Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Jei imt tai tik is a8. Pas varikli is v8 pagrindinis skirtumas kad yra paskirstytojas, zvaklaidziai, o pas a8 variklius jau kiekvienam cilindrui po atskira babina. Stipriai skiriasi degalu sanaudos, kazkiek galia (na gal labai skirtumo nera, 280ag/400nm pries 300ag/400nm ).
Be to, nuo v8 tik 3.6 varikliai pigus ir ji isigyt ner problemu, o jau 4.2 reiktu paieskot. Aisku ne kaip adatos sieno kupetoj, bet..
O nuo a8, 4.2, varikli tikrai pigiai gausi, ir su isigijimu problemu nera. Taigi, tik uz a8 varikli.
Tiesa, a8 5v variklis dar galingesnis, dar ekonomiskesnis, bet jau turi bedu su grandiniu tempejais, kurie kartais be ispejimo luzta. Nors, niekas netrugdo isigijus isrinkt ir paziuret kokia ju bukle.
Be to, nuo v8 tik 3.6 varikliai pigus ir ji isigyt ner problemu, o jau 4.2 reiktu paieskot. Aisku ne kaip adatos sieno kupetoj, bet..
O nuo a8, 4.2, varikli tikrai pigiai gausi, ir su isigijimu problemu nera. Taigi, tik uz a8 varikli.
Tiesa, a8 5v variklis dar galingesnis, dar ekonomiskesnis, bet jau turi bedu su grandiniu tempejais, kurie kartais be ispejimo luzta. Nors, niekas netrugdo isigijus isrinkt ir paziuret kokia ju bukle.
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Prikelsiu ir as sia sena tema
Renkames tarp m60b40, 1UZ-fe, M119 4.2, 5.0l , audi 4.2.
Vienas is trukumu pas mus yra su vieta, ne tik i ploti, bet ir aukstis.
1UZ-fe telpa http://www.v-eight.com/images/Images_Fo ... _front.jpg pagal situs matmenis, gal kas lygine, ir zino ar audi 4.2 kiek "didesnis" - ? o gal pas ka garaze yra? atvaziuotume, pasimatuotume, paplepetume
Siaip kolkas linkstam prie M60b40, nes paprasta mechanine dezia surasti (bolt on), bet su karterio zeminimu beda (tad neaisku ar nebus per aukstas, nes variklio kelt aukstyn negalim).
Bet garaze guli M90 deze, tai audi 4.2 kaip ir gauna pliusa, ir kazkas minejo kad jis zemas.
Bet kaip supratau su 4.2 smagracio paieska yra gan sudetinga, buvo kalbeta apie jo gamyba, gal kas jau gaminot? ar kiek kaina gamybos
o cia apie sena post, gal kam naudinga bus.
pirmieji 1uz galvu kanalai buvo nekokie, bet nuo 98 metu pakeite isiurbimo sistema, tai ji pasidare laidesne, ir dar vvti idejo.
Renkames tarp m60b40, 1UZ-fe, M119 4.2, 5.0l , audi 4.2.
Vienas is trukumu pas mus yra su vieta, ne tik i ploti, bet ir aukstis.
1UZ-fe telpa http://www.v-eight.com/images/Images_Fo ... _front.jpg pagal situs matmenis, gal kas lygine, ir zino ar audi 4.2 kiek "didesnis" - ? o gal pas ka garaze yra? atvaziuotume, pasimatuotume, paplepetume
Siaip kolkas linkstam prie M60b40, nes paprasta mechanine dezia surasti (bolt on), bet su karterio zeminimu beda (tad neaisku ar nebus per aukstas, nes variklio kelt aukstyn negalim).
Bet garaze guli M90 deze, tai audi 4.2 kaip ir gauna pliusa, ir kazkas minejo kad jis zemas.
Bet kaip supratau su 4.2 smagracio paieska yra gan sudetinga, buvo kalbeta apie jo gamyba, gal kas jau gaminot? ar kiek kaina gamybos
o cia apie sena post, gal kam naudinga bus.
http://www.lexusv8engines.co.za/1uz-fe-vvt-i-4l-v8/Laimis wrote:M60 paskutiniu metu buvo be konkurencijos (~1500lt pilnas paieskojus), kol rusai kainu nesukele. 1UZ kaip variklis yra skaitomas kaip ir bullet proof (6 varztu pagrindiniai, plienines gilzes, etc.), bet tarkim galvas pralaidumus palyginus su M60, tai kukliau pas 1UZ. Deforsuotas del resurso....
pirmieji 1uz galvu kanalai buvo nekokie, bet nuo 98 metu pakeite isiurbimo sistema, tai ji pasidare laidesne, ir dar vvti idejo.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
apibrėžk savo poreikį - ar ieškai kad tik tilptų, ar tik bolt on mechanika, ar kad būtų pigus, ar modintūsi iki 1k hp?
1uz populiarus vakaruose, pilna aftermarketo, viskas apie juos žinoma. gali nusipirkt adapterių dėžėms, smagračių kurie jau pagaminti - tik turėk $. vvti zjbs dalykas, jeigu dar sukiši non vvti rodus į vvt motorą tai išvis gali užpūst dahuja. motoras dažniausiai apie 1k, bet reikia paieškot, nes dažnai priduoda į metalą, nes niekas neperka.
bnv pats motoras brangesnis, bet lyginant su 1uz bendroj sumoj gal ant to paties išeitų.
su aodi ar mb neteko susidurt
1uz populiarus vakaruose, pilna aftermarketo, viskas apie juos žinoma. gali nusipirkt adapterių dėžėms, smagračių kurie jau pagaminti - tik turėk $. vvti zjbs dalykas, jeigu dar sukiši non vvti rodus į vvt motorą tai išvis gali užpūst dahuja. motoras dažniausiai apie 1k, bet reikia paieškot, nes dažnai priduoda į metalą, nes niekas neperka.
bnv pats motoras brangesnis, bet lyginant su 1uz bendroj sumoj gal ant to paties išeitų.
su aodi ar mb neteko susidurt
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Naiviai norisi nusauti vienu suviu kelis zuikius kad butu pigu ir gerai . Tai yra issirinkti optimalu, prioritetai:
galingumas: pilnai uzteks stock ~200 kw, tad modint nelabai gali reikt.
dydis: dydis riboja varikliu pasirinkima, tad bandau ieskoti kurie netelpa. Kaz kas minejo kad audi karteris zemas, tai audi gautu pliusa
deze: pradziai uzektu automatines, bet jei nesunkiai /nebrangiai ir paprastai galima uzdeti mechanine, manau tai pliusas butu - nes ateiti vistiek noresis mechanines. Taip pat gerai kad butu maza, o m90 (tinka audi) yra smulki, tai veliai pliusas nes susitaupo laiko tuneli perdarinejant
biudzetas: nera pats didziausias tad nesinori svaistyti ant prastu pasirinkumu, kurie atimtu daug $ ar laiko, gal ne dabar o veliau kai teks pritaikyti prie kebulo.
grubiai, jei 1uz uzdet mech ar tiesiog swap su dezia kainuos brangiau nei m60b40 ar audi 4.2 surasti bolt on dalis, tai ar verta prassideti su 1uz.
kol kas linkti pradejau prie audi 4.2. sveria 200kg, yra mech deze garaze, zemas karteris( jei tai tiesa), plotis lyg ir telpa, ir gandai kad pigus. tai ko daugiau reik ? ai smagrati / sankaba surasti
galingumas: pilnai uzteks stock ~200 kw, tad modint nelabai gali reikt.
dydis: dydis riboja varikliu pasirinkima, tad bandau ieskoti kurie netelpa. Kaz kas minejo kad audi karteris zemas, tai audi gautu pliusa
deze: pradziai uzektu automatines, bet jei nesunkiai /nebrangiai ir paprastai galima uzdeti mechanine, manau tai pliusas butu - nes ateiti vistiek noresis mechanines. Taip pat gerai kad butu maza, o m90 (tinka audi) yra smulki, tai veliai pliusas nes susitaupo laiko tuneli perdarinejant
biudzetas: nera pats didziausias tad nesinori svaistyti ant prastu pasirinkumu, kurie atimtu daug $ ar laiko, gal ne dabar o veliau kai teks pritaikyti prie kebulo.
grubiai, jei 1uz uzdet mech ar tiesiog swap su dezia kainuos brangiau nei m60b40 ar audi 4.2 surasti bolt on dalis, tai ar verta prassideti su 1uz.
kol kas linkti pradejau prie audi 4.2. sveria 200kg, yra mech deze garaze, zemas karteris( jei tai tiesa), plotis lyg ir telpa, ir gandai kad pigus. tai ko daugiau reik ? ai smagrati / sankaba surasti
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Suliau pabandyti masinas su tais varikliais stock kebule.
