Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
FieroGT
Posts: 65
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by FieroGT »

o kiek mazdaug kainuoja lietuvoj LQ9 swapas? kad ir be laidyno?
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by enrgy »

Paskaičiau truputį apie LQ9, tai pas juos geležinis blokas ir už LS(įrašyti skaičių) bloką sveria beveik 50kg daugiau. Jei mašina skirta važiuot ne tik tiesiai, tai nėra idealus variantas.
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by spade »

enrgy wrote:Paskaičiau truputį apie LQ9, tai pas juos geležinis blokas ir už LS(įrašyti skaičių) bloką sveria beveik 50kg daugiau. Jei mašina skirta važiuot ne tik tiesiai, tai nėra idealus variantas.
:lol:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by enrgy »

Info apie svorius iš čia http://ls1tech.com/forums/forced-induct ... rning.html, nors kitur svoris dažniausiai įvardijamas kaip +80lbs nei LS. Papildomas svoris priekyje = understeer, tad bent jau aš asmeniškai nelabai norėčiau tiek papildomo svorio priekyje. Daugiau nesugalvoju kas gali juokingo būt mano poste, na bet nesvarbu, bile pralinksminau :)

Svoris nurodytas lbs:
LS7..............107
RHS..............110
Dart Billet......128
6.0L Iron.......216 (weighed another block and changed this; first block had some weight added in the deck)
LSX..............230
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by spade »

enrgy wrote:Papildomas svoris priekyje = understeer,
Aha, papasakok apie tai Walter'iui (tam kuris Roehrl'as) :mrgreen:

Mane ir juokina tas svorio fetishizavimas :twisted:

Kai visokie "strytreiseriai" "islengvina" masina, ismeta visa salona, atsargini rata etc ir taip sutaupo 100kg... bet sutaupo juos tai realiai is masinos galo ir priekis "pasunkeja" tais paciais 50kg - tai dar nesu girdejes, kad kas isvedziotu apie understyra...
Pas hondistus ilga laika irgi buvo bedavojama del to koks sunkus H22 ir kaip blogai ji det i civic'a... Dabar gi jau atsirado mada deti j32 (3.2l V6), kuris dar sunkesnis. Na taip track car'ui variantas visai neidealus - bet kiek is tu masinu yra track only?
Pas Porsche visas variklis kabo uz galines asies... pas audi - visas kabo pries priekine asi (iskaitant kai tai V8)... Ir kaip jos isvis vaziuoja, a? :)

Taip, svorio pasiskirstymas svarbu. Bet nereik is to daryt fetisho. Tai tik vienas is faktoriu. Ir ne pagrindinis. Normaliai sureguliuota pakaba (kas reiskia net tik kad sudeti belenkokie koilai, bet ir parinkti tinkami stabilizai, padangu plociai) tuos 50kg vienam ar kitam gale labai sekmingai "nureiksmina".

Dauguma zmoniu pakabos normaliai nesusitvarko - net sukishe tuos pacius minetus belenkokius koilus nenuvaziuoja issverti kampus... bet uztat labai "jaudinasi" del poros kazkokiu kilogramu... tiesiog paneles manekenes :wink:

GET REAL!
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Nowone
Posts: 261
Joined: 24 Jul 2006, 15:44
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by Nowone »

Cia yra biudzetinis projektas. Tai reiskia, kad biudzetas yra key factor. Nebus cia nei geru amortiku, nei stabilizu, nei stabdziu, geriausiu atveju naujos padangos ant didesnio plocio ratu. Todel zmogus ir iesko jam optimaliausio sprendimo. Todel tie 50kg priekyje ir yra siuo atveju daug. Mano nuomone, tai geriausias swapas butu sr'as. Pigus, paprastas, ir nera ten nieko baisaus su ta turba is tikro.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

Nowone wrote:Cia yra biudzetinis projektas. Tai reiskia, kad biudzetas yra key factor. Nebus cia nei geru amortiku, nei stabilizu, nei stabdziu, geriausiu atveju naujos padangos ant didesnio plocio ratu. Todel zmogus ir iesko jam optimaliausio sprendimo. Todel tie 50kg priekyje ir yra siuo atveju daug. Mano nuomone, tai geriausias swapas butu sr'as. Pigus, paprastas, ir nera ten nieko baisaus su ta turba is tikro.
NU stabiliza nuvaziavus i shrota ir pritaikius darbsciuju ranku bureli daug pinigu nereikia, bet aisku jei nori bling bling blizguciu ir saldainiuku pirktiniu tai aisku, kad kainuos, nes komplektas geresniu stabilizatoriu apie 1000Lt, o shrote susiradus kokius storesnius tai turbut 10-100Lt :) Jei daromas alia drift caras nu tai niekaip be normalios pakabos, nes tada vaziuos kaip troleibusas i visas puses linguodamas. Yra vietos, kur galima taupyti ir yra, kur reikia atsidejus susimoketi, bet tureti patikima ir teisinga detale. Tas 50kg priekyje nieko dar nesako, nes jei variklis stoves ant asies tai netokia cia jau didele beda...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
abcregis
Posts: 129
Joined: 16 Oct 2008, 00:12
Location: Panevezys

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by abcregis »

Na jei ziurint i gimtaji varikli- tai irgi ne is lengvuju. Pasak forumu: "FD engine (13BREW) has all the turbo weight. It DOES weigh in the 400+ pound range.", "410lbs including turbos and all accesories, PS, AC , airpump etc. IIRC. "

Cia kalba apie 13bREW eina. Jei 13b nuo FC atmosferikas tai jis lengvesnis.

Apie REW:
http://www.rx7club.com/general-rotary-t ... ht-387504/
http://www.rx7club.com/3rd-generation-s ... ht-250486/

Cia daugiau apie senesnius 13b:
http://www.webring.org/l/rd?ring=mazrot ... ights.html
S12 GP

User avatar
irmantas
Posts: 42
Joined: 11 Jan 2012, 21:57

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by irmantas »

Manau 1uz butu tinkamesnis jei del svorio faktoriaus,sveria jis panasiai kaip kiti 4cilindriai :D .Standartinis Lexuso ECU yra self learning ir su zemu boostu ir FMU susitvarko be problemu(6-7psi),tad su turbo ar kompresorium galima beveik 100hp extra gauti...

User avatar
Nowone
Posts: 261
Joined: 24 Jul 2006, 15:44
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by Nowone »

romkasponka wrote: NU stabiliza nuvaziavus i shrota ir pritaikius darbsciuju ranku bureli daug pinigu nereikia, bet aisku jei nori bling bling blizguciu ir saldainiuku pirktiniu tai aisku, kad kainuos, nes komplektas geresniu stabilizatoriu apie 1000Lt, o shrote susiradus kokius storesnius tai turbut 10-100Lt :) Jei daromas alia drift caras nu tai niekaip be normalios pakabos, nes tada vaziuos kaip troleibusas i visas puses linguodamas. Yra vietos, kur galima taupyti ir yra, kur reikia atsidejus susimoketi, bet tureti patikima ir teisinga detale. Tas 50kg priekyje nieko dar nesako, nes jei variklis stoves ant asies tai netokia cia jau didele beda...
nemanau, kad cia tas atvejis, kur norisi blizguciu ir saldainiuku :D tu tikrai teisus, turint noro, ideju ir rankas - visada galima suktis is padeties ir su mazesniu biudzetu. Bet kalbant apie pakaba, konkreciau apie amortikus, mano nuomone jiems tikrai nereiktu taupyti. O mano nuomone susidare po to, kai sau isidejau gerus amortizatorius, kurie kardinaliai pakeite masinos valdyma ir visa dinamika. Tas 50 kg papildomas svoris tikrai nera kosmosas, nors vel gi, priklausomai nuo kur imsim atskaitos taska. Bet kuriuo atveju, tai jau yra toks svoris, kuris tikrai jauciasi.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by spade »

JEI jau pakaktu gebejimu pajaust 50 kg skirtuma ant priekines asies (realiai maziau, nes pas RXa variklis pakankamai giliai stovi) pas masina kuri sveria 1300kg, TAI pakaktu ir gebejimu prie to skirtumo adaptuotis. O dabar tai tik pliurpalai "oj mergaites as priaugau 2kg".

Jei jau projektas iki tiek biudzetinis, kad gali nepakakt pinigu padangoms tai tada isvis nereik net galvot apie variklio keitima. O jei ziuret i biudzetiskuma be panasiu kliedesiu, tai klausimas paprastai ir yra ar geriau 50kg daugiau ar 4x (ar kiek ten) brangiau. T.y. tas banalus price/performance.
LQ9 gal sitam projektui ne "optimalus" variantas, BET tai jau tikrai ne todel, kad jis sveria 50kg daugiau nei LSkazkiek.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

FieroGT
Posts: 65
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by FieroGT »

prikeliu tema... reiktu kazko panasaus, biudzetinio V8 mazdaug chevy small blocko matmenu... biudzetas 3000-5000 lt. Arba kokio modlisto, kas ismanot uz panasia suma chevy small blockui 305 cid berods LB9 varikliui.
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by CorradoGT »

ar yra siame forume zmogus ar firma, kuri galetu nusimanytu ir galetu i corrado kebula, i gala uz priekiniu sedyniu tinkamai ideti, kad viskas puikiai veiktu, audi V8 4.2 variklis?
:)

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by spade »

Manau kokia Racetech matyt gali... Taciau klausimas visad juk yra "kiek Tu nori moketi"...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

FieroGT
Posts: 65
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by FieroGT »

zinau kas siauliuose i fiero idejo audi v8 varikli, po to iseme ir vel deda (del pusasiu kampo sugalvojo biski ilgint baze), bet nenoredamas nieko izeist gal kas turit pasiulimu su kuo nors normaliu, o ne audi :)
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by CorradoGT »

spade wrote:Manau kokia Racetech matyt gali... Taciau klausimas visad juk yra "kiek Tu nori moketi"...
pinigai dideles reiksmes nesudaro, aisku ne is kosmoso platybiu norisi moketi, bet svarbiau projektas, ne pinigai..

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

CorradoGT wrote:
pinigai dideles reiksmes nesudaro, aisku ne is kosmoso platybiu norisi moketi, bet svarbiau projektas, ne pinigai..
Projekto tikslas tiesiog daryt ar kazkoks sportinis rezultatas? Nes man regis, kad corado siektiek baze pertrumpa ir nelabai gerai bus vairuojamas toks aparatas. Pasiziurek pas analogiskos komponuotes masinas koks atstumas tarp asiu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by Laimis »

CorradoGT wrote:ar yra siame forume zmogus ar firma, kuri galetu nusimanytu ir galetu i corrado kebula, i gala uz priekiniu sedyniu tinkamai ideti, kad viskas puikiai veiktu, audi V8 4.2 variklis?
:)
Jei Vilniuje, tai manau galetu Groundwirus arba HF Workshop. O jei pinigai neskaiciuojami - EAMV Motorsport, arba kaip ir minejo Racetech.
Bet man irgi idomu koks projekto tikslas, kokiam sporte siekti rezultatu? Nebent savo malonumui ..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by tomas636 »

Bet street legal jau nebepadarysi?

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by CorradoGT »

Tai vat, "zaliukui" ir Racetech jau parasiau, Edgaras (HF W..) kiek klausiau is anksciau, nelabai uzsiimtu..
O i Groundvirus, tai niekada nesikreipciau, tikri kosmonautai (finansine prasme) ir nepadaro iki galo projektu, jau teko mano draugam ir klubieciam susidurti su jais, kol visko perdarineti nereikejo pas HF ir po to pas CAT'a..

projekto tikslas tik sportinis rezultatas
mintis butu corrado RWD ir priekyje visi agregatai kurie yra originaliai (isskyrus aisku varikli su deze) plius didelis kuro bakas
Last edited by CorradoGT on 19 Jun 2013, 21:09, edited 1 time in total.

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by CorradoGT »

tomas636 wrote:Bet street legal jau nebepadarysi?
tai jau nelabai, nebent su sportiniu pasu ir salmu galesiu po miesta vazineti
:)

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by FullSpeed1 »

FieroGT wrote:zinau kas siauliuose i fiero idejo audi v8 varikli, po to iseme ir vel deda (del pusasiu kampo sugalvojo biski ilgint baze), bet nenoredamas nieko izeist gal kas turit pasiulimu su kuo nors normaliu, o ne audi :)

O kas yra blogai su audi v8 varikliais?

User avatar
laimonas
Posts: 514
Joined: 01 Nov 2007, 21:19
Location: Kaunas

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by laimonas »

FieroGT wrote:zinau kas siauliuose i fiero idejo audi v8 varikli, po to iseme ir vel deda (del pusasiu kampo sugalvojo biski ilgint baze), bet nenoredamas nieko izeist gal kas turit pasiulimu su kuo nors normaliu, o ne audi :)
Tai kad fiero ir taip gale motoras stovi tai cia nera kazkokio kosmoso,o corado i gala ideti motora tai tiek pat reikalu kaip is suoliuko parke padaryt kateri.

FieroGT
Posts: 65
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by FieroGT »

FullSpeed1 wrote:
FieroGT wrote:zinau kas siauliuose i fiero idejo audi v8 varikli, po to iseme ir vel deda (del pusasiu kampo sugalvojo biski ilgint baze), bet nenoredamas nieko izeist gal kas turit pasiulimu su kuo nors normaliu, o ne audi :)

O kas yra blogai su audi v8 varikliais?
man viskas blogai, religija ne ta, kad daugiau gyvenime prasideciau su kazko is audi/vw, bet tema ne apie tai
laimonas wrote:
FieroGT wrote:zinau kas siauliuose i fiero idejo audi v8 varikli, po to iseme ir vel deda (del pusasiu kampo sugalvojo biski ilgint baze), bet nenoredamas nieko izeist gal kas turit pasiulimu su kuo nors normaliu, o ne audi :)
Tai kad fiero ir taip gale motoras stovi tai cia nera kazkokio kosmoso,o corado i gala ideti motora tai tiek pat reikalu kaip is suoliuko parke padaryt kateri.
fiero variklis stovi skersai, audi varikli deti reikia isilgai, tai fiero paprascaiu tik tai, kad nereikia sutvirtinti kebulo, pjaunant su bulgarke visko uz sedyniu (fiero atveju uz galinio stiklo)
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7

klinker
Posts: 15
Joined: 10 Jul 2013, 19:09
Location: Panevėžys

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by klinker »

Kalbant apie Audi V8 4.2 varikli. Varikli reikia imti is Audi V8 ar is A8, kad su volvos deze suburt? Ar tie varikliai vienodi? Nes kiek internete skaitau, tai visur raso "v8", "v8 4.2".

Post Reply