Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by Norbert »

Taigi, atejo laikas atsiklaust, kas geriau? Dudeles karbams ar filtrai?

Pasiskaites informacija internete tai zmones sneka, jog dudeles suteikia malonesni garsa ir leidzia orui patekt tolygiau su didesniu kiekiu. Bet velgi, problema dulkes?
Sako dudos sporte, bet tepalus reik dazniau keist,
filtrai labiau kasdieniniam vazinejimui. Ar tai tiesa?
Dar skaiciau kazkas naudoja moteriskas timpes aptraukt dudelem? Na siaip logiska, bet noreciau isgirst ka nors is cia esanciu specu? :)
Ar turi kas tikslios informacijos, kuria remdamasis galeciau pasirinkt optimalu varianta?

Mano poreikiai: Masina naudojama bus tiek kasdieniniam vaziavimui, tiek karts nuo kartu nuvaziuoti i trasa. Tepalus dazniau keist nesu pries, juolab, kad dudeles skleidzia malonesni garsa
Ka jus rekomenduotumete, ar as kaip ir atsakiau gal i savo paties uzduota klausima?

Aciu uz bet kokias izvalgas.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by Ainis »

O kodel nenori det dudu su air boxu ir normaliu filtru? Ideju galima pasigaudyt senuosiuose DTM modeliuose :)

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by Norbert »

Ainis wrote:O kodel nenori det dudu su air boxu ir normaliu filtru? Ideju galima pasigaudyt senuosiuose DTM modeliuose :)
Na apie tai nepagalvojau :) Bet ar reiks daryt tokiu atveju kompromisa del maziau ausiai mielam garsui link geresniam varyklio darbui? (ir galimai sveikesniam?)

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by romkasponka »

Padaryti gera airboxa yra ka veikti, o ir turis pas N/A varikli turi buti nemazas...

Image

Paprasciau deti ilga filtra ant dudeliu, t.y. koki ITG arba pipercross.

Image
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by fregis »

dudeles geriau ir oro patekimui. pvz: 1 filtras mazas 1 cilindrui VS didelis filtras visiems cilindras kurie vis tiek neima oro vienu metu. + priklauso nuo veleneliu bet is karbo gali spjaudyti kura i lauka, tai kiti cil sugers ji.
Image
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by ard »

klausimas kiek kainuoja tavo motoras (laiko ir pinigų atžvilgiu) ir kiek km nuvažiuosi?
manau kad per 5is metus susuksi max 10k km, tad dulkės nebus tas faktorius kuris dauigausia % mažins motoro resursą. dedi dūdas, turi garsą ir nevažiuoji į žvirkelį :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by romkasponka »

ard wrote:klausimas kiek kainuoja tavo motoras (laiko ir pinigų atžvilgiu) ir kiek km nuvažiuosi?
manau kad per 5is metus susuksi max 10k km, tad dulkės nebus tas faktorius kuris dauigausia % mažins motoro resursą. dedi dūdas, turi garsą ir nevažiuoji į žvirkelį :lol:
Jo ir pasigavus akmenuka nuo kelio tiesiog pasidarysi rebuilda :P
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by Ainis »

romkasponka wrote:
ard wrote:klausimas kiek kainuoja tavo motoras (laiko ir pinigų atžvilgiu) ir kiek km nuvažiuosi?
manau kad per 5is metus susuksi max 10k km, tad dulkės nebus tas faktorius kuris dauigausia % mažins motoro resursą. dedi dūdas, turi garsą ir nevažiuoji į žvirkelį :lol:
Jo ir pasigavus akmenuka nuo kelio tiesiog pasidarysi rebuilda :P
Tai uzsidek arbatos sietelius, ir nepralyst akmenukas :lol:
Image

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by fregis »

ir labai neblogai :D
https://thes2kandtheant.wordpress.com/tag/asm/

Image


p.s. pasirodo toks filtras yra, jai domintu Length 370 Width 170 Height 65

http://www.thepipercrossshop.co.uk/pipe ... 378558.htm

Image
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by Norbert »

Aciu visiems pasisakiusiems. Malonu buvo paskaityti skirtingus pastebejimus. Teko dar panarsyti del ilgio dudeliu, tai pasirodo, ilgis turi labai didelia svara.

Ilgos dudeles duos daugiau "smarves" ant aukstesniu apsuku su tolygesniu varyklio darbu, kur trumpos prabudins agresyvu nekontroliuojama zveri ant zemesniu apsuku.

Tad Ilgos IT IS :)

Offtopic: Beje rekomenduoju pasiziureti Youtubeje dokumentini filma "Racing Legends: Sir Stirling Moss"
Pasakiskai atlykta dokumentika su nepakartojamu vedeju ir jo komfortabiliu balsu ir vienu is zymiausiu lenktyninku Moss.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by Ainis »

Norbert wrote:Aciu visiems pasisakiusiems. Malonu buvo paskaityti skirtingus pastebejimus. Teko dar panarsyti del ilgio dudeliu, tai pasirodo, ilgis turi labai didelia svara.

Ilgos dudeles duos daugiau "smarves" ant aukstesniu apsuku su tolygesniu varyklio darbu, kur trumpos prabudins agresyvu nekontroliuojama zveri ant zemesniu apsuku.

Tad Ilgos IT IS :)

Offtopic: Beje rekomenduoju pasiziureti Youtubeje dokumentini filma "Racing Legends: Sir Stirling Moss"
Pasakiskai atlykta dokumentika su nepakartojamu vedeju ir jo komfortabiliu balsu ir vienu is zymiausiu lenktyninku Moss.
Ar nesusimaisei su dudu ilgiais? Ilgos - torqas zemai, trumpos - torqas aukstai.

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by fregis »

Norbert wrote:.... Teko dar panarsyti del ilgio dudeliu, tai pasirodo, ilgis turi labai didelia svara.

Ilgos dudeles duos daugiau "smarves" ant aukstesniu apsuku su tolygesniu varyklio darbu, kur trumpos prabudins agresyvu nekontroliuojama zveri ant zemesniu apsuku.

.
Taip labai svarbios, ir ju ilgis priklauso netik nuo sukiu bet ir nuo veleneliu ilgiu ir padeties. Tai pat svarbus ju diametras ir kiek plateja, forma, perdidelis diametras blogai kaip ir per mazas.
Tai kad man rodos atvirksciai, ilgos dudeles diapazona kelia i zemesnius sukius (nm zemesniuose sukiuose), trumpos i aukstesnius (nm aukstesniuose sukiuose) :roll:
Last edited by fregis on 02 Aug 2015, 01:09, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by romkasponka »

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by r7kyc82k »

:shock: gera info ce romka pakasei :) kas tas +5,2 ? Kuom ce matuojama?
Ir baisei nustebino Nr11, tipo ce kieciausia? :-)
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by Fever »

r7kyc82k wrote::shock: gera info ce romka pakasei :) kas tas +5,2 ? Kuom ce matuojama?
Ir baisei nustebino Nr11, tipo ce kieciausia? :-)
Taigi parašyta : change in flow over "bare" carb. Be dudų srautas n, su dudom procentaliai geriau/blogiau.
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?

Post by r7kyc82k »

Fever wrote:
r7kyc82k wrote::shock: gera info ce romka pakasei :) kas tas +5,2 ? Kuom ce matuojama?
Ir baisei nustebino Nr11, tipo ce kieciausia? :-)
Taigi parašyta : change in flow over "bare" carb. Be dudų srautas n, su dudom procentaliai geriau/blogiau.
Aj nu sorry, seniai zino, as gi anglu nelabai.... :-) 'srauto pasikeitimas' aisku o 'over ''bare'' carb' nesuprantu.... ok , daugmaz aisku , bet Nr11 labai keista.... :-)
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

Post Reply