V8 turbo

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: V8 turbo

Post by roolis »

jei daryt for track use,samata tiksli,bet sau galima tikrai ant daug ko sutaupyt ir sneku ne apie china shit pirkima,tiesiog eilinis pasirinkimas brandu
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

Jeigu nera pirminio nusistatymo del variklio modeliu, ziurint vien tik pro patikimu arkliu gatvei/ziedui vs. reikalingu biudzetu prizme, kokie variantai butu siulomi pasiekti atitinkamai:
400AG
A)
B)
C)

500AG
A)
B)
C)

Savaime suprantama tokie variantai kaip kad "siust ls is statu" nedomina, galimi variantai turetu buti nesunkiai randami musuose ir sudetingi konstrukciniai sprendimai su gedimo tikimybe taipogi nepageidaujami. Klausimo esme - kas reliatyviai pigiai ir patikimai traukia?

Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

Re: V8 turbo

Post by Gedasx »

Pigiausiai 400 ag pasieksi su sr20det. Visko yra pigiai ir bolt on.

donce
Posts: 291
Joined: 17 Jan 2005, 21:07

Re: V8 turbo

Post by donce »

Gedasx wrote:Pigiausiai 400 ag pasieksi su sr20det. Visko yra pigiai ir bolt on.
Nuuuu sitam tavo varikliui toli iki m50b25
BNV. 696 whk

Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

Re: V8 turbo

Post by Gedasx »

donce wrote:
Gedasx wrote:Pigiausiai 400 ag pasieksi su sr20det. Visko yra pigiai ir bolt on.
Nuuuu sitam tavo varikliui toli iki m50b25
Galim paskaiciuoti :)

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

As pats apie aan/3b galvoju. Kaip kainu pradzia - 2-3k eur pilnas variklio komplektas vaziuojancioje masinoje.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: V8 turbo

Post by kwlw »

Justinianas wrote:As pats apie aan/3b galvoju. Kaip kainu pradzia - 2-3k eur pilnas variklio komplektas vaziuojancioje masinoje.
tik 2.2 litro, AAN'ai kada baigti gaminti? Ar tik ne priesh 20 metu. Apie 3B net nekalbu. Bus nubege po puse milijono, suvarge, papuve.

I muzieju juos reikia jau, o ne projektus daryti. Nei ten kazkas labai pigu, nei labai gerai. E85 laikais - sakychiau visishkas anachronizmas tie penkiakaushiai.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

kwlw wrote:
Justinianas wrote:As pats apie aan/3b galvoju. Kaip kainu pradzia - 2-3k eur pilnas variklio komplektas vaziuojancioje masinoje.
tik 2.2 litro, AAN'ai kada baigti gaminti? Ar tik ne priesh 20 metu. Apie 3B net nekalbu. Bus nubege po puse milijono, suvarge, papuve.

I muzieju juos reikia jau, o ne projektus daryti. Nei ten kazkas labai pigu, nei labai gerai. E85 laikais - sakychiau visishkas anachronizmas tie penkiakaushiai.

Sau
I studija prasome pasiulymus ir variantus. Be turbu dejimu ant n/a ir kitokiu konstruktoriu.

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: V8 turbo

Post by kamuto »

pigiai ir gerai nebuna :D
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: V8 turbo

Post by Niokas »

bet uztai brangiai ir chujovai gali,jei neprotingai pasirinksi motoro baze ant ko daryt :)
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

Klausimo esme koks variklis siuo metu "pigiausiai spaudzia arklius/labiausiai apsimoka pust"

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: V8 turbo

Post by Mariuzzzz »

Tas "siuo metu" :D Cia kaip koks naujas mados klyksmas :D Koks variklis populiariausias :) Nemanau, kad cia bombinat 2015m variklius o apie tuos dinozaurus manau sociai info. Cia pastebejau buna kazkoks "metu mados klyksmas" :D Buvo plytas visi dejo kur ismane, buvo v8 era poto visokie 2jz, vel plytos su sraigem i scena ai dar visokie sr ir t.t buvo. Cia kazkokia "rozine" labai ta tema...

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

Mariuzzzz wrote:Tas "siuo metu" :D Cia kaip koks naujas mados klyksmas :D Koks variklis populiariausias :) Nemanau, kad cia bombinat 2015m variklius o apie tuos dinozaurus manau sociai info. Cia pastebejau buna kazkoks "metu mados klyksmas" :D Buvo plytas visi dejo kur ismane, buvo v8 era poto visokie 2jz, vel plytos su sraigem i scena ai dar visokie sr ir t.t buvo. Cia kazkokia "rozine" labai ta tema...
Rozinuk, siuo metu labai minimaliai bendrauju su lietuviais tai apie visokius klyksmus tu geriau ismanai konkreciai

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: V8 turbo

Post by fregis »

LS - nebrangiai spaudzias, neskaitant variklio kainos :D
http://oppositelock.kinja.com/build-a-t ... 1693906759
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

fregis wrote:LS - nebrangiai spaudzias, neskaitant variklio kainos :D
http://oppositelock.kinja.com/build-a-t ... 1693906759
Apie lsus rasyta keliais postais auksciau :)

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: V8 turbo

Post by Mariuzzzz »

Justinianas wrote:
Mariuzzzz wrote:Tas "siuo metu" :D Cia kaip koks naujas mados klyksmas :D Koks variklis populiariausias :) Nemanau, kad cia bombinat 2015m variklius o apie tuos dinozaurus manau sociai info. Cia pastebejau buna kazkoks "metu mados klyksmas" :D Buvo plytas visi dejo kur ismane, buvo v8 era poto visokie 2jz, vel plytos su sraigem i scena ai dar visokie sr ir t.t buvo. Cia kazkokia "rozine" labai ta tema...
Rozinuk, siuo metu labai minimaliai bendrauju su lietuviais tai apie visokius klyksmus tu geriau ismanai konkreciai
Tai juolabiau ne pas lietuvius daugiausia info populiarasai :D

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: V8 turbo

Post by Niokas »

viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.

jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.

jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: V8 turbo

Post by UNeX »

Niokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.

jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.

jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
labai teisingai viskas sudeliota. Papildant galeciau is kitos puses pasakyt, kad virs 100-125 ag/cyl yra ta riba, kai reikia rinktis tarp pigu arba patikima, nes prasideda mega mega doleriai
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

Niokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.

jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.

jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
Na, sportinio intereso spausti is kazko kazka tikrai nera. Tiesiog patikimi daugiau maziau kasdienai tinkantys saugus 4-500ag. Jei kalbame apie 4cil tai manau cia kalba labiau sukasi link f20c s2000+kompresorius, jei 6inline turetu buti n54 3.0tt. Verta ir papildyti/pataisytu jei yra kazkas izvalgiau.

zygasbmw
Posts: 171
Joined: 04 Oct 2009, 11:42

Re: V8 turbo

Post by zygasbmw »

O tokie faktoriai,kaip variklio talpinimas kebule,pajungimas,dezes pritaikymas,mase,svorio pasiskirstymas,tau ytakos turi ar ne? Nes tokie faktoriai irgi ytakoja variklio pasirinkima.

vartotojas
Posts: 31
Joined: 10 Mar 2014, 10:07

Re: V8 turbo

Post by vartotojas »

o Kaip del m62b35 turbo? Laikytu saugius 400ag kasdienai?

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

Sakykim taip - niekas jokios itakos pasirinkimui neturi. Grynai variklis. Jei pradesim gvildent panaudojimo niuansus niekad nesibaigs si diskusija, kai ir taip nera taskai ant i sudelioti.

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: V8 turbo

Post by kamuto »

vartotojas wrote:o Kaip del m62b35 turbo? Laikytu saugius 400ag kasdienai?
laikytu drasiai, darysim toki neuzilgo :)
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: V8 turbo

Post by kamuto »

Justinianas wrote:
Niokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.

jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.

jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
Na, sportinio intereso spausti is kazko kazka tikrai nera. Tiesiog patikimi daugiau maziau kasdienai tinkantys saugus 4-500ag. Jei kalbame apie 4cil tai manau cia kalba labiau sukasi link f20c s2000+kompresorius, jei 6inline turetu buti n54 3.0tt. Verta ir papildyti/pataisytu jei yra kazkas izvalgiau.
nei vienas nei kitas variantas tikrai nera pigus
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: V8 turbo

Post by Justinianas »

kamuto wrote:
Justinianas wrote:
Niokas wrote:viskas,priklauso kiek vatu nori, ir kiek pats gali krapstytis. jei 400ag tenkina,galima likt su 4cil, kuriu standartinej formoj laikanciu 400 tikrai daug.
norint veikianciu ilgiau 600, jimciau 6cil. tai visos plytos,1jz, 2jz,mersiniai 6cil inlainai,opelio 3,0 , m30,ir begale kitu.

jei nori daugiau vatu,ir kad veiktu, tada galvociau apie daugiau cilindru motorus.

jei resursas nersvarbu ir "litais kakoji" gali kad ir is 4 cil 1,6 spaust 800-1000ag, butu .ziauriai laginantis,be diapazono,be resurso motoras.
Na, sportinio intereso spausti is kazko kazka tikrai nera. Tiesiog patikimi daugiau maziau kasdienai tinkantys saugus 4-500ag. Jei kalbame apie 4cil tai manau cia kalba labiau sukasi link f20c s2000+kompresorius, jei 6inline turetu buti n54 3.0tt. Verta ir papildyti/pataisytu jei yra kazkas izvalgiau.
nei vienas nei kitas variantas tikrai nera pigus
Alternatyvos?

Post Reply