Koki ismetima darytis?

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
Pjuvis
Posts: 33
Joined: 12 Dec 2015, 11:06
Contact:

Koki ismetima darytis?

Post by Pjuvis »

Sveiki, jau atejo pats laikas mastyt apie ismetima. Variklis 1.8t 4cil standarte 225ag, planuoju jam lengvu burtu ir ateinanti sezona noreciau atsukt ~300ag, ateity butu matyt kas toliau. Norejau paklaust koki ismetima ir jo konfiguracija darytis?

Planuoju naudot nerzaveikos plonasieni vamzdi, kokio storio sieneles uztektu?
Diametras? daryt standartini 60mm, ar darytis kiek didesni su rezervu? Kogero uztektu ir 60mm, bet ka nulemtu dar didesnio diametro ismetimas ir ar verta?
Konfiguracija galvoju darytis tokia: du rezikai prieki, vienas 60cm kitas 40cm ir paciam gale bakeli koki nors, planuoju automobili naudot tiek gatveje, tiek trasoj.
Kur rast pirkt reziku? Ar juos cia paciam darytis reikia?

Aciu uz betkokius protigus pasisakymus. Tautvydas.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Koki ismetima darytis?

Post by ard »

paieškok infos internete, gal rasi dyno kreives skirtingų setupų su analogišku motoru. jeigu motoras turbininis (spėju kad toks ir yra), tai kuo didesnis dump'as, platint kiek fiziškai telpa ir tada siaurint kiek nori. rule of thumb - kuo didesnis diametras, tuo daugiau hp. 60mm ant 300hp užtektų. italinox'e yra pirkt neržos vamzdžių ir alkūnių 1.6mm sienele.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Pjuvis
Posts: 33
Joined: 12 Dec 2015, 11:06
Contact:

Re: Koki ismetima darytis?

Post by Pjuvis »

Kaip jau minejau anksciau, variklis 4cil 1.8l su turbina.
Galvoju gal tada geriau iskart 76mm nuo pat turbinos daryt, nors ten tam italinox matau tik 70mm yra, nors patys vamzdziai cia ne problema, darbe as galiu kokio noriu diametro uzsisakyt to vamzdzio. Nes pri tokio dalyko kaip ismetimo, tai kazkaip nelabai noreciau dar karta kdanors grizt, todel gal geriau daryt rimtesni su atsarga, juolab blogiau nebus gal nuo to.
Idomu kaip skirtusi garsas, tarp tokios pacios konfiguracijos 60mm ir 76mm su tuo paciu varikliu..

kliobas
Posts: 106
Joined: 26 May 2008, 18:56
Location: Vilnius

Re: Koki ismetima darytis?

Post by kliobas »

labiau priklausys nuo bakeliu, o ne nuo skersmens. paziurek dar pries darydamas kaip su vieta, as 76 sutalpinau, bet bakeliai nedideli ir garsas iseina didesnis nei noreciau

Pjuvis
Posts: 33
Joined: 12 Dec 2015, 11:06
Contact:

Re: Koki ismetima darytis?

Post by Pjuvis »

Su vieta problemos kaip ir nera, automobilis golf mk2, jokiu kardanu ar kitu konstrukciju toje vietoje neina, todel manau sutalpint nebus problemu. Pirekyje manau tilps du rezikai kokienors ir gale bakelis, tik didziausias stabdis gausis ties galiniu tiltu, ten reikai tokia kaip alkune daryt, kad ji "aplenk" per virsu. Norisi kuo laisvesni daryt ismetima, be jokiu astriu uzlenkimu ir tt, bet kad ir gatvese eitu vazinet.
Viska pradesiu vystyt siektiek veliau, po nauju metu kogero, bet kaip ir apsisprendziau tada. Desiu nuo pat turbinos 76mm vamsdi, du rezikus ir bakeli gale. Didziausias klaustukas bus, ar eis sutalpint ten 76mm "down pipe" (nezinau kaip Lietuviskai, turbinos alkune gal..).

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Koki ismetima darytis?

Post by roolis »

turbo elbow yra turbos alkune ;)
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

Post Reply