Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Celica GT4, MR2, Supra ir pan.
User avatar
tng
Posts: 80
Joined: 21 Jan 2007, 03:40
Location: jUKei

Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby tng » 21 Sep 2010, 17:37

Taigi - pirma bedele per metus su puse nuo pirkimo :o
I vasaros pabaiga lauko temperaturai esant 22+ juntamas nezymus , bet juntamas galios sumazejimas. Labai juntama ypac rytais ar vesesnem dienom, kai temperatura +14+ . Tada masina jauciasi zymiai gyvesne. Pertikrinau, perverziau visas slangas, patikrinau boost'a su gauge - viskas OK. Pradzioj galvojau apie heat soak'a , bet sitas varintas lyg ir atpuola, nes masina retai kada stovi kamsciuose. Ka Jusu protingom galvom galima butu dar perziureti? Masina visiskas stock'as variklio/ismetimo atzvilgiu.
Esme, kad esant apie +18 ir maziau galima vazinet valandom - viskas ok - tik pakilus virs ~+22 atsiranda minetas nezymus galios stygius.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]

User avatar
deshriuz
Posts: 40
Joined: 26 Feb 2009, 12:51
Location: Kaunas

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby deshriuz » 21 Sep 2010, 18:48

mano rolla elgiasi panasiai. jei lauke ganetinai silta variklis tampa bukokas. kazkuriam uzsienio forume skaiciau, kad toyotos ecu yra besimokantys ir kai taip nutinka siulo paresetint ecu ir "ismokyt" ji is naujo. kiek tame tiesos negaliu pasakyt, nes masina siuo metu virinasi, o sia info suzinojau nesenai :)
AE82GT Twin Cam 16

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby simioras » 21 Sep 2010, 22:06

vajeeeeezau :lol: :lol: :lol:
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
tng
Posts: 80
Joined: 21 Jan 2007, 03:40
Location: jUKei

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby tng » 21 Sep 2010, 22:26

simioras wrote:vajeeeeezau :lol: :lol: :lol:


tipo atejai - paLOL'inai ir isejai nieko gero nepareses. Davai tokio lygio postus pasilaikom sau ? akivaizdu jog nevisu zinios yra vienodos.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby simioras » 21 Sep 2010, 22:28

UTFG! neuzdavinejant durnu klausimu is kart
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
tng
Posts: 80
Joined: 21 Jan 2007, 03:40
Location: jUKei

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby tng » 21 Sep 2010, 22:32

simioras wrote:UTFG! neuzdavinejant durnu klausimu is kart

Typical...
galima paklaust kam tada forumas reikalingas ? guglas nepadeda ar bent jo duodamos versijos netinka. buk zmogus ir neberasyk jei neturi ka i tema atsakyt. visa kita i PM mielai priimsiu.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby SR20DE » 21 Sep 2010, 22:50

reiketu kazkaip paziureti intake air temp... galbut tame trakte pakankamai pasikeicia temperatura tiek, kad kompas atitinkamai reaguoja ( pvz velina degima, kad isvengti detonacijos ar pan) ko pasekoje pasikeicia ir mobilio dinamika. Kazkaip paloginti visa reikala vaziuojant vesiau ir karsciau imanoma? Manau tada ir atsakymas butu...

P.S. cia nuo pirkimo toks pastebejimas ar tik dabar kazkada atsitiko?

User avatar
tng
Posts: 80
Joined: 21 Jan 2007, 03:40
Location: jUKei

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby tng » 21 Sep 2010, 22:52

SR20DE wrote:P.S. cia nuo pirkimo toks pastebejimas ar tik dabar kazkada atsitiko?


I vasaros pabaiga...
Siaip nieko as ten nekrapsciau apart MAF'o pakeitimo tam visam intake'o reikale.
Dekui
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby SR20DE » 21 Sep 2010, 22:54

tng wrote:
SR20DE wrote:P.S. cia nuo pirkimo toks pastebejimas ar tik dabar kazkada atsitiko?


I vasaros pabaiga...
Dekui


na i temperatura gali reaguoti tik IAT...paziurek gal manualuose yra surasytos varzos priklausomybes nuo temperaturos...issukus pasimeginti su kokiu siltu vandeniu ar pan :)

User avatar
dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby dolphin » 21 Sep 2010, 23:18

Siltas vanduo? :roll: Kam cia moksliniais tyrimais uzsiimineti?..

Jei yra abejoniu del galios imi Performance Box'a, ar panasu daikta ir pravaziuoji, jei dar kyla klausimu gali lipti ant stendo. Jei kazkas negerai atlieki elementaria diagnostika ir ziuri: boost, afr, knock, timing, iat, ct, egt ir visa kita... is kavos tirsciu tikrai niekas nieko neisburs.
Kiek zinau cia yra temos autoriaus (neblogo zmogaus tarp kitko) pirmas automobilis su turbokompresoriniu varikliu, naturalu, kad kyla klausimu, ne pirmas ir ne paskutinis jis... nesmerkim. Butu boost gauge, butu klausimu, kodel vasara maziau pucia, o ziema daugiau :D

User avatar
dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby dolphin » 21 Sep 2010, 23:19

tng wrote:Siaip nieko as ten nekrapsciau apart MAF'o pakeitimo tam visam intake'o reikale.
Dekui

Nu o placiau?!
Kas su MAF'u daryta? Koks dabar yra idetas? Part # toks pat, kaip originalaus :?:

User avatar
tng
Posts: 80
Joined: 21 Jan 2007, 03:40
Location: jUKei

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby tng » 21 Sep 2010, 23:21

dolphin wrote:Nu o placiau?!
Kas su MAF'u daryta? Koks dabar yra idetas? Part # toks pat, kaip originalaus :?:


MAF'as originalus Toyotinis. Gavau uz labai pigiai nauja, tai pasikeiciau. Su senuoju nieko blogo nebuvo - dabar turiu ji kaip atsargini.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby SR20DE » 22 Sep 2010, 11:19

dolphin wrote:Siltas vanduo? :roll: Kam cia moksliniais tyrimais uzsiimineti?..



jokio stebuklo... pvz VEMS'ui koki EGT sensoriu nelabai isivaizduoju kaip kitaip nei su verdanciu vandeniu sukalibruoti :)

User avatar
dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby dolphin » 22 Sep 2010, 11:33

Prie ko cia EGT, ar sensoriu kalibravimas?
Tema nera apie tai.
As pasiuliau iskart eit prie reikalo, jei kyla klausimu del galios.
Ir siaip IAT sensoriui vanduo gali buti zalingas, priklausomai nuo jo tipo.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby Niokas » 14 Oct 2012, 00:12

garantuotai,kompas arba retardina degima arba gal busta kerta,ar dar kaip kitaip riboja povery, del isaugusio dinaminio suspaudimo laipsio(temperaturos atzvilgiu, o temperatura ir kompresija yra taspats) uztai pas tave neatsiranda pvz skle stume at tarpine neina parukyt taip greit.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
Mart.
Posts: 56
Joined: 17 Jun 2011, 21:53
Location: Kaunas

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby Mart. » 15 Oct 2012, 21:28

Per daugiau nei du metus, jau spėjo ir automobilį parduoti :wink: :D

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby kamuto » 16 Oct 2012, 12:20

Mart. wrote:Per daugiau nei du metus, jau spėjo ir automobilį parduoti :wink: :D

zmogui koja gipse, tai nersia dabar per forumus ;)
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby Niokas » 16 Oct 2012, 16:21

:lol: tai kodel sita tema vis isoka i naujienas man,kaskas cia susipise tocnai
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Aristo Mk2 galios problema esant karstam orui

Postby kamuto » 16 Oct 2012, 17:22

Niokas wrote::lol: tai kodel sita tema vis isoka i naujienas man,kaskas cia susipise tocnai

markink visa foruma kaip perskaityta ir tada nebeatkasi tokiu ;)
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced


Return to “Toyota”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest