Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by romkasponka »

r7kyc82k wrote:
2ZZ wrote:
sciroccio wrote:prie to pačio.koki tepaliuka naudojat sutept indeklams renkant varikli?ar paprasta tepala,ar koki "specifini" ?
surinkimo pasta. Tikrai padeda pirmomis starto sekundėmis.
paprasta jei variklis surinktas negules menesi ar pusmety, jei iskart bus kuriamas,
jei motoras neaisku kada bus kuriamas naudojamas special tepalas, bet jis beveik identiskas tarkim slicu/granatu tepalui, drasei galima juo tepti :mrgreen:
As tai visada kurdamas perrinkta varikli pasuku starteriu be zvakiu ir benzino, kad tepalo lempute uzgestu, o tik tada kuriu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by 2ZZ »

Manualai sako, kad surinkinėjant naudoti tą pačią šviežią alyvą....Bet pasukus vos porą apsukų variklį jos jau nebe pakanka, o iš siurblio dar nepareina po spaudimu. Galima situacija, kad kažkurį laiką detalės dirba pusiau sausai. Pirmos apsukos šviežiam varikliui yra stresas, nes tada vyksta pirma intensyvi trintis tarp naujų detalių, gaunasi mikro drožlės, mikro įdrėskimai. Tam dalykui sušvelninti, rekomenduojama panaudoti surinkimo-montažines pastas, kurios yra tirštos konsistencijos (kaip solidolas) ir neišteka nuo detalių po pirmų apsisukimų. Papildomai, jos turi MoS2 kas padeda sumažinti trinti pirmomis sekundėmis. Aš naudojau LiquiMoly Montagepaste surinkinėdamas savo variklį.
Image Gali gauti pirkti juos pas atstovus UAB Autopsa.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by sciroccio »

va tame ir reikalas kad motoras neaišku kada bus užvestas.kitais atvejais sutepdavau su paprastu tepalu.dabar teks ieškot tos pasto.ačiu už atsakyma

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by r7kyc82k »

nepatariu liquid molio, kiek bandes ir lygines su senais, zinomais gamintojais, tai jie tik reklamoj garsiai saukia, produktas tikrai nekoks. isreklaminta marke, ir kaina, irgi nerimta kad butu kokybiska :D
:mrgreen: :mrgreen:
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by 2ZZ »

r7kyc82k wrote:nepatariu liquid molio, kiek bandes ir lygines su senais, zinomais gamintojais, tai jie tik reklamoj garsiai saukia, produktas tikrai nekoks. isreklaminta marke, ir kaina, irgi nerimta kad butu kokybiska :D
:mrgreen: :mrgreen:
aš panaudojęs nusiskundimų neturiu. Ją man rekomendavo vienas gerai žinomas variklių meistras.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by r7kyc82k »

todel kad atstovai prisneka nebutu reikalu ir ibruka su didelem nuolaidom. karta specialiai bandziau skirtingus produktus is idomumo real, ir mano nuojauta pasitvirtino, tarkim maximoj parduodamas SR-80 purskalas pasirode keliskart efektyvesnis nei isgirtas Liquid moly su visom mso2 bla bla... net akivaizdziai matesi skirtumas, kai atsukineji mirtinai uzkepusius ismetimo sistemos ir kolektoriu varztus. poto tepalai, irgi pilna info apie perdetas ju kalbas.poto bandziau kitas kisamas priemones ir liginau su tom kuom esu iprates dirbt,vel, nekokybiski ir isgirti. kas netingi-pabando ir pajaucia skirtuma :D
ju tiesiog reklamine kampanija gera, isdirbta kaip itikint ir ikist. viskas.
:mrgreen: :mrgreen:
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by 2ZZ »

r7kyc82k wrote:todel kad atstovai prisneka nebutu reikalu ir ibruka su didelem nuolaidom. karta specialiai bandziau skirtingus produktus is idomumo real, ir mano nuojauta pasitvirtino, tarkim maximoj parduodamas SR-80 purskalas pasirode keliskart efektyvesnis nei isgirtas Liquid moly su visom mso2 bla bla... net akivaizdziai matesi skirtumas, kai atsukineji mirtinai uzkepusius ismetimo sistemos ir kolektoriu varztus. poto tepalai, irgi pilna info apie perdetas ju kalbas.poto bandziau kitas kisamas priemones ir liginau su tom kuom esu iprates dirbt,vel, nekokybiski ir isgirti. kas netingi-pabando ir pajaucia skirtuma :D
ju tiesiog reklamine kampanija gera, isdirbta kaip itikint ir ikist. viskas.
:mrgreen: :mrgreen:
šį produktą man rekomendavo meistras, turintis dešimtmečių darbo patirtį su sportiniais varikliais. Manau jis sakė iš savo patirties ir buvo bandęs nemažai tokių produktų. Šiaip ar taip, diskusija ne apie konkretų montažinį LM tepalą. Aš tik minėjau, kad būtent aš naudojau tokį, tai buvo tik pvz. Klausėjas pats gali pasirinkti bet kokią montažinę pastą, ar naudoti tiesiog alyvą kaip nurodo dažniausiai gamintojas. Jei gamintojai rekomenduoja naudoti tiesiog alyvą, gal ir perteklinis dalykas naudoti montažinę pastą? Niekas čia nepasakys neišbandęs to su dviem identiškais varikliais laboratorijos sąlygomis.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by r7kyc82k »

as irgi turiu dxja metu praktikos, kas is to? vienas zmogus pasake, tai jau fsio? dauguma kolegu bande lq moly, ir nusivyle, nes isgit\ria ji be reikalo. paziurek placiau, ne lt praktika. nelabai kas naudoja ji, ir daugiau nebesikartosiu, naudok ka nori bet Liqiuod moly ira pigus slamstas. tai tiek.
:mrgreen:
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by 2ZZ »

r7kyc82k wrote:as irgi turiu dxja metu praktikos, kas is to? vienas zmogus pasake, tai jau fsio? dauguma kolegu bande lq moly, ir nusivyle, nes isgit\ria ji be reikalo. paziurek placiau, ne lt praktika. nelabai kas naudoja ji, ir daugiau nebesikartosiu, naudok ka nori bet Liqiuod moly ira pigus slamstas. tai tiek.
:mrgreen:
pamiršai pridurti, kad tai tik tavo asmeninė nuomonė :) Nes, manau, galima rasti begales teigiančių gal ir priešingai.
Vienas sako šūdas, kitas sako auksas :) kaip atsirinkti kas teisus? Be šansų, nes kiekvienas žiūri per savo asmeninę prizmę. Na bet nesigilinkime daugiau. Jei yra tokie kategoriški priešingi vertinimai, siūlyčiau autoriui vadovautis gamyklos gamintojos instrukcijomis.
Žiurke, juk tu bent neteigsi kad Toyota, Nissan, VAG ar kt inžinieriai yra durniai ir rašo nesąmones savo instrukcijose savo darbuotojams naudoti tik alyvą? Ir ne taupumo sumetimais jie taip rašo. :D

Pats mačiau video per Discovery kaip surenkamas Ferrari variklis, ir atkreipiau dėmėsį, kad jie surinkimo metu naudojo paprastą alyvą. Na bent jau atrodė kaip paprasta alyva :D Tai gal montažinų tepalų naudojimas yra tik bobučių pasakos ar reklaminis triukas? O gal naujo variklio ir remontinio surinkimas bei būklės skiriasi? Nežinia...
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by r7kyc82k »

ne mano asmenine nuomone, jokie old scoll motoristai nenaudoja l.m. beto dirbai 2 skirtingose firmose, viena pas norvega..jie tik juokesi is l.m. :D
del naudojimo jau sakiau, jei tikrai greit kursi motora-tinka paprastas. jei nezinia kada kursi-naudoji tirsta skirta koservavimui. man autoritetas yra porshe inzinieriai :mrgreen:
baigiam beprasme diskusija.
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by sciroccio »

o kokia ta alyva skirta konservavimui ?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by romkasponka »

sciroccio wrote:o kokia ta alyva skirta konservavimui ?
Konservacinis tepalas :D

Buna patrankom :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by tonic »

r7 tu su savo demagogijom ir "oldskuliniais" meistrais, tai varai nevilti :D Labai dziaugiuosi kad ta "oldskuliniu" meistru karta baigia nulipt nuo scenos su savo nesamonemis. As suprantu, kad tu turi sunkumu skaitydamas viska kas ne lietuviskai ar rusiskai, tai ir supratimas tavo iskreiptas. Todel pasistenk tai ivertinti ir savo mintis pateikti, kaip dar viena nuomone, o ne vienintele ir negincyjama tiesa ;)

Kad ir tas pats LM. Visam pasauly gerai zinomas vardas. Ilgametis Porsche motorsporto remejas. Tai aisku nebutinai reiskia, kad Porsche ji naudoja. Bet reiskia, kad Porsche nemano, kad toks remejas sugadins ju paciu reputacija. "Perlican parts" diiidelis porsche ir bmw detaliu tiekejas JAV, varikliu surinkimui parduoda butent sita pati LM melynoje tuteleje. Todel nereikia metytis pareiskimas "paziurek placiau" ir "niekas nenaudoja", jei pradzioje pats tuo nepasidomi. Lietuvoje taip pat yra zmoniu, kurie gerai atsiliepia apie LM, o apie ju ismanyma byloja ju darbai, priesingai nei tavo pagyros ir deklaruojama ilgamete patirtis.

