Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Sveiki, reikia pagalbos del poros iskilusiu problemu:
1. Mano turimos turbinos wastegate'as kazkoks mandras, kiek supratau nuo dyzelio, nes jis pastovei atidarytas ir ji uzdarineja tik nuo vakumo, ar as kazka maisau? Nes kiek supratau tai wastegate'as turi atsidarinet nuo spaudimo kuris yra turbinos vamzdyne, taip?
2. Iskilo bedu del degimo kameros didinimo, pirma mintis buvo tekinti stumoklius, bet ar nereikia dar prie to pacio modifikuoti alkuninio ar svaistikliu? Antroji mintis buvo deti dvi tarbines, bet forumieciai teigia, kad nelaikys noreciau jusu patarimu kaip jus didintumet kamera?
Aciu uz patarimus ir pastabas is anksto
1. Mano turimos turbinos wastegate'as kazkoks mandras, kiek supratau nuo dyzelio, nes jis pastovei atidarytas ir ji uzdarineja tik nuo vakumo, ar as kazka maisau? Nes kiek supratau tai wastegate'as turi atsidarinet nuo spaudimo kuris yra turbinos vamzdyne, taip?
2. Iskilo bedu del degimo kameros didinimo, pirma mintis buvo tekinti stumoklius, bet ar nereikia dar prie to pacio modifikuoti alkuninio ar svaistikliu? Antroji mintis buvo deti dvi tarbines, bet forumieciai teigia, kad nelaikys noreciau jusu patarimu kaip jus didintumet kamera?
Aciu uz patarimus ir pastabas is anksto
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Kiek suprantu paieska naudojaisi ir gauti atsakymai taves netenkina?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
siaip idomu ir man suzinoti butu nes nutekinus stuma ziedas buna arti ir sako pradega
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Taip naudojaus, radau tik " dvi tarpines nelaiko, metaliniu nieks nedaro"
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Chebra kažkur Kauno apylinkėse pjausto iš vario galvos tarpines, tik geram suveržimui reikia normalių varžtų galvai. Bent vieną žmogų žinau, kuris ten darėsi - o toliau tik matematika, kiek tu nori tą galvą pasikelt.
Arba perkiesi kaltinius stūmus su mažesniu suspaudimo laipsniu - vistiek motorą ardaisi.
Galų gale, gal pas tave suspaudimas nėr jau toks milžiniškas, kad reikėtų jį mažinti?
Arba perkiesi kaltinius stūmus su mažesniu suspaudimo laipsniu - vistiek motorą ardaisi.
Galų gale, gal pas tave suspaudimas nėr jau toks milžiniškas, kad reikėtų jį mažinti?
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
savo atveju desiu stumus,nes su tom tarpinem man tai nafik,o jei autorius cia klausia apie FE3 dohc,tai suspaudimas juk 9,2,taip kad pradziai gali uzsikurt malunely ir su situo suspaudimu,kaip kad as padariau,bet planuose pust daugiau,tad teks kaltinukus det
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
9.2 suspaudimu jau ir 1bar gali pusti
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Taip kalba apie FE3 dohc, jus cia rimtai, kad galima iki 1bar pust? Nes kiek info domejaus tai jis heavy duty variklis, bet kiek projektose skaiciau, jai stock viduriai tj tik iki 0.5bar (7psi) pucia.
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Tai priklauso nuo valdymo juk, ir nuo bendzino kuriuo vaziuojiStifman wrote:Taip kalba apie FE3 dohc, jus cia rimtai, kad galima iki 1bar pust? Nes kiek info domejaus tai jis heavy duty variklis, bet kiek projektose skaiciau, jai stock viduriai tj tik iki 0.5bar (7psi) pucia.
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
taip nuo misinio priklauso zinau kas turi 9.5 suspaudima ir 0.9bar 330ag.tik va ar pas tave stumai laikys
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
tame ir esme kad puciant 0,5 vaziuosi normaliai,jei koky 1bar-smarkiau,bet ir nezinai kada stumas "sprogs",normaliausia iseitis sitam varikliui tik stumus kaltinius det,tuo paciu suspaudima koreguojant ju saskaita
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
na kaltiniu stumokliu(piston) manau reikia nebent, jeigu planuoji tureti didelius EGT (duju temperaturas), kitu atveju viskas priklauso nuo svaistiklio ir jo atlaikomu apkrovu...butinai patikrink ir indeklus...100NM+ labai greitai gali pagauti nepirmos jaunystes patrintus indeklus.
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
tarpines kosmosas - galvos arzhtai irgi. dedi standartine, uzhsiki pagal manual'a ir puti slegi.saukstas wrote:Chebra kažkur Kauno apylinkėse pjausto iš vario galvos tarpines, tik geram suveržimui reikia normalių varžtų galvai. Bent vieną žmogų žinau, kuris ten darėsi - o toliau tik matematika, kiek tu nori tą galvą pasikelt.
