didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Post by Apex »

zioma wrote:
Apex wrote:ne ka maziau uz radiatoriaus plota yra svarbus pratekamumas.
+ is kokio metalo pagamintas.
jei gerai pamenu aliumininis radiatorius dukart efektyvesnis uz metalini
nebepamenu kada paskutini karta maciau metalini. aliuminis arba varinis pas ziguli.
o del pastoviai veikiancio radiatoriaus tai, pripazinkim tai nera iseitis.
ieskosiu budu pagerint ausinima. du ventiliatoriai atkrenta. vienas didelis ne ka prasciau pucia. ieskosiu radiatoriaus didesnio.
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
GiedriuZ
Posts: 156
Joined: 01 Nov 2003, 15:53

Post by GiedriuZ »

Airbog wrote: S13 vazineja. :roll:
pas S13 yra termomova. vazinejant su visalaik ijungtu ventiliatorium variklis nepasieks darbines temperaturos.

User avatar
Strad
Posts: 485
Joined: 24 May 2005, 22:16
Location: Vilnius

Post by Strad »

GiedriuZ wrote: pas S13 yra termomova. vazinejant su visalaik ijungtu ventiliatorium variklis nepasieks darbines temperaturos.
Gal as ir suklysiu bet Airbog'o S13 nera tos movos, elektrinis ventiliatorius stovi. Groozdas ruoshiasi gi taip pat darytis ir valdyti ish salono, beje man tai atrodo visai nebloga ideja apie el ventiliatoriu.

User avatar
Airbog
Posts: 1779
Joined: 10 Feb 2005, 21:05
Location: Vilnius

Post by Airbog »

Klysti.

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Post by rks »

Apex wrote: o priekyje staciau nes ventiliatorius ne vienodai sukasi i abi puses, i viena geriau tai teko traukt ora is variklio ir pusti i prieki. stabdo masina siek tiek :lol: . cia neesme cia laikinam.
Kazhkoks oro barjeras turi gautis vazhiuojant... Abejoju ar taip gerai aushinsis vazhiuojant, kai isijungs ventiliatorius.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Post by rks »

Strad wrote: Del pastoviai ijungto ventiliatoriaus- siulau pasistatyti koki nors potenciometra ir regulioti ventiliatoriaus apsukas, arba padaryti kazka panasau kaip peciukas-keliu greiciu, veliau visa shita irengini susikalibruoti ir manau butu viskas gerai.
Arba dar geriau. Susilituoti schemute: iejimas ECT, rezistorius kalibracijai, komparatorius voltam ale prie kokios temperaturos jungti ventiliatoriu ir kokia relite ventiliatoriaus ijungimui...
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

User avatar
povke
Posts: 169
Joined: 05 Sep 2005, 15:44
Location: sostinė, Žirmūnai

Post by povke »

Mano manymu, isvis vaziuojant turetu mazeti ventiliatoriaus efektyvumas. Jei jis traukia ora nuo variklio i isore, o vaziuojant pasipriesinantis oras bando patekt link variklio, tai tiesiog gaunasi oro masiu chaotiskas maisymasis, bet ne ventiliavimas.. :roll:
Jeigu ventiliatorius yra pries radiatoriu, tai vis vien manau geriau, kad jis imtu ora is masinos priekio ir perkostu per radiatoriu variklio link. Gal taip butu efektyviau.
Primera GT (P10)

User avatar
kaimietis
Posts: 397
Joined: 18 Oct 2004, 10:02
Location: Cambridge

Post by kaimietis »

mano s13 ventiliatorius visa laika veikia. temperaturos rodykle uzsilus visada stovi lygiai per viduri. :roll:
MICRA dci 82 ag
S2000

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Post by ATMBOY »

pas mane nekada :) atrodo dar negirdejau

tik kondiko kazkoks sh.... sukasi :)

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Post by Apex »

chebryte, isiskaitykit. pucia i prieki tik todel kad kitaip nejo uzdet ventiliatoriaus. su ja net nevaziavau. cia laikinam - bandymai. normaliai jis pus ora i varikli. tik stoves turbut priekyje. nebent surasiu reikiama radiatoriu.
taip kad diskusijos apie oro srauta ir pan neturetu but.
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Post by r7kyc82k »

nesupratau bedos, 80-90 ce yra daug? ce ner daug.
kitas niuansas, issipletimo bakelije tikrai ner t" kaip galvoj ;) reik matuot galvas konkreciai metala ar prie kamscio !
dar kitas varijantas, reik matuot ir tepalo temperatura ;)
ir tai daryt reik vazinejant o ne stovint vietoj ;) nes stovint vietoj labai greit isijungia ventiliatoriai, tai yra normalu kad temperatura greit virsija norma. o 80 yra labai netgi gera t" pas audi ir vw tikrai didesne darbine ;)
jei ka tai swifto bombinto variklio yra kazkas 80-95 darbine ;) ce ner daug ;)
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
Destuktor
Posts: 296
Joined: 11 Apr 2005, 23:02
Location: Merkinė/Vilnius

Post by Destuktor »

Apex wrote:pucia i prieki tik todel kad kitaip nejo uzdet ventiliatoriaus.
Ir pucia silta ora nuo variklio... tas irgi kazkiek itakos ausinimui turi...
'99 Mitsubishi Galant 2.0

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by Apex »

Grįžtu prie senos problemos.
Reikia jau statyt radiatorių o senojo nenoriu, su juo kaisdavo, plius tvirtinimas labai nepatogus, ir per aukstai sedejo.
Ieškojau daugmaž tinkamo radiatoriaus (puikus katalogas yra: http://www.nissens.dk/uk/index.htm > katalogas) nepavyko surasti, arba jei tinkamas tai masina reta labai. gabaritai mano priesingi tiem kurie dazniausiai pasitaiko.
reikia auksto ir ne plataus daugmaz - 60cm ilgio 45-50 aukscio. Klausimas - kur Vilniuje daro, tvarko radiatorius. is keliu viena tinkama padarytu?
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
laimonas
Posts: 514
Joined: 01 Nov 2007, 21:19
Location: Kaunas

Re:

Post by laimonas »

povke wrote:Mano manymu, isvis vaziuojant turetu mazeti ventiliatoriaus efektyvumas. Jei jis traukia ora nuo variklio i isore, o vaziuojant pasipriesinantis oras bando patekt link variklio, tai tiesiog gaunasi oro masiu chaotiskas maisymasis, bet ne ventiliavimas.. :roll:
Jeigu ventiliatorius yra pries radiatoriu, tai vis vien manau geriau, kad jis imtu ora is masinos priekio ir perkostu per radiatoriu variklio link. Gal taip butu efektyviau.
Kai ventiliatorius stovi uz radiatoriaus jo darbas ne pusti nuo motoro i radiatoriu,o traukti,tai kas liecia ausinimo efektyvuma jis tikrai yra.

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by Todo2 »

termorele idek ;) ir nebus pastoviai ijungtas ;) isijungs kai reikes. susireguliuot reikes aisku.
rs13

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by Apex »

vyrukai, nepriklausomai nuo to kur stovi ventiliatorius ar pries ar uz radiatoriaus jis ora visad pute ir pus tik i viena puse - i vidu, variklio link, todel tai neturetu kelti diskusiju :roll:

mano klausimelis va:
radau radiatoriu, pasimatavau, lenda tik viena beda - jo zarnos pasijungia absoliuciai priesingose pusese nei ant variklio, tam reiktu daryt ilgas zarnas arba vamzdukus, beigi apatine zarna yra siek tiek auksciau nei variklio apatine zarna - ar tai nekels problemu? pridedu paveiksliuka.
nuomonės?

Image
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by r7kyc82k »

ilgesnes zarnos-daugiau ausinimo skyscio=didesne atsarga. nepatogumas nebent jas pravesti kad nemaisytu ;)
aukscio skirtumai ner esminis momentas, neitakos jei pompa dirbs savo darba, ne akmens amzius kai cirkuliacija budavo tik temperaturu skirtumo deka ;)
geriau kai radijatorius auksciausiai, nebus bedu su nuorinimu, kitaip teks auksciausiam taske(zarnos) daryt nuorinimo ventili.
kai kuriuose motoruose sportui specialiai keisdavo tosolo tekejimo krypti kad ausinimas butu ne nuo 1 i 4 cilindra bet atvirksciai, is 4 i pirma begdavo vandenukas. bet ce reik ziuret vietoj, ner lengva keist pompos jei ji integruota i motora krypti ;)
na ir t.t. :D
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by Apex »

man tai keistai atrodo tas radiatorius - apatine zarna gan aukstai, apie 10cm nuo apacios, tai klausimas kaip ten cirkuliacija vyksta :roll: bet sitas stipriai didesnis uz pries tai buvusi, tai netures but bedu su ausinimu. beliks tik zarnu prisirankioti, kad atvesti iki variklio.
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
MGI
Posts: 59
Joined: 02 Apr 2008, 13:15
Location: vilnius/ukmerge

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by MGI »

man atrodo jei vandens pompa gerai atlieka savo darba, tai turetu buti viskas ok ten su apacia
Legacy MY07 BL

User avatar
laimonas
Posts: 514
Joined: 01 Nov 2007, 21:19
Location: Kaunas

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by laimonas »

Del aukscio manau nera reikalo pergyvent,cia kaip matau radiatorius nuo BMW E39 2.8l.tai manau jo turio tikrai turetu tau pakakti.

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by Apex »

Na taip, turio ir ploto tikrai pakaks, tik va zaidimas su tom slangom ir tvirtinimu.
va BMW E30 turi idealiai tinkanti radiatoriu ir dydžiu ir šlangų pozicija, bet gyvai tokio neteko dar sutikti.
Image

jei nerasiu, teks imti anksčiau minėtą radiatorių ir šlangas vedžioti.
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by ard »

nuo kokio e30 radijatorius? tu nori nauja pirkt? gali juk deveta shrote susirast uzh kelis rublius.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by Apex »

pirkciau ir nauja, bet keliose vietose bandziau rasti tai tokio neturi. krastos nebandziau dar. siaip panasu, kad toks radiatorius buvo labai retas o gal is vis del tam tikru aplinkybiu (rinkos specifika ar pan) nejo visai, nes kiek randu, visur eina kitoks nei auksciau esantis. katalogas E30 325 320 rodo ivairius ir neaisku nuo ko priklauso (MT/AT/AC nerodo skirtumo.)
na bus matyt.
beja, kur BMW shrota rasti? (apart esancio garazuose prie maximos justiniskiu gale)
ard wrote:nuo kokio e30 radijatorius? tu nori nauja pirkt? gali juk deveta shrote susirast uzh kelis rublius.
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by ard »

bmwfan.lt ir bmw-klubas.lt forumuose daug ardomu e30 dalimis. nesunkiai rasi ko tau reikia.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Re: didesnis radiatorius vs du ventiliatoriai

Post by Apex »

ard wrote:bmwfan.lt ir bmw-klubas.lt forumuose daug ardomu e30 dalimis. nesunkiai rasi ko tau reikia.
bmw fan ziurineju - nera, bmw klubo dar nebandziau.
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

Post Reply