auto' svorio balansas
kazkur skaiciau kad ralio masinoms po galiniu tiltu deda ar ne 100kg balasta. O seip tai daugelis gatviniu geldu yra labai prastai subalansuotos. Pasverkit prie progos atskirai ratus, ir pamatysit. Golpas gti kiek zinau vien priekyje turi skirtuma apie 30 kg. O prokasams tas turi labai daug reiksmes.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
nugi i pensija tau dar kaip ir ne laikas
va as kokia bulka nusipirkciau, tai niekas ir neitartu
va as kokia bulka nusipirkciau, tai niekas ir neitartu
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
kad ten nera ka matuot - automatas, daily car. aisku, pats to norejau, bet trip-tronic sucks kai pavaziavau su 3,2 TT su DSG, tai dezes darbas kaip diena ir naktis. gaila, kad '01 metais DSG dar nebuvo.Groozdas wrote:Sveikinu Aiduli!. Nice buy!
Gal kada pasimeruojam Aubines?
o performance praradimas del trip-tronic nei daug nei mazai - lygiai 1s. tas pats variklis su manualu 0-100kmh daro per 5,7s, o mano su trip-tronic per 6,7. taip kad ner cia ka lygint su tavo
hmm... pasiziurejau audi.lt - tai ir i naujas a6 DSG kazkodel nededa, deda 6 begiu trip-tronicus. idomu kodel, gal kam nors teko ka nors girdeti ta tema?Aidas wrote:kai pavaziavau su 3,2 TT su DSG, tai dezes darbas kaip diena ir naktis. gaila, kad '01 metais DSG dar nebuvo.
p.s. sorry toyota specific uz "off-topicus", bet audi specific skyrelio nera o gal reiktu sukurti?!
o kaip su RS13?spade wrote:Chia gal S14...Groozdas wrote:na tikrai ne... Kiek pamenu manuale raso lyg ir 55/45, bet tirai ne fiftififti.
S13 - 51/49
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
O.T. Cia Pilaites ziede suomio Olli Virtanen su ziediniu Chervolet replika apie lietuviskas ziedines masinas (Aivaras Pyragius Audi Rs 4) "family sport wagon"...Conan wrote:Jokiu skyreliu limuzinams performance forume!Aidas wrote:p.s. sorry toyota specific uz "off-topicus", bet audi specific skyrelio nera o gal reiktu sukurti?!
Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Buvau siandien servisiuki su s13, tikrinau pakaba gavau tokius rezultatus:
Priekine asis 747kg (kaire 393kg, desine 354kg)
Galine asis 688kg (kaire 352kg, desine 336kg)
Cia matuota su zmogum aisku, tai gaunam pasiskirstyma:
52.06/47.94
Atsizvelgiant i zmogaus svori ~70kg galima teikt mases pasiskirstymas tikrai neblogas Go drift!!
p.s idomu pastebet bendra mase gaunasi 1435kg (atmetus zmogu 1365) is kur cia lisni 165kg atsirado? Skirtingai nei rasoma dokumentuose.
Priekine asis 747kg (kaire 393kg, desine 354kg)
Galine asis 688kg (kaire 352kg, desine 336kg)
Cia matuota su zmogum aisku, tai gaunam pasiskirstyma:
52.06/47.94
Atsizvelgiant i zmogaus svori ~70kg galima teikt mases pasiskirstymas tikrai neblogas Go drift!!
p.s idomu pastebet bendra mase gaunasi 1435kg (atmetus zmogu 1365) is kur cia lisni 165kg atsirado? Skirtingai nei rasoma dokumentuose.
Sold
tai negi 1190 - "sausas" svoris? kazkaip visada galvojau kad cia jau su viskuo......
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt