NA plius Turbo
NA plius Turbo
Idomus keli dalykai:
1. Sakykim NA variklio suspaudimas 10 +/-0.4 . Zinau kad turbo motoro suspaudimas 8-8.5. Klausimelis?? Jei tarkim zadama nedaug pusti 0.5-0.7 , gal nereikia lysti i motora ir mazinti suspaudimo?????? Ir isvis ar yra pagal ka pasiskaiciuoti ar isivertinti su pvz 10 laipsniu suspaudinu ir tarkim e98 benzinu, koks bus max boostas, prie kurio dar nedetonuoja. Aisku yra daug kitu faktoriu, bet visgi???
2. Ka reiktu daryti, tiksliau kuria kryptim eiti, kad turbinant pasiekti daugiau AG ir maziau NM. nes NM viska zudo? Nuo ko priklauso ag/nm santykis??
3. Sakykim turiu klienta kuris nori uzturbinti 4.4 v8 bmw motora. Kaip "paprastuoju budu" pasiskaiciuoti, kokiu jam reiktu turbinu, o gal geriau vienos?? Kad nesivelti i formules. Pusim iki 0.6bar. Tarkim gaminti hibrida is nedidelio sunkvezimio turbos??
Aciu uz nuorodas, kur galeciau rasti atsakymu i mano klausimus (jeigu neiseina keliais sakiniais aprasyti)
1. Sakykim NA variklio suspaudimas 10 +/-0.4 . Zinau kad turbo motoro suspaudimas 8-8.5. Klausimelis?? Jei tarkim zadama nedaug pusti 0.5-0.7 , gal nereikia lysti i motora ir mazinti suspaudimo?????? Ir isvis ar yra pagal ka pasiskaiciuoti ar isivertinti su pvz 10 laipsniu suspaudinu ir tarkim e98 benzinu, koks bus max boostas, prie kurio dar nedetonuoja. Aisku yra daug kitu faktoriu, bet visgi???
2. Ka reiktu daryti, tiksliau kuria kryptim eiti, kad turbinant pasiekti daugiau AG ir maziau NM. nes NM viska zudo? Nuo ko priklauso ag/nm santykis??
3. Sakykim turiu klienta kuris nori uzturbinti 4.4 v8 bmw motora. Kaip "paprastuoju budu" pasiskaiciuoti, kokiu jam reiktu turbinu, o gal geriau vienos?? Kad nesivelti i formules. Pusim iki 0.6bar. Tarkim gaminti hibrida is nedidelio sunkvezimio turbos??
Aciu uz nuorodas, kur galeciau rasti atsakymu i mano klausimus (jeigu neiseina keliais sakiniais aprasyti)
e36 v12 m73
996 C4
996 TT
996 C4
996 TT
Re: NA plius Turbo
Straipsniukas apie arklius ir sukimo momenta, (man rodos kad forume kazkur buvo, oga klystu)
http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20
http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20
AE82GT Twin Cam 16
Re: NA plius Turbo
Net nesugebeciau visko isvardint, ko gero AG/Nm priklauso nuo variklio sureguliavimo/programavimo (AFR, degimas, boost'o), pacio turbokompresoriaus, jo savybiu(saltos-karstos dalies santykiai etc...), geometrijos... Zodziu, yra daug smulkmenu, kurios sudaro visuma.audriob wrote: 2. Ka reiktu daryti, tiksliau kuria kryptim eiti, kad turbinant pasiekti daugiau AG ir maziau NM. nes NM viska zudo? Nuo ko priklauso ag/nm santykis??
Daryciau prielaida, jog twin-turbo setup'as turetu daugiau low-end power'io, nei single-turbo..
Geras retorinis klausimas autoriui butu, kaip rinksites turbokompresoriu, ar is to, ka srote galima rasti, ar ne?
Ir ar tikrai reikia bijoti tu Nm? Kam isvis tada "turbinti"?
Re: NA plius Turbo
galbut su EBC reguliuojant slegi, galima atitinkamai 'reguliuoti' ir sukimo momenta? Man buvo mintis su kokiu nors VAG'iniu solenoidu ( maciau pas visokias A3, A4 turbo... ) valdyti slegi, t.y. sustatyti boost zemelapi (ECUmaster turi tokia galimybe), kad su apsukom keltu slegi, ko pasekoje motorui maziau streso - tik tiek, kad zemuose matyt vaziuos taip, kaip pasidarysi... nors mano atveju high comp. + maza sraige visai smagiai vaziuotu
P.S. sorry, jeigu visgi tai nesamone sakykim del kitu motoro savybiu
P.S. sorry, jeigu visgi tai nesamone sakykim del kitu motoro savybiu
Re: NA plius Turbo
1. Ne. Ne (bent jau jokiu normaliu tikslumu).
2. Nera jokio Ag/Nm santykio. Tai tas pat dalykas tik prie zemesniu apsuku mes ta vadinam Nm, o prie aukstesniu Ag (cia taip labai primityviai). Tai jei nori, kad butu maziau "Nm", reikia tiesiog stengtis juos gauti prie aukstu apsuku... Aptariamu atveju paprasciausias variantas, kaip SR20DE sake - tiesiog sumapint boosta su elektroniniu boost kontroleriu taip kaip norisi ir tiek. Arba imt per didele(s) turbina(s).
3. Jau daug kartu sakiau: paprasciausias budas parinkti turbinas yra ziureti i siekiamus arklius. Taskas. Jei pvz nori 500 ag, tai ir imi viena turbina, kuri palaikys 500Ag (tarkim nuo furos) arba dvi kurios palaiko po 250Ag (cia vos ne belenkokios turbos... T28 nuo nissanu; T3 nuo saabu, lanciu, belenko; TD04 nuo wrx'u etc...). Is principo tos turbinos netgi neprivalo buti visiskai vienodos (nors daryt viena "ant" 400 Ag, kita ant 100Ag labai nerekomenduociau, bet daugiau maziau vienodos tiks). NB: Cia mes kalbam apie "paprastai", ne apie "idealiai".
2. Nera jokio Ag/Nm santykio. Tai tas pat dalykas tik prie zemesniu apsuku mes ta vadinam Nm, o prie aukstesniu Ag (cia taip labai primityviai). Tai jei nori, kad butu maziau "Nm", reikia tiesiog stengtis juos gauti prie aukstu apsuku... Aptariamu atveju paprasciausias variantas, kaip SR20DE sake - tiesiog sumapint boosta su elektroniniu boost kontroleriu taip kaip norisi ir tiek. Arba imt per didele(s) turbina(s).
3. Jau daug kartu sakiau: paprasciausias budas parinkti turbinas yra ziureti i siekiamus arklius. Taskas. Jei pvz nori 500 ag, tai ir imi viena turbina, kuri palaikys 500Ag (tarkim nuo furos) arba dvi kurios palaiko po 250Ag (cia vos ne belenkokios turbos... T28 nuo nissanu; T3 nuo saabu, lanciu, belenko; TD04 nuo wrx'u etc...). Is principo tos turbinos netgi neprivalo buti visiskai vienodos (nors daryt viena "ant" 400 Ag, kita ant 100Ag labai nerekomenduociau, bet daugiau maziau vienodos tiks). NB: Cia mes kalbam apie "paprastai", ne apie "idealiai".
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: NA plius Turbo
Visi tokie NA to TA projektai paprastai buna biudzetiniai iki tol kol savininkas atvazineja sezona ir susipranta gamintis hibridini turbo, ar tai anksciau uzsipuciancia. Todel turbokompresoriu renkames srote.dolphin wrote: Geras retorinis klausimas autoriui butu, kaip rinksites turbokompresoriu, ar is to, ka srote galima rasti, ar ne?
Ir ar tikrai reikia bijoti tu Nm? Kam isvis tada "turbinti"?
Nm nereikia bijoti kai jie nevirsija 500, o kai gresia 700nm ar daugiau, nzn pavaru deziu (ne custom kur uz visa projekta brangesnes) kurios ''saugiai'' juos laikytu, nekalbu apie pusasius su granatom
spade wrote:1. Ne. Ne (bent jau jokiu normaliu tikslumu).
Tai visgi gal kas turit gyvenimisku pvz??? kiek kas ant ko ir nedetonavo????Ar esat girdeje paskalu???
aciu apie tai raso corky bello knygoje. tik jei pratestume kalba apie tas dideles, velai puciancias nuo ''furu'' ar yra kur info pasiskaityti, kaip nuo dyzelio jos netinka(tinka ) ant benzinospade wrote: 3. Jau daug kartu sakiau: paprasciausias budas parinkti turbinas yra ziureti i siekiamus arklius. Taskas. Jei pvz nori 500 ag, tai ir imi viena turbina, kuri palaikys 500Ag (tarkim nuo furos) arba dvi kurios palaiko po 250Ag (cia vos ne belenkokios turbos... T28 nuo nissanu; T3 nuo saabu, lanciu, belenko; TD04 nuo wrx'u etc...). Is principo tos turbinos netgi neprivalo buti visiskai vienodos (nors daryt viena "ant" 400 Ag, kita ant 100Ag labai nerekomenduociau, bet daugiau maziau vienodos tiks). NB: Cia mes kalbam apie "paprastai", ne apie "idealiai".
e36 v12 m73
996 C4
996 TT
996 C4
996 TT
Re: NA plius Turbo
Tu paieska sitam forume naudojeis?
Imformacija kiek kazkas pute ant kazkokio kito variklio ir nedetonavo tau nieko neduos - kiekvienas variklis individualus, o vis tiek esme visa reguliavime...
Imformacija kiek kazkas pute ant kazkokio kito variklio ir nedetonavo tau nieko neduos - kiekvienas variklis individualus, o vis tiek esme visa reguliavime...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: NA plius Turbo
Tai jei pusi nedaug, nes bijai Nm, tai kam ta suspaudima mazinti, kai zmones i stockus su 10:1 pucia po puse baro...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: NA plius Turbo
bent jau nuo WRX'o TD04L turbas gali nupirkti po ~400lt geros bukles.
Re: NA plius Turbo
tai mes ta ir norim suzinot, ar reikia mazint suspaudima jei pust 0.5-0.6 baroromkasponka wrote:Tai jei pusi nedaug, nes bijai Nm, tai kam ta suspaudima mazinti, kai zmones i stockus su 10:1 pucia po puse baro...
ex BMW E30 4.4 V8 M'tech 2
next ...
next ...
Re: NA plius Turbo
dar klausimas kur leksit, nes nemazinant suspaudima, tiesiog stipriai kils EGT...jeigu nesiruosiat lekti kokiu endurance tipo lenktyniu, tai galima ir neliesti, svarbiau bus teisingai viska sureguliuoti.
Re: NA plius Turbo
nu 1000km greitu metu nera itraukta i planusSR20DE wrote:dar klausimas kur leksit, nes nemazinant suspaudima, tiesiog stipriai kils EGT...jeigu nesiruosiat lekti kokiu endurance tipo lenktyniu, tai galima ir neliesti, svarbiau bus teisingai viska sureguliuoti.
ex BMW E30 4.4 V8 M'tech 2
next ...
next ...