Variklio "apchatkė"
Variklio "apchatkė"
Sveiki,
po truputį baiginėjasi variklio remontas ir dabar iškilo klausimas, kaip geriau daryti apchatkę.
Daug kas sako, kad reikia daryti agresyviai!
Vienas iš pavyzdžių: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Kokios nuomonės vyrauja Lietuvoje?
Ir galbūt tai tiesa... Nes po praėjusio rebuildo apchatkę dariau ilgai ramiai važinėdamas. Ir... Variklis po to rijo tepalus.
po truputį baiginėjasi variklio remontas ir dabar iškilo klausimas, kaip geriau daryti apchatkę.
Daug kas sako, kad reikia daryti agresyviai!
Vienas iš pavyzdžių: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Kokios nuomonės vyrauja Lietuvoje?
Ir galbūt tai tiesa... Nes po praėjusio rebuildo apchatkę dariau ilgai ramiai važinėdamas. Ir... Variklis po to rijo tepalus.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
faktas kad ne cruizint constant rpm, o duot kazkiek apkrovos, t.y pasukt daugiau rpm, aisku trumpai, svarbu neperkaitint ziedu
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Variklio "apchatkė"
Tai vat turbūt kažkas panašaus
On a Dyno:
Warm the engine up
completely !!
Then, using 4th gear:
Do Three 1/2 Throttle dyno runs from
40% - 60% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Do Three 3/4 Throttle dyno runs from
40% - 80% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Do Three Full Throttle dyno runs from
30% - 100% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Go For It !!
Bet tai bus daroma gatvėje. O gal važiuot į trasą?
On the Racetrack:
Warm the engine up completely:
Do one easy lap to warm up your tires. Pit, turn off the bike & check for leaks or
any safety problems. Take a normal 15 minute practice session
and check the water temperature occasionally. The racetrack is the perfect environment to break in an engine !! The combination of acceleration and deceleration is just the ticket for sealing the rings.
Go For It !!
Bet kitas klausimas, kas kiek laiko keisti tepalus?
On a Dyno:
Warm the engine up
completely !!
Then, using 4th gear:
Do Three 1/2 Throttle dyno runs from
40% - 60% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Do Three 3/4 Throttle dyno runs from
40% - 80% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Do Three Full Throttle dyno runs from
30% - 100% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Go For It !!
Bet tai bus daroma gatvėje. O gal važiuot į trasą?
On the Racetrack:
Warm the engine up completely:
Do one easy lap to warm up your tires. Pit, turn off the bike & check for leaks or
any safety problems. Take a normal 15 minute practice session
and check the water temperature occasionally. The racetrack is the perfect environment to break in an engine !! The combination of acceleration and deceleration is just the ticket for sealing the rings.
Go For It !!
Bet kitas klausimas, kas kiek laiko keisti tepalus?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
Pirma karta girdziu, kad apkatke daroma agresyviu rezimu. Kiek dariau max iki 2500rpm. Po to agresyviau ir agresyviau.
2011 BMW X5 xDRIVE35i Sport activity
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
Re: Variklio "apchatkė"
Tai vat ir aš anksčiau galvojau, kad reikia vis po truputį daugiau.Erikas wrote:Pirma karta girdziu, kad apkatke daroma agresyviu rezimu. Kiek dariau max iki 2500rpm. Po to agresyviau ir agresyviau.
Bet dabar pradėjau domėtis ir labai daug kur kalba, kad reikia daryti agresyviu (ne gazas-dugnas aišku) režimu.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
Kroselkom, taip daroma ir ne švelni apkatkė, duodi apkrovos gerai ir ataušini ir taip kartoji cikla.
Re: Variklio "apchatkė"
Jei gilzes honinguotos naujai,nera elipses ir nauji ziedai, nereikia apkatkes jokios, svarbu tarpa ziedu termini pataikyt,o jei tik sportui motoras, svarbiausia nepamazint,kad uzkaitinus nepradingtu visai.
PS. Apkatke, opkotit.
PS. Apkatke, opkotit.
Re: Variklio "apchatkė"
Cilindrai platinti ir honinguoti. Žiedai vistik nėra nauji, važiavę apie 1000km. Tarpą paliko, kaip ir priklauso, neužspaudė.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
First things first... gyvenimiskas patarimas - vartokit zodzius kuriuos mokat.
O i tema: jei paieskosi forume, tai apie tai diskutuota ne karta ir ne du.
Siaip kiek as tuos procesus suprantu, tai tikslas isvengt glazingo. Todel esme ne tame iki kiek suki, o tame, kad neleisti varikliui pradiniu laikotarpiu dirbt pastoviom apsukom, tas taip pat apima (ypac) ilga darba "ant laisvu".
Todel imho nesuki sau galvos - naujai perrinkta varikli uzvedi ir vaziuoji - ne stovi kamsciuose ir ne zulini i Palanga, o tiesiog mini kokiais vingiuotesniais keliais ir tiek viena kita tukstanti km.
O i tema: jei paieskosi forume, tai apie tai diskutuota ne karta ir ne du.
Siaip kiek as tuos procesus suprantu, tai tikslas isvengt glazingo. Todel esme ne tame iki kiek suki, o tame, kad neleisti varikliui pradiniu laikotarpiu dirbt pastoviom apsukom, tas taip pat apima (ypac) ilga darba "ant laisvu".
Todel imho nesuki sau galvos - naujai perrinkta varikli uzvedi ir vaziuoji - ne stovi kamsciuose ir ne zulini i Palanga, o tiesiog mini kokiais vingiuotesniais keliais ir tiek viena kita tukstanti km.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Variklio "apchatkė"
Mintį supratau. Atsiprašau, kad neradau atitinkamos temos.
Dabar dėl tepalo keitimo intervalų ir pačio tepalo.
Ar teisinga iš pradžių naudoti pusiau sintetinį (ar net mineralinį!) tepalą, o keisti tokiais intervalais:
1. Po ~50km;
2. Po ~500km;
3. Po ~2000km (jau būtų galima pilti sintetinį tepalą)
Dabar dėl tepalo keitimo intervalų ir pačio tepalo.
Ar teisinga iš pradžių naudoti pusiau sintetinį (ar net mineralinį!) tepalą, o keisti tokiais intervalais:
1. Po ~50km;
2. Po ~500km;
3. Po ~2000km (jau būtų galima pilti sintetinį tepalą)
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
Nemanau, kad tas keitimas po 50km isvis reikalingas. Ir tas kitas gali but veliau.
Bet taip, pirma karta pilamas mineralinis butent todel, kad ji labai greit ispilsi, tai kam pinigus svaistyt (be to su mineraliniu tariamai "geriau prisitrina" nors as cia mazumele skeptiskas).
Bet taip, pirma karta pilamas mineralinis butent todel, kad ji labai greit ispilsi, tai kam pinigus svaistyt (be to su mineraliniu tariamai "geriau prisitrina" nors as cia mazumele skeptiskas).
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Variklio "apchatkė"
Na jeigu su mineraliniu nebus blogiau, nei su pusiau sintetika, tada manau reikia pilt mineralinį.
Yra ale spec. tepalo variklio pravažinėjimui, gal tą verta pilti?
Yra ale spec. tepalo variklio pravažinėjimui, gal tą verta pilti?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
as taip darau
jei turbininis variklis: apkatke 500km vaziuojant magistrale iki 90 km/h (2500 rpm), tik vaziuoji taip, paspaudi gaza iki 90km/h ir atleidi, kad vaziuotu vakumu, tada stumoklis daugiausiai dirba, tuo paciu ir ziedai. 500km vaziuoju jau normaliai, bet be boosto, ramiu miesto rezimu. kitus 500 km - sport rezimas, su boostu.
del tepalu, as tepalus keiciu kas 1000km, du kartus, bet pilu gerus tepalus, su kuriais vaziuosiu ir veliau (del to, kad keiciant tepalus visu tepalu is variklio nepasalinsi ir jei pries tai pylei mineralinius, o po to sintetinius, tai tepalai tikrai susimaisys).
jei visiskai naujas variklis - kaip ir nereikia apkatkes, bet as tai visada pirma 500 km pravaziuoju ramiai, kad ziedai susidirbtu su gilze.
man Vladas (EAMV) pasake taip, apkatke priklauso nuo temperaturinio tarpo, kuo jis mazesnis, tuo apkatke reikalinga didesne.
jei turbininis variklis: apkatke 500km vaziuojant magistrale iki 90 km/h (2500 rpm), tik vaziuoji taip, paspaudi gaza iki 90km/h ir atleidi, kad vaziuotu vakumu, tada stumoklis daugiausiai dirba, tuo paciu ir ziedai. 500km vaziuoju jau normaliai, bet be boosto, ramiu miesto rezimu. kitus 500 km - sport rezimas, su boostu.
del tepalu, as tepalus keiciu kas 1000km, du kartus, bet pilu gerus tepalus, su kuriais vaziuosiu ir veliau (del to, kad keiciant tepalus visu tepalu is variklio nepasalinsi ir jei pries tai pylei mineralinius, o po to sintetinius, tai tepalai tikrai susimaisys).
jei visiskai naujas variklis - kaip ir nereikia apkatkes, bet as tai visada pirma 500 km pravaziuoju ramiai, kad ziedai susidirbtu su gilze.
man Vladas (EAMV) pasake taip, apkatke priklauso nuo temperaturinio tarpo, kuo jis mazesnis, tuo apkatke reikalinga didesne.
