Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
M42 Standartas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -0,15
Eiga stumoklio 81
Stumoklio diametras 84 85 86 87
Variklio darbinis turis 1795,533299 1838,538561 1882,052761 1926,075898
Svaistiklio/eigos santykis 1,728395062
M44B19 alkuninis velenas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -1,15
Eiga stumoklio 83
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1839,867454 1883,934575 1928,523199
Svaistiklio/eigos santykis 1,686746988
M47D20 alkuninis 11 21 2 247 514
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -3,65
Eiga stumoklio 88 arba 11 21 2 247 515
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1950,702843 1997,424609 2044,699295
Svaistiklio/eigos santykis 1,590909091
Labiausiai jaudina rod ratio, nes planuoju sukti bent iki 8,5krpm su velenais placiomis fazemis. Teko skaityti nerimtu nuomoniu, kad 1,7 ir maziau jau yra gaidys?
Alkune geriausia butu M42, nes kaltine ir su daug atsvaru, kas yra gerai aukstasukiam motorui. 86,5 stumai max, nes tarpas tarp cilindru 91.
M44 nekaltine ir mazai atsvaru, beto alkunes daviklis stovi per viduri, o ne gale alkuniako.
M47 lyg ir kaltine su daug atsvaru ir didele eiga.
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -0,15
Eiga stumoklio 81
Stumoklio diametras 84 85 86 87
Variklio darbinis turis 1795,533299 1838,538561 1882,052761 1926,075898
Svaistiklio/eigos santykis 1,728395062
M44B19 alkuninis velenas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -1,15
Eiga stumoklio 83
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1839,867454 1883,934575 1928,523199
Svaistiklio/eigos santykis 1,686746988
M47D20 alkuninis 11 21 2 247 514
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -3,65
Eiga stumoklio 88 arba 11 21 2 247 515
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1950,702843 1997,424609 2044,699295
Svaistiklio/eigos santykis 1,590909091
Labiausiai jaudina rod ratio, nes planuoju sukti bent iki 8,5krpm su velenais placiomis fazemis. Teko skaityti nerimtu nuomoniu, kad 1,7 ir maziau jau yra gaidys?
Alkune geriausia butu M42, nes kaltine ir su daug atsvaru, kas yra gerai aukstasukiam motorui. 86,5 stumai max, nes tarpas tarp cilindru 91.
M44 nekaltine ir mazai atsvaru, beto alkunes daviklis stovi per viduri, o ne gale alkuniako.
M47 lyg ir kaltine su daug atsvaru ir didele eiga.
Last edited by romkasponka on 23 Jul 2010, 23:52, edited 1 time in total.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
M47 alkunke, M42 (ar tai M20, nzn dabar, pasidomek) svaistikliai S52 stumokliai (nezinau kiek jie ikandami) 2.1ltr. ir dar sraige mauna.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Visi variantai jau pateikti, nera cia ka rinktis. Reikia butent iki 2 litru. Klausimas ar rod ratio nebus labai levas?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
geriausia atmosferikui butu didele eiga + rod ratio 1.8+, bet is situ variauntu daryciau M42
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
nrvz wrote:geriausia atmosferikui butu didele eiga + rod ratio 1.8+, bet is situ variauntu daryciau M42
O didesne stumoklio eiga nera orientuota i didesni sukimo momento daryma prie zemesniu ?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Stumokliai su vienu kompresiniu ziedu ir vienu tepaliniu. Su 145 svaistikliu tai nelabai zinau kur ten antras tilptu
S42B20 BMW motorsport ruostas variantas.
S42B20 (Version: 08/1995):
* Stroke = 85mm
* Bore = 86.5mm
* Compression ratio = 12.4:1
* Total displacement = 1.997ccm
* Rod length = 145mm
* Inlet cam = 312 degrees (spread: 94) (Eö=40, Es=48 (@ 2mm lift) )
* Exhaust cam = 304 degrees (spread: 98) (Aö=45, As=28 (@ 2mm lift) )
* Inlet Valve diameter = 35mm
* Exhaust valve diameter = 32mm
* Inlet port metrics: W=52mm, H=29.7, Radius=14.85mm
* Slide throttle diameter = 46mm
* Header = 4-2
* ECU = ECU4A.1
* Power DIN 70020 = 285PS / 207kw @ 8300rpm
* Torque DIN 70020 = 245Nm @ 7000rpm
* Max rpm = 8500rpm (FIA regulation "SuperTouring")
* Gasoline quality = Super Plus (Oktan min. ROZ 98
S42B20 BMW motorsport ruostas variantas.
S42B20 (Version: 08/1995):
* Stroke = 85mm
* Bore = 86.5mm
* Compression ratio = 12.4:1
* Total displacement = 1.997ccm
* Rod length = 145mm
* Inlet cam = 312 degrees (spread: 94) (Eö=40, Es=48 (@ 2mm lift) )
* Exhaust cam = 304 degrees (spread: 98) (Aö=45, As=28 (@ 2mm lift) )
* Inlet Valve diameter = 35mm
* Exhaust valve diameter = 32mm
* Inlet port metrics: W=52mm, H=29.7, Radius=14.85mm
* Slide throttle diameter = 46mm
* Header = 4-2
* ECU = ECU4A.1
* Power DIN 70020 = 285PS / 207kw @ 8300rpm
* Torque DIN 70020 = 245Nm @ 7000rpm
* Max rpm = 8500rpm (FIA regulation "SuperTouring")
* Gasoline quality = Super Plus (Oktan min. ROZ 98
- Attachments
-
- rod ratio.png (17.77 KiB) Viewed 8880 times
-
- S4205.jpg (89.88 KiB) Viewed 8884 times
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
kiek ten m42 alkune kaltine nezinau bet jai jau indeklas isgrauzia duobe sonuose tai reik manyt kad rimtas kaltinukas o seip teke girdet kad uzputus m42 iki ~300 ne vienam alkuninis i 3 dalis pasidalino tai velgi is kur jis kaltinis
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
As tai neivieno tokio atvejo nezinau per 6 metus, kai domiuosi M42 varikliais. BMW deklaruoja, kad kaltinisTomsius wrote:kiek ten m42 alkune kaltine nezinau bet jai jau indeklas isgrauzia duobe sonuose tai reik manyt kad rimtas kaltinukas o seip teke girdet kad uzputus m42 iki ~300 ne vienam alkuninis i 3 dalis pasidalino tai velgi is kur jis kaltinis
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
kad indeklas isgrauze alkunini savom akim maciau dar gal net ta indekla surasciau o apie kitka sakau teke girdetromkasponka wrote:As tai neivieno tokio atvejo nezinau per 6 metus, kai domiuosi M42 varikliais. BMW deklaruoja, kad kaltinisTomsius wrote:kiek ten m42 alkune kaltine nezinau bet jai jau indeklas isgrauzia duobe sonuose tai reik manyt kad rimtas kaltinukas o seip teke girdet kad uzputus m42 iki ~300 ne vienam alkuninis i 3 dalis pasidalino tai velgi is kur jis kaltinis
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
romka m42 variklio ne tik alkuninis kaltinis bet ir visa apacia, o jau m44 nebekaltine apacia.
BMW e30 325i va tikrasis gyvenimo variklis
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Zinau. Idomu ar BMW M52B25 svaistikliai 145mm irgi kaltiniai? Nes Jei daryti stumoklius su dideliu suspaudimu tai mastau gal ir ilgesniems vietos uzteks?danats wrote:romka m42 variklio ne tik alkuninis kaltinis bet ir visa apacia, o jau m44 nebekaltine apacia.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
BMW praktiskai visi svaistikliai kaltiniai, bet pats supranti kad OEM kaltinis nelygu aftermarket kaltinis. Visu pirma skiriasi lydinys, profilis (I vs H), galu gale svoris ..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Formule, wrc su I vaziuojaLaimis wrote:BMW praktiskai visi svaistikliai kaltiniai, bet pats supranti kad OEM kaltinis nelygu aftermarket kaltinis. Visu pirma skiriasi lydinys, profilis (I vs H), galu gale svoris ..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Aš turbūt rinkčiausi m47 alkūninį su 85 mm stūmuokliais ir sukčiau ne daugiau kaip 8k rpm, nes tarkim palyginus su hondos aukštasūkiais varikliais kurie sukasi iki ~8k rpm, tas 1,59 rod ratio nėra toks blogas:
Block Rod length Stroke Rod ratio
B18C1, C5 138mm 87.2mm 1.58:1
K20A, A2 139mm 86mm 1.62:1
Be to, manau su M47 alkūne turėsi daugiau torko nei su likusiomis dviem alkūnkėm.
Kita vertus S2000 variklis (F20C) kuris sukasi iki 9k rpm jau turi 1,82 rod ratio. Tad jei nori sukti virš 8,5k rpm, manau geriau likti prie m42 alkūnės. Sukant taip aukštai manau reikėtų daugiau dėmesio skirti lengvesniems švaistikliams ir stūmuokliams, o ne iš standartinių rinktis.
Aišku aš galiu klysti, nes tikrai neesu egzpertas šioj sritį
Block Rod length Stroke Rod ratio
B18C1, C5 138mm 87.2mm 1.58:1
K20A, A2 139mm 86mm 1.62:1
Be to, manau su M47 alkūne turėsi daugiau torko nei su likusiomis dviem alkūnkėm.
Kita vertus S2000 variklis (F20C) kuris sukasi iki 9k rpm jau turi 1,82 rod ratio. Tad jei nori sukti virš 8,5k rpm, manau geriau likti prie m42 alkūnės. Sukant taip aukštai manau reikėtų daugiau dėmesio skirti lengvesniems švaistikliams ir stūmuokliams, o ne iš standartinių rinktis.
Aišku aš galiu klysti, nes tikrai neesu egzpertas šioj sritį
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Tai sirdis ir linksta prie m42, bet tada reikia daryti custom tarpine, nes standartine tikrai netiks stumokliams 86,4mm. Kitas dalykas stumoklius turbut teks daryti arba taikyti nuo S50 arba S52 (ne standartinius aisq), nes grynai m42 varikiliui su 12,5 suspaudimu biski problematiska rasti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Jei reiketu turiu s50b30 stumoklius (86mm)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Padarysi man is ju 12,5 suspaudima?Laimis wrote:Jei reiketu turiu s50b30 stumoklius (86mm)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Ir kuom baigesi visa tai, ar kas igyvendino, padares yra?
E39 ir E28
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Pas mane dar nesibaige ir tesiasi, bet kiek mane gandai siekia tai jau nevienas Lietuvoje toks vazineja
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Variklio variantai is M42, kad datempti iki 2 litru.
Daugiau informacijos gal gali pasidalinti, labai įdomu.
E39 ir E28