bedos su slegiu
bedos su slegiu
turiu tokia problema negaliu niekaip slegio suimazinti.
turbo uzdetas ant n.a. motora bet cia neesme.
man reikalingas slegis 0.4-0.5 bar. mano atveju jis kyla iki 0.7 ir galbut daugiau nes padarytas fuel cut''as.
turbo su vidiniu wg. bandziau det kita aktuatoriu, reguliuot koja ir t.t. bet pasiekiu vistiek 0.7.
siandien bandziau vaziuot be downpipe ir pradares wg rezultatas fuel cut.
gal kas kokiu minciu turi?
turbo uzdetas ant n.a. motora bet cia neesme.
man reikalingas slegis 0.4-0.5 bar. mano atveju jis kyla iki 0.7 ir galbut daugiau nes padarytas fuel cut''as.
turbo su vidiniu wg. bandziau det kita aktuatoriu, reguliuot koja ir t.t. bet pasiekiu vistiek 0.7.
siandien bandziau vaziuot be downpipe ir pradares wg rezultatas fuel cut.
gal kas kokiu minciu turi?
Re: bedos su slegiu
Su kokiu boost kontroleriu valdomas slegis
Re: bedos su slegiu
nera jokio.dolphin wrote:Su kokiu boost kontroleriu valdomas slegis
valdosi per aktuatoriaus koja.
esme tame ,kad vaziavau su praviru wg ,bet pasikeite tik laikas uzputimo.
Re: bedos su slegiu
Nu tai isidek boost controller, dings problemos.
Re: bedos su slegiu
na sorry as mazai ka ismanau kol kas sitame reikale, bet kiek supranto boost kontrleris gali slegi tik didinti nuo tam tikros ribos arba sumazinti vel iki tiek pat kiek palaiko aktuatorius.dolphin wrote:Nu tai isidek boost controller, dings problemos.
tai kaip jis man pades jei pas mane aktuatorius palaiko 0.7?
Re: bedos su slegiu
Isvis apie koki automobili ir kokia turba eina kalba? Dabar kaip sujungta viskas? Is WG aktuatoriaus zarnele nueina i salta dali turbos?
Kol placiau neaprasei bedos, sunku padeti, bet teoriskai iseitis butu minkstesne WG aktuatoriaus spyruokle...
Kol placiau neaprasei bedos, sunku padeti, bet teoriskai iseitis butu minkstesne WG aktuatoriaus spyruokle...
Re: bedos su slegiu
auto civicas 1.5dolphin wrote:Isvis apie koki automobili ir kokia turba eina kalba? Dabar kaip sujungta viskas? Is WG aktuatoriaus zarnele nueina i salta dali turbos?
Kol placiau neaprasei bedos, sunku padeti, bet teoriskai iseitis butu minkstesne WG aktuatoriaus spyruokle...
turbo ihi VL7 fiat punto gt. 1.4 benzas
pajungta saltoji, zarnele ,aktuatorius.
bet kaip gali padet minkstesne spyruokle jie atidarius vistiek pucia?
Re: bedos su slegiu
O kaip tu ta wg atidarei?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: bedos su slegiu
Kazkokie stebuklai pas tave,dar negirdejau kad su IHI turba taip butu,teisingai kolega uzklause,kaip tu WG atidarei?Pas mane IHI VJ11,irgi ant n/a,didesne uz tavo,bet pucia 0,5-0,6,reguliuojama aktuatoriu padares zaidziu su slegiu laisvai,buvau prisukes iki 0,3,manau su WG pas tave negerai kazkas,cia IHI pastovi beda.Arba tavo gauge pievas rodo
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: bedos su slegiu
ogi paprastai atsukau max koja ir wg atsidare beveik pilnai.spade wrote:O kaip tu ta wg atidarei?
na patikek manim kad jauciasu kada tiek pucia, o kitas dalykas apsauga nuo 0.7 fuel cut.roolis wrote:Kazkokie stebuklai pas tave,dar negirdejau kad su IHI turba taip butu,teisingai kolega uzklause,kaip tu WG atidarei?Pas mane IHI VJ11,irgi ant n/a,didesne uz tavo,bet pucia 0,5-0,6,reguliuojama aktuatoriu padares zaidziu su slegiu laisvai,buvau prisukes iki 0,3,manau su WG pas tave negerai kazkas,cia IHI pastovi beda.Arba tavo gauge pievas rodo
Re: bedos su slegiu
wtf?xennon wrote:Mazai tiketina aisku, bet gal creapina ?
Re: bedos su slegiu
Ne tiek ir mazai. Maza turbina, kuri padaryta dirbt (santykinai) dideliais slegiais nenuostabu, kad nepalaiko 0.3bar - labai jau dideli kieki duju bypassint reik.
Atkabink koja nuo veistgeito ir pastarojo duris pririsk viela uz ko nors atviroj pozicijoj. Jei vis tiek perputines - reik didint wg skyle, arba ieskot didesnes turbinos.
Atkabink koja nuo veistgeito ir pastarojo duris pririsk viela uz ko nors atviroj pozicijoj. Jei vis tiek perputines - reik didint wg skyle, arba ieskot didesnes turbinos.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: bedos su slegiu
Jo, man tas pats su VJ11.
Motoras - 1.8 dohc NA. Pasikeitus išmetimą į full nerža 2,5" nuo pradžių iki galo, ties 4,5k rpm slėgis ima viršyt turbos defaultinį (0,5 bar), pasiekia kažkur 0,8 (2, 3, 4 bėgiais, 5 bėgiu nebandžiau - reiktų Kačergos tam) ir iki redlaino išsilaiko
Bet mane tai net labai tenkina, su boost controleriu to paties slėgio ir siekčiau. Tiesa, dar turiu eko rpm range'ą - 2,5k - 4,5k, kuris daily drive'ui turi 0,5 bar.
