98 vs 95

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

98 vs 95

Post by fivefivefive »

As gal nesuprantu to del SAVO ziniu stygiaus.
Bet kodel zmones dabar pila i savo gatvines arba gatvines-sportines ta 98 ir aiskina, kad geriau traukia ir t.t.
Juk jei yra nedidelis suspaudimo laipsnis tai nedetonuoja variklis ir su 95, o tie 95 ir kiti skaiciai yra kurie nurodo atsparuma detonacijai. Degimo tempeatura irgi vienoda. Tai kam moket ~15ct brangiau kai apciuopiamo rezultato tu nematai?
Renault Megane2 dCi
Black ED7

User avatar
aft923lt
Posts: 129
Joined: 22 Nov 2007, 19:01

Re: 98 vs 95

Post by aft923lt »

fivefivefive wrote:As gal nesuprantu to del SAVO ziniu stygiaus.
Bet kodel zmones dabar pila i savo gatvines arba gatvines-sportines ta 98 ir aiskina, kad geriau traukia ir t.t.
Juk jei yra nedidelis suspaudimo laipsnis tai nedetonuoja variklis ir su 95, o tie 95 ir kiti skaiciai yra kurie nurodo atsparuma detonacijai. Degimo tempeatura irgi vienoda. Tai kam moket ~15ct brangiau kai apciuopiamo rezultato tu nematai?
Nekreipk demesio i tokius jei pardavinetu koki110 oktano jie ta pati darytu ir aiskintu tas pacias nesamones, jei tavo motoras ir elektronika pritaikyta 92 ar 95 nuo 98 geriau tikrai kad nebus nuo 110 tuo labiau

JTS
Posts: 388
Joined: 11 Mar 2005, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by JTS »

Mato motorui didelem ryskiom raidem parasyta "ONLY 98", nerizikuoju su 95. Tai sakot, kad cia gamykloj siaip tokius bajerius sugalvoja, kad "gonshikais" pasijustu zmones ?

User avatar
aft923lt
Posts: 129
Joined: 22 Nov 2007, 19:01

Post by aft923lt »

JTS wrote:Mato motorui didelem ryskiom raidem parasyta "ONLY 98", nerizikuoju su 95. Tai sakot, kad cia gamykloj siaip tokius bajerius sugalvoja, kad "gonshikais" pasijustu zmones ?
Honda Integra Type-R - cia kas, visuomeninis transportas, ji tau i trulika nepanasi kartais :D
Gerai jei pas tave tai parasyta ir taip tu darai, bet kai pradeda visokiu golf,audi, 1,6;1,8 ltr savininkai taip sneket tai nzn
Arba kai zinai kad usa bolidas pritaikytas low octane, o savininkas giriasi ''su 98 isp.su visus'', zinok neptikesiu

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Post by Rothman »

pildamas 98 geresnes traukos tai tikrai nepajausi nebent labai jau jautrus pojuciams esi :lol: siaip tai pvz turbavoms masinoms su uzkeltu slegiu tikrai geriau 98 pilt...
P.S.bent jau as su 98 pravaziuoju tiek pat kiek ir su 95... :wink:
Dujos turi buti namie...

User avatar
onlyalfa
Posts: 122
Joined: 12 Aug 2007, 19:49

Post by onlyalfa »

kad dar labiau supanioti.

nuomone:
pilu tik 98 arba nytro3000(95) , nes Lietuvoje tiekiamas 95-tas yra apgailetinos kokybes, lyginant su tuo paciu 95-tu Vokietijoje, Danijoje, atc.
neziurint i visokias ES normas, reikalavimus. skiriasi kokybe ir skirtingose degalinese, bet apseikim be antireklamos.
+ pildamas nitro3000 arba 98 - 100km nuvaziuoju uz tapacia suma.


any coments? (ps: nuomone ne mano, tik pirmu asmeniu rasau)
alfa 156 2.0i16vT-S selespeed

fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

Post by fivefivefive »

onlyalfa wrote:kad dar labiau supanioti.

nuomone:
pilu tik 98 arba nytro3000(95) , nes Lietuvoje tiekiamas 95-tas yra apgailetinos kokybes, lyginant su tuo paciu 95-tu Vokietijoje, Danijoje, atc.
neziurint i visokias ES normas, reikalavimus. skiriasi kokybe ir skirtingose degalinese, bet apseikim be antireklamos.
+ pildamas nitro3000 arba 98 - 100km nuvaziuoju uz tapacia suma.


any coments? (ps: nuomone ne mano, tik pirmu asmeniu rasau)
Deja tavo nisistatymai nera teisingi, aisku jei pilies luko... pats kaltas.
Jis pilnai atitinka visus eu normatyvus. Jei neatitiktu tiek pati lietuva butu nubausta.
Renault Megane2 dCi
Black ED7

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Post by 4fun »

na skiriasi kokybes kuro degalinese, faktas. ant kiek, neaisku, nes testu neikas nedarem. geresnis kuras geriau sudega, is cia manau 10km atsipirkimas kainoje, kad vienodos temperaturos labai abejociau, del ko yra kalbama, kad kibirui uzpyles per didelio oktano benzo, gali kameras sudeginti ar kitokiu bedu padaryt. geriau su 98 tikrai traukdavo, pats isitikines esu eile kartu, kazkada senei su corsa 1,2i 1993 metu. tikrai pasijusdavo ipylus 98. Kitas dalykas, kai uzsipili sudino kuro is levos kolonkes, iskart irgi jauciasi. Tas pats ir su dyzeliu, labai daznai buna, kai uzsipila blogo dyzelio, tada netraukia dumina ir pan.. IMO, kuro itaka didele.
live the dream

fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

Post by fivefivefive »

4fun wrote:na skiriasi kokybes kuro degalinese, faktas. ant kiek, neaisku, nes testu neikas nedarem. geresnis kuras geriau sudega, is cia manau 10km atsipirkimas kainoje, kad vienodos temperaturos labai abejociau, del ko yra kalbama, kad kibirui uzpyles per didelio oktano benzo, gali kameras sudeginti ar kitokiu bedu padaryt. geriau su 98 tikrai traukdavo, pats isitikines esu eile kartu, kazkada senei su corsa 1,2i 1993 metu. tikrai pasijusdavo ipylus 98. Kitas dalykas, kai uzsipili sudino kuro is levos kolonkes, iskart irgi jauciasi. Tas pats ir su dyzeliu, labai daznai buna, kai uzsipila blogo dyzelio, tada netraukia dumina ir pan.. IMO, kuro itaka didele.
jus gal ir nedaret, bet nemaisto kokybes inspekcija tiria visus. Isskyrus kaikuriuos tinklus :D, del ju dydzio. Bet is esmes visas kuras yra vienodas, siuolaikinese backose kokios privalo buti ten yra visokie alsuokliai ir t.t. beto kai kuro mazai liekas niekas nebepila jau todel, kazkokiu marmalu neimanoma ipsipilt butu, beje dar ir kolonelej stovi filtrai.
Renault Megane2 dCi
Black ED7

User avatar
aan
Posts: 11
Joined: 11 Jan 2008, 02:05
Location: KAUNAS

Post by aan »

Nu jo...Ne maisto produku inspekcija buvo pas mus,rado kazkokio "engine oil stop leak'o"pasibaigusiu galiojimu.Ir ka? Nuejo pas valdzia ir grizo issisiepe. Tipo persispausdinkit lapelius kur nurodyta galiojimo data... :D Jei taip tiesiai sviesiai, ten tiesiog kitos sumos vaiksto...
S6 AAN

fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

Post by fivefivefive »

aan wrote:Nu jo...Ne maisto produku inspekcija buvo pas mus,rado kazkokio "engine oil stop leak'o"pasibaigusiu galiojimu.Ir ka? Nuejo pas valdzia ir grizo issisiepe. Tipo persispausdinkit lapelius kur nurodyta galiojimo data... :D Jei taip tiesiai sviesiai, ten tiesiog kitos sumos vaiksto...
Todel, kad jusu meginiu nereik siusti i vilniu gal todel?
Renault Megane2 dCi
Black ED7

User avatar
aan
Posts: 11
Joined: 11 Jan 2008, 02:05
Location: KAUNAS

Post by aan »

Gal... Gal mano atveju JIEMS paprasciau...
S6 AAN

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

vo, va cia tai tema :!: :lol:
viena mano megstamiausiu (neskaitant pokalbiu apie didelius sunkius ratus, ir dar su netinkamai parinktom padangom, ant gatviniu masinu :mrgreen: )
4fun wrote: (...) geresnis kuras geriau sudega, is cia manau 10km atsipirkimas kainoje (...)
o kas yra tas "geresnis kuras" :?:
ar visada brangesnis (t.y. su daugiau "oktanu") = geresnis kuras?

