suspaudimo laipsnio didinimas
- grabavozas
- Posts: 334
- Joined: 06 Oct 2005, 21:21
- Location: Kaunas
ir koks efektas? kiek dasidejograbavozas wrote:apie kainas. Draugelis nusieme accordui variklio galva, nuveze ciutelei, ten padare: nuslifavo kiek galima, ishportino angas, pakeite voztuvu gumytes, ishplove. Darbai kainavo 250 Lt. Cia ar daug, ar mazai nezinau.
seip plovimas 20lt, slifavimas 40lt, gumytes pakesti tai yra isrinti surinkti galva nuo 80lt, lieka ~100lt portingui... na rimtas portingas o ne pabruzinimas kainuot pradeda nuo 400-600lt ir tarkim gz tai nuo 1200 ar1500lt + voztuvo tiuningas 10lt vnt....
tai sakyciau pigei nerealiai jei darytas portingas, bet paskutiniu metu daug kas piknaudziauja zodziu "portingas"
tai jis nieko nedare, jauciu su saroske prasuko 1mm+ ir viskas. Su galva yra taip: trynimas+raiberiavimas nuo 10 lt uz viena voztuva, voztuvo slifavimas po 2 lt vienetas be jokiu profilio tiuningu. Nu tai hondai jau 200, o cia yra butini darbeliai. Su hondom seip nieks nesiterlioja, bo ten nieko neislosi. Vaziuoja B16 su maziau arkliu nei standarte ir laimi cempionatus, beveik pilnai standartiniais motorais. Jei kas ka ir daro tai "del tvarkos" kiek zinau. O hondai galva daryti uz ten 1200 lt tai tik beprotis gali. Jei kas to imasi tai cia kiaura afiora. 100%
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
pezalaiebola wrote:Su hondom seip nieks nesiterlioja, bo ten nieko neislosi. Vaziuoja B16 su maziau arkliu nei standarte ir laimi cempionatus, beveik pilnai standartiniais motorais. Jei kas ka ir daro tai "del tvarkos" kiek zinau. O hondai galva daryti uz ten 1200 lt tai tik beprotis gali. Jei kas to imasi tai cia kiaura afiora. 100%
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
rks wrote:pezalaiebola wrote:Su hondom seip nieks nesiterlioja, bo ten nieko neislosi. Vaziuoja B16 su maziau arkliu nei standarte ir laimi cempionatus, beveik pilnai standartiniais motorais. Jei kas ka ir daro tai "del tvarkos" kiek zinau. O hondai galva daryti uz ten 1200 lt tai tik beprotis gali. Jei kas to imasi tai cia kiaura afiora. 100%
RX8 R3 Red
nu ebola biski uzlenkei
jei radau ka daryt sharado galvoj, tai patikek yra ir ka su honda daryt, tik esme ne beleka ir belekaip daryt, viskas turi but apgalvota ir "isgimdyta" kartais man reik sedet puse dienos ir "ciupinet" galva kol pamatau ka reik daryt ir ka galima ir ko nereik. jei tai ikainot tai isvis nieko neapsimoka daryt
beto serijiniam varikliui jei galia ner keliama stiprei uztenka tik pataisyt gamuklinius nedadarymus ir pakeist kampus su voztuvu, ir per akis.
jei radau ka daryt sharado galvoj, tai patikek yra ir ka su honda daryt, tik esme ne beleka ir belekaip daryt, viskas turi but apgalvota ir "isgimdyta" kartais man reik sedet puse dienos ir "ciupinet" galva kol pamatau ka reik daryt ir ka galima ir ko nereik. jei tai ikainot tai isvis nieko neapsimoka daryt
beto serijiniam varikliui jei galia ner keliama stiprei uztenka tik pataisyt gamuklinius nedadarymus ir pakeist kampus su voztuvu, ir per akis.
ok isminciai. Mano kolega pomidorinasi dabar crx'a, su kuriuo vazinejo kupcikas kazkur kazkada(ziedu as nesidomiu perdaug), o jo komandoj yra dar vienaS CRX'ininkas kuris berodz dabar pirmauja ziede. Pavardziu as ju nezinau bo nesiklausau. Tik zinau kad dare lankus pas Ciutele, ir mes kartu ji atsieminejom. Tada as daug teiravausi apie ka reiketu daryti varikliui. Ciuteles atsakymas buvo kategoriskas - NIEKO jai daryti neapsimoka. Tas kitas kur vaziuoja su B16 senesniu pas Ycka prisuko 155 arklius vietoj 160 standartiniu, ir yra lyderis klaseje dabar. Nu gerai, prisisuk 175 arklius(cia visu geriausiu atveju) issidrakonines visus kanalus - nu ir ka? Cia bus 1/4 sekundes kaciargoj tam paciam vairuotojui IMO. Jeigu B16 lenksi per 200 arkliu, prasideda tokie prikolai kaip gilziu virinimai ir t.t. Megabudget. Debiliska kaina uz vargingus 200 arkliuku.
Tai jeigu musu egzperdai jauciasi protingesni uz Dovila ar kitus hondu sporto grandus, prasom, as nieko pries.
Tai jeigu musu egzperdai jauciasi protingesni uz Dovila ar kitus hondu sporto grandus, prasom, as nieko pries.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Ne tai daryti tu atrasi ka visados. Bet ka tas duos ant stendo? Jus gal duokit koki pavyzdi kas bilekokiam dohciniam japonui dasidejo padarius TIK galva iki jau pridielo? Be velenuku keitimo aisku. Nagi? + kiek kazokios naudos is to isejo? Vot cia ir bus matyti kas pezalai o kas ner7kyc82k wrote:nu ebola biski uzlenkei
jei radau ka daryt sharado galvoj, tai patikek yra ir ka su honda daryt, tik esme ne beleka ir belekaip daryt, viskas turi but apgalvota ir "isgimdyta" kartais man reik sedet puse dienos ir "ciupinet" galva kol pamatau ka reik daryt ir ka galima ir ko nereik. jei tai ikainot tai isvis nieko neapsimoka daryt
beto serijiniam varikliui jei galia ner keliama stiprei uztenka tik pataisyt gamuklinius nedadarymus ir pakeist kampus su voztuvu, ir per akis.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Ciutele hondos sporto grandas So what jei tas grandas nesugeba nieko doro padaryti (ne lankus turiu aumeny). Kolega nusipirko ish kito sporto grando civika tai po to ishmetinejos visas tuningo nesamones, kad bent standartinius arklius atstatyti. Man pvz Cat n kartu didesnis hondos autoritetas. O apsimoka ar neapsimoka yra ar pasidaro yra skirtingi dalykai. Kas siekia maksimalaus rezultato daro viska yra gauna padorius rezultatus. Kad ir GZ Xenon CRX, Paukschio Civic ir t.t.. Kas debilishka, o kas ne, ne tau spresti. Chia tau ne su 150 HP nitro shot'u mashinas gydyti...ebola wrote:ok isminciai. Mano kolega pomidorinasi dabar crx'a, su kuriuo vazinejo kupcikas kazkur kazkada(ziedu as nesidomiu perdaug), o jo komandoj yra dar vienaS CRX'ininkas kuris berodz dabar pirmauja ziede. Pavardziu as ju nezinau bo nesiklausau. Tik zinau kad dare lankus pas Ciutele, ir mes kartu ji atsieminejom. Tada as daug teiravausi apie ka reiketu daryti varikliui. Ciuteles atsakymas buvo kategoriskas - NIEKO jai daryti neapsimoka. Tas kitas kur vaziuoja su B16 senesniu pas Ycka prisuko 155 arklius vietoj 160 standartiniu, ir yra lyderis klaseje dabar. Nu gerai, prisisuk 175 arklius(cia visu geriausiu atveju) issidrakonines visus kanalus - nu ir ka? Cia bus 1/4 sekundes kaciargoj tam paciam vairuotojui IMO. Jeigu B16 lenksi per 200 arkliu, prasideda tokie prikolai kaip gilziu virinimai ir t.t. Megabudget. Debiliska kaina uz vargingus 200 arkliuku.
Tai jeigu musu egzperdai jauciasi protingesni uz Dovila ar kitus hondu sporto grandus, prasom, as nieko pries.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
Reiktu suvokti, kad portingas nera pirmas tuningo zhingsins...ebola wrote:Ne tai daryti tu atrasi ka visados. Bet ka tas duos ant stendo? Jus gal duokit koki pavyzdi kas bilekokiam dohciniam japonui dasidejo padarius TIK galva iki jau pridielo? Be velenuku keitimo aisku. Nagi? + kiek kazokios naudos is to isejo? Vot cia ir bus matyti kas pezalai o kas ner7kyc82k wrote:nu ebola biski uzlenkei
jei radau ka daryt sharado galvoj, tai patikek yra ir ka su honda daryt, tik esme ne beleka ir belekaip daryt, viskas turi but apgalvota ir "isgimdyta" kartais man reik sedet puse dienos ir "ciupinet" galva kol pamatau ka reik daryt ir ka galima ir ko nereik. jei tai ikainot tai isvis nieko neapsimoka daryt
beto serijiniam varikliui jei galia ner keliama stiprei uztenka tik pataisyt gamuklinius nedadarymus ir pakeist kampus su voztuvu, ir per akis.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
autoritetai ir prioritetai daugeliui yra niekuo nesusije su skaiciais. Sitas musu atvejis ne isimtis. Jei kalbeti apie honda DRAGE, as tyliu ir jauciu tik uzuojauta. Jei kalbame apie modifikavima japoniskos dohcines galvos, saroskems ten NERA KA VEIKTI. Susidek viska - fazes, suspaudima, individualias sklendes, ismetimus, viska iki paskutinio kiausio, ir mano nieko verta pezetojo nuomone is portingo vistiek nebus jokio tolko/kainos santykyje. Panasiai naudos kaip nudazyti bloka.
As asmeniskai neturiu nieko pries "gaidinima" atskiru daliu - TB, kanalai ir t.t. Bet realiai is to portinimo ir ypac uz ten kazkokius 1200 litu - griuk negyvas, bet naudos nulis.
As asmeniskai neturiu nieko pries "gaidinima" atskiru daliu - TB, kanalai ir t.t. Bet realiai is to portinimo ir ypac uz ten kazkokius 1200 litu - griuk negyvas, bet naudos nulis.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Daug kas piknaudzhiauja zhodziu portingas. Tai daug sudetingesnis darbas nei gamyklinio liejimo broko pataisymas ar sharoshkinimas belekaip. Skiriasi, kaip N/A ir F/I formuojami srautai ir t.t. ir panashiai. Teisingai padarytas portingas duoda ir nemazhai. Unlimit'as kazhkada pasakojo apie shi netrivialu procesa ir labiau linkes tiketi zhmonemis kurie stazhavosi ir mokinosi ish dprracing (pasiekimai auto sporte pakankamai ispudingi), nei vietinio superherojaus zhodzhiais. Taip, tai yra brangu (bent jau man), bet keista, kad specai tik dabar atranda, kad atmosferkei HP brangiai kainuoja...ebola wrote: autoritetai ir prioritetai daugeliui yra niekuo nesusije su skaiciais. Sitas musu atvejis ne isimtis. Jei kalbeti apie honda DRAGE, as tyliu ir jauciu tik uzuojauta. Jei kalbame apie modifikavima japoniskos dohcines galvos, saroskems ten NERA KA VEIKTI. Susidek viska - fazes, suspaudima, individualias sklendes, ismetimus, viska iki paskutinio kiausio, ir mano nieko verta pezetojo nuomone is portingo vistiek nebus jokio tolko/kainos santykyje. Panasiai naudos kaip nudazyti bloka.
As asmeniskai neturiu nieko pries "gaidinima" atskiru daliu - TB, kanalai ir t.t. Bet realiai is to portinimo ir ypac uz ten kazkokius 1200 litu - griuk negyvas, bet naudos nulis.
Del Hondos drage tai ash irgi jauchiu uzhuojauta... bet ne Hondom
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
hp kainuoja pigiai, jei neuzsiemineji nesamonem: tu sarosink kiek nori, stazuokis nors pas koki old'a, visviena negausi tiek + kaip su elementaria azoto sistema.
Hondom jauciu uzuojauta todel, kad kazkaip liudna man butu uzsiemineti ir investuoti i bloka, kurio patalokas yra koks ten 500 ag. Bo 500ag NEVALIT! Jokio efekto, jokio show, tik mazo rato sportsmenu juvelyrinis interesas. Panasiai kaip ziureti sniegomobiliu draga - jie vaziuoja 9 sekundes, bet ziureti dvigubai nuobodziau nei kad 12 sekundziu V8.
Man jei gu drage nera griausmo, ugnies ir pakelto snukio, lievas dragas.
Honda gi snukio deja, nepaels niekada net ir po 1000 metu. Tiesiog apverktina situacija sakyciau
Hondom jauciu uzuojauta todel, kad kazkaip liudna man butu uzsiemineti ir investuoti i bloka, kurio patalokas yra koks ten 500 ag. Bo 500ag NEVALIT! Jokio efekto, jokio show, tik mazo rato sportsmenu juvelyrinis interesas. Panasiai kaip ziureti sniegomobiliu draga - jie vaziuoja 9 sekundes, bet ziureti dvigubai nuobodziau nei kad 12 sekundziu V8.
Man jei gu drage nera griausmo, ugnies ir pakelto snukio, lievas dragas.
Honda gi snukio deja, nepaels niekada net ir po 1000 metu. Tiesiog apverktina situacija sakyciau
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Ash supratu, kad nekazhka, kai atvazhiuoja kasdieninis, nepagalastas civikelis (su 0.5 bar), taipogi for fun kartais sudalyvaujantis slalomuose ir etc, uzhsirasho i aukstesne klase ir duria traktoriuka su dideliais ratais tris ketvirtadalius trasos.ebola wrote:hp kainuoja pigiai, jei neuzsiemineji nesamonem: tu sarosink kiek nori, stazuokis nors pas koki old'a, visviena negausi tiek + kaip su elementaria azoto sistema.
Hondom jauciu uzuojauta todel, kad kazkaip liudna man butu uzsiemineti ir investuoti i bloka, kurio patalokas yra koks ten 500 ag. Bo 500ag NEVALIT! Jokio efekto, jokio show, tik mazo rato sportsmenu juvelyrinis interesas. Panasiai kaip ziureti sniegomobiliu draga - jie vaziuoja 9 sekundes, bet ziureti dvigubai nuobodziau nei kad 12 sekundziu V8.
Man jei gu drage nera griausmo, ugnies ir pakelto snukio, lievas dragas.
Honda gi snukio deja, nepaels niekada net ir po 1000 metu. Tiesiog apverktina situacija sakyciau
O kas bus kai atvazhiuos pagalastas?
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
oij, nebejuokink, man bmw=hondai. Beje, bmw M5 galva pareina is fabriko rankomis portinta. Aivaras dar issiblizgino kaip katino kiausius. Turiu beje standartine po stalu dabar galiu imest foto kokia is fabriko buna Siaip emkes variklis irgi beviltiskas. O honda ka as zinau. Jinai visada ateina kaip luzeris su pretenzija padeti i vieta normalia masina. Jeigu pralosia - nieko baisaus, jeigu laimi - ooo! Krutai! Ale nuvaziuoti zemiau kokiu ten 8 seundziu jai tiesiog neduota ir viskas.
Dabar del azoto. Jeigu reglamentas leidzia ji naudoti, tai vienintele prasme jo nenaudoti yra metanolis ar nitro. Jei butu ziedas - viskas, kita kalba, honda valdo. Jokiu priekaistu neturiu. Vos ne amziaus modelis crx pvz. Tiek metu nieks klasej nepaima jau.
Drage gi...nu kartingas visada liks kartingas. I joki rimta statusa nepretenduoja. Be sportinio intereso ji pomidorinti nera jokios prasmes imo. Charosh, einu nissano galvos daryti, uztes loti
Dabar del azoto. Jeigu reglamentas leidzia ji naudoti, tai vienintele prasme jo nenaudoti yra metanolis ar nitro. Jei butu ziedas - viskas, kita kalba, honda valdo. Jokiu priekaistu neturiu. Vos ne amziaus modelis crx pvz. Tiek metu nieks klasej nepaima jau.
Drage gi...nu kartingas visada liks kartingas. I joki rimta statusa nepretenduoja. Be sportinio intereso ji pomidorinti nera jokios prasmes imo. Charosh, einu nissano galvos daryti, uztes loti
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Ash taip ir nesupratau tu chia su realia ar su menama svajoniu mashina gasdiniebola wrote: oij, nebejuokink, man bmw=hondai. Beje, bmw M5 galva pareina is fabriko rankomis portinta. Aivaras dar issiblizgino kaip katino kiausius. Turiu beje standartine po stalu dabar galiu imest foto kokia is fabriko buna Siaip emkes variklis irgi beviltiskas. O honda ka as zinau. Jinai visada ateina kaip luzeris su pretenzija padeti i vieta normalia masina. Jeigu pralosia - nieko baisaus, jeigu laimi - ooo! Krutai! Ale nuvaziuoti zemiau kokiu ten 8 seundziu jai tiesiog neduota ir viskas.
Dabar del azoto. Jeigu reglamentas leidzia ji naudoti, tai vienintele prasme jo nenaudoti yra metanolis ar nitro. Jei butu ziedas - viskas, kita kalba, honda valdo. Jokiu priekaistu neturiu. Vos ne amziaus modelis crx pvz. Tiek metu nieks klasej nepaima jau.
Drage gi...nu kartingas visada liks kartingas. I joki rimta statusa nepretenduoja. Be sportinio intereso ji pomidorinti nera jokios prasmes imo. Charosh, einu nissano galvos daryti, uztes loti
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
gasdinu? As nevaziuoju, nieko neatstovauju, pac net masinos neturiu - ka as galiu gasdinti? Mane tik juokina ta tariama lavoneliu konkurencija ir tiek.
As turiu maza vilti, kad poros metu begyje cia atvaziuos tikru aparatu. Darysiu visa kas mano jegose kad tai ivyktu, kad zmonem butu bent koks demo kuo skiriasi FnF(spade "pikc i pasiucs" trumpinys) ir Dragracing koks jis yra is tikruju. Kitaip jei cia jie neatvaziuos, ta programa "kaip is uteles padaryti isp*sta utele" dar ilgai muilins akis.
O man teks vaziuoti ten kur visa tai yra tikra.
Kuo skiriasi dragas nuo sprinto musu? Efektu visu pirma. Tam kad renginys butu efektingas, reikia triuksmo kaip sakiau. O tai pazejus dvieju hondu ar aude starta...tauta ima ziovulys, fanera neina niekam, bo neidomu ir action kirdyk - jokio judejimo.
Beje, svedai Sundswallyje vidury drago paleido gatvine masina tautai pazvengti, kontrastui pamatyt, bo atbuko nuo griaudejimo visi. Spek ka paleido? Gi cviaka, aisku
As turiu maza vilti, kad poros metu begyje cia atvaziuos tikru aparatu. Darysiu visa kas mano jegose kad tai ivyktu, kad zmonem butu bent koks demo kuo skiriasi FnF(spade "pikc i pasiucs" trumpinys) ir Dragracing koks jis yra is tikruju. Kitaip jei cia jie neatvaziuos, ta programa "kaip is uteles padaryti isp*sta utele" dar ilgai muilins akis.
O man teks vaziuoti ten kur visa tai yra tikra.
Kuo skiriasi dragas nuo sprinto musu? Efektu visu pirma. Tam kad renginys butu efektingas, reikia triuksmo kaip sakiau. O tai pazejus dvieju hondu ar aude starta...tauta ima ziovulys, fanera neina niekam, bo neidomu ir action kirdyk - jokio judejimo.
Beje, svedai Sundswallyje vidury drago paleido gatvine masina tautai pazvengti, kontrastui pamatyt, bo atbuko nuo griaudejimo visi. Spek ka paleido? Gi cviaka, aisku
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Verkshlena, kaip 1200 lt brungu, o sapalioja apie dragsterius...ebola wrote:gasdinu? As nevaziuoju, nieko neatstovauju, pac net masinos neturiu - ka as galiu gasdinti? Mane tik juokina ta tariama lavoneliu konkurencija ir tiek.
As turiu maza vilti, kad poros metu begyje cia atvaziuos tikru aparatu. Darysiu visa kas mano jegose kad tai ivyktu, kad zmonem butu bent koks demo kuo skiriasi FnF(spade "pikc i pasiucs" trumpinys) ir Dragracing koks jis yra is tikruju. Kitaip jei cia jie neatvaziuos, ta programa "kaip is uteles padaryti isp*sta utele" dar ilgai muilins akis.
O man teks vaziuoti ten kur visa tai yra tikra.
Kuo skiriasi dragas nuo sprinto musu? Efektu visu pirma. Tam kad renginys butu efektingas, reikia triuksmo kaip sakiau. O tai pazejus dvieju hondu ar aude starta...tauta ima ziovulys, fanera neina niekam, bo neidomu ir action kirdyk - jokio judejimo.
Beje, svedai Sundswallyje vidury drago paleido gatvine masina tautai pazvengti, kontrastui pamatyt, bo atbuko nuo griaudejimo visi. Spek ka paleido? Gi cviaka, aisku
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II