as irgi... voobshe neponial.. sounds quite offencive
Conan
Mar10
Atmkiller
Zalias CS irgi ne kitoj galaktikoj..
Ir dar kruvele GT4'ru in LT.. Jei kalba eitu apie CS.. tai dar kazkiek suprasciau.. bet vistiek..
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
siaip ten daugiau bajeris buvo del atsikratymo, nes nematau i ka keisti is tos pacios kainu lentyneles. tenka pripazint, kad gt4 visai smagi ir bent jau dabar esu nusprendes aplamai jos nepardavineti
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
vi wrote:Nu
* padangos - žieminės - 1K Lt
* padangos - vasarinės - 1K Lt
* ratlankiai - lieti - 1K Lt
* amortikai - koni - 1K Lt
* durelės + sparnas - 500 Lt
Va taip va litas po lito ir į 20K Lt įkopsiu ))
nenoriu labia gincytis or smth, bet is sito saraso rimtas punktas kuris itakoja masinos kaina tai tik dureles + sparnas. visa kita - crap. tada i sita sarasa gali det ir variklio tuninga iki kukliu 500 ag nes nei krutu lietu ratu, nei koni amortiku neprivalo turetu kiekviena tvarkinga masina don't you agree?
Jeigu as pradeciau skaiciuoti visus ibrezimus, ar palankstymus, tai pirmas reikalas butu vaziuoti i servisa ir visa perdazyti
Kazkodel man svarbiau kas viduj, o ne koks rubas GT4 ne i priemimus vaziuoti skirtas automobilis.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Beje as kazkada savo kalnu dviraciui po 20lt buvau rades..
No offence del sx'o, nuostabi masina, tiesiog paprastai Celica'i sunku surasti sparna, beveik neimanoma. O GT4 ST185 yra vienintele toyota su special wide-body(as apie kiebula, ne tik jo dalis), tai kad tai yra dar sunkiau..
Tai zmogus ten kebuliniu kaina parase ko gero, ne pirkimo
nepamenu bet kazkam rasiau zmogaus koordinates kuris pustos celicos formas dare ir sparnus, tik nepamenu kokios vienzo turi but formos,vadinas ir sparnus padarytu
nematei tu jo darbu, gali drasei lyginti su gamiklinem dalim is plastiko
ten zmogus zino ka daro
Jei ne klystu, tai maciau, grazu, bet ne 100% tiksliai, o del lengvumo dar klausimas... sparnai tai labai panasiai kaip stock'as sveria, jei ne daugiau..
Ir didziausias minusas bum - ir sutrupejo..
Bet esant tiurlingo atvejuj arba nerandant stock'o - tai butu iseitis..
Turiu tu sparnu foto.. veliau idesiu.
Kazkada mindes CS'o buves savininkas proekinius sparnus po 300 pardavinejo, stikloaudinio...
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
5 = virs 500 (vien sparnas bus 350-750, dureles apie 200 + dazymas)
Čia tai ginčidama.
Conan žino man teko keisti viena sparną. Sparną nupirkau pusta nuo GT4 už 90 Lt. (tik kad raudona teks perdažyt). Pirkau Vilniuje, jie reiks galiu telefoną surast to žmogaus.