VG30DETT turbinu parinkimas

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
Widzia
Posts: 81
Joined: 01 Aug 2011, 14:09
Location: Vilnius

VG30DETT turbinu parinkimas

Postby Widzia » 14 Jun 2014, 18:43

Sveiki,

Planas yra issukti +-500 saugių arklių is VG30DETT variklio. Uz Atlanto pilna gatavu bolt-on kit'u, kuriu naudotu kainos prasideda nuo 1K usd, tai Lietuvoje gautusi apie 3K Lt. (Pvz. toks http://conceptzperformance.com/Cart/des ... .60.167.68).

Klausimas butu, ar ne pigiau gautusi pasidaryti hibridus is jau turimu turbinu. Jei taip, tai kokia kombinacija siulytumet?

Dekingas.

User avatar
enrgy
Posts: 822
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby enrgy » 14 Jun 2014, 18:50

Dėl konkrečių parametrų nelabai ką patarsiu, bet vietoje darytis hibridus gautusi tikrai pigau. Tavo nuorodoje kaip suprantu taip pat gamina hibridus iš esamų turbinų, nes reikia jiems savo senas oem nusiųsti perkant. Plius turėtum naujai atrestauruotas turbinas vietoje katės maiše pirkimo iš US.
FC3S drift project
JZS147 daily VIP
JDM.LT

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby spade » 15 Jun 2014, 19:55

Realiai tai reikia kalbet su kokiu turboservisu ar pan, ka jie gali nulipdyt...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby protoNOS » 15 Jun 2014, 21:40

T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
qoil777
Posts: 427
Joined: 05 Sep 2013, 12:46
Location: Vilnius

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby qoil777 » 15 Jun 2014, 22:53

Mano manymu tiek spade tiek enrgy yra teisus , geriau nuvaziuok i turbo servisa ir susikonstruok tokia turba kokia jie gali padaryti ir atitiktu tavo reikalavimus, taip pat turesi tikrai garantuota laikancia turbina, plius nauja. Del jos istatymo prie koliko ir DP tikrai nebus problemu , ar tai bus simple flanchai ar v-bandai . Sutaupysi ir laiko kol jie ten atsius ir pinigu ir plius galesi miegoti ramiai, kad ji tau laikys ne viena sezona .
JURONAS Racing Team
http://www.juronas.lt

User avatar
fotonas13
Posts: 497
Joined: 01 Sep 2005, 21:29
Location: Vln
Contact:

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby fotonas13 » 15 Jun 2014, 23:55

protoNOS wrote:T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
->GT28RS
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby protoNOS » 16 Jun 2014, 00:02

fotonas13 wrote:
protoNOS wrote:T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
->GT28RS


Mitsubishiai dar gali buti, tad reikia ziureti. Bet kokiu atveju taikant i 500ag pirma reiktu su purkstukais ir valdymu sugalvoti ka darysi, o ne nuo turbinu pradeti
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
qoil777
Posts: 427
Joined: 05 Sep 2013, 12:46
Location: Vilnius

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby qoil777 » 16 Jun 2014, 01:32

protoNOS wrote:
fotonas13 wrote:
protoNOS wrote:T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
->GT28RS


Mitsubishiai dar gali buti, tad reikia ziureti. Bet kokiu atveju taikant i 500ag pirma reiktu su purkstukais ir valdymu sugalvoti ka darysi, o ne nuo turbinu pradeti


GT28RS kartais ne guoline?

del 500+ag tai ne tik su purstukais reikia zaisti pradziai , bet gal zmogus jau pasidare viska ir laukia patarimu del turbako :roll:
JURONAS Racing Team
http://www.juronas.lt

User avatar
ard
Posts: 2162
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby ard » 16 Jun 2014, 08:30

Widzia wrote:ar ne pigiau gautusi pasidaryti hibridus

yra šansų, kad kainuos pigiau.
tik pilna nepavykusių atvejų, kai išleidi 80% orginalaus veikiančio daikto kainos ir dėl failinusių jų eksperimentų tau:
a) nėra spūlo
b) nėra powerio
c) krenta slėgis prie aukštų rpm
d) dar kokia nors random problema

visi aiškins, kad problema ne turbako pusėje, jeigu užsinorėsi gaudyt bugus ir rinktis iš naujo turbakus tai jau kainous 100+% orginalo kainos vien daiktams. su laiko ir darbo sanaudom jau bus dar brangiau.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Widzia
Posts: 81
Joined: 01 Aug 2011, 14:09
Location: Vilnius

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby Widzia » 16 Jun 2014, 09:37

ard wrote:
Widzia wrote:ar ne pigiau gautusi pasidaryti hibridus

yra šansų, kad kainuos pigiau.
tik pilna nepavykusių atvejų, kai išleidi 80% orginalaus veikiančio daikto kainos ir dėl failinusių jų eksperimentų tau:
a) nėra spūlo
b) nėra powerio
c) krenta slėgis prie aukštų rpm
d) dar kokia nors random problema

visi aiškins, kad problema ne turbako pusėje, jeigu užsinorėsi gaudyt bugus ir rinktis iš naujo turbakus tai jau kainous 100+% orginalo kainos vien daiktams. su laiko ir darbo sanaudom jau bus dar brangiau.


Va, va, ka man vienas zmogus ir akcentavo, kad, atsivzvelgaint i tokio variklio "turbinimo populiaruma" LT, galiu buti eksperimatiniu triusiu. Tikrai nesinoretu.

O del visu kitu modu, tai jau viskas, apart pursktuku paruosta.

User avatar
Fiend
Posts: 1670
Joined: 28 Mar 2004, 16:03
Location: Vilnius

Re: VG30DETT turbinu parinkimas

Postby Fiend » 04 Aug 2014, 22:04

Soriukas, bet 3k lt projektui (variklio) nera daug, vien normali ploksteline blokiruote kainuoja 3+k lt nauja, o kur dar vaziuokle ir tt..
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool


Return to “Force Majeure”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest