kuro atstoiniko gamyba

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

kuro atstoiniko gamyba

Post by Gedasx »

how its made? :D gal kas schema turit? ar normaliai paaiskint? kaip is isores atrdo as zinau. o viduje reik kazka burt su vamzdeliais? zadu statyt isorini kuro siurbli i s13. pasigaminciau pats.

KDM
Posts: 452
Joined: 02 Nov 2009, 20:53
Location: Silute

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by KDM »

buvo tema atrodo tik reiketu paieskoti chia kazhkur ..

edit: sory buvo bmw fanuose - linkas : http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php? ... 8&start=20
permesk antrame pusla[i yra ishsamiau apshneketa.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by ard »

apačioj trys vamzdeliai - kuro padavimas iš bako, kuro padavimas į išorinį siurblį, kuro grįžimas į baką. viršuj vienas vamzdelis - kuro grįžimas iš variklio. dažniausiai niekas nesipisa ir viduj nieko nedaro.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by Rothman »

ard wrote:apačioj trys vamzdeliai - kuro padavimas iš bako, kuro padavimas į išorinį siurblį, kuro grįžimas į baką. viršuj vienas vamzdelis - kuro grįžimas iš variklio. dažniausiai niekas nesipisa ir viduj nieko nedaro.
o ne atvirksciai? :) kuro padavimas,kuro grizimas i baka ir kuro grizimas is variklio virsui, kuro padavimas i isorini siurbli-apacioj :wink: nes jei kuro grizimas i baka bus apacioj, tai tas atstoinikas visada bus tuscias :)
Dujos turi buti namie...

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by Rothman »

Gedasx wrote:how its made? :D gal kas schema turit? ar normaliai paaiskint? kaip is isores atrdo as zinau. o viduje reik kazka burt su vamzdeliais? zadu statyt isorini kuro siurbli i s13. pasigaminciau pats.
vidui nieko nereikia, t.y. vidus tuscias :wink:
Dujos turi buti namie...

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by ard »

Rothman wrote:o ne atvirksciai? :) kuro padavimas,kuro grizimas i baka ir kuro grizimas is variklio virsui, kuro padavimas i isorini siurbli-apacioj :wink: nes jei kuro grizimas i baka bus apacioj, tai tas atstoinikas visada bus tuscias :)
shit, jo, jį visą reikia apverst :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by Gedasx »

thank you very much :D

wenceremos
Posts: 91
Joined: 23 Mar 2009, 08:38

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by wenceremos »

Sveiki, as irgi noriu pasistatyti atstoinika, taigi turiu pora klausimu.
Masina- Mazda 323f BG GT variklis Bp.(1.8dohc, 94kw), stokas.
Galbut kas zino koki galima butu deti isorini siurbli? Nes kiek suprantu, jis pagal slegi ir lph turetu but artimas stokiniam? Paprasciausia aisku butu nusipirkt dar viena stokini siurbli, bet efkese jie vidiniai, o cia isoriniai. Kadangi variklio modint nesiruosiu, tai walbro ar kazka panasaus pirkt kazkaip biski..norisi biudzetiskesnio varianto, gal kas ka patars?
Antras klausimas, kokio mazdaug turio daryti ta atstoinika? Kokio skersmens ir aukscio?

KDM
Posts: 452
Joined: 02 Nov 2009, 20:53
Location: Silute

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by KDM »

wenceremos wrote:Sveiki, as irgi noriu pasistatyti atstoinika, taigi turiu pora klausimu.
Masina- Mazda 323f BG GT variklis Bp.(1.8dohc, 94kw), stokas.
Galbut kas zino koki galima butu deti isorini siurbli? Nes kiek suprantu, jis pagal slegi ir lph turetu but artimas stokiniam? Paprasciausia aisku butu nusipirkt dar viena stokini siurbli, bet efkese jie vidiniai, o cia isoriniai. Kadangi variklio modint nesiruosiu, tai walbro ar kazka panasaus pirkt kazkaip biski..norisi biudzetiskesnio varianto, gal kas ka patars?
Antras klausimas, kokio mazdaug turio daryti ta atstoinika? Kokio skersmens ir aukscio?

o kam tau jis ?
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..

wenceremos
Posts: 91
Joined: 23 Mar 2009, 08:38

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by wenceremos »

Because a race car :lol:
O jei rimtai, tai uzsi...au antrus metus kariaut su atlyvais net ne slalomuose, o tiesiog gatvej vaziuojant. Anksciau pasireiksdavo tik, kai bake budavo mazai benzino, po to pradejo trukciot jau ir su pilnu baku, tada kiek imanoma nenuimant bako ji isvaliau ir praploviau, dabar vel tas pats. Bedos su elektra ir oru atpuola, nes viskas paastreja mazejant kuro kiekiui ir greiciau vaziuojant posukiuose. Vienam zmogui atstoinikas padejo, galvoju, gal ir man pades. Kodel visos sistemos pas ji nukopijuot nenoriu- pas ji turbo, pas mane ne, taigi tokio kaip pas ji isorinio siurblio man nereik. Bent jau as taip manau.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by ard »

o nemanai, kad tai yra ryški dabartinės intank kuro pompos našumo problema? manau užsiimi overengineeringu
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by spade »

ard wrote:o nemanai, kad tai yra ryški dabartinės intank kuro pompos našumo problema? manau užsiimi overengineeringu
What guru said.

O atsakant i Tavo klausimus:
1. Belenkoki pirk ir tiek (na, ne visai nuo masinos su 50kW zinoma). Ir naudok vidini, kam Tau tas isorinis. O baka tai vis tiek reiks normaliai plaut.
2. Reik pasiskaiciuot/ivertint Tau paciam. Priklausomai nuo toks galingumas galima issiaiskint kiek variklis kuro ryja per sekunde. O toliau tik klausimas, kiek sekundziu kuro atsargos Tau reik...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by Gedasx »

isimesk walbro ir bedos baigtos :) geras isorinis siurblys bus brangesnis uz walbro(300lt).. o statyt sena kokios audi isorini siurbli,kuris atpumpaves 25 metus nepades geriau vaziuoti. as staciau atstoinika tik drifo sumetimais. man litrinio atstoiniko pakanka.

wenceremos
Posts: 91
Joined: 23 Mar 2009, 08:38

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by wenceremos »

Dekui visiem uz nuomones ir informacija. :)

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by saukstas »

ard wrote:o nemanai, kad tai yra ryški dabartinės intank kuro pompos našumo problema? manau užsiimi overengineeringu
Nebūtinai.. turėjau tą bėdą su 323 GTR siurbliu ant identiškos mašinos, kuri tik stokinius GTX kw teišsuko. Išsprendžiau truputį prailginęs tą vamzduką po siurblio (pritaikiau nuo kitos mašinos vidinį filtrą su ilgesniu vamzdeliu), kas leido iš "giliau" imt kurą. Atlyvai nuo 1/3 bako dingo - po to pastebėjęs juos buvau jau tik kai tikrai įsidegdavo kuro trūkumo lemputė :)

Kitas variantas - gal vizualiai ir nesimatė, bet tas vidinis filtras jau buvo užsikišęs?
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

wenceremos
Posts: 91
Joined: 23 Mar 2009, 08:38

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by wenceremos »

Saukstai,
pernai pasikeiciau tiek ta sieteli prie siurblio, tiek pravaliau ta vamzduka, kuris eina aplink ta inda, i kuri isistato siurblys, tiek filtra prie variklio, pravaliau, kiek pasiekiau baka. Padejo gal keletui dienu, po to vel prasidejo tas pats. Ziema masina prastovejo garaze, po to simptomai kaip ir susilpnejo, dabar vel buvo sustipreje. Uzvakar vel isvaliau, kiek imanoma nenuimant baka, vel ikliurkinau kuro sistemos valiklio- kolkas jokiu bedu tfu tfu tfu. Ziuresim, kas bus toliau. Aisku, geriausia butu nuimt baka, bet..ten viskas mirtinai uzrudije.

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by saukstas »

Esmė galėjo būt tai, kad pailgėjo vamzdelis.
Pabandyk suieškot nuo 1.6 siurblio sietelį - jis kaip sykis tiko ant gtr siurblio. Neatsimenu, ar gt siurblys tokį pat tvirtinimą turi.

Anyways, ard irgi teisingai sako - pompai jau 24 metai gali būt, tai ji elementariai gali nebepumpuot tiek kuro, kiek reikia ir nebeįtraukt jo ant posūkių.

Paieškok siurblio nuo naujesnės mašinos ir pabandyk pritaikyt - jie visi daugiau ar mažiau vienodi yra :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

wenceremos
Posts: 91
Joined: 23 Mar 2009, 08:38

Re: kuro atstoiniko gamyba

Post by wenceremos »

Pamirsau pasakyt, kai keiciau filtrus, pasikeiciau ir siurbli, nusipirkau nauja. Gaila sieteliu atskirai neparduoda. Bet aciu uz minti su ilgesniu vamzdeliu ;)

Post Reply