Iš serijos „Turbo dilemos“

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Natter
Posts: 107
Joined: 13 Nov 2006, 09:19
Location: Ignalina

Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby Natter » 30 Jul 2009, 00:47

Reikia žinančių žmonių konsultacijos, žodžiu situacija tokia - mano standartiniame (neskaitant Apex'i oro filtro ir truputuką pralaisvinto išmetimo) Nissane S13 pradeda baigtis T25 turba - perjungiant pavaras meta dūmą, ryja tepalą ir atsirado išilginis sparnuotės klibėjimas. Pirma mintis - restauruot, bet turbinos yra pažeista šaltosios pusės sparnuotė (buvo viela, kuri neleidžia vamzdžiui tarp oro filtro ir turbos susispausti įlidus :-(), be sparnuotės restauracija kainuoja ~500-600 litų, tai pagalvojau ar negeriau pirkti kitą, bet kaip išsiaiškinti ar ji po poros mėnesių irgi nepareis? Kitas klausimas - gal būt reikia imti kažką našesnio - T28 ar pan., bet baugina didesnis lagas, draugas į savo Nissaną buvo įsidėjęs T28, tai sakė, kad užpučia tik nuo 4000 rpm. Aišku norėtųsi kažko našesnio, nes ruošiuosi truputį ir slėgį sukelt, bet tada gal reikia ir išmetimo kolektorių keist, žodžiu aš dabar pasimetime, važinėt iki „motorschaden'o“ su tepalus leidžiančia turba nenoriu, biudžetas krizinis, žodžiu patarkite (jei negaila :-)) ką man daryt, ačiū.

User avatar
Roccas
Posts: 177
Joined: 16 Jul 2005, 19:05
Location: Vilnius

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby Roccas » 30 Jul 2009, 01:15

Imi ir dedi T25g arba T25 kita :wink:
RX8 R3 Red

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby tonic » 30 Jul 2009, 01:45

Taip, imk T25G. Kolektoriaus nekeist. Pasimatuok tepalo slegi, gal laikas indeklus ar tepalo siurbli pasikeisti pries keiciant turbina.

Natter
Posts: 107
Joined: 13 Nov 2006, 09:19
Location: Ignalina

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby Natter » 30 Jul 2009, 09:28

O kuom T25G skiriasi nuo T25 ar T28? Nes kiek paieškojau tai tik radau kad dedama prie SR20DET motoro, beje ar atitiks jos tvirtinimai prie kolektoriaus ir downpipo ar teks burt?

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby simioras » 30 Jul 2009, 09:30

ji yra nasense uz 25 bet ir greiciau tau uzsipus nei 28
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

Natter
Posts: 107
Joined: 13 Nov 2006, 09:19
Location: Ignalina

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby Natter » 30 Jul 2009, 10:42

Tai gal kas turit T25G nebrangiai? Beje, o kaip su atitikimu prie koliko ir downpipo, tiks viskas?

User avatar
gweedo
Posts: 1168
Joined: 16 Mar 2007, 20:16
Location: Vilnius

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby gweedo » 30 Jul 2009, 10:50

viskas tinka, yra keli niuansai tokiep pat kaip dedant t28, bet nieko sudetingo. siaip budget nebus pas s13/s14 niekados nebuna :lol: prie turbos kainos pridek dar visu tarpiniu , armuotu slangu, tepalo keitimo, filtro kainas....

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby Rothman » 30 Jul 2009, 13:24

armuotu slangu nebutina statyt, jei jau lb krizinis biudzetas :) o siaip tai reiks pasukt salta turbos dali nes kitaip remsis i kolektoriu :roll:
Dujos turi buti namie...

Natter
Posts: 107
Joined: 13 Nov 2006, 09:19
Location: Ignalina

Re: Iš serijos „Turbo dilemos“

Postby Natter » 30 Jul 2009, 13:28

Aišku :-), ačiū visiems už patarimus, pradedu ieškot tada turbos.


Return to “Force Majeure”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest