Variklio Remontas

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Variklio Remontas

Post by gess »

Butent, cia dazna problema LT lygingant su vakaru Europa tarkim. Cia daug savamoksliu arba siaip nematanciu toliau savo noses ir isivaizduojanciu, kad standartai kvailiams.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Variklio Remontas

Post by Niokas »

daryt viska teisingai yra tikrai gerai,ir taip reikia daryt is esmes beliaka,bet tie kas dirba su sportininkais,motorais,ir seip automobiliu sportu lietuvoje,dazniausia atsimusa i biudzeto limitacijas, ir del to turi but kompromisai tarp: "kaip reikia" ir "ka mes galim sau leist". komprimisas is esmes dazniausiai yra logine klaida,nes suprantama kaip reikia daryt,bet padaroma "pagal galimybes" todel atsiranda toki "vidines ekonomikos standartai", ypatingai remonte ir eksplotacijoj. daznai motorai neremontuojami visai,o keiciami kitu "srotiniu" neaiskios bukles ir greziama toliau,nes taisyt neapsimoka kai motoro remonto detaliu kaina virsija masinos,ar motoro srote kaina 2 ar 3 kartus... todel dazni visoki svapai motoru,kurie standarte turi pakankamai watu,yra patikimi ir pigus,nes srote tokie nieko nekainuoja,nes nera paklausos,nes jie negenda eksplotuojant civiliniais rezimais. taip, srote brangu tik tas kas yra is esmes blogai pagaminta,nepaskaiciuota(arba kaip tik paskaiciuota kad nelaikytu ilgiau nei gamintojo garantija),ar turi kaskokiu neisdirbtu plonybiu,na ir zinoma visi ekologiniai bajeriai kurie prie motoro eksplotacijos prideda komplikaciju ir tikrai nepagerina resurso,todel daug gamintoju turejo daug labiau tinkamus ir su daugiau resurso modifikavimam motorus pries 20metu, aisku yra isimciu,bet viskas eina link "ekologijos"

tai manau cia labiau nuo poziurio, isipareigojimu remejam,ir biudzeto priklauso,tie kas gali sau leist investuoja daugiau,kiti surenka beliaka is beliako,ir suvaziuoja labai greitai. yra tokiu pavyzdziu ir fast lape,ir ziede,ar drage. ir as nematau jokio smerktinumo tu atzvilgiu ,kurie sugeba su maziau kapeiku suvaziuot greiciau
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: Variklio Remontas

Post by Nave »

Blemba kaip išsivystė šita diskusija nuo pradinio temos autoriaus klausimo...

Suprantam mes visi, kad yra labai didelis skirtumas tarp "kaip reikia daryti" ir tarp "kaip aš sau galiu finansiškai leisti daryti", bet toks elementarus dalykas kaip stumų susvėrimas nieko nekainuoja ir atima iš tavęs sąlyginai nedaug laiko. Arba vieno stumo žiedų keitimas vs. visų žiedų keitimas (žiedus vistiek tik komplektais pardavinėja) ir ar labai ten daug papildomo darbo gaunasi? Čia man rodos tiesiog konkretaus minėto motoristo, pacituosiu Romką, "traktoristo/fermerio" įpročiai. Ir labai gaila, kad tai laikoma norma Lietuvoje. :)
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

tomas636
Posts: 215
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Variklio Remontas

Post by tomas636 »

Bet tie fermeriai mechanikai gal ir galėtų daryti gerai, tačiau dažniausiai jiems atlygis skaičiuojasi nuo padaryto darbo, tai jis greičiau sumeta į krūva varikli, gauna bapkiu ir staigiai renka kita. kam jam vargintis dėl tų gramų,jeigu tas variklis lėks ilgai ir gal jam nebeteks jo remontuot,tai kad viska visur lemia pinigas :D

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Variklio Remontas

Post by fregis »

kokios pasekmes kai dideli skirtumai svoriu svaisikliu, stumokliu? neskaitant komforto.
jeigu teisingai suvokiu tai luzta alkuninis ar luzta svaistiklis ? nes ant ju tenka pagrindine "vibracija"
Jei gamintojai taip tiksliai ziuretu svorius ar butu tokiu gedimu?

Kitas dalykas teko ardyti kelis tokius pat variklius, sulyginau svaistiklius, tarp varikliu skyresi (skyresi svoris, siektiek forma). Bet kiekvienam variklyje jie buvo vienodi, tad pasidariau tokia isvada kad gamintojas deda i varikli to pacio liejimo (stakliu?) svaistiklius ko pasekoje svoriu jiems nereik gaudyti nes jie bus minimalus. Bet ar tai galioja visiems gamintojams? dar klausimas, o gal tai buvo tiesiog sutapimas
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Variklio Remontas

Post by romkasponka »

gess wrote:Butent, cia dazna problema LT lygingant su vakaru Europa tarkim. Cia daug savamoksliu arba siaip nematanciu toliau savo noses ir isivaizduojanciu, kad standartai kvailiams.
Kiek teko susidurti Europoje tai jie tik dar labiau nosis uzriete ir ima 3 kartus daugiau nei Lietuvoje, bet kreivarankiai vienodo lygio ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Variklio Remontas

Post by Niokas »

kaip pirsu i aky :D
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Cipsuotas
Posts: 13
Joined: 24 Aug 2013, 01:28

Re: Variklio Remontas

Post by Cipsuotas »

Beje toki dalyka pasiule servisas Marius,kuris dirba Grigeskese.Teko girdet jog meistras patyres ir ismano savo darba...

Post Reply