Turejau D2 A8 tai vaziavo prastai. Vazinejau LS400 tai visai ok.
Taip pas Audi karteris nedidelis.
Jei vietos nera tai gal ziurek i V6. Isvis koks kebulas bus naudojamas ???
Turejau D2 A8 tai vaziavo prastai. Vazinejau LS400 tai visai ok.
Taip pas Audi karteris nedidelis.
Jei vietos nera tai gal ziurek i V6. Isvis koks kebulas bus naudojamas ???
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
nu nezinau, pas mane a8 d2 220 kw, tai vaziuoja ispudingai ir astriai, astriau nei a8 d3..
gal tiesiog nuvaikytas motoras buvo
gal tiesiog nuvaikytas motoras buvo
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
A8 D2 1998m. 4.2 Quattro. 174K km. Be duju. Aptarnauta audi centre. Turbut su mechanine kur kas geriau vaziuoja (kalba apie S8), nes triptronic deze tai ne kazka. Po to buvo Allroad 2.7i TT tai tikrai smagiau vaziuoja. Siaip viskas gerai su tuo audi varikliu jei stock ir nieko nedarant.CorradoGT wrote:nu nezinau, pas mane a8 d2 220 kw, tai vaziuoja ispudingai ir astriai, astriau nei a8 d3..
gal tiesiog nuvaikytas motoras buvo
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Audi v8 variklis turi draugauti su ubages 2.2 quattro deze, o ji laiko daug arkliu. O pas audi v8 galiniame reduktoriuje gyvena torsenas tai ir ji galima idet (visa rebuktoriu) ir blokiruotes nebereiktu ieskoti.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Dėl blokiruotės tai priklauso nuo to kam mašina bus naudojama. Jei grip'ui tai viskas ok, bet driftui tai torsenas visiškai netinka.FullSpeed1 wrote:Audi v8 variklis turi draugauti su ubages 2.2 quattro deze, o ji laiko daug arkliu. O pas audi v8 galiniame reduktoriuje gyvena torsenas tai ir ji galima idet (visa rebuktoriu) ir blokiruotes nebereiktu ieskoti.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Didziausia beda Audi deziu yra ta jog kardanas sukasi i kita puse, nei visu kitu rwd, o tai jau nelabai gerai.FullSpeed1 wrote:Audi v8 variklis turi draugauti su ubages 2.2 quattro deze, o ji laiko daug arkliu. O pas audi v8 galiniame reduktoriuje gyvena torsenas tai ir ji galima idet (visa rebuktoriu) ir blokiruotes nebereiktu ieskoti.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
as uz audi 4,2 plikas motoras 500 - 600 max. nes ju niekam nereik. didesne investicija turbut butu i adapteri ir sankaba.. dedi tds`o deze kuriu vel belekiek uz pigiai iki 100 lito.. manau toki komplekta susiburus tikrai eksploatacija butu piguva..
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
gali dar pigesnę sierros dėžę dėt, bet tai nereiškia kad perdavimai bus OK ir ar normaliai dėsis. jos visos labai trumpais perdavimai, o diffą nusipirkt jau darosi sudėtinga. gamintis adapterius, smagračius, sankabas - daug $ ir laiko.
daugeliu atveju nusipirkt pagamintus bellhousingus su bolt on sprendimais darosi pigiau ir greičiau, o poreikius irgi atitinka.
daugeliu atveju nusipirkt pagamintus bellhousingus su bolt on sprendimais darosi pigiau ir greičiau, o poreikius irgi atitinka.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
cia kur po 500-600 lt 4.2 ltr varikliai..
numesk kontaktus, priglausciau viena..
numesk kontaktus, priglausciau viena..
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Klausimas, apie 4.2 smagrati. Holo daviklis kisasi i dezes korpusa? (gyvai ziuredamas truputi praziopsojau) sprendimai:
1 var: ieskoti nuo mechano, bet randu, kad buvo skirtingu variantu, tad nupirkus su kitokiu nuskaitymo ziedu iskils bedu.
2 var: suradus nuo mech smagrati tinkanti tai dedant kita dezia (kokia rwd bolt on) reiktu idealiai isgrezti skyle alkuninio davikliui, nepatinka.
3 var: nuskaitymo zieda perkelti ant priekinio skyvo, o smagrati deti nuo kazko audi/ vw grupes su 240 sankaba. VR6 atrodo turi tiek pat varztu prisukima, bet sankaba 230mm.... Klausimas, pas ka dar yra 10 varztu (nes randu du variantus, nesuprantu dar pats kodel) prisukimas audi/vw grupes prisukimas su 240mm ?
3.5 var. naudoti vr6 smagrati (jei jis tinka), ir nutekinti kad uzdeti 240 sankaba.
4 var: randu smagracio varianta ir 8 varztu, klausimas nuo ko jam tiktu? (arba kazka blogai randu tai nekreipkit demesio) atrodo cia nuo 200* modelis
Mano atveju audi FWD/Q dezes negaliu deti - tiek nera vietos, su adapteriu klausimas ar bus laiko zaisti.
Kalbat apie fordo dezia, cia ta spiziniu korpusu T9? ji nuo tiek nm neissitaskys?
Jei audines kardanas sukasi i kita puse tai gal butu paprasciau naudoti ir audines galini difa kuris jau pritaikytas tam?
V6 neidomu, reik V8
patys suprantat, kainos toks salyginis dalykas, kartais nuo zmogaus priklauso kuris parduoda o ne nuo rinkos. Nes jis to nezino arba is jo neperka.
1 var: ieskoti nuo mechano, bet randu, kad buvo skirtingu variantu, tad nupirkus su kitokiu nuskaitymo ziedu iskils bedu.
2 var: suradus nuo mech smagrati tinkanti tai dedant kita dezia (kokia rwd bolt on) reiktu idealiai isgrezti skyle alkuninio davikliui, nepatinka.
3 var: nuskaitymo zieda perkelti ant priekinio skyvo, o smagrati deti nuo kazko audi/ vw grupes su 240 sankaba. VR6 atrodo turi tiek pat varztu prisukima, bet sankaba 230mm.... Klausimas, pas ka dar yra 10 varztu (nes randu du variantus, nesuprantu dar pats kodel) prisukimas audi/vw grupes prisukimas su 240mm ?
3.5 var. naudoti vr6 smagrati (jei jis tinka), ir nutekinti kad uzdeti 240 sankaba.
4 var: randu smagracio varianta ir 8 varztu, klausimas nuo ko jam tiktu? (arba kazka blogai randu tai nekreipkit demesio) atrodo cia nuo 200* modelis
Mano atveju audi FWD/Q dezes negaliu deti - tiek nera vietos, su adapteriu klausimas ar bus laiko zaisti.
Kalbat apie fordo dezia, cia ta spiziniu korpusu T9? ji nuo tiek nm neissitaskys?
Jei audines kardanas sukasi i kita puse tai gal butu paprasciau naudoti ir audines galini difa kuris jau pritaikytas tam?
V6 neidomu, reik V8
patys suprantat, kainos toks salyginis dalykas, kartais nuo zmogaus priklauso kuris parduoda o ne nuo rinkos. Nes jis to nezino arba is jo neperka.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
viewtopic.php?f=18&t=17789&start=75 cia pas sita vaikeza 2,2 turbo. gamintas perejimas dezei samadielnas... nieko stebuklingo. taip pat rastafke smagraciui. plius tds'o deze ir sankabos diskas 240 nuo bmw kaip ir audi pats didzhiausias koks buvo in stock atrodo. diskatorius audo atrodo. reiktu pashneket su juo del sankabos ka kur subures . mielai dalinsis mintimis.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
3var. yra alkuninio riebioksliai su alkuninio veleno magnetiniais ziedais su alkuninio padeties davikliu, sukami ant bloko ir po to isvirsaus dedamas smagratis, nieko ten sudetingo, pats pasistaciau toki.. smagraziai 228mm/6 varztu (vw/audi), 228mm/10 varztu vr6, 240mm/10 varztu (audi). 10 varztu ejo jau nuo audi a3/s3.fregis wrote:Klausimas, apie 4.2 smagrati. Holo daviklis kisasi i dezes korpusa? (gyvai ziuredamas truputi praziopsojau) sprendimai:
1 var: ieskoti nuo mechano, bet randu, kad buvo skirtingu variantu, tad nupirkus su kitokiu nuskaitymo ziedu iskils bedu.
2 var: suradus nuo mech smagrati tinkanti tai dedant kita dezia (kokia rwd bolt on) reiktu idealiai isgrezti skyle alkuninio davikliui, nepatinka.
3 var: nuskaitymo zieda perkelti ant priekinio skyvo, o smagrati deti nuo kazko audi/ vw grupes su 240 sankaba. VR6 atrodo turi tiek pat varztu prisukima, bet sankaba 230mm.... Klausimas, pas ka dar yra 10 varztu (nes randu du variantus, nesuprantu dar pats kodel) prisukimas audi/vw grupes prisukimas su 240mm ?
3.5 var. naudoti vr6 smagrati (jei jis tinka), ir nutekinti kad uzdeti 240 sankaba.
4 var: randu smagracio varianta ir 8 varztu, klausimas nuo ko jam tiktu? (arba kazka blogai randu tai nekreipkit demesio) atrodo cia nuo 200* modelis
Mano atveju audi FWD/Q dezes negaliu deti - tiek nera vietos, su adapteriu klausimas ar bus laiko zaisti.
Kalbat apie fordo dezia, cia ta spiziniu korpusu T9? ji nuo tiek nm neissitaskys?
Jei audines kardanas sukasi i kita puse tai gal butu paprasciau naudoti ir audines galini difa kuris jau pritaikytas tam?
V6 neidomu, reik V8
patys suprantat, kainos toks salyginis dalykas, kartais nuo zmogaus priklauso kuris parduoda o ne nuo rinkos. Nes jis to nezino arba is jo neperka.
3.5 var - tinka, bet gali kaip minejau is USA atsisiusti jau lengvinta A8 smagrati, butu aprasciau.
4var. - taip, audi 200 senosios 8 varztu.
Audi A8 D2 4.2 smagraciai sukasi 8 varztais, A8 D3 4.0 TDI - 10 varztu.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
3 var. gali tiesiog foto parodyt apie koki zieda kalbi? toki kur 1.9 pd turi?CorradoGT wrote: 3var. yra alkuninio riebioksliai su alkuninio veleno magnetiniais ziedais su alkuninio padeties davikliu, sukami ant bloko ir po to isvirsaus dedamas smagratis
4var. - taip, audi 200 senosios 8 varztu.
toks? http://i690.photobucket.com/albums/vv26 ... elseal.jpg bet 10 varztu alkuninio galas turetu but didesnis, tai sitas gali netikti lengvai.
mana trodo toks paprastas sprendimas http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... C_6621.jpg
Idomu pas ka dar 8 varztu prisukimas ir 240mm
4 var. cia audi v8 ? ABH su paskirstytojais? kiek ieskojau tai irgi 10 varztu sukasi .
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
taip, apie ta pati rieboksli kalba eina, as tik kita staciausi.. del alkuninio galo nezinau, reiktu gal kokioj autodatoj arba etkoj pasiziureti koks alkinio galo diametras kur sukasi smagratis..fregis wrote:3 var. gali tiesiog foto parodyt apie koki zieda kalbi? toki kur 1.9 pd turi?CorradoGT wrote: 3var. yra alkuninio riebioksliai su alkuninio veleno magnetiniais ziedais su alkuninio padeties davikliu, sukami ant bloko ir po to isvirsaus dedamas smagratis
4var. - taip, audi 200 senosios 8 varztu.
toks? http://i690.photobucket.com/albums/vv26 ... elseal.jpg bet 10 varztu alkuninio galas turetu but didesnis, tai sitas gali netikti lengvai.
mana trodo toks paprastas sprendimas http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... C_6621.jpg
Idomu pas ka dar 8 varztu prisukimas ir 240mm
4 var. cia audi v8 ? ABH su paskirstytojais? kiek ieskojau tai irgi 10 varztu sukasi .
audi 200 v8-10 varztu, kitos 200-tines - 8 varztu.
audi a4
http://www.ebay.co.uk/itm/Luk-Dual-Mass ... 35d3485dab
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
vr6 smagratis netinka. nera kitu smagraciu kurie tiktu ant audi v8 motoro.fregis wrote:Klausimas, apie 4.2 smagrati. Holo daviklis kisasi i dezes korpusa? (gyvai ziuredamas truputi praziopsojau) sprendimai:
1 var: ieskoti nuo mechano, bet randu, kad buvo skirtingu variantu, tad nupirkus su kitokiu nuskaitymo ziedu iskils bedu.
2 var: suradus nuo mech smagrati tinkanti tai dedant kita dezia (kokia rwd bolt on) reiktu idealiai isgrezti skyle alkuninio davikliui, nepatinka.
patys suprantat, kainos toks salyginis dalykas, kartais nuo zmogaus priklauso kuris parduoda o ne nuo rinkos. Nes jis to nezino arba is jo neperka.
turiu smagrati + sankaba nuo audi V8 3.6 PT (5 begiu 016 deze)
turiu smagrati + sankaba nuo audi v8 4.2 abh (nuo 6 begiu 01e dezes)
parduoti noro neturiu. jei turi noro pirkti, siulyk kaina, gal netycia sudominsi
BNV. 696 whk
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
donce wrote: turiu smagrati + sankaba nuo audi v8 4.2 abh (nuo 6 begiu 01e dezes)
diskatoriaus yra?
kokia preliminari kaina?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
kažkaip daug problemu su smagračiu pas jus, juk galima naudoti beveik bet kokį, nes dedant tds dėžę reikės vistiek rastafkes tai galima prisukti ir kita smagrati prie jos su kitais varžtais. Nes darant flanša 2cm reikia sankaba išnešti apie 7cm
http://i978.photobucket.com/albums/ae27 ... C02462.jpg
http://i978.photobucket.com/albums/ae27 ... C02462.jpg
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
turiu rwd deze kuriai nereik rastafkes nes ji bolt on su audi varikliu minejautomas636 wrote:kažkaip daug problemu su smagračiu pas jus, juk galima naudoti beveik bet kokį, nes dedant tds dėžę reikės vistiek rastafkes tai galima prisukti ir kita smagrati prie jos su kitais varžtais. Nes darant flanša 2cm reikia sankaba išnešti apie 7cm
http://i978.photobucket.com/albums/ae27 ... C02462.jpg
be to kodel jei flancas 2cm sankaba reik 7 cm nest?
Last edited by fregis on 03 Jan 2015, 15:38, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
fregis wrote:turiu rwd deze kuriai nereik rastafkes nes ji bolt on su audi varikliu minejautomas636 wrote:kažkaip daug problemu su smagračiu pas jus, juk galima naudoti beveik bet kokį, nes dedant tds dėžę reikės vistiek rastafkes tai galima prisukti ir kita smagrati prie jos su kitais varžtais. Nes darant flanša 2cm reikia sankaba išnešti apie 7cm
http://i978.photobucket.com/albums/ae27 ... C02462.jpg
cia labiau apie biudzeta ir piguma ekploatuot.. nes jei pabirs kas tada ?:) po kiek tavo turimos dezes kainuoja.?;]
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Pavadinimas: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Kiek M90 deze kainuoja istiesu nezinau, aisku ja pardavus gal eitu pagamint perejima bet laiko prarandi.
Aisku jei tikrai pabirs, gal pigiau butu gaminti, bet cia vel... jei per ta laika surasi nebrangia atsarginia dezia kur, tai ar verta.
Taip sutinku su tavim, bet: kas pigiau ? - uzdeti bolt on deze (kuri turima ir negaisti laiko) ar gaminti perejimus ir pirkti dezias kuriu neturi?KDM wrote:cia labiau apie biudzeta ir piguma ekploatuot.. nes jei pabirs kas tada ?:) po kiek tavo turimos dezes kainuoja.?;]fregis wrote:turiu rwd deze kuriai nereik rastafkes nes ji bolt on su audi varikliu minejautomas636 wrote:kažkaip daug problemu su smagračiu pas jus, juk galima naudoti beveik bet kokį, nes dedant tds dėžę reikės vistiek rastafkes tai galima prisukti ir kita smagrati prie jos su kitais varžtais. Nes darant flanša 2cm reikia sankaba išnešti apie 7cm
http://i978.photobucket.com/albums/ae27 ... C02462.jpg
Kiek M90 deze kainuoja istiesu nezinau, aisku ja pardavus gal eitu pagamint perejima bet laiko prarandi.
Aisku jei tikrai pabirs, gal pigiau butu gaminti, bet cia vel... jei per ta laika surasi nebrangia atsarginia dezia kur, tai ar verta.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
aišku jeigu turi kuri inka bolt on tai dėk ją ir nesuk pautų, ber tą laiką sugalvosi ką darysi jeigu ji subirės. aš kai ieškojau pliko swapo tai 500-700lt su elektra 1200lt