ismetimas atmosferiniui

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: ismetimas atmosferiniui

Post by romkasponka »

As tai manau, kad kitu atveju tiesiog decibelu butu per daug. Nes jei paziuresit slip on aftermarketinius duslikus tai visi jie su ismetimo diametru tokiu kaip iejime.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: ismetimas atmosferiniui

Post by fregis »

del garso na dar sonai koreti kaip rezonoatoriaus, kai bakelis didelis tai ir skyliu daug, gal ir jos prisideda. Nors kai ismeta tas pertvaras kurios sujungtos vamdziais turbut daugiau slopina

Nevisi vienodo diametro, yra kad viduis susiaureja. bet su aftermarket tiesiais vamdziai virsyja decibelu normas.

istiesu bandysiu ekspermentuoti, bandysiu det ant automobilio variklio, idomu ar nedusins. nekritikuokit, ekspermentas idomus man :D
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
Sharas
Posts: 531
Joined: 27 May 2006, 13:44
Location: Vilnius-Siauliai

Re: ismetimas atmosferiniui

Post by Sharas »

Del bendros diskusijos: norint padaryt tikrai gera ir teisinga ismetma, turi pirma buti susirinkes varikli ir suprast koks bus tavo darbinis sukiu diapazonas ir koks bus duju kiekis tame diapazone, o tada daug sudetingu skaiciavimu norint pasiekti maksimalu ismetamuju duju kiek, o jei dar reikia itilpti i kazkokias garso ribas, pasidaro dar smagiau.
Bet tai nereiskia kad namudinemis salygomis negalima pasigaminti OK ismetimo, reikia tik suprasti koks tavo variklis ir kur jam reikia daugiausia NM, beto stock ismetimai are not made equal, kai kuriom masinom neverta prasideti, o su kitom galima matyti visai neblogu gainu.

For KDM - gaminom kazkada e30 iS (stock motoras) ismetima, darem is 55mm isorinio diametro vamzdio, 1 rezonatorius ir 2 bakeliai (galinis buvo kokybe ir didelio turio), rezultatas buvo labai geras, vaziavo gerai visam sukiu diapazone, ar buvo increase nuo OEM nezinau, nes to ismetimo niekad nebuvo. Garsas buvo tikrai geras, tam labai svarbus galinis bakelis, jei uzmeti "skarbonke" is turgaus uz 150lt tai tikrai neverta tiketis normalaus garso.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun

KDM
Posts: 452
Joined: 02 Nov 2009, 20:53
Location: Silute

Re: ismetimas atmosferiniui

Post by KDM »

Sharas wrote:Del bendros diskusijos: norint padaryt tikrai gera ir teisinga ismetma, turi pirma buti susirinkes varikli ir suprast koks bus tavo darbinis sukiu diapazonas ir koks bus duju kiekis tame diapazone, o tada daug sudetingu skaiciavimu norint pasiekti maksimalu ismetamuju duju kiek, o jei dar reikia itilpti i kazkokias garso ribas, pasidaro dar smagiau.
Bet tai nereiskia kad namudinemis salygomis negalima pasigaminti OK ismetimo, reikia tik suprasti koks tavo variklis ir kur jam reikia daugiausia NM, beto stock ismetimai are not made equal, kai kuriom masinom neverta prasideti, o su kitom galima matyti visai neblogu gainu.

For KDM - gaminom kazkada e30 iS (stock motoras) ismetima, darem is 55mm isorinio diametro vamzdio, 1 rezonatorius ir 2 bakeliai (galinis buvo kokybe ir didelio turio), rezultatas buvo labai geras, vaziavo gerai visam sukiu diapazone, ar buvo increase nuo OEM nezinau, nes to ismetimo niekad nebuvo. Garsas buvo tikrai geras, tam labai svarbus galinis bakelis, jei uzmeti "skarbonke" is turgaus uz 150lt tai tikrai neverta tiketis normalaus garso.

tai jus daret 5mm mazesni negu stock ? seip turiu viska jau 65, tik bakelio galinio kolkas nera.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..

zygasbmw
Posts: 171
Joined: 04 Oct 2009, 11:42

Re: ismetimas atmosferiniui

Post by zygasbmw »

standartinis m42b18 ismetimo vamzdis yra 52mm isore.

Post Reply