bet ten 4WD. Teisingai ebola sako, 60ft pas mane prastas labai, dėl senų ir netinkamų padangų, 2WD ir lameriško starto ;]] 60ft - virš 3,0 sec ... Baisu ...Conan wrote:Galios/svorio santikys daro stebuklus!GT-ti wrote: Šiaip užkliuvo, kad labai mažai, mažiau nei mano kibirëlis, kuris tà 100 km/h tik treèia pavara pasiekia.
O geriausias rodikilis, tai aišku 1/4 mylios, tada pasimato, kas yra kas ;]
P.S.
Man taip atrodo ar tu vienintelis forume rasai lietuviskai? Neisipaiso i bendra konteksta
P.S. Už lietuvybę nepykit, lietuvis esu ... ;]
1. Koks vairavimo stilius patinka?
2. Ar patinka masina?
3. Ar tinka $$$?
4. Patikimumas, eksplotaciniai $, stovis, potencialas ir daug daug daug kitu kriteriju, kurie jau kiekvienam uzima savo vieta eileje..
S13:
1. drift/grip
2. normaliai
3. yup
4. nelabai, nelabai, nelabai, geras, bla bla bla
GT4:
1. grip (nebent + power-sliding)
2. yup
3. normaliai
4. yup, oi ne, ok, 1/2 bb, bla bla
Kazkas tokio .. dumaj Vasia!
su stockiniu s14a esu. gavo stipriai. acordas type-r. gavo stipriai. impreza my00 gavo..kaimietis wrote:tojotistai celikistai turbut esat dragine su standartiniais 200sx, tiek S13, tiek S14.
tai norejau paklaust kaip sekesi? parasykit mazdaug kokia trasa buvo, kiek korpusu skirtumas buvo, kokios modifikacijos.
..
Del gt-4/CS greitejimo iki 0-100 km/h... kiek teko dometis, tai "neoficialiuose saltiniuose" (pvz., i-nete) dazniausiai nurodomas laikas yra 7.6-7.9 s (kas is tiesu is paziuros nera stulbinamas rezultatas). Kita vertus, turiu as toki sena vokiska ADAC 90-91 m. kataloga, tai ten nurodomas 6.9 s laikas...
eddie_gt4 wrote:Del gt-4/CS greitejimo iki 0-100 km/h... kiek teko dometis, tai "neoficialiuose saltiniuose" (pvz., i-nete) dazniausiai nurodomas laikas yra 7.6-7.9 s (kas is tiesu is paziuros nera stulbinamas rezultatas). Kita vertus, turiu as toki sena vokiska ADAC 90-91 m. kataloga, tai ten nurodomas 6.9 s laikas...
cia priklauso nuo starto seip pvz evo raso kad isibege per ~6sek. realiai pamatuota ~4,5
..
tie duodami duomenis daug kur skiriasi, nes turiu 100NX GTi ir domejausi per kiek iki 100km isibegeja, tai pagal rusu duomenis- 8.2s
Bet pagal amerikonu duomenis:
Vehicle (alphabetical) 0 to 60 MPH 1/4 Mile
1991 Honda CRX Si 8.7 16.5
1991 Isuzu Impulse 9.3 16.9
1993 Mazda MX-3 10.3 17.6
1989 Nissan 240 SX 8.8 16.5
1991 Nissan NX 1600 9.9 17.3
1991 Nissan NX 2000 7.8 16.1
1990 Toyota Celica GT-S 10.5 17.6
Bet pagal amerikonu duomenis:
Vehicle (alphabetical) 0 to 60 MPH 1/4 Mile
1991 Honda CRX Si 8.7 16.5
1991 Isuzu Impulse 9.3 16.9
1993 Mazda MX-3 10.3 17.6
1989 Nissan 240 SX 8.8 16.5
1991 Nissan NX 1600 9.9 17.3
1991 Nissan NX 2000 7.8 16.1
1990 Toyota Celica GT-S 10.5 17.6
100NX GTI
Heheh! Dabar fainai skaitosi!impreza my00 gavo..
O del isibegejimo mano GT4cs laivas su G-meter'iu buvo pamatuotas - 7.5sec, lygiai kiek rx8.. Beje startas buvo neagresivus, jei aukstai revvinti, negaileti masinos ir sankabos + ne R17 ratai su oversized padangom (tada), tai manyciau ~7sec tikrai turi buti.. Bet manau tai tikrai ne esme!
GT4 - afigenas, sunkus, cruisinis laivas!
Bent kuris naujesnis stabziu stendas tuopaciu sveria kiekviena asi/rata. Diglitoj paneriu g. pvz.TLT wrote:Prie temos kalbant, vilniuje gal turite pasiulymu kur pasisverti?
Eli
Last edited by Eli on 03 May 2006, 13:40, edited 1 time in total.
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside