E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by 4fun »

Butu saunu, jei kas is ismananciu skirtu kelias minutes papasakoti apie si reikala. Galima imti konkretu pvz. tarkim atmosferini Honda pakankamai gerai kvepuojanti varikli su statiniu 12:1 suspaudimu siuo metu vaziuojanti and e98 neste kuro. AFR siuo metu siektinas buvo 12,7:1. Redline 8500rpm.

Cia mano pamastymas. Kuro magistrale persidarau su armuotom e85 tinkanciom zarnom, pursktukus sudedu pralaidesnius (~50%). Panasu, kad nuo e85 sutrumpeja kuro pompos tarnavimo laikas, greiciausiai ir purskstuku tarnavimo laikas.

1. Kokie privalumai ir trukumai pereinant ant e85?
2. Jeigu statinis suspaudimas keistusi i 13:1 (kiti stumuokliai), tuomet jau e85 tampa butinas, bet tai neprideda patikimumo? Spaudimas i gilzes tampa dar didesnis?
3. Klausimas sekantis is to...kas keciasi variklio valdymo programoje? Koks siektinas saugus AFR?
4. Degimo ankstinimas. Ar privalomas ar cia tik vardan galingumo?
5. Ar reikalingas detonacinis matuoklis (knock gauge) ir ar jis gelbetu siekiant saugiausios galimos programos?

Esminis tikslas viso sito yra patikimumas, nes Honda varikliu gilzes labai nemegsta detonacijos ar panasiu reiskiniu.

Pradziai tokios mintys ir klausimai kyla.

Is anksto labai dekingas. Gal si informacija bus naudinga ir kitiems forumo dalyviams.
live the dream

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by Laimis »

Purkstukai, tai gal nebent gumeles butu jautresne vieta, bet galima jas pakeist. Kuro siurbliai irgi, kaip cia pasakius, aliumini eda ne pats E85, o vanduo kurio jis prisitraukia jei ilgai masina stovi nevazinejama dregmej (lauke).

1. Privalumai - daugiau galios ir saugiau. Trukumai - maziau km nuvaziuoji su baku ir sunkiau kuriasi saltas variklis ziema (pasistengus issprendziama).
2. Jei su 12:1 vaziuoji dabar, tai ir su 13:1 vaziuotum. Tik neaisku kiek galios beislostum pasilikdamas ant benzo, nes gali reiket degima pavelinti. Kiekvienas variklis skirtingas ir skirtingai toleruoja detonacija. Cia jau reikia arba zinoti arba bandyti.
E85 prie tokiu suspaudimu paprastai jau duoda apciuopiama prieaugi, nes dazniausiai galima pasiekti maksimalu galinguma dar iki detonacijos.
Kad gilzes isgriutu, reikia sukimo momento normaliai turet, ko su N/A nebus vistiek..
3. Kas liecia programa, tai visu pirma kuro sutvarkymas. Tavo paminetas 12.7 AFR pilnai tam tinka, tai i toki ar panasu ir taikyti. Degima greiciausiai kazkiek paankstinti reikes. Bet tai geriausia daryti ant dyno, kad matyti kiek ir kur reikia ankstinti.
4. Perejus ant E85, jei suspaudimo laipsnis nesikeicia - ankstinti reikes, kad isgaut maksimalu galinguma. Bet jei suspaudimas bus padidintas (kiek?), tada visaip jau gali but, kai kur gali reiket ir pavelinti.
5. Nereikia, nebent iki 17 kokiu CR kelt noretum.

As nezinau sito variklio, bet manau gali pameginti pasikelt iki 14-15 suspaudima, jei tik ant E85 riedet planuoji.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by Niokas »

Spiritas tupas kuras,mazai volatile,suspaudimo reikia daug. Kas daro atmosferikus uz balos,ar skandinavai, realios kompresijos turi 20+ bar. Su mazai persidengimo cia yra 14:1 cr. Ir kada darai rimta atmosferika su 300-320faze velenais, dazniausia daro maximalu fiziskai imanoma suspaudima. 19:1 ir daugiau yra standartiskai,ant alkoholiu. Su mandrais angliavandeniliu misinais iki 17:1 statinio.

Krc darai kiek iseina,ir pasireki velenus poto,arba ziurek su tavais kada pradeda motoras daryt kompresija,kada alkuniako atzvilgiu vostuvai jauuzdari.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by 4fun »

Programuota buvo ant stendo ir pagal tuner'i degimas labai saugus (praktiskai kaip gamykla). Kas keisciausia buvo, kad ji bande ankstinti, bet galingumas nebedidejo (minejo, kad kazkada kazka panasaus buvo programaves, bet ten buvo kitokia situacija). Tai del to degima padare pakankamai velyva. As dar prasiau pasijungti detonacini, bet ji pajungus jis visada cypsejo, kaip kad visada detonuotu, bet tuner'is sake, kad cia gaudo triuksmus, nes detonacija su tokiu degimu kaip ir beveik neimanoma.

Na problema dabar tokia, kad gilzeje turiu mikro itrukima, motoras isardytas. Kas liecia niutonus, tai ju nebuvo daug (apie 230nm). Turiu itarima, kad gilze itruko del detonacijos, nes buvau pastebejes pora kartu, kad misinys uzliesedavo iki 13,3:1 varzybu metu (virs 8000rpm, 5 begis), tik nezinau ar toks nukrypimas galejo tai itakoti? Aisku, galejo buti ir didesniu nukrypimu, kuriu as nemaciau del automobilio naudojimo specifikos :) Dabar jau turiu isigijes data logging'a tai jei pavyks bandysiu tokia informacija fiksuoti. Detonacini galvojau isitaisyti rimta del to, kad galeciau reaguoti arba ecu galetu reaguoti, jei tokie pozymiai atsirastu. Bet kaip suprantu, ypac perejus ant e85, sitokio daviklio nebereikia?

Pagrindines priezastys del ko noriu pereiti ant e85 ir yra auksciau isvardintos. Tik va noriu dar susirinkti informacija ir gauti koki patarima, ka dar vertetu isigyti norint davesti programa iki geros ir tvarkingos.

Velenai pas mane ex:312, in:302. Suspaudima rinkausi 12:1, nes norejau vaziuoti ant 98 kuro...
live the dream

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by UNeX »

4fun wrote:Programuota buvo ant stendo ir pagal tuner'i degimas labai saugus (praktiskai kaip gamykla). Kas keisciausia buvo, kad ji bande ankstinti, bet galingumas nebedidejo (minejo, kad kazkada kazka panasaus buvo programaves, bet ten buvo kitokia situacija). Tai del to degima padare pakankamai velyva. As dar prasiau pasijungti detonacini, bet ji pajungus jis visada cypsejo, kaip kad visada detonuotu, bet tuner'is sake, kad cia gaudo triuksmus, nes detonacija su tokiu degimu kaip ir beveik neimanoma.
jeigu davikli tvirtinot ant galvos, o speju taip ir buvo, tuomet nieko keisto..
4fun wrote:misinys uzliesedavo iki 13,3:1 varzybu metu (virs 8000rpm, 5 begis), tik nezinau ar toks nukrypimas galejo tai itakoti?
detonacija itakoja ne misinys ir ne degimas, o misinio ir degimo santykis. Gali ir su 14:1 nedetonuot, gali ir su 12:1 detonuot.
4fun wrote:Detonacini galvojau isitaisyti rimta del to, kad galeciau reaguoti arba ecu galetu reaguoti, jei tokie pozymiai atsirastu. Bet kaip suprantu, ypac perejus ant e85, sitokio daviklio nebereikia?
kaip Laimis ir sake, su e85 labiausiai tiketina, kad max galinguma pasieksi dar iki detonacijos, todel net ir esant maziems variklio nukrypimams detonacinis tyles kaip zeme pardaves :) Daugiau naudos misini stebet IR, jei surinksi varikli, kuriam degima reiks velint, tai pasirupint, kad avarinese lentelese taip pat butu pavelinta! (nes speju cia stock hondos ecu?) edit: siaip net nesvarbu ant kokio kuro, bet si vieta pakankamai svarbi, o as pastebejau, kad kai kurie avarines lenteles palieka neliestas, todel esant kokiai nors ECU klaidai ir ECU perejus i avarines lenteles gali but "laba diena" :)
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by 4fun »

Ecu pas mane Hondata s300. Del avariniu lenteliu nezinau, labai nesu dar isigilines. Siek tiek koregavau tik lenteles kur aprasomos korekcijos kai motoras saltas ir pan. Esme tokia, kad po programavimo firmoje, pats dar kelias valandas zaidziausi, kol atgaudziau laisvas apsukas, IACV korekcijas ir t.t. Nes motoras gesdavo atleidus gaza, saltas perpilinedavo, uzkurus gesdavo, nedirbdavo, reikedavo koja palaikyti apsukas kos pasildavo ir t.t. Bet daugiau maziau susigaudziau tuos dalykus pats, nors pagal tuner'i sitai buvo neimanoma, nes "pikti" velenai... :) Nelindau tik prie aukstu sukiu/apkrovu lenteliu, bet panasu, kad reiketu ir ten prideti rankas arba rasti gera programuotoja, kuris viska sustyguotu uztikrintai. Kas Lietuvoje galetu padaryti toki darba ir atsakingai pakoreguoti turima programa? Galima per PM.
live the dream

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by ard »

4fun wrote:po programavimo firmoje
kuri firma?
4fun wrote:gera programuotoja, kuris viska sustyguotu uztikrintai. Kas Lietuvoje galetu padaryti toki darba ir atsakingai pakoreguoti turima programa?
abu mano rekomenduojami žmonės jau parašė šitoj temoj :lol: :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by UNeX »

4fun wrote: Kas Lietuvoje galetu padaryti toki darba ir atsakingai pakoreguoti turima programa? Galima per PM.
jei finansai leidzia, geriausius rezultatus pasieksi ant dynapack stendo
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: E85 kuras, AFR ir kiti su tuo susije reikalai. HELP

Post by Niokas »

Velenai pas mane ex:312, in:302. Suspaudima rinkausi 12:1, nes norejau vaziuoti ant 98 kuro...[/quote]

Seip pasimatuok realia kompresija,nes speju daugiau 10. Nekaska bus. Kad isnaudot alkoholiu potenciala reikia suspaudimo.

PS. Paprase vienas pazystamas sutaisyt krosiny ktm 250cc motocikla. Vaziuoja jis 95 bendzu,76 stumas maza eiga, 4 nemazi vostuvai, statinis cr 13,5:1 valikai tikrai pikti nes 36kw is 250cc. Sukasi 9krpm. Kai sudesim atgal motora pameginsiu pamatuot kompresija,kiek ten koja ispirsiu,nes nera starterio :lol:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Post Reply