Reikia didesnės turbos, nes šita nesusitvarko su galingesnio motoro išmetamųjų kiekiu.
Motoras - 1.8 dohc NA. Pasikeitus išmetimą į full nerža 2,5" nuo pradžių iki galo, ties 4,5k rpm slėgis ima viršyt turbos defaultinį (0,5 bar), pasiekia kažkur 0,8 (2, 3, 4 bėgiais, 5 bėgiu nebandžiau - reiktų Kačergos tam) ir iki redlaino išsilaiko
Bet mane tai net labai tenkina, su boost controleriu to paties slėgio ir siekčiau. Tiesa, dar turiu eko rpm range'ą - 2,5k - 4,5k, kuris daily drive'ui turi 0,5 bar.
Reikia didesnės turbos, nes šita nesusitvarko su galingesnio motoro išmetamųjų kiekiu.
Re: bedos su slegiu
pas mane buvo ismetimas apie 40cm kai bandziau, buvo mintis ,kad gal ir tai itakoja ,nes nera praktiskai jokio pasiprieinimo sistemoje.na jei pavyks dar pabandysiu ryt ismetima pasijungt ir tada ziuret kas gaunasi.saukstas wrote:Jo, man tas pats su VJ11.
Motoras - 1.8 dohc NA. Pasikeitus išmetimą į full nerža 2,5" nuo pradžių iki galo, ties 4,5k rpm slėgis ima viršyt turbos defaultinį (0,5 bar), pasiekia kažkur 0,8 (2, 3, 4 bėgiais, 5 bėgiu nebandžiau - reiktų Kačergos tam) ir iki redlaino išsilaiko
Bet mane tai net labai tenkina, su boost controleriu to paties slėgio ir siekčiau. Tiesa, dar turiu eko rpm range'ą - 2,5k - 4,5k, kuris daily drive'ui turi 0,5 bar.
Reikia didesnės turbos, nes šita nesusitvarko su galingesnio motoro išmetamųjų kiekiu.
jei kazkiek pristabdytu ismetima tada reiktu pasidaryt scream pipe mastau, nes iseinanti slegi kuris suka sparnuote pristabdyt, o is wg paleis be pasipriesinimo tik nzn ar tai pasiteisintu.
Re: bedos su slegiu
Irgi buvo mintis kad turbo itartinai per maza cia (atitinkamas ir wg). Cia vienas paeme is musu TD04-15G irgi ant 1.5 civiko, originaliai stovejo ant '01 volvo 2.3 20v. Kiek zinau sukasi normaliai ten jam, 0.6bar stockinis slegis.spade wrote:Ne tiek ir mazai. Maza turbina, kuri padaryta dirbt (santykinai) dideliais slegiais nenuostabu, kad nepalaiko 0.3bar - labai jau dideli kieki duju bypassint reik.
Atkabink koja nuo veistgeito ir pastarojo duris pririsk viela uz ko nors atviroj pozicijoj. Jei vis tiek perputines - reik didint wg skyle, arba ieskot didesnes turbinos.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: bedos su slegiu
Pritarsiu spade minciai, kad galima is bedos paportinti WG kanala... vienintelis techniskai normalus sprendimas atkabint WG kojele ir praverta WG laikyt nebent laikinai, manau
Gal dar kita WG aktuatoriu butu galima pritaikyt?
Gal dar kita WG aktuatoriu butu galima pritaikyt?
Re: bedos su slegiu
Cia tuo atveju, jei beda dabartinio WG spyruokles kietume...xennon wrote:Kas is to kito WG aktuatoriaus jei skyle fiziskai per maza
Re: bedos su slegiu
Nu jei pririši WG lapkę atidarytą ir vistiek creepina, tai gali ir nedėt visai spyruoklės, vistiek nepasitvarkys
Re: bedos su slegiu
butent.saukstas wrote:Nu jei pririši WG lapkę atidarytą ir vistiek creepina, tai gali ir nedėt visai spyruoklės, vistiek nepasitvarkys
Re: bedos su slegiu
O tai ismetima jau normaliai visa pasijunges? Ne 40 cm ilgio vamzdi tik, kaip buvai minejes?
Nes pajungus pilnai ismetima padides ismetamu duju pasipriesinimas ir yra tikimybe, kad creep'inimas gali dingti.
Praktikoje yra buves ne vienas atvejis, kai netgi paprasto sailencerio idejimas i free flow turbo ismetima panaikina creep'a
Nes pajungus pilnai ismetima padides ismetamu duju pasipriesinimas ir yra tikimybe, kad creep'inimas gali dingti.
Praktikoje yra buves ne vienas atvejis, kai netgi paprasto sailencerio idejimas i free flow turbo ismetima panaikina creep'a
EVO VIII GSR SSL (sold)
EVO X MR
EVO X MR
Re: bedos su slegiu
Noretusi is temos autoriaus isgirst, ka jis per visa laika jau spejo isbandyt ir kokie rezultatai. Jeigu butu kazkoks feedback'as, tai nebutu dar vienas bevertis topic'as forume...
Re: bedos su slegiu
na vakar pralekiau per miesta be ismetimo, uzdariau wg normaliai tai viena karta tik numeciau kai buvo 0.6 .seip nebuvo kur duot apkrovos normaliai.dolphin wrote:Noretusi is temos autoriaus isgirst, ka jis per visa laika jau spejo isbandyt ir kokie rezultatai. Jeigu butu kazkoks feedback'as, tai nebutu dar vienas bevertis topic'as forume...
siandien susipjausciau paskutinius vamzdzius ir ryt draugas pazadejo padet pasibaigt, tai bus aisku tada ar pasiteisins reikalas ar naujos turbos ieskot.