Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
Taigi - pirma bedele per metus su puse nuo pirkimo
I vasaros pabaiga lauko temperaturai esant 22+ juntamas nezymus , bet juntamas galios sumazejimas. Labai juntama ypac rytais ar vesesnem dienom, kai temperatura +14+ . Tada masina jauciasi zymiai gyvesne. Pertikrinau, perverziau visas slangas, patikrinau boost'a su gauge - viskas OK. Pradzioj galvojau apie heat soak'a , bet sitas varintas lyg ir atpuola, nes masina retai kada stovi kamsciuose. Ka Jusu protingom galvom galima butu dar perziureti? Masina visiskas stock'as variklio/ismetimo atzvilgiu.
Esme, kad esant apie +18 ir maziau galima vazinet valandom - viskas ok - tik pakilus virs ~+22 atsiranda minetas nezymus galios stygius.
I vasaros pabaiga lauko temperaturai esant 22+ juntamas nezymus , bet juntamas galios sumazejimas. Labai juntama ypac rytais ar vesesnem dienom, kai temperatura +14+ . Tada masina jauciasi zymiai gyvesne. Pertikrinau, perverziau visas slangas, patikrinau boost'a su gauge - viskas OK. Pradzioj galvojau apie heat soak'a , bet sitas varintas lyg ir atpuola, nes masina retai kada stovi kamsciuose. Ka Jusu protingom galvom galima butu dar perziureti? Masina visiskas stock'as variklio/ismetimo atzvilgiu.
Esme, kad esant apie +18 ir maziau galima vazinet valandom - viskas ok - tik pakilus virs ~+22 atsiranda minetas nezymus galios stygius.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
mano rolla elgiasi panasiai. jei lauke ganetinai silta variklis tampa bukokas. kazkuriam uzsienio forume skaiciau, kad toyotos ecu yra besimokantys ir kai taip nutinka siulo paresetint ecu ir "ismokyt" ji is naujo. kiek tame tiesos negaliu pasakyt, nes masina siuo metu virinasi, o sia info suzinojau nesenai
AE82GT Twin Cam 16
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
vajeeeeezau
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
tipo atejai - paLOL'inai ir isejai nieko gero nepareses. Davai tokio lygio postus pasilaikom sau ? akivaizdu jog nevisu zinios yra vienodos.simioras wrote:vajeeeeezau
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
UTFG! neuzdavinejant durnu klausimu is kart
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
Typical...simioras wrote:UTFG! neuzdavinejant durnu klausimu is kart
galima paklaust kam tada forumas reikalingas ? guglas nepadeda ar bent jo duodamos versijos netinka. buk zmogus ir neberasyk jei neturi ka i tema atsakyt. visa kita i PM mielai priimsiu.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
reiketu kazkaip paziureti intake air temp... galbut tame trakte pakankamai pasikeicia temperatura tiek, kad kompas atitinkamai reaguoja ( pvz velina degima, kad isvengti detonacijos ar pan) ko pasekoje pasikeicia ir mobilio dinamika. Kazkaip paloginti visa reikala vaziuojant vesiau ir karsciau imanoma? Manau tada ir atsakymas butu...
P.S. cia nuo pirkimo toks pastebejimas ar tik dabar kazkada atsitiko?
P.S. cia nuo pirkimo toks pastebejimas ar tik dabar kazkada atsitiko?
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
I vasaros pabaiga...SR20DE wrote: P.S. cia nuo pirkimo toks pastebejimas ar tik dabar kazkada atsitiko?
Siaip nieko as ten nekrapsciau apart MAF'o pakeitimo tam visam intake'o reikale.
Dekui
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
na i temperatura gali reaguoti tik IAT...paziurek gal manualuose yra surasytos varzos priklausomybes nuo temperaturos...issukus pasimeginti su kokiu siltu vandeniu ar pantng wrote:I vasaros pabaiga...SR20DE wrote: P.S. cia nuo pirkimo toks pastebejimas ar tik dabar kazkada atsitiko?
