nuo ko pradeti ?

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

yra plikas porsche 944 turboS motoras.2,5 8v; CR 8.0:1;svaistikliai,stumuokliai standartas.nuo ko pradet renkant projekteli ?ka paimti kaip atskaitos taška?norečiau tureti apie 400ag.kuras E85.kaip parinkti komponentus kad nepadauginčiau ir nepamažinčiau?kokia turba,purštukus,kuro pompa,ir pan ?(biudžetinius)

User avatar
XR_as
Posts: 3222
Joined: 23 Jul 2005, 02:56
Location: Vilnius

Re: nuo ko pradeti ?

Post by XR_as »

as visai nepiktai siulau pakeist poziuri i is esmes manomus "400 biudzetiniu arkliu" :) nebus taip. darysis ilgai, sunkiai ir vistiek brangiai.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: nuo ko pradeti ?

Post by Minde_Kei »

kiek stumai, svaistikliai laiko? nes jei laiko nemazai, reiskia galima pustelti daugiau.

orientaciniai su daug slegio (kadangi e85) orientuotis galima i evo9 arba sti vf39 turba, ~750-850cc pursktukai, normalus fmic ir tiek.... prie 1.4-1.5 turetu buti ~350ag, prie 2bar :) apie 400 su geru spoolu
..

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: nuo ko pradeti ?

Post by Laimis »

Aha reik pasiaiskint kiek laiko pradziai, bet turint omeny kad cia vokiska kokibe ir dar 80-90's, tai as neabejociau kad 400 laikys, tik reik setupa tinkama parinkt. Mazom spulinem turbom cia ne vieta, jei su stock grobais nori tu 400, reik ziuret bent jau i HX35-40, GT37 ir pan. Kompai tie kiek zinau neblogai darosi irgi, gal net su stockiniu eitu susimapint, purkstukai kaip ir Minde minejo, jau reik gana dideliu. Bet kad su minimaliu biudzetu eis pasidaryt abejoju, vistiek reikes ir sankabos rimtelesnes, kuro sistema bent jau 044 boshas su atstoiniku ar pora walbru, dusliko 3 dzhauliu ir t.t. O jei torko papa uzsiauginsi su mini turbo prie kokiu 3k, palinks ir svaistikliai ir pusasiai ir t.t.
O siaip uzskaitau projekta, artimam uzsieny daug porshu daros xiebra, tik pas mus kazkaip nemadinga.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

na tie 400 nera kažkoks tikslas.sakau apie.stoke tie motorai turi 250 (K26/7). 300+ netaip ir sunkiai gauna.standarto kompo nera,kaip ir rašiau yra tik plikas motoras tad viska nuo nulio reikia pradet.sankabos ir pan.atskira tema,jos nelieskim.domina turbinimas.bet kadangi tame reikale esu žalias,tad ir bandau susigauditi."biudžetini",turejau galvoje kad negaliu švaistytis pinigais.kompo ieškosiu kokio megasquirto ms1 ar panašaus paprasto,pigaus.gal kokio rusiško.aišku programos pats nedarysiu.turbos irgi naujos neipirksiu ir garsiu vardu nepasivaikysiu.nebutu problemos jei kirsčiau angliškai ar vokiškai.bet vat su tuo spiritu ir pas nelietuvius nelabai daug kas žaidžia.norisi kiek galima daugiau darbu pačiam padaryt,nes patinka knibinetis garaže.nu žodžiu gautusi kas,butu fantastika,nesigautu, bent šiokiu tokiu žiniu tada igyčiau

Tomsius
Posts: 21
Joined: 14 Oct 2007, 06:33

Re: nuo ko pradeti ?

Post by Tomsius »

pradziai manau reiktu ne galvoti kaip 400 ag padaryt o susirinkt visas trukstamas ir kurios bus reikalingos ateiti motoro dalis paskui susirast +- kainas daliu kuriu reiks turbinimui vamzdinas ic turba kompas ir panasiai ir pasidaryt samata o jai tada viskas ok uzsisakyt dalis ir [radet konstrukcija aisku su protingu zmoniu patarimais tas dalis pirkis nes gali prisipirkt beleko o jau kai parkeliaus prasides kurybinis procesas

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

vat vat.aš ir noriu konsultacijos kad neprisipirkt bet ko.o kaip negalvosi apie arklius? ko tik paklausi tai iškart seka klausimas "kiek planuoji ag ?".klausi kokia turba,iškart "kiek ag planuoji".klausi apie purštukus,siurblius,magistrales ir tt,vis gauni ta pati klausima atgal.pradedi aiškint kad negalvoji tiksliu skaičiu,tada atrežia "kad tu pats nežinai ko nori".tad ir pasakiau apie 400.vamzdynai,IC,kolektoriai,čia kaip ir sakiau kita tema,kolkas ji ne problema.dabar man tie srautai,slegiai,pralaidumai domina. bandau skaičiuokles naudot (kiek randu),bet ne visos su E85 paskaičiuoja.tad kaip suprantu pirma reikia turba pasirinkti o poto jau pagal ja viska kita derint. :roll:

donce
Posts: 291
Joined: 17 Jan 2005, 21:07

Re: nuo ko pradeti ?

Post by donce »

nu visgi neaisku koks tikslas... jeigu nori viska pats suprasti ka darai ir kodel, tai sita projekta uzkursi po minimum triju metu. o jei tikslas kad butu kazkoks rezultatas su ag, tai atsirenki zmogu ,kuris "tau patinka" jis tau pasako pilna sarasa ko reikia, ir tada tu per daug nesigilindamas renki viska i savo vietas. beje ms1 cia visai nesipaiso, ir negalvok kad pralysi uz pigiau nei 10k lt vien tik uz detales..
BNV. 696 whk

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

kodel MS1 netinka ?

donce
Posts: 291
Joined: 17 Jan 2005, 21:07

Re: nuo ko pradeti ?

Post by donce »

sciroccio wrote:kodel MS1 netinka ?
ir ka su degimu darysi?
BNV. 696 whk

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

paaiškink kur gali buti (bus) problema.turbut kažko busiu nedaskaites :roll:

donce
Posts: 291
Joined: 17 Jan 2005, 21:07

Re: nuo ko pradeti ?

Post by donce »

principaliai ms1 degimo nevaldo, tik kura
BNV. 696 whk

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

:roll: aišku.ačiu

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

sako stock viduriai laiko ir 2 barus.tik man tas aliminio blokas toks trapus atrodo.kažkaip špižius daugiau pasitikejimo kelia :roll: Image

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: nuo ko pradeti ?

Post by brakusa »

Manau tokia metalo masė ir 50 bar turėtų laikyti. Neturėtų prapūst sienos :D kas čia tais barais matuojama vis? Galia? 2bar čia kiek?

Rolka
Posts: 176
Joined: 09 Jan 2009, 13:46

Re: nuo ko pradeti ?

Post by Rolka »

galia siaip kw matuojama, barais matuojamas slegis
92' Mazda MX-6 V6 24V almost SOLD
07' BMW Z4 3.0si

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: nuo ko pradeti ?

Post by SR20DE »

Rolka wrote:galia siaip kw matuojama, barais matuojamas slegis
jis ten manau juokavo - slegis tikrai nenusako kiek mobilis galingas...

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

ne kiek mobilis galingas bet kiek pavojingas detalems.kas tu psi labiausiai bijo? tarpine,varžtai,švaistikliai,stumai ir tt ?

Black
Posts: 170
Joined: 08 Dec 2006, 14:13

Re: nuo ko pradeti ?

Post by Black »

Tarpine, o viskas toliau priklauso nuo motoro/ecu/mišinio sureguliavimo :)

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: nuo ko pradeti ?

Post by doggy »

sciroccio wrote:ne kiek mobilis galingas bet kiek pavojingas detalems.kas tu psi labiausiai bijo? tarpine,varžtai,švaistikliai,stumai ir tt ?
Nelabai cia tu PSi ar Bar pradziai reik ziuret - labiausiai bijo visos tavo isvardintos detales detonacijos... O bar ir PSi - cia jausekantis etapas...kai turesiteisinga degimo / kuro procesa - galesi ieskot tu RIBU kiek ten Bar ar psi atlaikys. Beto jei jau "projektelis" tai ir i normalia tarpine / bei kitas motoro dalis gal reiktu investuot...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: nuo ko pradeti ?

Post by kamuto »

sciroccio wrote:sako stock viduriai laiko ir 2 barus.tik man tas aliminio blokas toks trapus atrodo.kažkaip špižius daugiau pasitikejimo kelia :roll: Image
silpniausia vieta manau opendeck gilzes cia :)
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

čia ne gilzes.čia vientisas liejinys.dar turiu viena bloka su tokiu "defekteliu".galečiau gilziuot,bet vat kad daug kas sako neapsimoka.tipo gilzes be tu visokiu metalokeramiku,ir greit susidroš.
Attachments
DSC01229.jpg
DSC01229.jpg (64.48 KiB) Viewed 7641 times

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: nuo ko pradeti ?

Post by kamuto »

There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: nuo ko pradeti ?

Post by sciroccio »

žinau ta ir tuos Dartonus.bet kaip sakau yra skeptiku kas sako kad gilzes nera gerai,kad ju paviršius neapdirbtas kaip kad originalas cilindras.ir jei penki sako dek ir nesuk galvos,o vienas dek,jei nori problemu,tada iškart abejones.aišku geležis atrodo tvirčiau.bet yra ir tvirtinančiu kad tvarkingai viska padares gali pusti ir laikys ne ka prasčiau už tuos dartonus.ir suprask dabar.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: nuo ko pradeti ?

Post by spade »

Tai ka tu vis tik zinai, jei pats sakai, kad nieko nezinai. Zinai bent jau ta, kad nieko nezinai ar ir to nezinai? :lol:

Na na...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply