portinimas: suvedimas vs laiptelis
portinimas: suvedimas vs laiptelis
Tai vat, yra situacia - planuoju portint daug daliu variklyje(kolektoriai, galva, etc) skaiciausiu daug info kas ir kaip, viskas mazdaug aisku, tik pamenu sitam forume kazkur skaiciau spade'o pasisakyma kad pvz visuose sujungimuose geriau ne suvedineti diametru, o daryti maza laipteli. To paaiskinimas buvo toks kad mes norim kad oras lengvai judetu viena kryptimi. Situ klausimu kazkaip nete infos per daug neradau, tai todel ir noriu paklausti zinanciu kas ir kaip geriau. Lauksiu atsakymu, butu geriau su paaiskinimais.
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
kiek aš domėjausi, reikia vengti tarp tų laiptelių diametro pasikeitimo, nes susidaro turbulenciniai sukūriai.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
kazkurioje knygoje (maximum boost atrodo) i ismetimo kolektoriu siulo deti sijonelius, siaurejancius ismetimo kryptimi, kad backpressure nesusidarytu. taciau koks is to naudos ir ideto darbo santykis - neaisku.
isiurbime - kuo lygiau - tuo geriau viskas
jei pats darysi tai pasiskaityke ten apie short side ir long side radijusus, kad nepridarytum ten turbulenciniu zonu, kurios dar restriktintu.
Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta....
isiurbime - kuo lygiau - tuo geriau viskas
jei pats darysi tai pasiskaityke ten apie short side ir long side radijusus, kad nepridarytum ten turbulenciniu zonu, kurios dar restriktintu.
Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta....
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Aciu uz atsakyma. Gal netycia linka koki gera iseitu imesti apie short side ir long side radijusus?protoNOS wrote:kazkurioje knygoje (maximum boost atrodo) i ismetimo kolektoriu siulo deti sijonelius, siaurejancius ismetimo kryptimi, kad backpressure nesusidarytu. taciau koks is to naudos ir ideto darbo santykis - neaisku.
isiurbime - kuo lygiau - tuo geriau viskas
jei pats darysi tai pasiskaityke ten apie short side ir long side radijusus, kad nepridarytum ten turbulenciniu zonu, kurios dar restriktintu.
Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta....
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Cia is tiek kiek pats dares/domejesis. pagrinde reiktu short side tarkuoti/koreguoti. cia kazkiek info prie galo yra apie short side radius ir jo itaka pratakumui (flow) http://65corvette.nonethewiser.net/tech ... iyport.pdf
Gal dar kas kazka protingo papildys/pasakys ?
Gal dar kas kazka protingo papildys/pasakys ?
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Manau cia nemazai infos ir praktiniu patarimu.
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=199
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=334
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=199
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=334
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
labai geri romkos linkai... tik vel yra vietu, kur priesingai teigia nei kaikuriose knygose...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Sutinku, bet galima surasti ir dyno grafiku C20XE mataro 2.0 atmosferinio su 280ag prie 8500rpm, kuriam jis galva dare, todel manau galima pasikliauti to zmogaus teorijaSR20DE wrote:labai geri romkos linkai... tik vel yra vietu, kur priesingai teigia nei kaikuriose knygose...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..
Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret
Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Zinai, kad CFD netgi F1 nepakeicia aerodinaminiu bandymu, tai tiesiog prastesne ir pigesne alternatyva, o rezultatas gana nemazai priklauso nuo tos kas kitoje puseje ekrano sedi, nes vien sukonfiguruoti programulka testui yra ka veikti. Bet as visais 100% uz, kad pereiti nuo gandu prie moksliniu metodu.Staska wrote:Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..
Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
esu ieskojas kazko panasaus, dekuiStaska wrote:Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..
Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Tai kad CFD modeliavimas yra tik irankis, kuris labai retai pateikia absoliucias vertes. Bet jei mes nupaishom esama kanala, po to toki pati kanala su laipteliu ir modeliuojam toj pachioj aplinkoj, tai labai tiketina kad rezultatas parodys skirtuma tarp variantu..romkasponka wrote:Zinai, kad CFD netgi F1 nepakeicia aerodinaminiu bandymu, tai tiesiog prastesne ir pigesne alternatyva, o rezultatas gana nemazai priklauso nuo tos kas kitoje puseje ekrano sedi, nes vien sukonfiguruoti programulka testui yra ka veikti. Bet as visais 100% uz, kad pereiti nuo gandu prie moksliniu metodu.Staska wrote:Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..
Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret
Sutinku kad tiketis varianto kuris pasakytu kur nudrozhto 2 mm, kur nuopjaut ir gauti 20 % geresni pralaiduma yra naivu.
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Uzapvalinti, maziausias pasipriesinimas yra rutulio pavirsiui ar kaip cia issireiksti, bet ne smaigaliui.protoNOS wrote:Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta....
Matei kur nors povandenini laiva su adatos smailumo priekiu?
rs13
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Matei lektuva su apvalia nosimi? Peilio astrumo daryti gal ir nereikia, bet 2-3mm radiusas gal ir neblogai butu.Todo2 wrote:Uzapvalinti, maziausias pasipriesinimas yra rutulio pavirsiui ar kaip cia issireiksti, bet ne smaigaliui.protoNOS wrote:Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta....
Matei kur nors povandenini laiva su adatos smailumo priekiu?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
Bojengas ir Aerobusasromkasponka wrote:Matei lektuva su apvalia nosimi? Peilio astrumo daryti gal ir nereikia, bet 2-3mm radiusas gal ir neblogai butu.Todo2 wrote:Uzapvalinti, maziausias pasipriesinimas yra rutulio pavirsiui ar kaip cia issireiksti, bet ne smaigaliui.protoNOS wrote:Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta....
Matei kur nors povandenini laiva su adatos smailumo priekiu?
Siaip manau viska galima privesti prie srauto greicio (dar priedo kalbant ir apie klampuma. vandens ir oro Reinoldso skaicius skiriasi. smarkiai) nemanau kad intake koliko porte bus pasiekiami transgarsiniai srauto greiciai tai pats kaip ir atsakiau i savo klausyma kad letesniam srautui labiau priimtinos apvalesnes/bukesnes briaunos. Tiesiog norejau kad kas ismestu protingos teorijos apie tai, vdrug kas uzmates yra, nes siaip kebulo erodinamika (su kuria teko kur kas daugiau susidurti) kiek skiriasi nuo uzdaros erdves (kanalo) dinamikos
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
-
- Posts: 33
- Joined: 30 May 2010, 21:40
Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis
tas paskuitinis komentaras tai is kosmoso matyt agai mokosi as ir gi ta durniu laiva pabaigiau, tai va sie bredai tik kompiuterinej programoj ivedineti ir is vis ar tu isivaizduoji apie ka sneki nes tai nespudus misinys ir uzdaros ertmes esant isiurbimui o ne oro pratekejimas tuneliuku, osiaip spliteri plonink bet neastrink nes ten vistiek visas metalas kvepuoja kaistant yra itempimas kad neluztu, visur nepalikinek astriu kampu nes tai gali issaukti skilima daryk be laiptuko o su vos vos kalneliu tada bus zeba, beja turbinkem tai pofig nes pripucia, nezinau ko nori pasiekti bet jai tik pagerinti esama stokini motora tai tau uztektu kanalus pasveisti nuo gamikliniu liejimo broku ir sutapatinti kolektorius, nes kitaip gali ir pabloginti tavo motoriuko charakteristikas,