Toyota Celica 185 gedimas.

Celica GT4, MR2, Supra ir pan.
atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Toyota Celica 185 gedimas.

Post by atmkiller »

Laba dieną. Nupirkau aš Toyota Celica 185, atvaryta buvo jinai iš Italijos. Reikėjo patvarkyti ši bei ta, bet negaliu nekaip sutvarkyti vieno defekto. Gal jus pagal simptomus galėsit man ką nors patarti. Kai variklis šaltas viskas gerai, bet kai sušyla prasideda šaudimas per duslintuvą, buvo įtartas kuro mišinys, bet nuvažiavau pas meistriukus pajungti prie kompo paaiškėjo kad mišinys tvarkoj ant visu apsisukimu lambda daviklis veikia pagal normas, surado tik kad buvo degimas blogai nustatytas tai pastate kaip turi būti. Šaudimas vis tiek liko. Varikliu buvo patikrinta kompresija visu cilindru vienoda po 11 Bar. Tikrintas tepalo slėgis irgi normoj, dar nebuvo patikrinta turbina bet prietaiso skydeli strelke rodo beveik iki galo (kai gerai pavarai).
Kokia galėtu buti priežastis? Ačiū už atsakymą.

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

Is tokio bendro paaiskinimo benros isvados:
- zvakes
- zvakiu laidai
- oro matuokle
...

Kada tau saudimas pasireiskia? Ant laisvu ar puciant?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

To Conan

Šaudimas prasideda kada variklis sušyla, šaudimą galima išgaut stovint ir kelis kartus iš eiles staiga paspausti akseleratoriaus pedalą ant antro ar trečio paspaudimo tikrai pradės šaudyt, važiojant pradeda šaudyt kada turbina pradeda pusti orą tai toks jausmas kak vienas ar netgi du cilindrai ne visada dirba ir kartais juos pramuša. Buvo pakeistas dar paskirtituvo „begunokas“ (bet pirktas Acuroi už 9 lt. Kažkaip labai pigu bet pagamintas JAPAN) kada tikrinom kompresija tai žvakes atrodę visai neblogos, aišku pagal „vaizdą“ nieko ne pasakysi bet mokėti už nauju komplektą 200 Lt. nesinori jaučiu laidu kaina bus analogiška. Dar norėjau pakeist paskirsitituvo dangteli bet radau TANAGROI kažkokį tai made in taiwan tai netgi nepirkau pastatyt toki bus dar blogiau negu su senu originalu. Gal gali pasakyti kur Vilniuje galima tokiai mašinai nupirkti Laidus Žvakes ir paskirstituvo dangteli geros kokybes ir už prieinama kaina?
Dėl oro matuokles kaip galima ja patikrint?

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

Pagal tai ka parasiai didesne tikimybe krenta zvakiu laidams. Kol mano motoras nesurinktas, galbut galeciau paskolinti savo laidus patikrinimui.

Kas liecia detales ir kainas:
- laidus rekomenduoja tik OEM (kainos nezinau), jokiu NGK, nekalbant jau apie shampinionus ir panasu slamsta;
- OEM dangtelis kainuoja ~230 Lt berods, bet zinau kas atveztu uz ~150.

Siaip nesunkias detales apsimoka pirkti per pazystamus uz atlanto, 2-3 kartus pigiau gaunasi, na dar atsiuntimas aisku prisideda.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

To conan

Dėl laidu butu labai gerai paskolint, iškart galėtume ir pabandyt pravažiot pasakytum kaip važioja gal ką reikia dar pareguliuoti. Tiesa tas meistras kur darę kompiuterine diagnostika pasakę kad šaudyt gali dėl nesureguliuotu vožtuvu. Ar taip gali būti? Ir dar vienas klausimas: leidžia vairo stiprintuvas, ar jis tinka nuo paprastos celikos su 2.0 ar 1.6 litro varikliais?, ar labiau apsimoka ji atrestauruoti (Hidromotoras pasakę kad už 200 gali sutvarkyti)

User avatar
Gangas
Posts: 64
Joined: 24 Nov 2004, 10:48
Location: Kaunas
Contact:

Post by Gangas »

Siulau pasiziureti i isiurbimo kolektoriaus tarpine ir ypac atidziai i ismetimo kolektoriu ir jo tarpine.
Mobile phone# +370 680 34278
Xtra Racing

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

To Gangas

Kiek aš suprantu jeigu butu nesandari įsiurbimo tarpine tai turbina nesudarytu tinkamo slėgio, bet slėgis yra.(dar nepatikrinau su monometru)
Dėl išmetimo kolektoriau ir jo tarpines, buvo tikrinamas co hc ir dar kažkas(nepamenu kaip vadinasi liamda ten kažkas tokio)viskas normoj. (buvau nuvaręs viena mašinyte i technikine jų aparatas iškart parode kad duslintuvas yra nesandarus).

