Boost Cooler Waterinjection
Boost Cooler Waterinjection
http://www.sachsperformance.com/EU/boos ... /index.htm
Verta toki dalyka bandyti ar fake & gay ? Nors sachs firma savo puslapyje nemanau, kad taivanyje pagamintas star wars performance detales pardavinetu
Verta toki dalyka bandyti ar fake & gay ? Nors sachs firma savo puslapyje nemanau, kad taivanyje pagamintas star wars performance detales pardavinetu
"What is power, without control ?" K.Tsuchiya
Re: Boost Cooler Waterinjection
na USA tai labai populiarus ir veikiantis dalykas.
Re: Boost Cooler Waterinjection
Geras dalykas, bet dar geresnis dalykas yra metanolio ipurskimo sistemos tik Lietuvoje pacio metanolio sunku gauti pacios sistemos dazniausiai vienodos buna... galima ir maisyti viena su kitu (amerikieciai megsta boost juice vadinti ir pan.). Daugelis moderniu standalone ecu ir piggy-back ecu turi ir valdymo galimybes visom tom sistemom, ipurskia butent tada, kada reikia ir kiek reikia
Re: Boost Cooler Waterinjection
o ne geriau e85?
Re: Boost Cooler Waterinjection
Cia palyginai peili su sakute Etanolis (e15, e70, e85, e100, etc..) yra kuras, tai, ka pili i baka. Visi metanoliai, alkoholiai, vanduo yra skirta momentiniam ipurskimui i "padavimo trakta", panaudojant papildomas sistemas. Meth/alky/water/boost juice injection sistemas labiau butu galima palyginti su NOS sistemomis, ir viena ir kita paduodama atskirai nuo kurosaukstas wrote:o ne geriau e85?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Boost Cooler Waterinjection
Del metanolio esi nevisiskai teisus, ji naudoja ir kaip kuradolphin wrote:Cia palyginai peili su sakute Etanolis (e15, e70, e85, e100, etc..) yra kuras, tai, ka pili i baka. Visi metanoliai, alkoholiai, vanduo yra skirta momentiniam ipurskimui i "padavimo trakta", panaudojant papildomas sistemas. Meth/alky/water/boost juice injection sistemas labiau butu galima palyginti su NOS sistemomis, ir viena ir kita paduodama atskirai nuo kuro
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Boost Cooler Waterinjection
ir tada pamirsti kam reikia interkulerio, vandens bloke, bustai 5bar + ir advansai iki 35+btdc
kad ir brent rau pvz. http://www.youtube.com/watch?v=6d91zK-QlW0 ka jau dauguma kas tuo domisi mate pries kokius 3metus minmum o metanolis kaip kuras indikare naudojamas gerokai senai, ir zinoma visi top alkohol dragsteriai
http://www.youtube.com/watch?v=SMB2Pyxf ... re=related
kad ir brent rau pvz. http://www.youtube.com/watch?v=6d91zK-QlW0 ka jau dauguma kas tuo domisi mate pries kokius 3metus minmum o metanolis kaip kuras indikare naudojamas gerokai senai, ir zinoma visi top alkohol dragsteriai
http://www.youtube.com/watch?v=SMB2Pyxf ... re=related
Re: Boost Cooler Waterinjection
Taip ir galvojau, kad tokiu atsiras... tai jo, naudoja, kiti dar i Porsche susimontuoja ir visokiausius turboreaktyvinius variklius ir panasu suda, as apie krastutinumus nesneku, mane isimtinai domina tik gatviniai automobiliai, as kolkas dar nefantazuoju apie visokius rekordus ir dragsterius...romkasponka wrote: Del metanolio esi nevisiskai teisus, ji naudoja ir kaip kura
Re: Boost Cooler Waterinjection
Kad nekurti naujo topico, prie to pacio, gal galetumete pavardinti kelias turbinas su vidiniu WG, nes nelabai isigilines as i ta reikala, kurios turi vidini, kurios ne
"What is power, without control ?" K.Tsuchiya
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Boost Cooler Waterinjection
Niekis ir nefantazuoja, tiesiog metanolis ne tik ausina, o ir kuro papildomai dadeda, tai manau jau reikia ecu, kad ta kontroliuoti gtaletu, t.y. dvieju komplektu purkstuku kurui ir vandens/metanolio misiniui, nes misinys velniai zino koks gausis tiesiog purskiant... MS turi tokia funkcija...dolphin wrote:Taip ir galvojau, kad tokiu atsiras... tai jo, naudoja, kiti dar i Porsche susimontuoja ir visokiausius turboreaktyvinius variklius ir panasu suda, as apie krastutinumus nesneku, mane isimtinai domina tik gatviniai automobiliai, as kolkas dar nefantazuoju apie visokius rekordus ir dragsterius...romkasponka wrote: Del metanolio esi nevisiskai teisus, ji naudoja ir kaip kura
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Boost Cooler Waterinjection
Pasigincyt norisi?romkasponka wrote: Niekis ir nefantazuoja, tiesiog metanolis ne tik ausina, o ir kuro papildomai dadeda, tai manau jau reikia ecu, kad ta kontroliuoti gtaletu, t.y. dvieju komplektu purkstuku kurui ir vandens/metanolio misiniui, nes misinys velniai zino koks gausis tiesiog purskiant... MS turi tokia funkcija...
Jo labai daug "kuro papildomai dadeda"... per oro padavimo vamzdyna... wow
Del ECU valdymo as jau rasiau anksciau, scroll up
Purkstuku komplektu reikia? Kodel? Daugelis sistemu koplektuojama tik su vienu purkstuku, bet taip, galim deti ir 2, ar net 2 vienam cilindrui, cia jau pagal poreikius.
Re: Boost Cooler Waterinjection
Pasigincyt norisi?
Jo labai daug "kuro papildomai dadeda"... per oro padavimo vamzdyna... wow
kokios parkes? po siai dienai amerikoj vaziuoja blow thru carb sistemos su 3000asilu ir butent ant metanolio,nes saugiausia,daugiausia potencialo ir maziausia parkiu. o tai ir yra "kuras per oro padavimo vamzdyna"
drage nedurni zmones supranta kad jai ymanoma daryt paprasciausiu budu -tai taip ir reikia daryt
Del ECU valdymo as jau rasiau anksciau, scroll up
Purkstuku komplektu reikia? Kodel? Daugelis sistemu koplektuojama tik su vienu purkstuku, bet taip, galim deti ir 2, ar net 2 vienam cilindrui, cia jau pagal poreikius.[/quote]
o del to kiek gaivos purkstuku naudot priklauso nuo pacio poreikiu ir tuo paciu sistemos sudetingumo tiem poreikiam. f1 1980-taisiais pries toluena naudojo dvipakopius purkstukus kur kekvienas cil turejo po viena vandens ir po viena kuro purkstuka. indikare kur naudojamas metanolis kaip kuras, del jo pacio ausinimo savybiu vanduo tampa nereikalingas. ir t.t..
o jai dar abejoji is zemiskos puses galima paziuret i mono ipurskimo sistemas kur kuras yra paduodamas per viena purkstuka ir butent i oro padavimo sistema.
peace , matau sutarsim
Jo labai daug "kuro papildomai dadeda"... per oro padavimo vamzdyna... wow
kokios parkes? po siai dienai amerikoj vaziuoja blow thru carb sistemos su 3000asilu ir butent ant metanolio,nes saugiausia,daugiausia potencialo ir maziausia parkiu. o tai ir yra "kuras per oro padavimo vamzdyna"
drage nedurni zmones supranta kad jai ymanoma daryt paprasciausiu budu -tai taip ir reikia daryt
Del ECU valdymo as jau rasiau anksciau, scroll up
Purkstuku komplektu reikia? Kodel? Daugelis sistemu koplektuojama tik su vienu purkstuku, bet taip, galim deti ir 2, ar net 2 vienam cilindrui, cia jau pagal poreikius.[/quote]
o del to kiek gaivos purkstuku naudot priklauso nuo pacio poreikiu ir tuo paciu sistemos sudetingumo tiem poreikiam. f1 1980-taisiais pries toluena naudojo dvipakopius purkstukus kur kekvienas cil turejo po viena vandens ir po viena kuro purkstuka. indikare kur naudojamas metanolis kaip kuras, del jo pacio ausinimo savybiu vanduo tampa nereikalingas. ir t.t..
o jai dar abejoji is zemiskos puses galima paziuret i mono ipurskimo sistemas kur kuras yra paduodamas per viena purkstuka ir butent i oro padavimo sistema.
peace , matau sutarsim
Re: Boost Cooler Waterinjection
Jo... Dragsteriai, F-1...
Cia sitam topic'e pasisake visi arba drage vaziuoja su dragsteriais grynu metanoliu varomais, arba indicare, arba F-1.
As atsakiau sio topic'o autoriui, perskaites pirmaji post'a, inesiau aiskumo taip sakant, o jus, ziuriu, cia aukstai taikot
Cia sitam topic'e pasisake visi arba drage vaziuoja su dragsteriais grynu metanoliu varomais, arba indicare, arba F-1.
As atsakiau sio topic'o autoriui, perskaites pirmaji post'a, inesiau aiskumo taip sakant, o jus, ziuriu, cia aukstai taikot
Re: Boost Cooler Waterinjection
esme visada zinot yra gerai, ir zinot istorija kur tai buvo taikoma ir kodel,tada viskas aiskiaudolphin wrote: Jo... Dragsteriai, F-1...
Cia sitam topic'e pasisake visi arba drage vaziuoja su dragsteriais grynu metanoliu varomais, arba indicare, arba F-1.
As atsakiau sio topic'o autoriui, perskaites pirmaji post'a, inesiau aiskumo taip sakant, o jus, ziuriu, cia aukstai taikot
- Arturas-zender
- Posts: 416
- Joined: 06 Feb 2007, 16:51
- Location: Klaipeda
- Contact:
Re: Boost Cooler Waterinjection
Niokas wrote:Pasigincyt norisi?
Jo labai daug "kuro papildomai dadeda"... per oro padavimo vamzdyna... wow
kokios parkes? po siai dienai amerikoj vaziuoja blow thru carb sistemos su 3000asilu ir butent ant metanolio,nes saugiausia,daugiausia potencialo ir maziausia parkiu. o tai ir yra "kuras per oro padavimo vamzdyna"
"kuras per oro padavimo vamzdyna" - as manau kad tai draw "thru" sistema,kai karbas stovi pries turba.
Re: Boost Cooler Waterinjection
Arturas-zender wrote:Niokas wrote:Pasigincyt norisi?
Jo labai daug "kuro papildomai dadeda"... per oro padavimo vamzdyna... wow
kokios parkes? po siai dienai amerikoj vaziuoja blow thru carb sistemos su 3000asilu ir butent ant metanolio,nes saugiausia,daugiausia potencialo ir maziausia parkiu. o tai ir yra "kuras per oro padavimo vamzdyna"
"kuras per oro padavimo vamzdyna" - as manau kad tai draw "thru" sistema,kai karbas stovi pries turba.
yra ir tokiu-bet tai neefektyvu
http://www.youtube.com/watch?v=AAAmna-sjnE
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Boost Cooler Waterinjection
Nenoriu as gincytis, nes manau vienas kito nesuprantam. Nera skirtumo per kur tas metanolio ir vandens misinys dasideda, bet esme, kad nuo jo riebeja kuro misinys, o nuo gryno vandens jis neriebeja, tai kaip ir reguliavimo labai tikslaus nereikia. Tu metanoli traktuoji kaip ausinimo priemone, bet nieko nesakai apie jo savybes kaip kuro. Aisku jei ten metanolio 1% tai nera reikalo jo isvis mineti, o jei 50% metanolio ir 50% vandens tada visai kitas vaizdas turetu gautis matuojant lambdadolphin wrote:Pasigincyt norisi?
Jo labai daug "kuro papildomai dadeda"... per oro padavimo vamzdyna... wow
P.S. Kaip suprantu snekam ne apie IC ausinima, o apie ipurskima i isiurbimo trakta.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Boost Cooler Waterinjection
Jo, tu esi teisus, romka trumpai kalbant, su viskuo sutinku, ka isdestei savo post'e.romkasponka wrote:Tu metanoli traktuoji kaip ausinimo priemone, bet nieko nesakai apie jo savybes kaip kuro.
Nesiplesdamas pasakysiu, kad as (o ir autorius temos, manau) norejau isgirsti komentaru apie konkrecia alcohol/water ipurskimo sistema, o ne visa alkoholiu ipurskimo ir panaudojimo priesistore ir istorija, ar beprasmius gincus kas gali but naudojama kaip kuras ir pilama i kuro baka. Pora pirmu post'u buvo i tema, o po to nusikalbejom
Re: Boost Cooler Waterinjection
Siaip jau pirmas tamstos postas buvo mazumele i pievas i ka ir atkreipe demesi romka.
O temos autoriui tai google matyt geriausias draugas turetu buti... kaip manau ir [search] funkcija.
O temos autoriui tai google matyt geriausias draugas turetu buti... kaip manau ir [search] funkcija.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Boost Cooler Waterinjection
Kas yra peilis, o kas - šakutė, žinaudolphin wrote:Cia palyginai peili su sakute Etanolis (e15, e70, e85, e100, etc..) yra kuras, tai, ka pili i baka. Visi metanoliai, alkoholiai, vanduo yra skirta momentiniam ipurskimui i "padavimo trakta", panaudojant papildomas sistemas. Meth/alky/water/boost juice injection sistemas labiau butu galima palyginti su NOS sistemomis, ir viena ir kita paduodama atskirai nuo kurosaukstas wrote:o ne geriau e85?
Ne sprendimą lyginu, o priežastį ieškot sprendimo. Nesgi kam tie water ar meth injection'ai, jei ne galimybei daugiau pūst ir/ar anksčiau uždegt? E85 tą leidžia.
Tai, ko nėra, sugesti negali - kažkaip remiantis WI @ WOT man labai niežėtų kairė pažastis
Re: Boost Cooler Waterinjection
Nu cia ziurint, ko sieki ir kokios galimybes, su alcohol/water ipurskimo sistemomis gali pilt zemesnio oktano kura, tarkim, USA ne visur galima budavo rast aukstesnio oktano kuro (kad ir e85), del to taip ir ispopuliarejo ten... kitas dalykas, kad vaziuojant su e85 yra tam tikra specifika, reikalingas sudetingesnis paruosimas ir t.t., alkoholio/vandens ipurskimo sistemos duoda panasu efekta, bet lengviau ir greiciau pritaikoma, kartais tiesiog PnP.saukstas wrote: Nesgi kam tie water ar meth injection'ai, jei ne galimybei daugiau pūst ir/ar anksčiau uždegt? E85 tą leidžia.
Aisku, dabar galesit parasyt, kad cia ziniu ir ismanymo reikalas...
P.S. Del patikimumo tai taip, atsiranda papildomas galvos skausmas, neveltui moderniose ipurskimo sistemose esti ivairios apsaugos (pvz. output'as i wg solenoida, kad "numesti" slegi), nes buna, kad pasitaiko elementariu mechaniniu gedimu, dingsta kontaktas el. dalyje, ar tiesiog baigiasi skystis. Turint omeny, kad kiti ipurskimo metu (@WOT/full boost) vaziuoja su benzu AFR 12.5-12.7, gali ivairiai baigtis tokie pasizaidimai.
Re: Boost Cooler Waterinjection
Taip, kur nėra normalaus oktano kuro, ten be vandens ar metanolio neapsieisi, bet pas mus tai E85, panašu, perspektyvoje skverbtį tik didins.dolphin wrote:Nu cia ziurint, ko sieki ir kokios galimybes, su alcohol/water ipurskimo sistemomis gali pilt zemesnio oktano kura, tarkim, USA ne visur galima budavo rast aukstesnio oktano kuro (kad ir e85), del to taip ir ispopuliarejo ten... kitas dalykas, kad vaziuojant su e85 yra tam tikra specifika, reikalingas sudetingesnis paruosimas ir t.t., alkoholio/vandens ipurskimo sistemos duoda panasu efekta, bet lengviau ir greiciau pritaikoma, kartais tiesiog PnP.
Aisku, dabar galesit parasyt, kad cia ziniu ir ismanymo reikalas...
P.S. Del patikimumo tai taip, atsiranda papildomas galvos skausmas, neveltui moderniose ipurskimo sistemose esti ivairios apsaugos (pvz. output'as i wg solenoida, kad "numesti" slegi), nes buna, kad pasitaiko elementariu mechaniniu gedimu, dingsta kontaktas el. dalyje, ar tiesiog baigiasi skystis. Turint omeny, kad kiti ipurskimo metu (@WOT/full boost) vaziuoja su benzu AFR 12.5-12.7, gali ivairiai baigtis tokie pasizaidimai.
E85 paruošimas ne kažką sudėtingesnis, praktiškai bet kas, kam prisieina klausimas spręsti didesnio įpūtimo problemą, jau yra nuėjęs bent pusę kelio iki E85
Re: Boost Cooler Waterinjection
As irgi panasiai manausaukstas wrote: Taip, kur nėra normalaus oktano kuro, ten be vandens ar metanolio neapsieisi, bet pas mus tai E85, panašu, perspektyvoje skverbtį tik didins.
As apie reguliavima kalbejau Cold start'us ir taip toliau, musu klimate yra ka veikti reguliuojant, jei norima, kad variklis visada vestusi kaip laikrodis ir masina vaziuotusaukstas wrote: E85 paruošimas ne kažką sudėtingesnis, praktiškai bet kas, kam prisieina klausimas spręsti didesnio įpūtimo problemą, jau yra nuėjęs bent pusę kelio iki E85
Re: Boost Cooler Waterinjection
Naudojant e85, iki kažkokio slėgio irgi būtų galima atsisakyti interkūlerio?
Re: Boost Cooler Waterinjection
kiek zn ne.ant metanolio nereikiabrakusa wrote:Naudojant e85, iki kažkokio slėgio irgi būtų galima atsisakyti interkūlerio?