pagrindine taisykle yra tokia: i gatvine stock'ine gelda (ar tai butu n/a Corsa su 60AG, ar tai butu turbo WRX su 225AG) pilam tai, ka rekomenduoja gamintojas (iseinant is prielaidos, kad tas kuras is tiesu turi tiek "oktanu" :D )


nesu chemikas ar fizikas, todel paaiskinsiu "populiariai", be jokiu ilgu isvedziojimu...
- oktaninis skaicius (OS) pasako, kiek galima "suspaust" kura iki prasides jo savaimis uzsidegimas
- aukstesnio OS kuro "energetine verte" yra mazesne nei kuro su mazesniu OS (taciau toki kura galima labiau "suspaust"), todel aukstesnio OS kuras is principo dega leciau nei tas su zemesniu OS
- aukstesnio OS kuras, nei numato gamintojas, jokio galios prieaugio neduoda - variklis nepritaikytas tokiam kurui neisnaudoja visu to kuro savybiu + kuras, kuris dega leciau nei kad reikia, isskiria mazesni energijos kieki
- "geresne trauka" pilant E98 yra ne kas kita kaip placebo efektas :mrgreen:

taciau situacija keiciasi, kai kalbam apie geldas su modifikuotais varikliais, kuriuose:
- sumazinama degimo kamera, islaikant ta pati paduodamo kuro kieki
- paduodama daugiau kuro, nekeiciant degimo kameros turio
- kitokiu budu padidintas suspaudimo laipsnis
tokiais atvejais, siekiant isvengt detonacijos, pilamas "geresnis" kuras :wink:


P.S. imho si tema verta ne siuksliadezes, o fors mazoro :!:
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

Post by cf »

del to "rekomenduoja gamintojas" tai cia truputi "pakoreguociau" - jei automobilis yra nemodifikuotas. Jeigu shlifuota galva, didintas slegis, ar del kitu priezasciu dideja detonacijos rizika - bent "laipteliu" aukshtesnio oktano kuras nepakenks. O gal ir ishgelbes nuo detonacijos ar net ekonomishkumo prasme efektas bus teigiamas, ka gali zhinoti :)

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Adaptuojasi visi siuolaikiniai kompai. Bet jie tai paprastai daro i apacia nuo tam tikro bazino dydzio. Bent jau nemaciau nei vieno tokio, kuris is lempos pastoviai ankstintu degima , kol ivaro i detonacija... na tam atvejui, jei kas ten kokio kuros su 150 oktanu netycia uzpils.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

spade wrote:Bent jau nemaciau nei vieno tokio, kuris is lempos pastoviai ankstintu degima , kol ivaro i detonacija...
Kaip tik ant dienu Unlimitas pasakojo apie Hitachi kompa 2.3 20V N/A bulkoj, kuris butent taip ir daro :wink:
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

eddie_gt4 wrote: - "geresne trauka" pilant E98 yra ne kas kita kaip placebo efektas :mrgreen:
Teko kada nors girdeti apie toki dvideshimto amzhiaus (antros puses) ishradima kaip detonacijos daviklis ir elektronines variklio uzhdegimo sistemos?

Nezhinau, kaip ten pas siauraakius, bet kokiam golfe 86'u metu, ar aubi shimc liau liau liau, jau tokios idiegtos. Ir vartotojo manualas (kuriuos tu taip megsti) nedviprasmishkai pateikia galingumo skaichius su 95'u ir 98'u. Konkrechiai namie toks metosi aubi 80 su 1.9 SD varikliui.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Post by 4fun »

nu va :) siaip nereikia buti visiskai, kad nesuprastum kada masina geriau traukia kai su ja vazineji kasdien ir zinai visus niuansus... cia ne tas varianta skai is dyzelio kokio 50kw pavargusio ilipa i 2,0 16v ir jau atrodo jiem kosmosas - formule...
live the dream

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

Nezinau kaip tenpas kitus gatvinius :), bet jeigu as gerai informuotas (aishku internetas visokio shlamshto prirasho) bet 3sgte ECU yra vadinamas" self learning" ir nurezetinus, adaptuojasi prie esamu parametru, tame tarpe ir prie kuro. Ir nemanau kad tai kazkas labai kosminio, net mano autobuso AT gr.deze adaptuojasi priklausomai nuo eiles ishoriniu parametru.
Ir turiu pripazinti, kad tikrai jauciu skirtuma tarp 95 ir 98, ypac jausdavosi 99+. Taigi neina taip grieztai tvirtinti, kad tai vien placebas.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

kwlw wrote:
eddie_gt4 wrote: - "geresne trauka" pilant E98 yra ne kas kita kaip placebo efektas :mrgreen:
Teko kada nors girdeti apie toki dvideshimto amzhiaus (antros puses) ishradima kaip detonacijos daviklis ir elektronines variklio uzhdegimo sistemos?

Nezhinau, kaip ten pas siauraakius, bet kokiam golfe 86'u metu, ar aubi shimc liau liau liau, jau tokios idiegtos. Ir vartotojo manualas (kuriuos tu taip megsti) nedviprasmishkai pateikia galingumo skaichius su 95'u ir 98'u. Konkrechiai namie toks metosi aubi 80 su 1.9 SD varikliui.

Sau
idemiai paskaityk, ka parasiau, sugebesi? :D
o cia nagliadnoje pasobije apie tai, kaip skirtingas kuras itakoja auto galia (tik nepamirskim, koki kura degint buvo suprojektuotas GTI ir STI :lol: )
Last edited by eddie_gt4 on 18 Jan 2008, 10:38, edited 1 time in total.
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Post by rks »

spade wrote:Adaptuojasi visi siuolaikiniai kompai. Bet jie tai paprastai daro i apacia nuo tam tikro bazino dydzio. Bent jau nemaciau nei vieno tokio, kuris is lempos pastoviai ankstintu degima , kol ivaro i detonacija... na tam atvejui, jei kas ten kokio kuros su 150 oktanu netycia uzpils.
Galimas ir paprastesnis sprendimas. Yra keletas lenteliu grupiu (kuro, degimo, boost ir etc rinkinys), tinkanchiu tam tikram benzui. Jei gaunamas knock signalas tai ish aukstesnio oktano lenteliu pereinama i lenteles, skirtas mazhesniam oktanui. Kompas apsimoko lenteliu grupiu ribose. Pvz pas EVO taip padaryta, todel galima drasiai minti tapke ir su 95 ir su 98.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Cia pas matyt visas turbinines tie du komplektai. Point is: pas evo nera zemelapio 102 benzui. Taip pat naivu tiketis, kas pas koki paprasta golfa jis bus 98-am.

Sheikho pavyzdys netinka, nes jis nekorektiskas - pas ji masina su sukeltu slegiu.

Viskas juk labai paprasta - jei masinos kompas sureguliuotas 95 benzui, tai reikia toki ir pilti, nes 98 neduos jokios naudos, nes pas kompus nera mokymosi i virsu (bendraja prasme, nes architekturine, taigalimas toks spredimas).
BET. Jei mes imam ir pakeliam slegi ir iseinam uz numatytu kompe parametru, tada taip - su 98 gali traukt geriau. Tik is esmes sia beda vis tiek reiktu sprest remapinimu...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

spade, tiek pas evo, tiek pas wrx kompo map'e yra kuro lenteles low octane fuel map ir high octane fuel map. Taigi pats matai.
Is patirties, (pas mane ne stock kompas, rodo atskirai detonacija), jei vazineju pastoviai su 98, po kiek laiko netycia uzsipilu 98 neaisku kokioj kolonelej (kur jau greiciausiai likes vos 95), pradzioj vaziuojant visada rodo detonacija, kol kompas susireguliuoja ir nuvelina degima.
Prie tam tikro slegio, tam tikru rpm ir t.t. su vienu benzu detonuoja, su kitu ne. (nebandziau 98 vs 95, tik 98vs98 is skirtingu koloneliu).

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

spade wrote: (...) Point is: pas evo nera zemelapio 102 benzui. Taip pat naivu tiketis, kas pas koki paprasta golfa jis bus 98-am (...)
nu matai, pasirodo jau seni dapatopni Golpai ir oooo shimts buvo pritaikyti dirbt ant E98 :)

zr. cia:
kwlw wrote: (...) Nezhinau, kaip ten pas siauraakius, bet kokiam golfe 86'u metu, ar aubi shimc liau liau liau, jau tokios idiegtos. Ir vartotojo manualas (kuriuos tu taip megsti) nedviprasmishkai pateikia galingumo skaichius su 95'u ir 98'u. Konkrechiai namie toks metosi aubi 80 su 1.9 SD varikliui
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

eddie_gt4 wrote:taciau situacija keiciasi, kai kalbam apie geldas su modifikuotais varikliais, kuriuose:
- sumazinama degimo kamera, islaikant ta pati paduodamo kuro kieki
- paduodama daugiau kuro, nekeiciant degimo kameros turio- kitokiu budu padidintas suspaudimo laipsnis
tokiais atvejais, siekiant isvengt detonacijos, pilamas "geresnis"
Tau sitas teiginys neatrodo svelniai ne vietoj? :) Kuo jis susijes su "dideniu suspaudimo laipsniu" ar "padidinta detonacijos rizika"?

Post Reply