O visiems tiems kurie ruosiasi surinkineti ir nezino ka naudoti, maziau klausykit r7 ir kitu sovietiniu gudruciu aktyviai ignoruojanciu progresa.

Beje, TRT turi RedLine surinkimo pastos.

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by SR20DE »

as surinkimui naudojau sita LM - pirkau 'Durablyje'.

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by sciroccio »

šiandien išgirdau dar viena varijanta-naudoti tepalo prieda,taip vadinama "daktara". :roll: beje bus surinkinejamas kaip tik porsche variklis,tai LM butu kaip ir privalomas..... :)

User avatar
ramas
Posts: 619
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by ramas »

as naudoju variklini tepala viskas ok. tik siaip pastebejimas .seniau sukdavau motora surinkta issukes zvakes kol uzsipumpuos tepalas..tada zvakes ir kuriu. paskutini motora pabandziau kurti iskarto. ne ektrasensas nemaciau koki stresa motoras gauna kol uzsipumpuoja motoras alyva :D bet be zvakiu reikia motora sukti su pertraukomis apie 30 sek.iskarto uzkurus 2-3sek .manau antras varijantas gal geresnis.. :mrgreen:aisku reik nepamirsti tepalu uzpilti tepalo siurbli,nes sausas gali neuzsipumpuot... :lol: :lol:

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by Niokas »

pameginau ta red line neperseniausiai,tai pastebejimas kad ta vadinama "tepalo plionke" tikrai storesne, ryski spalva matosi kur patepta :mrgreen: ,kolkas naudos kaskokios pries surinkima paprasta alyva nepastebejau, nu tarkim tepimas be spaudimo turetu but geresnis kazkiek,kiek-bbzn :P

ps.cia buvo tik seip pabandymas naujoviu. nevisada naujoves reikalingos,ar tuo labiau pasiteisina.o jai motora kuri iskart surinkes tai vienareiksmiskai nesamone. :roll:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by romkasponka »

ramas wrote:as naudoju variklini tepala viskas ok. tik siaip pastebejimas .seniau sukdavau motora surinkta issukes zvakes kol uzsipumpuos tepalas..tada zvakes ir kuriu. paskutini motora pabandziau kurti iskarto. ne ektrasensas nemaciau koki stresa motoras gauna kol uzsipumpuoja motoras alyva :D bet be zvakiu reikia motora sukti su pertraukomis apie 30 sek.iskarto uzkurus 2-3sek .manau antras varijantas gal geresnis.. :mrgreen:aisku reik nepamirsti tepalu uzpilti tepalo siurbli,nes sausas gali neuzsipumpuot... :lol: :lol:
Nu kaip cia pasakius, sukant be zvakiu tai be apkrovos variklis sukasi, tas pats kas ranka suktum uz alkunes, jokio slegio ideklam nera, slegis toks kiek alkune, stumokliai ir svaistikliai sveria. Sukant su zvakem, arba kuriant cilindruose yra slegis, o jis jau dauoda ideklam apkrova...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by r7kyc82k »

tonic wrote:r7 tu su savo demagogijom ir "oldskuliniais" meistrais, tai varai nevilti :D Labai dziaugiuosi kad ta "oldskuliniu" meistru karta baigia nulipt nuo scenos su savo nesamonemis. As suprantu, kad tu turi sunkumu skaitydamas viska kas ne lietuviskai ar rusiskai, tai ir supratimas tavo iskreiptas. Todel pasistenk tai ivertinti ir savo mintis pateikti, kaip dar viena nuomone, o ne vienintele ir negincyjama tiesa ;)

Kad ir tas pats LM. Visam pasauly gerai zinomas vardas. Ilgametis Porsche motorsporto remejas. Tai aisku nebutinai reiskia, kad Porsche ji naudoja. Bet reiskia, kad Porsche nemano, kad toks remejas sugadins ju paciu reputacija. "Perlican parts" diiidelis porsche ir bmw detaliu tiekejas JAV, varikliu surinkimui parduoda butent sita pati LM melynoje tuteleje. Todel nereikia metytis pareiskimas "paziurek placiau" ir "niekas nenaudoja", jei pradzioje pats tuo nepasidomi. Lietuvoje taip pat yra zmoniu, kurie gerai atsiliepia apie LM, o apie ju ismanyma byloja ju darbai, priesingai nei tavo pagyros ir deklaruojama ilgamete patirtis.

O visiems tiems kurie ruosiasi surinkineti ir nezino ka naudoti, maziau klausykit r7 ir kitu sovietiniu gudruciu aktyviai ignoruojanciu progresa.

Beje, TRT turi RedLine surinkimo pastos.

sorry uz mano tona inete, as rasau draugiskai, jei atrodo kitaip-ne mano bedos :D
as tikrai esu priesininkas naujoviu, kurios nepasitvirtina praktikoj. siuolaikinis marketingas ir rekalmines kampanijos daro savo juoda darba. kas ka remia man neidomu, sneku is savo patirties ir zmoniu su kureis bendrauju, sorry jei mes visi esam oldscool'ininkai. man patinka sis poziuris nes jis ne karta apsaugojo nuo daugybes "aferizmu" , tai yra brukalu kurie kisami vietoj seno gero patikrinto trademarko. zmones nieko naujo deja neisrado, tik kitaip ipakavo, ir kitaip pasakas seka. deja as manau taip.
pries progresa neturiu nieko pries, jei jis ateina savaime ir patikrintas, o ne tas kuris kisamas per marketa ir savireklama.
as asmeniskai bandziau gal ne visus l.m. produktus, bet aktualius man bandziau. likau nusivyles. tik tiek. jei neturit su kuo lyginti-galbut jums tas produktas patiks, jusu valia. mano yra kitokia, as smulkmeniskas ir senoviskas, ir man tai patinka :mrgreen: :mrgreen:
o kas ka turi klausyt ar ne- kiekvieno valia apsispresti asmeniskai ;)
:mrgreen:
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by ZLODEY »

naudoti spec. tepala ar nenaudoti ? :) kodel nenupirkus tos montazines pastos uz keliolika litu ir nesurinkus su ja, gal skirtumo rezultate nebus, bet ka tokio blogo gali atsitikti ja panaudojus? :D
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
dugnas
Posts: 125
Joined: 19 Mar 2008, 20:38

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by dugnas »

ZLODEY wrote:naudoti spec. tepala ar nenaudoti ? :) kodel nenupirkus tos montazines pastos uz keliolika litu ir nesurinkus su ja, gal skirtumo rezultate nebus, bet ka tokio blogo gali atsitikti ja panaudojus? :D
Na iš savo menkų mokslų ir poros paskaitų, sužinojau kad betkoks variklio (ir ne tik) tepalo maišymasis su kitomis konsistensijomis yra blogas reiškinys. Pvz laikomi tepalai kad ir gerai hermetizuotose tarose visvien genda. Aišku, tai negalioja jei po surinkimo, buvę tepalai pilami lauk, ir pilami nauji. Just my 2 cents :wink:
if it won't spin - chuck it in the bin

User avatar
laimonas
Posts: 514
Joined: 01 Nov 2007, 21:19
Location: Kaunas

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by laimonas »

Gal kas galit argumentuoti kuo LM yra blogas ar netoks geras kaip kiti?

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by Liutukas »

As naudoju http://cgi.ebay.co.uk/TORCO-MPZ-FRICTIO ... _842wt_905 sitoki daikta surinkinedamas variklius , zodziu man atrodo kad tepalas nuseda per laika + kai motora suki per alkune kai jis jau surinktas ir ne masinoj.
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by r7kyc82k »

dugnas wrote:
ZLODEY wrote:naudoti spec. tepala ar nenaudoti ? :) kodel nenupirkus tos montazines pastos uz keliolika litu ir nesurinkus su ja, gal skirtumo rezultate nebus, bet ka tokio blogo gali atsitikti ja panaudojus? :D
Na iš savo menkų mokslų ir poros paskaitų, sužinojau kad betkoks variklio (ir ne tik) tepalo maišymasis su kitomis konsistensijomis yra blogas reiškinys. Pvz laikomi tepalai kad ir gerai hermetizuotose tarose visvien genda. Aišku, tai negalioja jei po surinkimo, buvę tepalai pilami lauk, ir pilami nauji. Just my 2 cents :wink:
jeigu atidziau mokytumeisi, zinotum, kad visi tepalai maisomi tarpusavyje :mrgreen:
jei produktas nepraeina maisomumo su bazinemis alyvomis testo-jo neleidzia pardavineti rinkoj :D
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: Indeklų, veleno nudilimo matavimas

Post by r7kyc82k »

ZLODEY wrote:naudoti spec. tepala ar nenaudoti ? :) kodel nenupirkus tos montazines pastos uz keliolika litu ir nesurinkus su ja, gal skirtumo rezultate nebus, bet ka tokio blogo gali atsitikti ja panaudojus? :D

butent, blogo nieko tikrai nenutiks, tik i gera bet kuriuo atveju :D
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

Post Reply