nuo ko pradeti ?
nuo ko pradeti ?
yra plikas porsche 944 turboS motoras.2,5 8v; CR 8.0:1;svaistikliai,stumuokliai standartas.nuo ko pradet renkant projekteli ?ka paimti kaip atskaitos taška?norečiau tureti apie 400ag.kuras E85.kaip parinkti komponentus kad nepadauginčiau ir nepamažinčiau?kokia turba,purštukus,kuro pompa,ir pan ?(biudžetinius)
Re: nuo ko pradeti ?
as visai nepiktai siulau pakeist poziuri i is esmes manomus "400 biudzetiniu arkliu" nebus taip. darysis ilgai, sunkiai ir vistiek brangiai.
Re: nuo ko pradeti ?
kiek stumai, svaistikliai laiko? nes jei laiko nemazai, reiskia galima pustelti daugiau.
orientaciniai su daug slegio (kadangi e85) orientuotis galima i evo9 arba sti vf39 turba, ~750-850cc pursktukai, normalus fmic ir tiek.... prie 1.4-1.5 turetu buti ~350ag, prie 2bar apie 400 su geru spoolu
orientaciniai su daug slegio (kadangi e85) orientuotis galima i evo9 arba sti vf39 turba, ~750-850cc pursktukai, normalus fmic ir tiek.... prie 1.4-1.5 turetu buti ~350ag, prie 2bar apie 400 su geru spoolu
..
Re: nuo ko pradeti ?
Aha reik pasiaiskint kiek laiko pradziai, bet turint omeny kad cia vokiska kokibe ir dar 80-90's, tai as neabejociau kad 400 laikys, tik reik setupa tinkama parinkt. Mazom spulinem turbom cia ne vieta, jei su stock grobais nori tu 400, reik ziuret bent jau i HX35-40, GT37 ir pan. Kompai tie kiek zinau neblogai darosi irgi, gal net su stockiniu eitu susimapint, purkstukai kaip ir Minde minejo, jau reik gana dideliu. Bet kad su minimaliu biudzetu eis pasidaryt abejoju, vistiek reikes ir sankabos rimtelesnes, kuro sistema bent jau 044 boshas su atstoiniku ar pora walbru, dusliko 3 dzhauliu ir t.t. O jei torko papa uzsiauginsi su mini turbo prie kokiu 3k, palinks ir svaistikliai ir pusasiai ir t.t.
O siaip uzskaitau projekta, artimam uzsieny daug porshu daros xiebra, tik pas mus kazkaip nemadinga.
O siaip uzskaitau projekta, artimam uzsieny daug porshu daros xiebra, tik pas mus kazkaip nemadinga.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: nuo ko pradeti ?
na tie 400 nera kažkoks tikslas.sakau apie.stoke tie motorai turi 250 (K26/7). 300+ netaip ir sunkiai gauna.standarto kompo nera,kaip ir rašiau yra tik plikas motoras tad viska nuo nulio reikia pradet.sankabos ir pan.atskira tema,jos nelieskim.domina turbinimas.bet kadangi tame reikale esu žalias,tad ir bandau susigauditi."biudžetini",turejau galvoje kad negaliu švaistytis pinigais.kompo ieškosiu kokio megasquirto ms1 ar panašaus paprasto,pigaus.gal kokio rusiško.aišku programos pats nedarysiu.turbos irgi naujos neipirksiu ir garsiu vardu nepasivaikysiu.nebutu problemos jei kirsčiau angliškai ar vokiškai.bet vat su tuo spiritu ir pas nelietuvius nelabai daug kas žaidžia.norisi kiek galima daugiau darbu pačiam padaryt,nes patinka knibinetis garaže.nu žodžiu gautusi kas,butu fantastika,nesigautu, bent šiokiu tokiu žiniu tada igyčiau
Re: nuo ko pradeti ?
pradziai manau reiktu ne galvoti kaip 400 ag padaryt o susirinkt visas trukstamas ir kurios bus reikalingos ateiti motoro dalis paskui susirast +- kainas daliu kuriu reiks turbinimui vamzdinas ic turba kompas ir panasiai ir pasidaryt samata o jai tada viskas ok uzsisakyt dalis ir [radet konstrukcija aisku su protingu zmoniu patarimais tas dalis pirkis nes gali prisipirkt beleko o jau kai parkeliaus prasides kurybinis procesas
Re: nuo ko pradeti ?
vat vat.aš ir noriu konsultacijos kad neprisipirkt bet ko.o kaip negalvosi apie arklius? ko tik paklausi tai iškart seka klausimas "kiek planuoji ag ?".klausi kokia turba,iškart "kiek ag planuoji".klausi apie purštukus,siurblius,magistrales ir tt,vis gauni ta pati klausima atgal.pradedi aiškint kad negalvoji tiksliu skaičiu,tada atrežia "kad tu pats nežinai ko nori".tad ir pasakiau apie 400.vamzdynai,IC,kolektoriai,čia kaip ir sakiau kita tema,kolkas ji ne problema.dabar man tie srautai,slegiai,pralaidumai domina. bandau skaičiuokles naudot (kiek randu),bet ne visos su E85 paskaičiuoja.tad kaip suprantu pirma reikia turba pasirinkti o poto jau pagal ja viska kita derint.
Re: nuo ko pradeti ?
nu visgi neaisku koks tikslas... jeigu nori viska pats suprasti ka darai ir kodel, tai sita projekta uzkursi po minimum triju metu. o jei tikslas kad butu kazkoks rezultatas su ag, tai atsirenki zmogu ,kuris "tau patinka" jis tau pasako pilna sarasa ko reikia, ir tada tu per daug nesigilindamas renki viska i savo vietas. beje ms1 cia visai nesipaiso, ir negalvok kad pralysi uz pigiau nei 10k lt vien tik uz detales..
BNV. 696 whk
Re: nuo ko pradeti ?
paaiškink kur gali buti (bus) problema.turbut kažko busiu nedaskaites
Re: nuo ko pradeti ?
sako stock viduriai laiko ir 2 barus.tik man tas aliminio blokas toks trapus atrodo.kažkaip špižius daugiau pasitikejimo kelia
Re: nuo ko pradeti ?
Manau tokia metalo masė ir 50 bar turėtų laikyti. Neturėtų prapūst sienos kas čia tais barais matuojama vis? Galia? 2bar čia kiek?
Re: nuo ko pradeti ?
galia siaip kw matuojama, barais matuojamas slegis
92' Mazda MX-6 V6 24V almost SOLD
07' BMW Z4 3.0si
07' BMW Z4 3.0si
Re: nuo ko pradeti ?
jis ten manau juokavo - slegis tikrai nenusako kiek mobilis galingas...Rolka wrote:galia siaip kw matuojama, barais matuojamas slegis
Re: nuo ko pradeti ?
ne kiek mobilis galingas bet kiek pavojingas detalems.kas tu psi labiausiai bijo? tarpine,varžtai,švaistikliai,stumai ir tt ?
Re: nuo ko pradeti ?
Tarpine, o viskas toliau priklauso nuo motoro/ecu/mišinio sureguliavimo
Re: nuo ko pradeti ?
Nelabai cia tu PSi ar Bar pradziai reik ziuret - labiausiai bijo visos tavo isvardintos detales detonacijos... O bar ir PSi - cia jausekantis etapas...kai turesiteisinga degimo / kuro procesa - galesi ieskot tu RIBU kiek ten Bar ar psi atlaikys. Beto jei jau "projektelis" tai ir i normalia tarpine / bei kitas motoro dalis gal reiktu investuot...sciroccio wrote:ne kiek mobilis galingas bet kiek pavojingas detalems.kas tu psi labiausiai bijo? tarpine,varžtai,švaistikliai,stumai ir tt ?
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: nuo ko pradeti ?
silpniausia vieta manau opendeck gilzes ciasciroccio wrote:sako stock viduriai laiko ir 2 barus.tik man tas aliminio blokas toks trapus atrodo.kažkaip špižius daugiau pasitikejimo kelia
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: nuo ko pradeti ?
čia ne gilzes.čia vientisas liejinys.dar turiu viena bloka su tokiu "defekteliu".galečiau gilziuot,bet vat kad daug kas sako neapsimoka.tipo gilzes be tu visokiu metalokeramiku,ir greit susidroš.
- Attachments
-
- DSC01229.jpg (64.48 KiB) Viewed 7641 times
Re: nuo ko pradeti ?
teisingiausias kelias
http://www.cdpautomachine.com/ecatalog/ ... rsche.html
http://www.cdpautomachine.com/ecatalog/ ... rsche.html
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: nuo ko pradeti ?
žinau ta ir tuos Dartonus.bet kaip sakau yra skeptiku kas sako kad gilzes nera gerai,kad ju paviršius neapdirbtas kaip kad originalas cilindras.ir jei penki sako dek ir nesuk galvos,o vienas dek,jei nori problemu,tada iškart abejones.aišku geležis atrodo tvirčiau.bet yra ir tvirtinančiu kad tvarkingai viska padares gali pusti ir laikys ne ka prasčiau už tuos dartonus.ir suprask dabar.
Re: nuo ko pradeti ?
Tai ka tu vis tik zinai, jei pats sakai, kad nieko nezinai. Zinai bent jau ta, kad nieko nezinai ar ir to nezinai?
Na na...
Na na...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?