diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Post by cf »

Hi foxes,

klausimas nr. 1. : kas ant LT uzsiima diskatoriu perdarymu - t.y., kad didesne jega prispaustu sankabos diska (kuris linkes praslysti)?
Teko girdeti, kad lyg ir krosistai kazkokiu budu diskatoriaus plunksnas kietina?

klausimas nr. 2 : pasak kai kuriu "eGzpertu" nuomones, su "piktesniu" diskatorium net ir organiniai sankabos diskai laiko, o su stock'iniu diskatorium ir keramika neypach. Man siek tiek panasu i brieda, any comments?

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Post by ATMBOY »

cf wrote:Hi foxes,

klausimas nr. 1. : kas ant LT uzsiima diskatoriu perdarymu - t.y., kad didesne jega prispaustu sankabos diska (kuris linkes praslysti)?
Teko girdeti, kad lyg ir krosistai kazkokiu budu diskatoriaus plunksnas kietina?

klausimas nr. 2 : pasak kai kuriu "eGzpertu" nuomones, su "piktesniu" diskatorium net ir organiniai sankabos diskai laiko, o su stock'iniu diskatorium ir keramika neypach. Man siek tiek panasu i brieda, any comments?
Vilniaus sankabu centras daro :) bet kaina gaunasi didesne nej atsiust koki papiktinta daikta nauja :) bent jau SR20DET varikliuj

nes man uz sankaba ir diskatoriu uzprashe 1.8Klt (tipo pikta lietuvishka versija:)

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

cia uz perdaryma, ar uz nauja gamini?
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Post by ATMBOY »

Sheikhas wrote:cia uz perdaryma, ar uz nauja gamini?
jie norejo mano sena paimti , jauciu perdaritu ja ir pedazytu :) ir atroditu viskas naujaj :)

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Post by Minde_Kei »

cf wrote:Hi foxes,

klausimas nr. 1. : kas ant LT uzsiima diskatoriu perdarymu - t.y., kad didesne jega prispaustu sankabos diska (kuris linkes praslysti)?
Teko girdeti, kad lyg ir krosistai kazkokiu budu diskatoriaus plunksnas kietina?

klausimas nr. 2 : pasak kai kuriu "eGzpertu" nuomones, su "piktesniu" diskatorium net ir organiniai sankabos diskai laiko, o su stock'iniu diskatorium ir keramika neypach. Man siek tiek panasu i brieda, any comments?
yra variantas nr. 3 - iverzti sankaba biski (aptekinant smagrati)
..

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Post by ATMBOY »

Minde_Kei wrote:
cf wrote:Hi foxes,

klausimas nr. 1. : kas ant LT uzsiima diskatoriu perdarymu - t.y., kad didesne jega prispaustu sankabos diska (kuris linkes praslysti)?
Teko girdeti, kad lyg ir krosistai kazkokiu budu diskatoriaus plunksnas kietina?

klausimas nr. 2 : pasak kai kuriu "eGzpertu" nuomones, su "piktesniu" diskatorium net ir organiniai sankabos diskai laiko, o su stock'iniu diskatorium ir keramika neypach. Man siek tiek panasu i brieda, any comments?
yra variantas nr. 3 - iverzti sankaba biski (aptekinant smagrati)
tai kainotu apie 150Lt pas juos :) as tekinau ale visa smagrati

User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

Re: diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Post by cf »

Minde_Kei wrote:yra variantas nr. 3 - iverzti sankaba biski (aptekinant smagrati)
Dekui, gera mintis, gaila, anksciau ji neshove i galva ;-)

Is cia dar papildomi klausimai, susije su Minde_Kei pasiulymu:
1. Kiek mm paprastai aptekinama sankabos ivarzai padidinti? Ar.. bent jau pagal ka pasirinkti "kiek mm nutekinti"? Ar tekini 1mm, dedi ant mashinos, prasivazhiuoji, vel tekini, vel dedi ir t.t. iki gauni reikiama rezultata? ;-)

2. Kaip yra su diskatoriaus tvirtinimo varztais - jie trumpinami, ar kokiu nors budu prailginamas varzto skyles sriegis?

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Post by ATMBOY »

varztai ten eina kiauraj !!

o kiek tekini ziurint kokia sankaba , jej keramika tai tenreikia 8mm atrodo iverzimo irba stipresnio diskatoriaus

User avatar
ramas
Posts: 619
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Post by ramas »

perdauk nutekit negerai,paskuj sankaba neissimina,eigos mazai.bent man taip buvo kazkada su gti.. :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

1. Shiaip pradziai butu gerai atstatyti standartini iverzima koks buvo, nes gali buti, kad jo ten ne kvapo neliko.
2. Pamatuok diskatoriaus eiga ir tada ziurek kiek ten ka galima iverzineti.
3. Paziurek gal pas kokias omegas eina didesnes ir stipresnes sankabos ir diskatoriai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
XR_as
Posts: 3222
Joined: 23 Jul 2005, 02:56
Location: Vilnius

Re: diskatoriaus (karzinos) stiprinimas

Post by XR_as »

ATMBOY wrote:varztai ten eina kiauraj !!

o kiek tekini ziurint kokia sankaba , jej keramika tai tenreikia 8mm atrodo iverzimo irba stipresnio diskatoriaus
8mm? waaaaay to much. 0.8 realiau truputi :roll:

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Post by Laimis »

Nu nzn, man tie smagracio iverzimai nelabai rimtai atrodo, jei plunksnos silpnos yra, spausk jas kaip nori, jos ir bus silpnos. Kita medalio puse, galima pasidaryti taip kad ismynus pedala, pilnai neatleis sankabos disko, ko pasekoje pastoviai bus jis kaitinamas, o tada isvis nelaikys nieko.

