Kiaulyte

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Kiaulyte

Post by Ainis »

Gal kas gali rekomenduot kokia kiaulyte, kuri jungtusi po ecu ir modifikuotu signalus i purkstukus pagal lentele? Kazkas pan kaip http://shop.perfectpower.com/index.php? ... duct_id=71

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by Gedass »

Gali imt Digital ECU Tuner 3 ir ji isvis naudot kaip stand alone degalam.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

daniux
Posts: 131
Joined: 28 Apr 2010, 16:38

Re: Kiaulyte

Post by daniux »

Tą prasme tik purskalus jungiesi? Be crank ar holo?

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

daniux wrote:Tą prasme tik purskalus jungiesi? Be crank ar holo?
Taip. E tune kaina perkant is UK protinga. Kogero jy ir bandysiu.
Last edited by Ainis on 06 May 2014, 09:18, edited 1 time in total.

daniux
Posts: 131
Joined: 28 Apr 2010, 16:38

Re: Kiaulyte

Post by daniux »

Iš kokio uk, jis gi Lenkų gaminys, det3 naujo kaina kažkas apie 500lt. Na sėkmės bandant, aš vistiek jungsiuosi crank ir žiūrėsiu ką ten jis isdarines.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

daniux wrote:Iš kokio uk, jis gi Lenkų gaminys, det3 naujo kaina kažkas apie 500lt. Na sėkmės bandant, aš vistiek jungsiuosi crank ir žiūrėsiu ką ten jis isdarines.
O tu matai, kad as apie E tune (ne ECU tuner!!) kalbejau, kuris kaip ir is afrikos kiles ('by german engineers")...
Ka "crank" turi bendro su kuru? Degimas manes nedomina, tik kuras.
O kainos tai:

Digital ECU Tuner 3
140 EURO

Digital ECU Tuner 3 with built in MAP 250kPa
153 EURO

Digital ECU Tuner 3 with built in MAP 400kPa
159 EURO
Last edited by Ainis on 06 May 2014, 09:18, edited 1 time in total.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by spade »

Siaip tai e-tune, ne e-tuner.

Bet kaip labai pigiau? Nes as irgi kazkaip manau, kad geriau turet papildomas galimybes nei ju neturet... nes e-tune tai ypatingo bukumo.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

spade wrote:Siaip tai e-tune, ne e-tuner.

Bet kaip labai pigiau? Nes as irgi kazkaip manau, kad geriau turet papildomas galimybes nei ju neturet... nes e-tune tai ypatingo bukumo.
Dekui. Pataisiau.
Man butent to bukumo ir reikia: kuro koregavimas (mazinimas) pagal rpm/load, ir tai turi atlikti jau po ecu, pries purkstukus, nes problema tokia, kad prie mazu apsuku ir mazos apkrovos kuro pila perdaug. (11,5-13AFR). Su MAP signalu bent ant tusciu (11,5 AFR) neina paliesinti.
Stock ecu ir nesugebejau sutvarkyti - uzdegimo lenteles isoriniam eprome (27c256), o kuras vidinej proco atminty. Nusipirkau burta kompa,kur proco vidine atmintis iskelta i isore (27c512), bet tuo paciu matyt adresai ismaisyt (scrambled data) ir nuskaitytas dumpas nelabai gaunasi naudingas...

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by UNeX »

Ainis wrote: nes problema tokia, kad prie mazu apsuku ir mazos apkrovos kuro pila perdaug. (11,5-13AFR)
o tai nera standartinei lambdai inputo, kad ja pajungt ir tegul tvarko ta misini be load'o ?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

tai kai gamyklinis kompas ieina y closed loop, tai viskas OK. 14-15 AFR.
Esme tokia. Masina rx7. Uzmiesti suvalgo 10l simtui (AFR kaip minejau 14-15) mieste virs 20l. Ant tusciu dirba su 11,5 AFR.

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by UNeX »

Ainis wrote:tai kai gamyklinis kompas ieina y closed loop, tai viskas OK. 14-15 AFR.
Esme tokia. Masina rx7. Uzmiesti suvalgo 10l simtui (AFR kaip minejau 14-15) mieste virs 20l. Ant tusciu dirba su 11,5 AFR.
ka reiskia ant tusciu? ant idle? ant idle ji ir turi but closed loop'e, o jei del kazkokiu priezasciu taip nera, tai turbut ne kiaule statyt reikia, o ieskot slieku kitur :)
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

Image
:)

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by UNeX »

is inercijos atrasiau, praziopsojau, kad rx7, tai ant idle turbut del savo specifikos kazkiek riebiau turi but, matyt del to closed loopas veliau nukeltas.
Zodziu ka as galiu pasakyt - dziaugiuosi, kad tai ne mano problema :D
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by Gedass »

Bet ar tikrai idle problema? Ar vien tik prie sviesoforu stovi? 13 ant idle labai ok misinys, 11,5 riebokas, bet kai tokia maza apkrova realiai mazai ten sunaudoja ta laisva eiga.... Problema ko gero per riebus misinys begejantis, t.y. staigiau paspaudus akseleratoriu, kol dar neveikia closed loop rezimas. Kita verstus ner ko tiketis ekonomijos ir rotoriaus :)
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by protoNOS »

Rotorius misfireinti megsta ir cia nieko nepakeisi, lamda mato nesudegusi ora ir tiek.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

Gedass wrote:Bet ar tikrai idle problema? Ar vien tik prie sviesoforu stovi? 13 ant idle labai ok misinys, 11,5 riebokas, bet kai tokia maza apkrova realiai mazai ten sunaudoja ta laisva eiga.... Problema ko gero per riebus misinys begejantis, t.y. staigiau paspaudus akseleratoriu, kol dar neveikia closed loop rezimas. Kita verstus ner ko tiketis ekonomijos ir rotoriaus :)
Idle kaip sakiau 11,5 AFR. Svelniai begejantis ~13,5. Laikant +/- pastovu greiti arba labai svelniai begejantis ~12,5.... Cia kalba apie vaziavima mieste. O mieste dazniausiai visada ir buna svelnus begejimasis.
Tai taip, galima sakyti, kad nera ko tiketis ekonomijos is rotoriaus. Visas internetas taip sneka, bet kai savu kailiu pamaciau, kad uzmiesti suvalge 10l/100km, kas manau yra tikrai mazos sanaudos tokiai masinai, tai nelogiska, kad mieste reikia pilti x2.
Uzsienio forume atsake tiesiai sviesiai - ausina katalizatoriu su kuru. Kitas dalykas, gal jo duoda tiek, kad ismestas nesudeges kuras i ismetima davus papildamo oro (oro pompa ismesta pas mane lauk) sudegtu pilnai ir taip sumazetu emisija?
Problema aiski, kaip ja isspresti nelabai. Situacija dar truputi apsunkina staged injection, bet realiai mane domina tik tos zonos, kur dirba tik pirminiai purkstukai. Stand alone nenoriu statyti del visu masinos subtilybiu (tepimas valdomas steperiu, sekvencines turbos(kuriu valdymas priklauso nuo gazo pozicijos, esamo begio ir pan..). Aplamai, daugiau perfomanco nesiekiu, tik sumazinti kuro sanaudas, tai gal minetas e tune vistik butu tinkamas? Kaina is uk apie 80-90 svaru.

O cia siaip: Le manso mazdos (787b) kuro sanaudos buvo tokios pat kaip visu likusiu masinu, jei ne keliais litrais mazesnes :D

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

protoNOS wrote:Rotorius misfireinti megsta ir cia nieko nepakeisi, lamda mato nesudegusi ora ir tiek.
Lambda mato riebu, bent mano WB. Misfirina del misinio riebumo. Numetus kuro slegi, ant tusciu AFR pakyla iki ~12,5 ir iskart pasijaucia, kad variklis daug gyvesnis (nevaziavau. Tiesiog pagazavau stovint vietoje).
Image
AFR lentele is apexi PFC. Man cia nepanasu, kad reiktu riebaus misinio. O siaip, dirbant ant tusciu kompas i lambda nereaguoja (bandziau paduoti skirtingas itampas). Taip gali buti del oro pompos, kuri "apgautu" misini, ir, kad lambda zondas yra nekaitinamas (vieno laido), todel ir nenaudojamas closed loop.

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by Gedass »

Ainis wrote:
Gedass wrote:Bet ar tikrai idle problema? Ar vien tik prie sviesoforu stovi? 13 ant idle labai ok misinys, 11,5 riebokas, bet kai tokia maza apkrova realiai mazai ten sunaudoja ta laisva eiga.... Problema ko gero per riebus misinys begejantis, t.y. staigiau paspaudus akseleratoriu, kol dar neveikia closed loop rezimas. Kita verstus ner ko tiketis ekonomijos ir rotoriaus :)
Idle kaip sakiau 11,5 AFR. Svelniai begejantis ~13,5. Laikant +/- pastovu greiti arba labai svelniai begejantis ~12,5.... Cia kalba apie vaziavima mieste. O mieste dazniausiai visada ir buna svelnus begejimasis.
Tai taip, galima sakyti, kad nera ko tiketis ekonomijos is rotoriaus. Visas internetas taip sneka, bet kai savu kailiu pamaciau, kad uzmiesti suvalge 10l/100km, kas manau yra tikrai mazos sanaudos tokiai masinai, tai nelogiska, kad mieste reikia pilti x2.
Uzsienio forume atsake tiesiai sviesiai - ausina katalizatoriu su kuru. Kitas dalykas, gal jo duoda tiek, kad ismestas nesudeges kuras i ismetima davus papildamo oro (oro pompa ismesta pas mane lauk) sudegtu pilnai ir taip sumazetu emisija?
Problema aiski, kaip ja isspresti nelabai. Situacija dar truputi apsunkina staged injection, bet realiai mane domina tik tos zonos, kur dirba tik pirminiai purkstukai. Stand alone nenoriu statyti del visu masinos subtilybiu (tepimas valdomas steperiu, sekvencines turbos(kuriu valdymas priklauso nuo gazo pozicijos, esamo begio ir pan..). Aplamai, daugiau perfomanco nesiekiu, tik sumazinti kuro sanaudas, tai gal minetas e tune vistik butu tinkamas? Kaina is uk apie 80-90 svaru.

O cia siaip: Le manso mazdos (787b) kuro sanaudos buvo tokios pat kaip visu likusiu masinu, jei ne keliais litrais mazesnes :D
Hmm, keistai atsake, nes riebus misinys kaitina katalyza ir dar kaip, juk nesudeges benzas baigia degt katalyze, tai greiciau del to, kad neataustu katalyzas laisva eiga dirbant toks misinys. Kadangi zondas 1 laido, tai realiai jis atausta dirbant laisva eiga ir rodo pievas, o dar rotorius itariu nelabai kaip dirbtu stechiometriniu misiniu. Kadangi staged injection, as tavo vietoj naudociau koki ms1 tik degalu tiekimui, pasidarytum misinius kaip nori kur nori ir dar closed loop kur nori pasidarytum. Galbut ir tas e tune sueitu, bet klausimas ar pasieksi norima rezultata, ypac kai staged injection.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kiaulyte

Post by CorradoGT »

Gedass, o ne atvirksciai? lieso misinio temperatura gi didesne nei riebaus.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Kiaulyte

Post by Ainis »

Image
Realiai nera tiksliai aisku, kada isijungia secondary purkstukai. Reiketu pasiloginti, ir tada turetu but aisku kokias zonas butu galima koreguoti su e tune.

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by UNeX »

CorradoGT wrote:lieso misinio temperatura gi didesne nei riebaus.
Many people think that the leaner you go, the higher the EGT gets. This is also incorrect. Peak EGT occurs at stoichiometry- about 15 to 1 for our purposes. If you go richer than 15 to 1, EGT will drop and if you go leaner than 15 to 1 EGT will ALSO drop
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by Gedass »

Taip, bet daznai tuo liesu misiniu zmones laiko misinius artejancius i stechiometrini :) O siaip as kalbejau ne apie EGT, o apie katalyzo temperatura, kuriame yra labai daug ka pabaigt degint, kai riebus misinys.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by UNeX »

Gedass wrote:Taip, bet daznai tuo liesu misiniu zmones laiko misinius artejancius i stechiometrini :) O siaip as kalbejau ne apie EGT, o apie katalyzo temperatura, kuriame yra labai daug ka pabaigt degint, kai riebus misinys.
As suprantu :) Tik norejau pasakyt, kad CorradoGT teiginys yra nekorektiskas ir klaidinantis. Vien jau tai, kad tu apie temeperatura katalyze, o jis apie misinio temperatura, ka as suprantu, kad omenyje turima EGT :) sorry uz offtopica
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Kiaulyte

Post by spade »

Kalbant apie katalyza, kalba ne apie EGT. Kam jūsų nuomone reikalingas katalizatorius? T.y. ką jis daro?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

daniux
Posts: 131
Joined: 28 Apr 2010, 16:38

Re: Kiaulyte

Post by daniux »

Ainis wrote:
spade wrote:Siaip tai e-tune, ne e-tuner.

Bet kaip labai pigiau? Nes as irgi kazkaip manau, kad geriau turet papildomas galimybes nei ju neturet... nes e-tune tai ypatingo bukumo.
Dekui. Pataisiau.
SUSISNEKEJOM, sekmes darbuose.

Post Reply