sveiki,
man toks klausimas neduoda ramybes, bet atsakymo niekaip negaliu rast. Tiksliau du klausimai:
1. kaip keisis variklio peak torque AFR keiciantis bore/stroke santykiui.
2. kaip keisis variklio peak torque AFR keiciantis suspaudimo laipsniui.
Internetas pilnas bullshito, tai idealiu atveju labai apsidziaugciau jei kas nurodytu knyga kurioje aptariamas butent sis klausimas, pasidalintu praktika (visa ta daugybe 3-5 zmones ? ), na arba pasidalintu per gyvenima sukauptu ziniu visumos isvadomis
peak torque AFR
peak torque AFR
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: peak torque AFR
Skaityk high speed internal combustion engine,senovine knyga,bet daug info.
O keiciantis borui konkreciai mazejant,daugiausia itakos tures,flame path,nes sumazes atstumai iki sienuciu,aisku turint minty kad sakykim zvake centre abie motoru. Advansu teoriskai reiks mazesniu ta paty slegy cilindre generuot. Max poveris bus pasiektas su mazesniais advansais. Is to jau galima daug interpretuot.
Kitas dalykas didinant eiga gauni daugiau pletimosi,slegiu IR temperaturu skirtumai,nuo uzsidegimo iki ismetimo takto pradzios didesni ,kaskart pries isiurbima reiskia turi saltesne degimo kamera,is cia vel,gali daugiau saugiai advanso dadet,ar dapust daugiau.
Teorija gerai ,bet dazniausia,per daug kintamuju ,tiksliai yvardyt pokyti,dazniausia gali teigti,kad keiciant tuos IR tuos parametrus,keisis tas ir anas,arba darydamas motora,su keliom eigu ,boru,vostuvu ar galvu pasirinkimu, gali susideliot teisingiausia gelezies rinkini ,pagal tavo pacio norus,kaip jis turetu elgtis.
O keiciantis borui konkreciai mazejant,daugiausia itakos tures,flame path,nes sumazes atstumai iki sienuciu,aisku turint minty kad sakykim zvake centre abie motoru. Advansu teoriskai reiks mazesniu ta paty slegy cilindre generuot. Max poveris bus pasiektas su mazesniais advansais. Is to jau galima daug interpretuot.
Kitas dalykas didinant eiga gauni daugiau pletimosi,slegiu IR temperaturu skirtumai,nuo uzsidegimo iki ismetimo takto pradzios didesni ,kaskart pries isiurbima reiskia turi saltesne degimo kamera,is cia vel,gali daugiau saugiai advanso dadet,ar dapust daugiau.
Teorija gerai ,bet dazniausia,per daug kintamuju ,tiksliai yvardyt pokyti,dazniausia gali teigti,kad keiciant tuos IR tuos parametrus,keisis tas ir anas,arba darydamas motora,su keliom eigu ,boru,vostuvu ar galvu pasirinkimu, gali susideliot teisingiausia gelezies rinkini ,pagal tavo pacio norus,kaip jis turetu elgtis.
Re: peak torque AFR
na tas kaip ir aisku, nebent turejai omeny, kad tas galioja islaikant ta pati displacement'a ?Niokas wrote:O keiciantis borui konkreciai mazejant,daugiausia itakos tures,flame path,nes sumazes atstumai iki sienuciu,aisku turint minty kad sakykim zvake centre abie motoru. Advansu teoriskai reiks mazesniu ta paty slegy cilindre generuot. Max poveris bus pasiektas su mazesniais advansais. Is to jau galima daug interpretuot.
bet mano klausimas buvo labiau apie AFR'a. Aisku musuose populiaru viska daryt riebiai (ir dazniausiai stipriai per riebiai), bet man idomu kaip bore'as, stroke'as, suspaudimas turi itakos variklio "sweet spot" afr'ui. As suprntu, kad labai jau teorinis klausimas, betNiokas wrote:Teorija gerai ,bet dazniausia,per daug kintamuju ,tiksliai yvardyt pokyti,dazniausia gali teigti,kad keiciant tuos IR tuos parametrus,keisis tas ir anas,arba darydamas motora,su keliom eigu ,boru,vostuvu ar galvu pasirinkimu, gali susideliot teisingiausia gelezies rinkini ,pagal tavo pacio norus,kaip jis turetu elgtis.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: peak torque AFR
+1000000Niokas wrote:Skaityk high speed internal combustion engine,senovine knyga,bet daug info.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: peak torque AFR
Ar tai ši knyga ?
http://www.mediafire.com/download/gn1o0 ... o+1931.pdf
http://www.mediafire.com/download/gn1o0 ... o+1931.pdf
mk2 golf 20vT on road
mk2 golf 24v Haldex on process
mk2 golf 24v Haldex on process
Re: peak torque AFR
Kaip jau Arunas rase, yra per daug kintamuju, kad galima butu lengvai vienu sakiniu atsakyti i klausima, todel kiekvienas atvejis gaunasi gan individualus. Optimalus misinys priklauso nuo to ar variklis bus atmo ar uzpustas (kiek uzpustas??). Koks kuras naudojamas ? Kaip vienodai dalina ora cilindrams isiurbimas ? O kur dar tokios smulkmenos kaip spray pattern, atsumas nuo purkstuko iki voztuvo ir t.t.
Pazistamas dirbes Cosworth pasakojo, kad sportui beveik visais atvejais taikoma i 0.86 turbo varikliams ir 0.9 atmosferikams. Cia kalba eina ne apie pora varikliu, o simtus kalibraciju ant engine dyno ..
Bet reikia nepamirst prioritetu ir reikalavimu tokiems varikliams - maksimalus galingumas ir minimalios kuro sanaudos. Biudzetas ir agregatu resursas yra antraeilis dalykas.
Griztant i zeme, jei nori biski pasaugot varikli:
Stock intake - vaziuoji riebiau.
Naudoji benza - vaziuoji riebiau.
Daug busto - vaziuoji riebiau.
Daug EGT - vaziuoji riebiau.
Mano nuomone, neretai yra per daug susikoncentruojama i grazius skaicius ant wideband gauges, o pamirstamas uzdegimo kampas, kur vienas laipsnis gali nulemt realu 20AG prieaugi arba variklio pazeidimus.
Kas liecia temos klausima, logiskai mastant didesnis CR noretu biski riebesnio misinio, nes karsciau dega ir gaunas toks savotiskas low boost efektas. Kiek pamenu ten emkes visokios ant aukstu sukiu irgi gerokai zemiau 0.89 (13.0AFR) sukasi.
Del bore-stroke santykio vs AFR, na cia reiktu knygas pavartyt ir ta teorija tikrai eitu rast, bet praktikoj as abejoju ar kazka labai apciuopiamo eis pajaust, todel kaip ir rasiau, geriau koncentruotis i apciuopiamus ir svarbesnius dalykus.
Is savo praktikos, kadangi Dynapack yra "very repeatable" ir sukima po sukimo gali atkartoti 0.3 Nm ar AG skirtumu, tai galiu viena realu pavyzdi duot.
Bombintas atmosferikas, max torkas palei 300Nm. Keiciant misini is 0.9 i 0.85 torko pike atsirado 2.4Nm, dar pariebinus iki 0.8 vel paaugo panasiai apie 2.4Nm, max AG nepasikeite nei biski. Uzmetus kuro iki 0.7, nukrito viskas stipriai. Cia su gan didoku CR ir E85.
Biski teorijos. Atkreipiam demesi i zodi "Generic". Bet esme aiski irgi.
Pazistamas dirbes Cosworth pasakojo, kad sportui beveik visais atvejais taikoma i 0.86 turbo varikliams ir 0.9 atmosferikams. Cia kalba eina ne apie pora varikliu, o simtus kalibraciju ant engine dyno ..
Bet reikia nepamirst prioritetu ir reikalavimu tokiems varikliams - maksimalus galingumas ir minimalios kuro sanaudos. Biudzetas ir agregatu resursas yra antraeilis dalykas.
Griztant i zeme, jei nori biski pasaugot varikli:
Stock intake - vaziuoji riebiau.
Naudoji benza - vaziuoji riebiau.
Daug busto - vaziuoji riebiau.
Daug EGT - vaziuoji riebiau.
Mano nuomone, neretai yra per daug susikoncentruojama i grazius skaicius ant wideband gauges, o pamirstamas uzdegimo kampas, kur vienas laipsnis gali nulemt realu 20AG prieaugi arba variklio pazeidimus.
Kas liecia temos klausima, logiskai mastant didesnis CR noretu biski riebesnio misinio, nes karsciau dega ir gaunas toks savotiskas low boost efektas. Kiek pamenu ten emkes visokios ant aukstu sukiu irgi gerokai zemiau 0.89 (13.0AFR) sukasi.
Del bore-stroke santykio vs AFR, na cia reiktu knygas pavartyt ir ta teorija tikrai eitu rast, bet praktikoj as abejoju ar kazka labai apciuopiamo eis pajaust, todel kaip ir rasiau, geriau koncentruotis i apciuopiamus ir svarbesnius dalykus.
Is savo praktikos, kadangi Dynapack yra "very repeatable" ir sukima po sukimo gali atkartoti 0.3 Nm ar AG skirtumu, tai galiu viena realu pavyzdi duot.
Bombintas atmosferikas, max torkas palei 300Nm. Keiciant misini is 0.9 i 0.85 torko pike atsirado 2.4Nm, dar pariebinus iki 0.8 vel paaugo panasiai apie 2.4Nm, max AG nepasikeite nei biski. Uzmetus kuro iki 0.7, nukrito viskas stipriai. Cia su gan didoku CR ir E85.
Biski teorijos. Atkreipiam demesi i zodi "Generic". Bet esme aiski irgi.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: peak torque AFR
tai as ir sakiau, kad klausimas labai teorinis, isivaizduojant, kad kiti parametrai nekinta, o tik tarkim CR. Visa tai ka pasakei suprantama.Laimis wrote:Kaip jau Arunas rase, yra per daug kintamuju, kad galima butu lengvai vienu sakiniu atsakyti i klausima, todel kiekvienas atvejis gaunasi gan individualus. Optimalus misinys priklauso nuo to ar variklis bus atmo ar uzpustas (kiek uzpustas??). Koks kuras naudojamas ? Kaip vienodai dalina ora cilindrams isiurbimas ? O kur dar tokios smulkmenos kaip spray pattern, atsumas nuo purkstuko iki voztuvo ir t.t.
Manyciau svarbiausias momentas cia yra periferijos patikimumas, tikslumas, ir kiek tu gali sau leist "on the edge". Klientui, kurio masina daznai tikrai nebuna naujom dalim surinkta, zinoma, kad taip negalesi. Siaip geras pavyzdys.Laimis wrote:Pazistamas dirbes Cosworth pasakojo, kad sportui beveik visais atvejais taikoma i 0.86 turbo varikliams ir 0.9 atmosferikams. Cia kalba eina ne apie pora varikliu, o simtus kalibraciju ant engine dyno ..
Bet reikia nepamirst prioritetu ir reikalavimu tokiems varikliams - maksimalus galingumas ir minimalios kuro sanaudos. Biudzetas ir agregatu resursas yra antraeilis dalykas.
Na nejaugi jus niekad nesat susidure su "per riebu", kad taip visada vienareiksmiskai sakot? Ar cia tik drageriu ideologija ?Laimis wrote:Griztant i zeme, jei nori biski pasaugot varikli:
Stock intake - vaziuoji riebiau.
Naudoji benza - vaziuoji riebiau.
Daug busto - vaziuoji riebiau.
Daug EGT - vaziuoji riebiau.
mano nuomone, kiekvienas variklis turi savo afr. Mano mintis yra ta, kad noriu teoriskai numanyt, koks tiketinas to variklio mylimas afr, o ant dyno kartais biudzetas riboja...Laimis wrote:Mano nuomone, neretai yra per daug susikoncentruojama i grazius skaicius ant wideband gauges, o pamirstamas uzdegimo kampas, kur vienas laipsnis gali nulemt realu 20AG prieaugi arba variklio pazeidimus.
Gal ir nepajausiu, bet man idomu smulkmenosLaimis wrote:Del bore-stroke santykio vs AFR, na cia reiktu knygas pavartyt ir ta teorija tikrai eitu rast, bet praktikoj as abejoju ar kazka labai apciuopiamo eis pajaust, todel kaip ir rasiau, geriau koncentruotis i apciuopiamus ir svarbesnius dalykus.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: peak torque AFR
greiciau uzdegimo sistema turi savo mylima afr su normaliom babinom no problem su riebu, o jei pvz kokios truputi silpnesnes, ziurek riebiau ir iskart jau poweris krenta
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: peak torque AFR
Cia gal didziausia problema,kai pili 2000cc I cilindra per minute IR daugiau,bet zinoma yra uzdegimo sistemu kur ,bus po zajiezdo " pagaminta" keli simtai gramu tepalo kartery,ir vistiek uzdegines be parkiu , bet cia tiem kas naudoja magneto generatorius,su digital points boxu, AR koki cdi su 250 jauliu skierka.