Dekui
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
Siltas vanduo? Kam cia moksliniais tyrimais uzsiimineti?..
Jei yra abejoniu del galios imi Performance Box'a, ar panasu daikta ir pravaziuoji, jei dar kyla klausimu gali lipti ant stendo. Jei kazkas negerai atlieki elementaria diagnostika ir ziuri: boost, afr, knock, timing, iat, ct, egt ir visa kita... is kavos tirsciu tikrai niekas nieko neisburs.
Kiek zinau cia yra temos autoriaus (neblogo zmogaus tarp kitko) pirmas automobilis su turbokompresoriniu varikliu, naturalu, kad kyla klausimu, ne pirmas ir ne paskutinis jis... nesmerkim. Butu boost gauge, butu klausimu, kodel vasara maziau pucia, o ziema daugiau
Jei yra abejoniu del galios imi Performance Box'a, ar panasu daikta ir pravaziuoji, jei dar kyla klausimu gali lipti ant stendo. Jei kazkas negerai atlieki elementaria diagnostika ir ziuri: boost, afr, knock, timing, iat, ct, egt ir visa kita... is kavos tirsciu tikrai niekas nieko neisburs.
Kiek zinau cia yra temos autoriaus (neblogo zmogaus tarp kitko) pirmas automobilis su turbokompresoriniu varikliu, naturalu, kad kyla klausimu, ne pirmas ir ne paskutinis jis... nesmerkim. Butu boost gauge, butu klausimu, kodel vasara maziau pucia, o ziema daugiau
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
Nu o placiau?!tng wrote: Siaip nieko as ten nekrapsciau apart MAF'o pakeitimo tam visam intake'o reikale.
Dekui
Kas su MAF'u daryta? Koks dabar yra idetas? Part # toks pat, kaip originalaus
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
MAF'as originalus Toyotinis. Gavau uz labai pigiai nauja, tai pasikeiciau. Su senuoju nieko blogo nebuvo - dabar turiu ji kaip atsargini.dolphin wrote: Nu o placiau?!
Kas su MAF'u daryta? Koks dabar yra idetas? Part # toks pat, kaip originalaus
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
jokio stebuklo... pvz VEMS'ui koki EGT sensoriu nelabai isivaizduoju kaip kitaip nei su verdanciu vandeniu sukalibruotidolphin wrote:Siltas vanduo? Kam cia moksliniais tyrimais uzsiimineti?..
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
Prie ko cia EGT, ar sensoriu kalibravimas?
Tema nera apie tai.
As pasiuliau iskart eit prie reikalo, jei kyla klausimu del galios.
Ir siaip IAT sensoriui vanduo gali buti zalingas, priklausomai nuo jo tipo.
Tema nera apie tai.
As pasiuliau iskart eit prie reikalo, jei kyla klausimu del galios.
Ir siaip IAT sensoriui vanduo gali buti zalingas, priklausomai nuo jo tipo.
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
garantuotai,kompas arba retardina degima arba gal busta kerta,ar dar kaip kitaip riboja povery, del isaugusio dinaminio suspaudimo laipsio(temperaturos atzvilgiu, o temperatura ir kompresija yra taspats) uztai pas tave neatsiranda pvz skle stume at tarpine neina parukyt taip greit.
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
Per daugiau nei du metus, jau spėjo ir automobilį parduoti
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
zmogui koja gipse, tai nersia dabar per forumusMart. wrote:Per daugiau nei du metus, jau spėjo ir automobilį parduoti
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
tai kodel sita tema vis isoka i naujienas man,kaskas cia susipise tocnai
Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui
markink visa foruma kaip perskaityta ir tada nebeatkasi tokiuNiokas wrote: tai kodel sita tema vis isoka i naujienas man,kaskas cia susipise tocnai
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced