Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
ARIJAS
Posts: 31
Joined: 19 Feb 2008, 08:39

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ARIJAS » 07 Feb 2013, 19:59

Smagrati pagamint tikrai nesunku, bet parinkti jam medziaga, jau kitas reikalas... Gal kas zinot is kokio plieno ji galima gamint?

Suo
Posts: 252
Joined: 13 Dec 2007, 22:03
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby Suo » 07 Feb 2013, 20:06

enrgy wrote:BMW M60/62 atveju irgi reiktų burti smagratį ir leist tam pinigus, nes nebuvo tiems varikliams vienos masės, o dedant rimtesnę sankabą ar šiaip dėl greitesnio apsukų rinkimo ir svorio vistiek vienos masės smagračio reiktų. Jei tik smagratyje problema pas Audi 4.2 tai nelabai gasdina bent kol kas. Jei pigiai vietoje neitų pagamint yra išeitis - http://www.034motorsport.com/engine-components-audi-v8-flywheel-insert-audi-v8-aluminum-p-18554.html.


As kaip suprantu tu motoro vistiek nezadi "pust" ar pan tobulint (ben jau ne dabar). O stock tai m60/62 puikiausiai ir su slankiojanciu smagraciu ir stock sankaba laiko, maziau bursi maziau gedimu bus ;)

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby romkasponka » 07 Feb 2013, 20:18

Guy Croft'o tinklapyje yra pagrindines gaires kaip gaminti ir is kokiu medziagu.... Arba atraskit google ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

ARIJAS
Posts: 31
Joined: 19 Feb 2008, 08:39

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ARIJAS » 07 Feb 2013, 20:29

Guy Croft'o tinklapyje yra pagrindines gaires kaip gaminti ir is kokiu medziagu.... Arba atraskit google ;)

Nepamirsk kur gyveni :lol: Lietuvoj tokio metalo nenusipirksi...

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby spade » 07 Feb 2013, 20:44

Jus persistengiat. Stokiniai smagraciai daromi net is spiziaus. Tai bet kuris normalus plienas jokiu problemu kelt negali.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

ARIJAS
Posts: 31
Joined: 19 Feb 2008, 08:39

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ARIJAS » 07 Feb 2013, 21:18

spade wrote:Jus persistengiat. Stokiniai smagraciai daromi net is spiziaus. Tai bet kuris normalus plienas jokiu problemu kelt negali.


Ka reiskia normalus plienas? Spiziaus nemazai skirtingu markiu yra... Sutiktum is Lietuvoje prieinamo plieno gaminta smagrati savo masinoje pratestuot... :?: As jau senokai domiuosi ir kolkas ne vienas tekintojas nepasake tikslios plieno markes, sako gal laikys, o kas jei ne :roll:

User avatar
enrgy
Posts: 823
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby enrgy » 07 Feb 2013, 22:11

Suo wrote:
enrgy wrote:BMW M60/62 atveju irgi reiktų burti smagratį ir leist tam pinigus, nes nebuvo tiems varikliams vienos masės, o dedant rimtesnę sankabą ar šiaip dėl greitesnio apsukų rinkimo ir svorio vistiek vienos masės smagračio reiktų. Jei tik smagratyje problema pas Audi 4.2 tai nelabai gasdina bent kol kas. Jei pigiai vietoje neitų pagamint yra išeitis - http://www.034motorsport.com/engine-components-audi-v8-flywheel-insert-audi-v8-aluminum-p-18554.html.


As kaip suprantu tu motoro vistiek nezadi "pust" ar pan tobulint (ben jau ne dabar). O stock tai m60/62 puikiausiai ir su slankiojanciu smagraciu ir stock sankaba laiko, maziau bursi maziau gedimu bus ;)

Gal ir tiesa, nereiks dviračio išradinėt bent jau. O "pūst" ar kažko daryt motorui tikrai nesiruošiu.
Last edited by enrgy on 07 Feb 2013, 22:12, edited 1 time in total.
FC3S drift project
JZS147 daily VIP
JDM.LT

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby spade » 07 Feb 2013, 22:11

Oj blin... na kiek gi galima :evil:

Minetas Guy Croftas savo smagraciams naudojo En8A. Kas yra AISI 1035. Kas yra jau tikrai "paprasciausias" plienas:
Carbon 0.32-0.38
Manganese 0.60-0.90
Phosphorus 0.040 max
Sulfur 0.050 max
Silicon 0.15 to 0.30
Forforas, silicis ir siera yra siaip chlamas sitam kontekste, tai vienintelis Mn.

Man uzeme 10 min. Nemegstu zmoniu kurie dejuoja, bet tingi bent kazkiek idet pastangu...

Smagraciai gabalais islaksto tikrai jau ne del plieno markiu - paprastai tas nutinka del persistengimo su "lengvinimu".
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby makis » 07 Feb 2013, 23:02

nu siaip smagraciai dazniausiai buna spiziniai...

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby romkasponka » 08 Feb 2013, 00:03

makis wrote:nu siaip smagraciai dazniausiai buna spiziniai...


Nevisai taip, nes pas senu bmw tikrai ne spizius. Spizius blogas pasirinkimas, bet pigus gamintojam, nes sumazeja gamybos kastai ir galbut devisi ilgai del didelio anglies kiekio, bet sportui visiskai netinkanti medziaga del savo prastu tasumo savybiu, o tai reiskia crackus visokius ir tt. Kam labai svarbu galit pasizvalgyti ir i egzotiskesnius kietesnius plienus jei planuojat su masina nuvaziuoto 100kkm. Skaiciau, kad daro ir is CrMo plienu, bet cia kazkiek turetu kaina isaugti del to, bet pasirinkimas butu puikus, nes lengvinti butu galima zymiai daugiau del tvirtumo ;)

Ir esme reikia nepamirsti kas yra inercijos momentas ir kurioje vietoje isdestyta mase turi jam didziausia itaka, kad viskas gautusi logiskai ir saugiai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

ARIJAS
Posts: 31
Joined: 19 Feb 2008, 08:39

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ARIJAS » 08 Feb 2013, 08:27

spade wrote:Oj blin... na kiek gi galima :evil:

Minetas Guy Croftas savo smagraciams naudojo En8A. Kas yra AISI 1035. Kas yra jau tikrai "paprasciausias" plienas:
Carbon 0.32-0.38
Manganese 0.60-0.90
Phosphorus 0.040 max
Sulfur 0.050 max
Silicon 0.15 to 0.30
Forforas, silicis ir siera yra siaip chlamas sitam kontekste, tai vienintelis Mn.

Man uzeme 10 min. Nemegstu zmoniu kurie dejuoja, bet tingi bent kazkiek idet pastangu...

Smagraciai gabalais islaksto tikrai jau ne del plieno markiu - paprastai tas nutinka del persistengimo su "lengvinimu".


Pasidomek dar 10min ir pamatysi kad dazniausiai rinkoje parduodami plieniniai smagraciai siulomi is chrommolibdeninio plieno, o tavo nurodyto plieno smagraciu pardavime nekazka, idomu kodel? Kaina plieno skiriasi 2 gal 3 kartus nemanau kad gamintojai siaip sau ji renkasi...

ArunasR
Posts: 25
Joined: 10 Apr 2009, 14:45
Location: Ukmergė/Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ArunasR » 08 Feb 2013, 08:49

romkasponka wrote:
makis wrote: Skaiciau, kad daro ir is CrMo plienu, bet cia kazkiek turetu kaina isaugti del to, bet pasirinkimas butu puikus, nes lengvinti butu galima zymiai daugiau del tvirtumo ;)


Mes su 42CrMo4 dirbam. Jei iš pigesnių, dar variantas pamastymui plienas 45. Tik tiek, kad lengvinimas kaina turbūt labiau augina, nei pats plienas.
http://www.ukmerges-stakles.lt - krumpliaračiai, velenai, žvaigždutės ir t.t.

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby romkasponka » 08 Feb 2013, 10:04

ARIJAS wrote:Pasidomek dar 10min ir pamatysi kad dazniausiai rinkoje parduodami plieniniai smagraciai siulomi is chrommolibdeninio plieno, o tavo nurodyto plieno smagraciu pardavime nekazka, idomu kodel? Kaina plieno skiriasi 2 gal 3 kartus nemanau kad gamintojai siaip sau ji renkasi...


Jei tu nori ji extremaliai lengvinti tai jo, bet jei pasiliekam ties kokiais 5kg ant V8 tai nereiks ten jokio CrMo plieno. Darant pigiai be visokiu frezavimu gal ir sunkiai gausis 5kg, nu bet i 7 manau laisvai galima itilpti nenaudojant egzotisku metalu. Kazin kiek kainuoja plokste CrMo 400x400x40?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ard » 08 Feb 2013, 10:10

gali tekt ieškot aukštesnės plokštės, negu 40mm, ypač jeigu reikia išsinešt smagratį dedant dėžę per adapterį
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

ArunasR
Posts: 25
Joined: 10 Apr 2009, 14:45
Location: Ukmergė/Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ArunasR » 08 Feb 2013, 11:13

o kodėl plokštė? :roll:
Iš strypo paprasčiau...
http://www.ukmerges-stakles.lt - krumpliaračiai, velenai, žvaigždutės ir t.t.

Panda
Posts: 33
Joined: 30 Apr 2010, 12:46
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby Panda » 08 Feb 2013, 11:54

ArunasR wrote:o kodėl plokštė? :roll:
Iš strypo paprasčiau...

man atrodo tokiu ismatavimu plokste rasti lengviau nei pilnaviduri 40cm skersmens strypa :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby romkasponka » 08 Feb 2013, 12:54

ArunasR wrote:o kodėl plokštė? :roll:
Iš strypo paprasčiau...


Nusibos pajuti 40cm skersmens strypa :D
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

ArunasR
Posts: 25
Joined: 10 Apr 2009, 14:45
Location: Ukmergė/Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ArunasR » 08 Feb 2013, 13:18

1 valanda. Nėr baisu. Su plazma iš lapo pjaut kaži ar pigiau bus.
http://www.ukmerges-stakles.lt - krumpliaračiai, velenai, žvaigždutės ir t.t.

User avatar
cross123
Posts: 157
Joined: 15 Mar 2007, 22:55
Location: vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby cross123 » 09 Feb 2013, 17:11

turiu escalades variklio swapa su visais kronsteinais generais kolikais ir t.t kolkas stovi dar masinoj. tik del elektrines dalies ten bedu gali but. kaina manau tikrai zmogiska sutartume. jei neklistu 6.0 v8 350ag ir 520nm. ir aisku varikliukas ten nera mazas klausimas kaip ten ji sukist tau reiktu.

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby Eimazz555 » 09 Feb 2013, 18:28

O koks svoris to motoro?

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby spade » 09 Feb 2013, 19:43

cross123 wrote:turiu escalades variklio swapa su visais kronsteinais generais kolikais ir t.t kolkas stovi dar masinoj. tik del elektrines dalies ten bedu gali but. kaina manau tikrai zmogiska sutartume. jei neklistu 6.0 v8 350ag ir 520nm. ir aisku varikliukas ten nera mazas klausimas kaip ten ji sukist tau reiktu.
:lol:
Kaip tik ten variklis lyginant su kitais V8 yra mazas. Tai, kad kalade didele dar nereiskia kad ir variklis ten jau baisiai didelis :D
LQ9 tai tos pacios LS gimines variklis... ([edit to add]<- kas reiskia, kad labai geras variklis. Tik galvu ten normaliu reiktu, nes stokines tai sunkvezimio - skirtos torkui, ne akliams gamint. Bet standartine apacia ten bedieviskus arklius laiko...)
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
cross123
Posts: 157
Joined: 15 Mar 2007, 22:55
Location: vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby cross123 » 10 Feb 2013, 13:14

nu kol masinoj jis stovi tai uz koki m60b40 tai tikrai daug riebesnis atrodo

User avatar
irmantas
Posts: 42
Joined: 11 Jan 2012, 21:57

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby irmantas » 11 Feb 2013, 11:21

Idomi diskusija matau cia.
Esu padares 1UZ ir LQ9 swapus,bet abu buvo daryti i amerikonus.LQ9 daug sukio ir arkliu jau standarte,nesunkiai keliasi arkliai iki 400+ pakeitus veleneli ir paburus kompa,o jei dar pora turbu uzkabinus :D Ju variklio apacia labai stipri.Sitie dazniausiai buna su automatiem dezem todel mechanine deze konstruktorius gaunasi,nes T56 nesveikus pinigus kaunuoja..Laidyna galima paciam pasidaryti iskarpius kas nereikalinga is standartinio,tik kompa reikia siusti perprogramuoti mechaninei dezei ir istrinti kas nereikalinga. GM ECU labai geras,nusipirkus HP tuner galima ir paciam viska daryti.Dabar jau ir Anglijoj LS1 kompus sutvarko.
1UZ turi platesnes galvas,bet su trupuciu darbo abu varikliai telpa i kokius tik nori kebulus :D Sitas nesunkiai uzsiveda su standartiniu kompu ir laidynu vel gi iskarpius ko nereikia.Iki 1998 motorai ejo be VVTI ir imobilaizeriu,paprasciau su laidais.Patys pirmieji motorai nuo 1989-1992 turi stipriausia apacia po to iki 1998 svastikliai yra truputi plonesni bet su standartiniais viduriais zmones uzsuka nemazai arkliu.
Vel gi mecanine deze konstruktorius.Bet dabar jau galima nusipirkti adaptorius Toyotos W.. ir r 154 dezems,350Z,S13,S14.. dezems.
Greitai Klaipedoj bus adaptoriaus komplektas Toyotos W58 dezei :D .

User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby ard » 11 Feb 2013, 11:28

kodėl w58 dėžei? kodėl ne kuriai nors bmw, kurios laiko daugiau niutonų, kainuoja pigiau ir lengviau rast lietuvoj?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
karosas
Posts: 291
Joined: 09 Nov 2008, 02:12
Location: Klaipeda

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Postby karosas » 11 Feb 2013, 13:47

ard wrote:kodėl w58 dėžei? kodėl ne kuriai nors bmw, kurios laiko daugiau niutonų, kainuoja pigiau ir lengviau rast lietuvoj?


Na tiesiog turejom W58 deze, tai nusprendem naudoti ja :)


Return to “Force Majeure”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest