V8 turbo
Re: V8 turbo
jei daryt for track use,samata tiksli,bet sau galima tikrai ant daug ko sutaupyt ir sneku ne apie china shit pirkima,tiesiog eilinis pasirinkimas brandu
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
Jeigu nera pirminio nusistatymo del variklio modeliu, ziurint vien tik pro patikimu arkliu gatvei/ziedui vs. reikalingu biudzetu prizme, kokie variantai butu siulomi pasiekti atitinkamai:
400AG
A)
B)
C)
500AG
A)
B)
C)
Savaime suprantama tokie variantai kaip kad "siust ls is statu" nedomina, galimi variantai turetu buti nesunkiai randami musuose ir sudetingi konstrukciniai sprendimai su gedimo tikimybe taipogi nepageidaujami. Klausimo esme - kas reliatyviai pigiai ir patikimai traukia?
400AG
A)
B)
C)
500AG
A)
B)
C)
Savaime suprantama tokie variantai kaip kad "siust ls is statu" nedomina, galimi variantai turetu buti nesunkiai randami musuose ir sudetingi konstrukciniai sprendimai su gedimo tikimybe taipogi nepageidaujami. Klausimo esme - kas reliatyviai pigiai ir patikimai traukia?
Re: V8 turbo
Pigiausiai 400 ag pasieksi su sr20det. Visko yra pigiai ir bolt on.
Re: V8 turbo
Nuuuu sitam tavo varikliui toli iki m50b25Gedasx wrote:Pigiausiai 400 ag pasieksi su sr20det. Visko yra pigiai ir bolt on.
BNV. 696 whk
Re: V8 turbo
Galim paskaiciuotidonce wrote:Nuuuu sitam tavo varikliui toli iki m50b25Gedasx wrote:Pigiausiai 400 ag pasieksi su sr20det. Visko yra pigiai ir bolt on.
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
As pats apie aan/3b galvoju. Kaip kainu pradzia - 2-3k eur pilnas variklio komplektas vaziuojancioje masinoje.
Re: V8 turbo
tik 2.2 litro, AAN'ai kada baigti gaminti? Ar tik ne priesh 20 metu. Apie 3B net nekalbu. Bus nubege po puse milijono, suvarge, papuve.Justinianas wrote:As pats apie aan/3b galvoju. Kaip kainu pradzia - 2-3k eur pilnas variklio komplektas vaziuojancioje masinoje.
I muzieju juos reikia jau, o ne projektus daryti. Nei ten kazkas labai pigu, nei labai gerai. E85 laikais - sakychiau visishkas anachronizmas tie penkiakaushiai.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
I studija prasome pasiulymus ir variantus. Be turbu dejimu ant n/a ir kitokiu konstruktoriu.kwlw wrote:tik 2.2 litro, AAN'ai kada baigti gaminti? Ar tik ne priesh 20 metu. Apie 3B net nekalbu. Bus nubege po puse milijono, suvarge, papuve.Justinianas wrote:As pats apie aan/3b galvoju. Kaip kainu pradzia - 2-3k eur pilnas variklio komplektas vaziuojancioje masinoje.
I muzieju juos reikia jau, o ne projektus daryti. Nei ten kazkas labai pigu, nei labai gerai. E85 laikais - sakychiau visishkas anachronizmas tie penkiakaushiai.
Sau
Re: V8 turbo
pigiai ir gerai nebuna
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: V8 turbo
bet uztai brangiai ir chujovai gali,jei neprotingai pasirinksi motoro baze ant ko daryt
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
Klausimo esme koks variklis siuo metu "pigiausiai spaudzia arklius/labiausiai apsimoka pust"
Re: V8 turbo
Tas "siuo metu" Cia kaip koks naujas mados klyksmas Koks variklis populiariausias Nemanau, kad cia bombinat 2015m variklius o apie tuos dinozaurus manau sociai info. Cia pastebejau buna kazkoks "metu mados klyksmas" Buvo plytas visi dejo kur ismane, buvo v8 era poto visokie 2jz, vel plytos su sraigem i scena ai dar visokie sr ir t.t buvo. Cia kazkokia "rozine" labai ta tema...
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
Rozinuk, siuo metu labai minimaliai bendrauju su lietuviais tai apie visokius klyksmus tu geriau ismanai konkreciaiMariuzzzz wrote:Tas "siuo metu" Cia kaip koks naujas mados klyksmas Koks variklis populiariausias Nemanau, kad cia bombinat 2015m variklius o apie tuos dinozaurus manau sociai info. Cia pastebejau buna kazkoks "metu mados klyksmas" Buvo plytas visi dejo kur ismane, buvo v8 era poto visokie 2jz, vel plytos su sraigem i scena ai dar visokie sr ir t.t buvo. Cia kazkokia "rozine" labai ta tema...
Re: V8 turbo
LS - nebrangiai spaudzias, neskaitant variklio kainos
http://oppositelock.kinja.com/build-a-t ... 1693906759
http://oppositelock.kinja.com/build-a-t ... 1693906759
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
Apie lsus rasyta keliais postais auksciaufregis wrote:LS - nebrangiai spaudzias, neskaitant variklio kainos
http://oppositelock.kinja.com/build-a-t ... 1693906759
Re: V8 turbo
Tai juolabiau ne pas lietuvius daugiausia info populiarasaiJustinianas wrote:Rozinuk, siuo metu labai minimaliai bendrauju su lietuviais tai apie visokius klyksmus tu geriau ismanai konkreciaiMariuzzzz wrote:Tas "siuo metu" Cia kaip koks naujas mados klyksmas Koks variklis populiariausias Nemanau, kad cia bombinat 2015m variklius o apie tuos dinozaurus manau sociai info. Cia pastebejau buna kazkoks "metu mados klyksmas" Buvo plytas visi dejo kur ismane, buvo v8 era poto visokie 2jz, vel plytos su sraigem i scena ai dar visokie sr ir t.t buvo. Cia kazkokia "rozine" labai ta tema...
Re: V8 turbo
viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.
jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.
jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.
jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.
jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
Re: V8 turbo
labai teisingai viskas sudeliota. Papildant galeciau is kitos puses pasakyt, kad virs 100-125 ag/cyl yra ta riba, kai reikia rinktis tarp pigu arba patikima, nes prasideda mega mega doleriaiNiokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.
jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.
jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
Na, sportinio intereso spausti is kazko kazka tikrai nera. Tiesiog patikimi daugiau maziau kasdienai tinkantys saugus 4-500ag. Jei kalbame apie 4cil tai manau cia kalba labiau sukasi link f20c s2000+kompresorius, jei 6inline turetu buti n54 3.0tt. Verta ir papildyti/pataisytu jei yra kazkas izvalgiau.Niokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.
jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.
jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
Re: V8 turbo
O tokie faktoriai,kaip variklio talpinimas kebule,pajungimas,dezes pritaikymas,mase,svorio pasiskirstymas,tau ytakos turi ar ne? Nes tokie faktoriai irgi ytakoja variklio pasirinkima.
-
- Posts: 31
- Joined: 10 Mar 2014, 10:07
Re: V8 turbo
o Kaip del m62b35 turbo? Laikytu saugius 400ag kasdienai?
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
Sakykim taip - niekas jokios itakos pasirinkimui neturi. Grynai variklis. Jei pradesim gvildent panaudojimo niuansus niekad nesibaigs si diskusija, kai ir taip nera taskai ant i sudelioti.
Re: V8 turbo
laikytu drasiai, darysim toki neuzilgovartotojas wrote:o Kaip del m62b35 turbo? Laikytu saugius 400ag kasdienai?
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: V8 turbo
nei vienas nei kitas variantas tikrai nera pigusJustinianas wrote:Na, sportinio intereso spausti is kazko kazka tikrai nera. Tiesiog patikimi daugiau maziau kasdienai tinkantys saugus 4-500ag. Jei kalbame apie 4cil tai manau cia kalba labiau sukasi link f20c s2000+kompresorius, jei 6inline turetu buti n54 3.0tt. Verta ir papildyti/pataisytu jei yra kazkas izvalgiau.Niokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.
jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.
jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: V8 turbo
Alternatyvos?kamuto wrote:nei vienas nei kitas variantas tikrai nera pigusJustinianas wrote:Na, sportinio intereso spausti is kazko kazka tikrai nera. Tiesiog patikimi daugiau maziau kasdienai tinkantys saugus 4-500ag. Jei kalbame apie 4cil tai manau cia kalba labiau sukasi link f20c s2000+kompresorius, jei 6inline turetu buti n54 3.0tt. Verta ir papildyti/pataisytu jei yra kazkas izvalgiau.Niokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.
jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.
jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.