Geriau kaip romka sako, atstatyt gamyklini iverzima, jei yra nudroztas pavirsius ir det kazkoki stipresni diskatoriu.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

Laimis wrote:Nu nzn, man tie smagracio iverzimai nelabai rimtai atrodo, jei plunksnos silpnos yra, spausk jas kaip nori, jos ir bus silpnos.
O kartais nera tokio bairio, kad kazkurioje padetyje diskatorius spaudzhia stipriau, nei kitose? Kazka senoliai pasakodavo, kad kazkaip dylant sankabai ji labiau spaudzhiama ar panashei. Gal chia ka galima ishpeshti?
Laimis wrote: Geriau kaip romka sako, atstatyt gamyklini iverzima, jei yra nudroztas pavirsius ir det kazkoki stipresni diskatoriu.
Nenervuokit su tais stipresniais diskatoriais :(. Visokiems civikams tai lengva, o kai turi galingiausia varikli gamoje - tai shuds :(.

Idomu kas nors lietuvoj uzhsiima diskatoriu perdarinejimu? Kai dedama antra "lapkiu" eile iki puses. Arba su svareliais.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Post by Staska »

O dabar pas tave sankaba f20 ar f28 dezes ? nzn ko reikia kad neuztektu f28 sankabos su fwd..

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Post by ATMBOY »

kwlw rashiau jau kas ta daro :) prideda antra sloksni lapeliu ideda papildomo josteliu kad neprasisuktu niekas daro bileka ka tik panoresi
bet tai kainoja kaip naujas daigtas

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

O tikrai nera aftermarket produktu, nes toks "taupymas" tik per sona islenda dazniausiai po to...?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

Post by cf »

Staska wrote:O dabar pas tave sankaba f20 ar f28 dezes ? nzn ko reikia kad neuztektu f28 sankabos su fwd..
F20 sankaba ir F20 dezhe, visas sankabos komplektas F20 naujas (diskatorius, diskas, ismynimo guolis).

Taip, buvo minciu deti F28 sankaba, bet... F28 sankabos disko shlicai kitokie, t.y. neuzhdesi su F20 dezhe (imho). Ar klystu?

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Post by Staska »

Ten kazkaip uzdeda. Imho, stiprink kiek nori, bet ten jau pacio diametro sankabos disko galiu but ciut mazoka. O jei netinka shlicai, tada paimti ir pakalbet su "turkais" ar galima pakeisti ten ta detale sankabos diske su shlicais nuo f20. Nors pagal mane tai jios lyg ir tinka..

User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

Post by cf »

Beje, tu tikras, kad F28 sankaba isides i F20 deze? Ok, shlicai shlicais, bet visa kita? O shlicai tai 100% skiriasi.

Diametru skirtumas tarp F20 ir F28 sankabos disku minimalus, tik F28 sankabos disko storis didesnis, ir atitinkamai kietesni diskatoriaus lapeliai.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

Laimis wrote:Nu nzn, man tie smagracio iverzimai nelabai rimtai atrodo, jei plunksnos silpnos yra, spausk jas kaip nori, jos ir bus silpnos.
Tai viskam yra riba. Diskatoriaus plunksnos yra eiline spyruokle. Todel padarius iverzima gausis daugiau N/mm^2.

Idomu ka jei bandyti sankabeles nuo nauju dyzeliu, kur Nm po 350 turi?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

Post by cf »

Idomiausia, turbut, kaip su ju adaptavimu...

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Post by Staska »

Tai pala, tai jei diametrai beveik tokie patys, tada imk f28 karzina o diska nuo f20. kazka tokio daro dedant 3.0 mv6 nuo omegos. pas tave dabar kieno stovi smagratis ?

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

ATMBOY wrote:kwlw rashiau jau kas ta daro :) prideda antra sloksni lapeliu ideda papildomo josteliu kad neprasisuktu niekas daro bileka ka tik panoresi
bet tai kainoja kaip naujas daigtas
Ish tavo kalbos supratau, kad tik perdazho. :roll: . Ka dazhniausiai daro aftermarkininkai visokie.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

Conan wrote:O tikrai nera aftermarket produktu, nes toks "taupymas" tik per sona islenda dazniausiai po to...?
Labai dazhnai aftermarketas irgi lenda pro shona. Tarkime audem yra viena alternatyva SPEC, bet yra kruvos nepatenkintu jais... Kad zhmogai taip metodishkai nemoka sankabos surinkti - netikiu, nelabai yra ka ten blogai surinkt. Daryt taupant ir gauti shuda yra maloniau, nei daryt brangiai ir gauti shuda :(.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

Post by cf »

Staska wrote:Tai pala, tai jei diametrai beveik tokie patys, tada imk f28 karzina o diska nuo f20. kazka tokio daro dedant 3.0 mv6 nuo omegos. pas tave dabar kieno stovi smagratis ?
Turejau tokiu minciu, reiktu tik sulyginti diskatorius, ar atitinka tvirtinimai ir t.t. Diskas nuo F20, labai tiketina, yra plonesnis. Pas mane dabar smagratis nuo c20xe (jie buna dvieju rushiu - plonas - kai sankaba keichiama nenuemus dezhes, ir storas - kai reikia dezhe nuimti, kad pakeisti sankaba), storas (atitinkamai ir karzinos storam ir plonam smagrachiams skiriasi).

Post Reply