User avatar
Gangas
Posts: 64
Joined: 24 Nov 2004, 10:48
Location: Kaunas
Contact:

Post by Gangas »

atmkiller wrote:To Gangas

Kiek aš suprantu jeigu butu nesandari įsiurbimo tarpine tai turbina nesudarytu tinkamo slėgio, bet slėgis yra.(dar nepatikrinau su monometru)
Dėl išmetimo kolektoriau ir jo tarpines, buvo tikrinamas co hc ir dar kažkas(nepamenu kaip vadinasi liamda ten kažkas tokio)viskas normoj. (buvau nuvaręs viena mašinyte i technikine jų aparatas iškart parode kad duslintuvas yra nesandarus).
Nebutinai, isiurbimo kolektoriaus tarpine gali but pvz nesandari "one way only", kai yra boostas, tai sandaru, o kai vakuumas, tai pritraukia.
Ismetimo kolektoriaus tarpine velgi yra variantu panasiu, siaip is kart neatmesciau situ abieju variantu, nes labai daznai saudymo priezastis buna pasalinis nepamatuotas grynas oras pasiekes ismetima.
Mobile phone# +370 680 34278
Xtra Racing

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

To Gangas

Ok ačiū.
Tai bus antras etapas po laidu ir žvakių keitimo (jei pirmas etapas nepadės).

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

atmkiller wrote:Tai bus antras etapas po laidu ir žvakių keitimo (jei pirmas etapas nepadės).
Kelintu metu celica (mano 92)? Nuo 91/08 ejo kitoks paskirstytojas ir laidai.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
Gangas
Posts: 64
Joined: 24 Nov 2004, 10:48
Location: Kaunas
Contact:

Post by Gangas »

atmkiller wrote:To Gangas

Ok ačiū.
Tai bus antras etapas po laidu ir žvakių keitimo (jei pirmas etapas nepadės).
Kokia 90%, kad laidai ir zvakes ne prie ko.

Dar reiktu gal turbina paziuret, na, visa duslintuvo pradzia, kur karsta dar, kad uztektu gryno oro gavus uzsidegti.

Beje, gal saudymas dar su kuo nors susijes? Pvz. didele variklio apkrova, duobetu keliu ar dar kuo? Reikia daugiau simptomu, aplinkos ir salygu aprasymo, tada butu galima galvot daugiau kame negerumai gali slypeti.

Mano Nissanas saude, kai buvo sarvo viduje trukes sync sensoriaus laidas, tai dingdavo kibirkstis, po akimirkos vel atsirasdavo, kai duslerke budavo jau pilna degiojo misinio, tai drioksteldavo neblogai ;-)
Mobile phone# +370 680 34278
Xtra Racing

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

To Conan

Mano 1990 07,
Tai išeina kad pabandyti ne išeis.(keista Auto Data nerodo jokio skirtumo iki 94 metu)

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

To Gangas

Aš jau rašiau kad niekur važioti nereikia stovi vietoj pora kartu staigiai paspaudi akseleratorių ir kada apsukos mažėja dar paspaudi ir tada iššauna, arba bevažiojant(miesto sąlygom) kai turbina pradeda pusti tai tada pradeda trūkinėti ir šaudyt (toks įtarimas kad vienas cilindras nustoja veikti) Duslintuvas pilnai sutvarkytas, buvo pakeista gofrą, bet yra vienas niuansas mašina kada atvažiavo iš Italijos tai jai buvo išimtas priešpaskutinis bakelis, jo taip aš ir ne suradau, tai dabar garsas biški padidėjąs, gal dėl to?

User avatar
Gangas
Posts: 64
Joined: 24 Nov 2004, 10:48
Location: Kaunas
Contact:

Post by Gangas »

atmkiller wrote:To Gangas

Aš jau rašiau kad niekur važioti nereikia stovi vietoj pora kartu staigiai paspaudi akseleratorių ir kada apsukos mažėja dar paspaudi ir tada iššauna, arba bevažiojant(miesto sąlygom) kai turbina pradeda pusti tai tada pradeda trūkinėti ir šaudyt (toks įtarimas kad vienas cilindras nustoja veikti) Duslintuvas pilnai sutvarkytas, buvo pakeista gofrą, bet yra vienas niuansas mašina kada atvažiavo iš Italijos tai jai buvo išimtas priešpaskutinis bakelis, jo taip aš ir ne suradau, tai dabar garsas biški padidėjąs, gal dėl to?
Hmm... tokiu atveju tikrai nedirba cilindras(-ai), priezasciu labai daug negali buti, o jei nedirba tik 1 ar 2, tai pades laidai su zvakem, jei visi, tai bus kitur problemos, del boosto, tai pas mane su Nissanu kai laidas trukes buvo panasiai vyko, bet ant laisvu viskas OK budavo, tik kai boostas ir apkrova...
Mobile phone# +370 680 34278
Xtra Racing

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

peimi testeri ir pasitikrini tuos laidus. Imanomi punktai pagal mane gali buti sie(nors is 300km kazka diagnozuoja tik extrasensai :lol: ):
1. Laisvas dirzas arba blogos mietkes;
2. Laidai/zvakes
3. Nesandari isiurbimo sistema;
4.Kazkuris purkstukas/sistema meza blogai(CO nevisad mato tiesa);

Nu ir nebezinau. Yra stendai tokiems gedimams nustatyti - matosi zvakiu darbz ir t.t. Kodel nenuvarai? Cia tik garu prileisim ir tiek...
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

User avatar
Mar10
Posts: 458
Joined: 09 Oct 2004, 19:17
Location: Vilnius

Post by Mar10 »

SV!

Isigyjus tokia masina, iskart turi buti padaryti tokie dalykai:

* pakeisti VISUS filtrus
* pakeisti VISUS dirzus (patikrinti paskirstymo dirzo "metkes")
* pakeisti zvakes,laidus,dangteli, begunoka if nescessary
* purkstukus geriausia pravalyti + pakeisti gumas

* patikrinti kaip jau sake Gangas terpines ir ko ne svarbiausia VISUS turbo slangus - nuo filtro iki turbo -> turbo i cooleri -> guminis adaptorius i manifold'a
* GERAI isvalyti AFM'a

* degima nustatyti, naudojant DIAGNOSIS blokeli, nes daugelis meistru nezino kas tai yra ir su kuo valgoma ir nustato su 10-12min paklaida :?
* bendra diagnostika (nepamirstant patikrinti nors turbo shaft play)

* Uzblokuok EGR!!!
* Jei niekas is isvardinto nepadeda - electronics arba vacuum system... o tai jau koks ne koks o galvos skausmas

O istikruju duok darbo profams, tik ne pro fams, o profams.. ;)

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

atmkiller wrote: Dėl laidu butu labai gerai paskolint, iškart galėtume ir pabandyt pravažiot pasakytum kaip važioja gal ką reikia dar pareguliuoti.
kuo skiriasi laidai ir paskirstytojas nuo 91/08, siaip idomu?
As sau nuemiau nuo 3S-GE, tinka viens prie vieno, metu nezinau :)
atmkiller wrote: Tiesa tas meistras kur darę kompiuterine diagnostika pasakę kad šaudyt gali dėl nesureguliuotu vožtuvu. Ar taip gali būti?
kodel gi ne, bet labiau panashu i laidus/paskirstytoja, arba variantas kad dirzas 'kreivai' uzdetas, o prie jo ten ypatingai sunkus priejimas, jeigu variklis neisimtas
atmkiller wrote: Ir dar vienas klausimas: leidžia vairo stiprintuvas, ar jis tinka nuo paprastos celikos su 2.0 ar 1.6 litro varikliais?, ar labiau apsimoka ji atrestauruoti (Hidromotoras pasakę kad už 200 gali sutvarkyti)
Ziurint per kur leidzia, mano irgi leido, net strigineti buvo pradejes, ishsiardziau, isvaliau, pakeiciau riebokslius ir nuo tol viskas OK. Riebiksliai is Tokvilos kainavo ~20Lt :)
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

Sheikhas wrote:kuo skiriasi laidai ir paskirstytojas nuo 91/08, siaip idomu?
Kaip minimum laidu tvirtinimu...
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

Mar10 wrote:SV!

Isigyjus tokia masina, iskart turi buti padaryti tokie dalykai:

* pakeisti VISUS filtrus
* pakeisti VISUS dirzus (patikrinti paskirstymo dirzo "metkes")
* pakeisti zvakes,laidus,dangteli, begunoka if nescessary
* purkstukus geriausia pravalyti + pakeisti gumas
Ačiu
Filtrus ne visus bet pakeičiau (liko nepakeistas kuro filtras, bet ji griet nupirksiu)
Diržus nekeičiau, bet metke sutikrinau
Jo dėl žvakių ir laidu tai keisiu tik dabar reikia surinkti pinigu :? :)
Kokias gumas tu turi omenį purkštuku tarpines?

*
patikrinti kaip jau sake Gangas terpines ir ko ne svarbiausia VISUS turbo slangus - nuo filtro iki turbo -> turbo i cooleri -> guminis adaptorius i manifold'a
* GERAI isvalyti AFM'a

* degima nustatyti, naudojant DIAGNOSIS blokeli, nes daugelis meistru nezino kas tai yra ir su kuo valgoma ir nustato su 10-12min paklaida :?
* bendra diagnostika (nepamirstant patikrinti nors turbo shaft play)

* Uzblokuok EGR!!!
* Jei niekas is isvardinto nepadeda - electronics arba vacuum system... o tai jau koks ne koks o galvos skausmas

O istikruju duok darbo profams, tik ne pro fams, o profams.. ;)
Už visus patarimus ačiū. Dabar nors žinosiu i kuria puse žiūrėti.
Dėl Profu tai mano manymu Lietuvoj jų beveik nėra, arba jų nepagauti eiles mėnesiais i priekį. O važioti i didelius servisus nelabai noręsi ten tik ir žino kaip ratus balansuoti arba šarnyrus keist. Geriau aš jau pats savo rankom.

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

Sheikhas wrote:Ziurint per kur leidzia, mano irgi leido, net strigineti buvo pradejes, ishsiardziau, isvaliau, pakeiciau riebokslius ir nuo tol viskas OK. Riebiksliai is Tokvilos kainavo ~20Lt :)
Reikies ir man pabandyti išvalyt ir pakeist riebokšlius. Tu stiprintuvą nuėmei kai variklis buvo mašinoj ar variklis buvo išimtas? Kiek aš pažiūrėjau iš apačios tai turbūt bus ne lengva ji ištraukti. :(

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

nuemiau neisemes variklio, pavargti reikia, bet kas shitam kurinyje langvai nusiima :lol:
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
Mar10
Posts: 458
Joined: 09 Oct 2004, 19:17
Location: Vilnius

Post by Mar10 »

Yup... is dainos zodziu nei... shimsi! :D :lol:

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Post by r7kyc82k »

jei kiaura ismetimo sistema arti downpaipo-kelniu, tai saudymas pasireiskia zeminantis begiais arba stabdabt varikliu, tai yra kai ratai suka dviga ;) dalis to tinka jei ir voztuvu tarpeliai/metkes netinka. bet spoaudziant gaza-nesaudo ;)
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

atmkiller
Posts: 26
Joined: 19 Sep 2005, 17:40
Location: Vilnius

Post by atmkiller »

Visiem achiu uz patarimus.
Pakeichiau zvakiu laidus ir viskas. Variklis dabar dirba kaip bitute. :)
P.S. Laidus pirkau ne OEM o made in china uz 140Lt paziuresim kiek jie gyvens. :D

User avatar
vi
Posts: 29
Joined: 17 Oct 2005, 14:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by vi »

O va man pirma skylutė pasimatė su žalia ST185CS - irgi reiktų žvakių laidus pakeisti. Gal parekomenduosit kur japoniškus OEMinius nupirkti? Ar tiks ir kiniški už 140 :)

Iki, Vilius
-- ./vi # ST185CS

Post Reply