bedos su slegiu

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

bedos su slegiu

Post by wincaz »

turiu tokia problema negaliu niekaip slegio suimazinti.
turbo uzdetas ant n.a. motora bet cia neesme.
man reikalingas slegis 0.4-0.5 bar. mano atveju jis kyla iki 0.7 ir galbut daugiau nes padarytas fuel cut''as.
turbo su vidiniu wg. bandziau det kita aktuatoriu, reguliuot koja ir t.t. bet pasiekiu vistiek 0.7.
siandien bandziau vaziuot be downpipe ir pradares wg rezultatas fuel cut.
gal kas kokiu minciu turi? :roll:

dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: bedos su slegiu

Post by dolphin »

Su kokiu boost kontroleriu valdomas slegis :?:

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

dolphin wrote:Su kokiu boost kontroleriu valdomas slegis :?:
nera jokio.
valdosi per aktuatoriaus koja.
esme tame ,kad vaziavau su praviru wg ,bet pasikeite tik laikas uzputimo.

dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: bedos su slegiu

Post by dolphin »

Nu tai isidek boost controller, dings problemos.

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

dolphin wrote:Nu tai isidek boost controller, dings problemos.
na sorry as mazai ka ismanau kol kas sitame reikale, bet kiek supranto boost kontrleris gali slegi tik didinti nuo tam tikros ribos arba sumazinti vel iki tiek pat kiek palaiko aktuatorius.
tai kaip jis man pades jei pas mane aktuatorius palaiko 0.7?

dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: bedos su slegiu

Post by dolphin »

Isvis apie koki automobili ir kokia turba eina kalba? Dabar kaip sujungta viskas? Is WG aktuatoriaus zarnele nueina i salta dali turbos?
Kol placiau neaprasei bedos, sunku padeti, bet teoriskai iseitis butu minkstesne WG aktuatoriaus spyruokle...

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: bedos su slegiu

Post by Laimis »

Aha, kokia turbo ir koks variklis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

dolphin wrote:Isvis apie koki automobili ir kokia turba eina kalba? Dabar kaip sujungta viskas? Is WG aktuatoriaus zarnele nueina i salta dali turbos?
Kol placiau neaprasei bedos, sunku padeti, bet teoriskai iseitis butu minkstesne WG aktuatoriaus spyruokle...
auto civicas 1.5
turbo ihi VL7 fiat punto gt. 1.4 benzas
pajungta saltoji, zarnele ,aktuatorius.
bet kaip gali padet minkstesne spyruokle jie atidarius vistiek pucia?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: bedos su slegiu

Post by spade »

O kaip tu ta wg atidarei?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: bedos su slegiu

Post by roolis »

Kazkokie stebuklai pas tave,dar negirdejau kad su IHI turba taip butu,teisingai kolega uzklause,kaip tu WG atidarei?Pas mane IHI VJ11,irgi ant n/a,didesne uz tavo,bet pucia 0,5-0,6,reguliuojama aktuatoriu padares zaidziu su slegiu laisvai,buvau prisukes iki 0,3,manau su WG pas tave negerai kazkas,cia IHI pastovi beda.Arba tavo gauge pievas rodo :)
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

spade wrote:O kaip tu ta wg atidarei?
ogi paprastai atsukau max koja ir wg atsidare beveik pilnai.
roolis wrote:Kazkokie stebuklai pas tave,dar negirdejau kad su IHI turba taip butu,teisingai kolega uzklause,kaip tu WG atidarei?Pas mane IHI VJ11,irgi ant n/a,didesne uz tavo,bet pucia 0,5-0,6,reguliuojama aktuatoriu padares zaidziu su slegiu laisvai,buvau prisukes iki 0,3,manau su WG pas tave negerai kazkas,cia IHI pastovi beda.Arba tavo gauge pievas rodo :)
na patikek manim kad jauciasu kada tiek pucia, o kitas dalykas apsauga nuo 0.7 fuel cut.

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: bedos su slegiu

Post by xennon »

Mazai tiketina aisku, bet gal creapina ?

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

xennon wrote:Mazai tiketina aisku, bet gal creapina ?
wtf? :oops:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: bedos su slegiu

Post by spade »

Ne tiek ir mazai. Maza turbina, kuri padaryta dirbt (santykinai) dideliais slegiais nenuostabu, kad nepalaiko 0.3bar - labai jau dideli kieki duju bypassint reik.

Atkabink koja nuo veistgeito ir pastarojo duris pririsk viela uz ko nors atviroj pozicijoj. Jei vis tiek perputines - reik didint wg skyle, arba ieskot didesnes turbinos.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: bedos su slegiu

Post by saukstas »

Jo, man tas pats su VJ11.

Motoras - 1.8 dohc NA. Pasikeitus išmetimą į full nerža 2,5" nuo pradžių iki galo, ties 4,5k rpm slėgis ima viršyt turbos defaultinį (0,5 bar), pasiekia kažkur 0,8 (2, 3, 4 bėgiais, 5 bėgiu nebandžiau - reiktų Kačergos tam) ir iki redlaino išsilaiko :)

Bet mane tai net labai tenkina, su boost controleriu to paties slėgio ir siekčiau. Tiesa, dar turiu eko rpm range'ą - 2,5k - 4,5k, kuris daily drive'ui turi 0,5 bar.

Reikia didesnės turbos, nes šita nesusitvarko su galingesnio motoro išmetamųjų kiekiu.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

saukstas wrote:Jo, man tas pats su VJ11.

Motoras - 1.8 dohc NA. Pasikeitus išmetimą į full nerža 2,5" nuo pradžių iki galo, ties 4,5k rpm slėgis ima viršyt turbos defaultinį (0,5 bar), pasiekia kažkur 0,8 (2, 3, 4 bėgiais, 5 bėgiu nebandžiau - reiktų Kačergos tam) ir iki redlaino išsilaiko :)

Bet mane tai net labai tenkina, su boost controleriu to paties slėgio ir siekčiau. Tiesa, dar turiu eko rpm range'ą - 2,5k - 4,5k, kuris daily drive'ui turi 0,5 bar.

Reikia didesnės turbos, nes šita nesusitvarko su galingesnio motoro išmetamųjų kiekiu.
pas mane buvo ismetimas apie 40cm kai bandziau, buvo mintis ,kad gal ir tai itakoja ,nes nera praktiskai jokio pasiprieinimo sistemoje.na jei pavyks dar pabandysiu ryt ismetima pasijungt ir tada ziuret kas gaunasi.
jei kazkiek pristabdytu ismetima tada reiktu pasidaryt scream pipe mastau, nes iseinanti slegi kuris suka sparnuote pristabdyt, o is wg paleis be pasipriesinimo tik nzn ar tai pasiteisintu. :roll:

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: bedos su slegiu

Post by Laimis »

spade wrote:Ne tiek ir mazai. Maza turbina, kuri padaryta dirbt (santykinai) dideliais slegiais nenuostabu, kad nepalaiko 0.3bar - labai jau dideli kieki duju bypassint reik.

Atkabink koja nuo veistgeito ir pastarojo duris pririsk viela uz ko nors atviroj pozicijoj. Jei vis tiek perputines - reik didint wg skyle, arba ieskot didesnes turbinos.
Irgi buvo mintis kad turbo itartinai per maza cia (atitinkamas ir wg). Cia vienas paeme is musu TD04-15G irgi ant 1.5 civiko, originaliai stovejo ant '01 volvo 2.3 20v. Kiek zinau sukasi normaliai ten jam, 0.6bar stockinis slegis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: bedos su slegiu

Post by dolphin »

Pritarsiu spade minciai, kad galima is bedos paportinti WG kanala... vienintelis techniskai normalus sprendimas :) atkabint WG kojele ir praverta WG laikyt nebent laikinai, manau :)
Gal dar kita WG aktuatoriu butu galima pritaikyt?

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: bedos su slegiu

Post by xennon »

Kas is to kito WG aktuatoriaus jei skyle fiziskai per maza :?

dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: bedos su slegiu

Post by dolphin »

xennon wrote:Kas is to kito WG aktuatoriaus jei skyle fiziskai per maza :?
Cia tuo atveju, jei beda dabartinio WG spyruokles kietume...

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: bedos su slegiu

Post by saukstas »

Nu jei pririši WG lapkę atidarytą ir vistiek creepina, tai gali ir nedėt visai spyruoklės, vistiek nepasitvarkys :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

saukstas wrote:Nu jei pririši WG lapkę atidarytą ir vistiek creepina, tai gali ir nedėt visai spyruoklės, vistiek nepasitvarkys :)
butent.

User avatar
Mitsu
Posts: 153
Joined: 04 Dec 2007, 15:56
Location: Kaunas

Re: bedos su slegiu

Post by Mitsu »

O tai ismetima jau normaliai visa pasijunges? Ne 40 cm ilgio vamzdi tik, kaip buvai minejes?
Nes pajungus pilnai ismetima padides ismetamu duju pasipriesinimas ir yra tikimybe, kad creep'inimas gali dingti.
Praktikoje yra buves ne vienas atvejis, kai netgi paprasto sailencerio idejimas i free flow turbo ismetima panaikina creep'a ;)
EVO VIII GSR SSL (sold)
EVO X MR

dolphin
Posts: 383
Joined: 03 Jan 2007, 17:56

Re: bedos su slegiu

Post by dolphin »

Noretusi is temos autoriaus isgirst, ka jis per visa laika jau spejo isbandyt ir kokie rezultatai. Jeigu butu kazkoks feedback'as, tai nebutu dar vienas bevertis topic'as forume... :)

wincaz
Posts: 43
Joined: 19 Aug 2008, 12:18

Re: bedos su slegiu

Post by wincaz »

dolphin wrote:Noretusi is temos autoriaus isgirst, ka jis per visa laika jau spejo isbandyt ir kokie rezultatai. Jeigu butu kazkoks feedback'as, tai nebutu dar vienas bevertis topic'as forume... :)
na vakar pralekiau per miesta be ismetimo, uzdariau wg normaliai tai viena karta tik numeciau kai buvo 0.6 .seip nebuvo kur duot apkrovos normaliai.
siandien susipjausciau paskutinius vamzdzius ir ryt draugas pazadejo padet pasibaigt, tai bus aisku tada ar pasiteisins reikalas ar naujos turbos ieskot.

Post Reply