Re: Variklio "apchatkė"
Aš tai kai pažiūrėjau pas kažką, kiek ant magnetinio karterio varžto prisikaupė metalo po pirmų keliasdešimt km, kažkaip net nesuabejočiau, ar reikia keist tepalą. Ten tokia gera eglutė atsistojo. Spėju, smulkios metalo dulkės nėr labai gerai nei indėklams, nei velenėlių kakliukams, nei pačiai tepalo pompai.
Re: Variklio "apchatkė"
Būtent. Tą ir skaičiau, kad po pirmųjų keliasdešimt kilometrų prisikaupia daugiausia šiukšlių, todėl ir reikia keisti tepalą anksti.saukstas wrote:Aš tai kai pažiūrėjau pas kažką, kiek ant magnetinio karterio varžto prisikaupė metalo po pirmų keliasdešimt km, kažkaip net nesuabejočiau, ar reikia keist tepalą. Ten tokia gera eglutė atsistojo. Spėju, smulkios metalo dulkės nėr labai gerai nei indėklams, nei velenėlių kakliukams, nei pačiai tepalo pompai.
O kaip tas reikalas, kad su sintetika neprisidirba gerai, nes tepalas per skystas? Manau aš pilsiu pusiau sintetiką.as tepalus keiciu kas 1000km, du kartus, bet pilu gerus tepalus, su kuriais vaziuosiu ir veliau (del to, kad keiciant tepalus visu tepalu is variklio nepasalinsi ir jei pries tai pylei mineralinius, o po to sintetinius, tai tepalai tikrai susimaisys).
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
del metalo, tai as visada dedu magnetini tepalo varzta, vienok jis tik 20-30 lt kainuoja, o darba savo tikrai padaro..
o del sintetinio tepalo nesu girdejes ar skaites mokslines literaturos, kur su sintetine alyva nepridirbtu ziedai..
o del sintetinio tepalo nesu girdejes ar skaites mokslines literaturos, kur su sintetine alyva nepridirbtu ziedai..
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Variklio "apchatkė"
Pas visus teorijos kitos, nes skirtingos salygos. Spade, Niokas ir t.t. juk tiesa sako. Vadinama rusiskai "apkatke" arba Engine Brake in/Running in juk tiesiogiai priklauso nuo to kas tam varikliui. Visiskai naujas standartiniam varikliui as patarciau min 1000km iki 2000km. ir nevirsyti 80% rpm max rpm limito. Skirtingais greciais ir rpm. Tai yra normalus vaziavima, o ne pastovus greitis auksciausia pavara ar N valandu and idle. Tepala rinkciausi ta kuri naudosi ir veliau kaip ir CorradoGT parase. Keisti viena karta po 1000km ir veliau kas pasirinkta interval normaliai (5K km, 7K km, 10k km. Pagal reikalavimus).
Beda tame, kad gandai prasideda del NEteisingai aklinktu remonto darbu. Jei palikti teisingi tarpai, priverzta tiek kiek reikia Nm (ne daugiau ar maziau). Neperkaitinti ziedai "apkatkes" metu. Tai jokiu stebuklu nutikti negali.
Esu surinkes N motoru. Pradedant modepais,motociklais baigent N/A + turbo. Teko vazineti su naujais auto nuo 0km iki 100K km ir daugiau. Dyzeliniu, benzininiu, hibridiniu.
Visi atvejai, kai nebuvo norimo performanc'o buvo vienaip ar kitaip susije su netinkamu Clearance tarpu arba perverzimu (kalbama apie tai kas verziama).
Taip, kad reziume: atkreipti demesi kas keiciama ir kaip surinkti teisingai.
P.s. Dar plauciau reikia atskirti i skiltis:
a) Naujas variklis
b) ekonominis remontas
c) kaltiniai viduriai sportui ir t.t.
P.s.s kam reiks tas supras
Beda tame, kad gandai prasideda del NEteisingai aklinktu remonto darbu. Jei palikti teisingi tarpai, priverzta tiek kiek reikia Nm (ne daugiau ar maziau). Neperkaitinti ziedai "apkatkes" metu. Tai jokiu stebuklu nutikti negali.
Esu surinkes N motoru. Pradedant modepais,motociklais baigent N/A + turbo. Teko vazineti su naujais auto nuo 0km iki 100K km ir daugiau. Dyzeliniu, benzininiu, hibridiniu.
Visi atvejai, kai nebuvo norimo performanc'o buvo vienaip ar kitaip susije su netinkamu Clearance tarpu arba perverzimu (kalbama apie tai kas verziama).
Taip, kad reziume: atkreipti demesi kas keiciama ir kaip surinkti teisingai.
P.s. Dar plauciau reikia atskirti i skiltis:
a) Naujas variklis
b) ekonominis remontas
c) kaltiniai viduriai sportui ir t.t.
P.s.s kam reiks tas supras
Re: Variklio "apchatkė"
Na tuomet darom išvadą.
Jeigu variklis surinktas tvarkingai - važiuoji normaliu režimu (nelaikant pastovių apsukų) apie 1000km, tada pasikeiti tepalą ir nesuki galvos dėl visokių teorijų.
Jeigu variklis surinktas tvarkingai - važiuoji normaliu režimu (nelaikant pastovių apsukų) apie 1000km, tada pasikeiti tepalą ir nesuki galvos dėl visokių teorijų.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
svarbu ziuret temp ir viskas, tepala ir vandeniGreddyMR2 wrote:Na tuomet darom išvadą.
Jeigu variklis surinktas tvarkingai - važiuoji normaliu režimu (nelaikant pastovių apsukų) apie 1000km, tada pasikeiti tepalą ir nesuki galvos dėl visokių teorijų.
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Variklio "apchatkė"
Turbūt dar galima pridėti tepalo slėgį prie viso tokamuto wrote:svarbu ziuret temp ir viskas, tepala ir vandeniGreddyMR2 wrote:Na tuomet darom išvadą.
Jeigu variklis surinktas tvarkingai - važiuoji normaliu režimu (nelaikant pastovių apsukų) apie 1000km, tada pasikeiti tepalą ir nesuki galvos dėl visokių teorijų.
+ tikriausiai verta paminėti, kad reikėtų prieš pirmą kartą užvedant variklį jį prasukti atjungus kurą ir degimą, kad viskas susiteptų.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
siaip surinkinejant motora yra spec tepalas viskam sutept,kitas dalykas kox skirtumas ar tu drosi ant sauso su starteriu I ale sutepsi ar uzkursi ir po keliu sekundziu bus galva pilna tepalo?
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Variklio "apchatkė"
Na, kiek galvų, tiek nuomonių Skirtumas tas, kad kuro nepateks į sistemą. Ar tai gerai, ar ne, ne man spręsti. Tik pasakiau, ką skaičiau (forume).simioras wrote:siaip surinkinejant motora yra spec tepalas viskam sutept,kitas dalykas kox skirtumas ar tu drosi ant sauso su starteriu I ale sutepsi ar uzkursi ir po keliu sekundziu bus galva pilna tepalo?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Variklio "apchatkė"
o iskur tas kuras, jeigu iskart kursis?
Re: Variklio "apchatkė"
Pats geriausias variantas svieziai perrinktam varikliui yra issukus zvakes ir atjungus degima/kura (ar bent jau kura) pasukinet ant starterio kol uzges tepalo spaudimo lempute. Tada jau galima drasiai kurti. Ir indeklai nebus patyre jokios zalos.simioras wrote:siaip surinkinejant motora yra spec tepalas viskam sutept,kitas dalykas kox skirtumas ar tu drosi ant sauso su starteriu I ale sutepsi ar uzkursi ir po keliu sekundziu bus galva pilna tepalo?
Niuansas yra toks, kad uzkurtas sausas motoras, ne visada greit pasigriebs tepala, o kartais nepasigriebs isvis (jei tepalo elementas sausas, ar siaip kokia problema). O indeklai jau gauna gerokai didesne apkrova vykstant uzdegimui.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Variklio "apchatkė"
Arba renkant motora, ji apvertus, su uzsuktu tepalo filtru, sukt is rankos surinkus apacia, kol pradeda myzt is bloko. Nes istikro, kad ir surinkus su assy lube ar kaip jis ten, sukant starteriu, kol tepalas dagrybauja iki indeklu, trunka nemenkai, vistiek VISKAS sausa, pompa, magistrale, filtras, toliau po filtro..Laimis wrote:Pats geriausias variantas svieziai perrinktam varikliui yra issukus zvakes ir atjungus degima/kura (ar bent jau kura) pasukinet ant starterio kol uzges tepalo spaudimo lempute. Tada jau galima drasiai kurti. Ir indeklai nebus patyre jokios zalos.simioras wrote:siaip surinkinejant motora yra spec tepalas viskam sutept,kitas dalykas kox skirtumas ar tu drosi ant sauso su starteriu I ale sutepsi ar uzkursi ir po keliu sekundziu bus galva pilna tepalo?
Niuansas yra toks, kad uzkurtas sausas motoras, ne visada greit pasigriebs tepala, o kartais nepasigriebs isvis (jei tepalo elementas sausas, ar siaip kokia problema). O indeklai jau gauna gerokai didesne apkrova vykstant uzdegimui.
Nu bent jau as taip visad nepatingiu padaryt.
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...