Domina visą inf apie supras.
Google ziurejau lt temų mazai apie supra.
Galvoju apie 90-91m 7mgte.
Problemas kaskiek žinau,bet kaip jas pašalinti,kainos maždaug?
Dėciau bmw dėže,kokie patarimai.
Šiuo metu renkuosi inf apie jas,pirmą turiu užbaigti iki balandžio sena daily car projektuka( atsisakiau turbo projekto)pradesiu supros paieškas.
supra mk3 pliusai, minusai,galios kelimas?
supra mk3 pliusai, minusai,galios kelimas?
Last edited by vikis_s on 03 Dec 2014, 18:09, edited 1 time in total.
Re: supra mk3 twin turbo 1g-gte
Kas konkrečiai domina, gal pirma google gali padėti?
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_G_engine#1G-GTE
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_G_engine#1G-GTE
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: supra mk3 twin turbo 1g-gte
Wikipedia aš žiūrėjau.man Ydomu pliusai minusai, kokiu varikliu geriau ziuret supra.modai? Kainos?pagrindinės problemos?Fever wrote:Kas konkrečiai domina, gal pirma google gali padėti?
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_G_engine#1G-GTE
Kaip ištaisyti tepimo problema,kainos?
Re: supra mk3 twin turbo 1g-gte
retas motoras ir kaip 7m turi problemų su tepimu. siūlau pamiršt ir kraut kažką iš JZ šeimos. nebent netingi pistis, turi laiko, noro ir $$$$$$$$$$$
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: supra mk3 twin turbo 1g-gte
kam noret egzotikos, jau JZ yra siokia tokia egzotika, bet 1g-gte tai isvis muziejinis beveik ir nei kazkokiu tai iskirtiniu savybiu, nei galios ten yra.
Gs430
Re: supra mk3 twin turbo 1g-gte
Aišku na tada ziuresiu su 7mgte, 1jz rasti irgi sunku,ir nemanau kad iki 2000£ Nupirksiu. Pasikeisiu 7m varikliui arp smeiges,metalinė tarpine ir galva bedu nebus .tik nzn Ka su tepimu daryt? ir kainos kokios.wanadoo wrote:kam noret egzotikos, jau JZ yra siokia tokia egzotika, bet 1g-gte tai isvis muziejinis beveik ir nei kazkokiu tai iskirtiniu savybiu, nei galios ten yra.
Dėžė dėciau bmw.
Visa supra mk3 jau egzotika,labai daug e30 yra,kainos irgi nelabai protingos anglijoi,tai ydomiau turet egzotika,ir netaip gaila pinigus kisti.
Rx7 neypirkciau, ir su dalim būtų sunku.datsun irgi.kaskaip nelabai kas lieka iš tokio stiliaus auto.
Re: supra mk3 twin turbo 1g-gte
Esu skaitęs kad supra mk3 buvo išleidus kažkoki reta modeliuka kurių buvo kaip supratau tik 250vnt, ir visi buvo juodos spalvos.tai čia gal ir buvo tas su 1g varikliu.
Re: supra mk3 pliusai, minusai,galios kelimas?
Ribota versija buvo SUPRA Turbo- A su 7mgte-u varikliu, jų buvo 500vnt.. ir visi jap rinkai... juodos, juodi ratai, "pabombinti" 7mgte varikliai...
ir dar buvo ribota versija Supra Turbo- R su 1jz-gte, pagrindinis skiriamasis ženklas recaro pilkos sedynės...
šiaip iš bendros istorijos kas liečia Supra mk3 variklius: buvo 2.0 N/A (1G-GE), 2.0TT (1G-GTE), 2.5TT (1JZ-GTE), 3.0 N/A (7M-GE), ir 3.0T (7M-GTE) varikliai....
Klausimas, kam tau tos supros reikia? Jei ruošiesi sportuot, tikrai nuoširdžiai linkiu ieškotis kito auto... mk3 sunkios, ne itin gerai išbalansuotos, nepasižymi geromis charakteristikomis o jei kalbant apie 7m tai kur dar lepus reiklus, smulkių techninių klaidų ar blogos priežiūros neatleidžiantis variklis...
O jei šiaip prijauti "jdm'ui" ieškaisi labiau savaitgalinės auto smagiems prasilėkimais, gali imt mk3...
protingiausia būtų ieškoti 7mgte su r154 dėže.. ir po biški taupytis 2jzge-t, 1jzgte, 2jzgte swapui... Kai pribres reikalas.- nesunkiai galėsi prisitaikyt dėžę ar 7mgte elektroniką, taip sutaupydamas pinigų...
Na o jei visgi norėsi pasilikti prie 7m,- gausu įvairiausių postų forumuose: supramania.com, supraforums.com su gan nemažu sąrašu procedūrų pakelti variklio galią bei ilgaamžiškumą, tik sumoj tai dažniausiai kainuoja ne ka mažiau nei jz swap'ai...
ir dar buvo ribota versija Supra Turbo- R su 1jz-gte, pagrindinis skiriamasis ženklas recaro pilkos sedynės...
šiaip iš bendros istorijos kas liečia Supra mk3 variklius: buvo 2.0 N/A (1G-GE), 2.0TT (1G-GTE), 2.5TT (1JZ-GTE), 3.0 N/A (7M-GE), ir 3.0T (7M-GTE) varikliai....
Klausimas, kam tau tos supros reikia? Jei ruošiesi sportuot, tikrai nuoširdžiai linkiu ieškotis kito auto... mk3 sunkios, ne itin gerai išbalansuotos, nepasižymi geromis charakteristikomis o jei kalbant apie 7m tai kur dar lepus reiklus, smulkių techninių klaidų ar blogos priežiūros neatleidžiantis variklis...
O jei šiaip prijauti "jdm'ui" ieškaisi labiau savaitgalinės auto smagiems prasilėkimais, gali imt mk3...
protingiausia būtų ieškoti 7mgte su r154 dėže.. ir po biški taupytis 2jzge-t, 1jzgte, 2jzgte swapui... Kai pribres reikalas.- nesunkiai galėsi prisitaikyt dėžę ar 7mgte elektroniką, taip sutaupydamas pinigų...
Na o jei visgi norėsi pasilikti prie 7m,- gausu įvairiausių postų forumuose: supramania.com, supraforums.com su gan nemažu sąrašu procedūrų pakelti variklio galią bei ilgaamžiškumą, tik sumoj tai dažniausiai kainuoja ne ka mažiau nei jz swap'ai...
Re: supra mk3 pliusai, minusai,galios kelimas?
Na auto savaitgaliams, tikrai ne sportui.man tiesiog patinka jos dizainas,ir old school.Dėl variklio nesu apsisprendęs, ziuresiu kaip finansai leis,nes yra minčių 2jzge + turbo.
Re: supra mk3 pliusai, minusai,galios kelimas?
Turejau ir iki dabar laikau, kad tai geriausia masina, kokia esu turejes, nors poto buvo nesamoniu ir su porsche ir su bmw ir su dar visokiom ala "sportinem" pizonu masinom 
Bandziau 1jz, 1.5jz (hirbridinis variklis) ir 2jz, tai man asmensikai pats nesveikiausias yra 7mgte
Bedu turi jei drozta ir prastai priziureta, bet siaip, idejus tarpine, arp'us ir jei finansai leidzia eagle rodus su weisco pristonais - neuzmusamas
Valdomumas jos labai neblogas, ypac dideliu greiciu, bet driftint ar pan tai nesitikek, ne tam skirta masina.
O siaip, tai as prijauciantis sleeperiams ir buvau atsirestauraves idealiai salona (kremine-ruda oda) ir isore pilnai. O buriau su 7mgte, kurio i jokia 1jz nesamone nebuciau keites uz jokius pinigus. 7m grozis pasireiskia su labai dideliu sukimo momentu zemose, o persidarius turba bent i .57trim gali lengvai turet 300 i ratus.
Del dezes tai... Nafig tau tas pasityciojimas su bemvo deze? Siose suprose stovi r154 dezes, sios dezes su mazom modifikacijom naudojamos iki dabar + be jokio isikisimo i jas jos drasiai laiko 700+ hp i ratus. Sutikt tokia uzvaikyta yra praktiskai neimanoma
Pries tokia nesamone darant paskaityk supracentral.com
Jei kas idomu - klausk, esu perrinkes visa masina 3 kartus ir po bisky dairausi mazos ribos hard topo 92 metu, galesiu pakonsultuot

Bandziau 1jz, 1.5jz (hirbridinis variklis) ir 2jz, tai man asmensikai pats nesveikiausias yra 7mgte

Bedu turi jei drozta ir prastai priziureta, bet siaip, idejus tarpine, arp'us ir jei finansai leidzia eagle rodus su weisco pristonais - neuzmusamas

Valdomumas jos labai neblogas, ypac dideliu greiciu, bet driftint ar pan tai nesitikek, ne tam skirta masina.
O siaip, tai as prijauciantis sleeperiams ir buvau atsirestauraves idealiai salona (kremine-ruda oda) ir isore pilnai. O buriau su 7mgte, kurio i jokia 1jz nesamone nebuciau keites uz jokius pinigus. 7m grozis pasireiskia su labai dideliu sukimo momentu zemose, o persidarius turba bent i .57trim gali lengvai turet 300 i ratus.
Del dezes tai... Nafig tau tas pasityciojimas su bemvo deze? Siose suprose stovi r154 dezes, sios dezes su mazom modifikacijom naudojamos iki dabar + be jokio isikisimo i jas jos drasiai laiko 700+ hp i ratus. Sutikt tokia uzvaikyta yra praktiskai neimanoma

Jei kas idomu - klausk, esu perrinkes visa masina 3 kartus ir po bisky dairausi mazos ribos hard topo 92 metu, galesiu pakonsultuot

Supra MKIII coming soon 
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt

TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt