open deckai tik ant atmosferiniu budavo, o turbininiai su closed ? as nelabai specialistas, bet kazkaip galvojau, kad ir turbininiai su open deck buna.Redone wrote:Buriau is EJ22 atmosferinio i turbo. Tai lyginant su turbininiu pas atmo open deck blokas. Nera stumokliu ausinimo. Stumokliai turi daug maziau mesos, plonas dugnas ir sonai. Ziedai netgi plonesni. Alkuninis ir svaistikliai vienodi. Dejau stora metaline tarpine ir puciau 0.7 baro. Gatviniu rezimu laike. Bet subaristai sake, kad toks variklis tik i baznycia. Panasiai turbut ir ej251
custom variklio galvos tarpine
Re: custom variklio galvos tarpine
Re: custom variklio galvos tarpine
noreciau pamatyt tuos ale 600ag ant to stocko,nu ne pro kur netikiu,tik ne ant Subariko variklio,ypac stokinio,jie ir taip galios kelimui lepus,o cia tokie arkliai,nu uzmusk netikiu
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: custom variklio galvos tarpine
butent, bullshitroolis wrote:noreciau pamatyt tuos ale 600ag ant to stocko,nu ne pro kur netikiu,tik ne ant Subariko variklio,ypac stokinio,jie ir taip galios kelimui lepus,o cia tokie arkliai,nu uzmusk netikiu
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: custom variklio galvos tarpine
as tai nesuprantu kam autorius suka galva,pusk 0.5 ant visisko standarto ir gana,ar verta zaist su tom tarpinem,del keliu arkliu,kad galetum sakykim ne 0.5,o 0.6 pust,nes juk suspaudimo laipsnis nepakeis kitu mazgu silpnumo,svarbu geras engine management ir geras sumapinimas.As su savo esamu 10:1 CR net neturiu jokiu minciu apie mazinima,nafik tokiais marazmais uzsiiminet,aisku pas mane ne Subaru,bet esme,jog spausiu kiek leis galimybes,kitu atveju daryt rimtai,kas kainuoja euru,lyst y vidurius
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: custom variklio galvos tarpine
Tu čia apie mazdinį savo variklį ar nissano?roolis wrote:as tai nesuprantu kam autorius suka galva,pusk 0.5 ant visisko standarto ir gana,ar verta zaist su tom tarpinem,del keliu arkliu,kad galetum sakykim ne 0.5,o 0.6 pust,nes juk suspaudimo laipsnis nepakeis kitu mazgu silpnumo,svarbu geras engine management ir geras sumapinimas.As su savo esamu 10:1 CR net neturiu jokiu minciu apie mazinima,nafik tokiais marazmais uzsiiminet,aisku pas mane ne Subaru,bet esme,jog spausiu kiek leis galimybes,kitu atveju daryt rimtai,kas kainuoja euru,lyst y vidurius
Nes jeigu Mazdos, tai su "stock" kaltiniais viduriais jis laiko iki 400ag drąsiai, yra kas ir daugiau pučia
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: custom variklio galvos tarpine
as apie Nissan,mano senole be jokios kaltienos 400-450 laiko,visiskas stockslimas1 wrote:Tu čia apie mazdinį savo variklį ar nissano?roolis wrote:as tai nesuprantu kam autorius suka galva,pusk 0.5 ant visisko standarto ir gana,ar verta zaist su tom tarpinem,del keliu arkliu,kad galetum sakykim ne 0.5,o 0.6 pust,nes juk suspaudimo laipsnis nepakeis kitu mazgu silpnumo,svarbu geras engine management ir geras sumapinimas.As su savo esamu 10:1 CR net neturiu jokiu minciu apie mazinima,nafik tokiais marazmais uzsiiminet,aisku pas mane ne Subaru,bet esme,jog spausiu kiek leis galimybes,kitu atveju daryt rimtai,kas kainuoja euru,lyst y vidurius
Nes jeigu Mazdos, tai su "stock" kaltiniais viduriais jis laiko iki 400ag drąsiai, yra kas ir daugiau pučia
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: custom variklio galvos tarpine
Vuo: http://www.rs25.com/forums/f7/t39629-boosted-ej25d.html
Tiesa čia ej25d, bet tai vistiek.... ne apie 500ag kalbam, o tik 300~
O dėl tarpinių pasiklausinėjau čia kas ką darė, tai deda varines paprasto vario ir jokio stebūklo sakė nėra, su CNC staklėm "išgraužia" pagal autocado brėžinį. Pigiau nei stock pirkti.
Važiuoja gonkėse ir vargo nemato.
Tiesa čia ej25d, bet tai vistiek.... ne apie 500ag kalbam, o tik 300~
O dėl tarpinių pasiklausinėjau čia kas ką darė, tai deda varines paprasto vario ir jokio stebūklo sakė nėra, su CNC staklėm "išgraužia" pagal autocado brėžinį. Pigiau nei stock pirkti.
Važiuoja gonkėse ir vargo nemato.
rs13
Re: custom variklio galvos tarpine
nu tai daryk,papasakosi po to apie vargus kitoj jauciu temoj
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: custom variklio galvos tarpine
gal ziguliui ar tai suprai metanolinei kuri dragej lekia ir kurioj net vandens bloke ner? tikrai ne subaruTodo2 wrote:Vuo: http://www.rs25.com/forums/f7/t39629-boosted-ej25d.html
Tiesa čia ej25d, bet tai vistiek.... ne apie 500ag kalbam, o tik 300~
O dėl tarpinių pasiklausinėjau čia kas ką darė, tai deda varines paprasto vario ir jokio stebūklo sakė nėra, su CNC staklėm "išgraužia" pagal autocado brėžinį. Pigiau nei stock pirkti.
Važiuoja gonkėse ir vargo nemato.
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: custom variklio galvos tarpine
Teko EJ 251 STI perinkineti,tai blokas tikrai ne is stipriuju,stumai CP 8.2 cr tarpines Tomei 1mm. ARP smeiges tai su 1.7 bar vazevo smagiai bet del saugumo palikom 1.5bar ,kuras 95.Pries tai su std(metalines) tarpines prie 1.7 prapute.
Taigi pigiems galingumo ieskojimams mano akimis netinkamas motoras.
Taigi pigiems galingumo ieskojimams mano akimis netinkamas motoras.