Arba perkiesi kaltinius stūmus su mažesniu suspaudimo laipsniu - vistiek motorą ardaisi. [...]
jeigu detonuos tai pohui - kad ir zvaigzhdzhiu metalo smeigem susuk - prapusi.
su cr 9.2:1 uzteks "maluneliui uzsukti", galesi atsukt kazhkiek ten iki baro. nu tarkim 100-130ag is darbinio litro - su salyga kad mishinys bus neperliesas ir timingas su egt proto ribose. kaltiniu stumu pradziai niekam nereikia. stockiniai motorai laiko toki slegi, kad "pradedanciajam turbintojui" daug zoles apshikt kad paiekt jo ribas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Tai pagal jus man reik pakabinti "maluneli". ideti didesnius purkstukus ir pakabint piggy su MBC? ir tada bandyt kuo daugiau apdrebti zoles paciam nepaslydus ant jos ?
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Na dar nepamirsk, kad standartine kuro pompa turi savo nasumo ribas. Bet is principo tai taip, puti slegi ir vaziuoji laimingas
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Jo, 9.2 CR'as tikrai nėr per didelis malūnui kabinti. Aišku, gali iškart imti kaltinius stūmus, švaistiklius, bet kažin ar tau to reik Geriau pasipraktikuok su tuo, ką turi - jei viskas bus ok, tiesiog turėsi smagų daiktą. Jei kas nors goes wrong - nieko neprarasi, nusipirksi kaltinius vidurius ir, pasimokęs iš klaidų, boostinsi toliau.
Taip išsyk šokti į forged internals areną vargu ar daug duos - norint rimto boost'o tau reiks daugiau, nei piggy ir didesnių purkštukų
Pas mane patį 9.2 CR'as, su mažyte turbele (vadinas, karštoku oru) atsisuku ir 0.8. Buvo pora accident'ų, kada ir baras susipūtė - pfu pfu, kol kas viskas ok.
Mano galva, jei visa kita gerai, nuo torko pertekliaus pirmiausia nueis švaistikliai - čia weak link'as.
Taip išsyk šokti į forged internals areną vargu ar daug duos - norint rimto boost'o tau reiks daugiau, nei piggy ir didesnių purkštukų
Pas mane patį 9.2 CR'as, su mažyte turbele (vadinas, karštoku oru) atsisuku ir 0.8. Buvo pora accident'ų, kada ir baras susipūtė - pfu pfu, kol kas viskas ok.
Mano galva, jei visa kita gerai, nuo torko pertekliaus pirmiausia nueis švaistikliai - čia weak link'as.
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Weak linkas paprastai buna namudinis tuneris... Dauguma gamykliniu svaistikliu laiko nevaikiskus sukimo momentus JEI viskas gerai padaryta.saukstas wrote:Mano galva, jei visa kita gerai, nuo torko pertekliaus pirmiausia nueis švaistikliai - čia weak link'as.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
visur gi dabar etanolio atsirado-tai turetu nebekilt klausimu: kiek cr mazinti kiek pusti ir kuo kurenti
Re: Dvi problemos: Turbo, Degimo kameros didinimas.
Nu tai aišku, jei pasistato bleeder'į ir turba spaikina, pataupo kuro pompai ir neužtenka maisto prie aukštų ir taip toliau ir taip toliau, tada rezultatai neprognozuojami.
Iš kitos pusės, atmosferikų švaistikliai, nors ir laiko, tikrai neprilygsta stock turbavykų švaistikliams ar, tuo labiau, kaltiniams aftermarket. Nedarydamas žioplų klaidų niutonų ribą tvarkingas "tiuneris" sužinos, kai neatlaikys švaistikliai arba, geresniu atveju, pagyvenę indėklai Čia daugiau iš mazdų stovyklos šneku, bet manau, kad ir kitiems gamintojams tas pats galioja.
O dėl etanolio - jo, teisybė. Tik ne visada patogu ieškotis 2gubai našesnių purkštukų ir yra polėkio domėtis, ar kuro sistema su etanoliu nesipyksta
Iš kitos pusės, atmosferikų švaistikliai, nors ir laiko, tikrai neprilygsta stock turbavykų švaistikliams ar, tuo labiau, kaltiniams aftermarket. Nedarydamas žioplų klaidų niutonų ribą tvarkingas "tiuneris" sužinos, kai neatlaikys švaistikliai arba, geresniu atveju, pagyvenę indėklai Čia daugiau iš mazdų stovyklos šneku, bet manau, kad ir kitiems gamintojams tas pats galioja.
O dėl etanolio - jo, teisybė. Tik ne visada patogu ieškotis 2gubai našesnių purkštukų ir yra polėkio domėtis, ar kuro sistema su etanoliu nesipyksta