O prie to pačio kad nekurt naujos temos, kaip atlikt skaičiavimus:
Turiu 95 kurą, žinau ten jo visas savybes , prie kokios temp jis detonuoja ir pan, kaip man žinant, variklio kameros parametrus suskaičiuot, kokią maksimalią galią galiu gaut su to oktano kuru be detonacijos? Nors fiziką ir išmanau, niekas man ten nesigavo :/ .
Detonacija vs oktanas
Detonacija vs oktanas
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
Re: Detonacija vs oktanas
Ir nesigaus.. Ten itakuoja dar kameros forma ir aibe kitu niuansu...
Re: Detonacija vs oktanas
Žinau kad forma įtakos turi. Bet tai vistiek kažkiek turi būt galima apskaičiuot. Negi kai čipuoja jau rimtai, tai iš akies taiko ?
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
Re: Detonacija vs oktanas
Tai jau tikrai ne pagal oktana ir kameros formas skaiciuoja.GTi wrote:Žinau kad forma įtakos turi. Bet tai vistiek kažkiek turi būt galima apskaičiuot. Negi kai čipuoja jau rimtai, tai iš akies taiko ?
Re: Detonacija vs oktanas
Ish anksto nekas per daug neishskaicioja. Reguliavimo metu ziuri pagal realia detonacija...GTi wrote:Žinau kad forma įtakos turi. Bet tai vistiek kažkiek turi būt galima apskaičiuot. Negi kai čipuoja jau rimtai, tai iš akies taiko ?