portinimas: suvedimas vs laiptelis

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
kouki
Posts: 41
Joined: 06 Jan 2008, 19:56

portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by kouki »

Tai vat, yra situacia - planuoju portint daug daliu variklyje(kolektoriai, galva, etc) skaiciausiu daug info kas ir kaip, viskas mazdaug aisku, tik pamenu sitam forume kazkur skaiciau spade'o pasisakyma kad pvz visuose sujungimuose geriau ne suvedineti diametru, o daryti maza laipteli. To paaiskinimas buvo toks kad mes norim kad oras lengvai judetu viena kryptimi. Situ klausimu kazkaip nete infos per daug neradau, tai todel ir noriu paklausti zinanciu kas ir kaip geriau. Lauksiu atsakymu, butu geriau su paaiskinimais.

User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by 2ZZ »

kiek aš domėjausi, reikia vengti tarp tų laiptelių diametro pasikeitimo, nes susidaro turbulenciniai sukūriai.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by protoNOS »

kazkurioje knygoje (maximum boost atrodo) i ismetimo kolektoriu siulo deti sijonelius, siaurejancius ismetimo kryptimi, kad backpressure nesusidarytu. taciau koks is to naudos ir ideto darbo santykis - neaisku.
isiurbime - kuo lygiau - tuo geriau viskas :roll:

jei pats darysi tai pasiskaityke ten apie short side ir long side radijusus, kad nepridarytum ten turbulenciniu zonu, kurios dar restriktintu.

Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta.... :)
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

kouki
Posts: 41
Joined: 06 Jan 2008, 19:56

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by kouki »

protoNOS wrote:kazkurioje knygoje (maximum boost atrodo) i ismetimo kolektoriu siulo deti sijonelius, siaurejancius ismetimo kryptimi, kad backpressure nesusidarytu. taciau koks is to naudos ir ideto darbo santykis - neaisku.
isiurbime - kuo lygiau - tuo geriau viskas :roll:

jei pats darysi tai pasiskaityke ten apie short side ir long side radijusus, kad nepridarytum ten turbulenciniu zonu, kurios dar restriktintu.

Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta.... :)
Aciu uz atsakyma. Gal netycia linka koki gera iseitu imesti apie short side ir long side radijusus?

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by protoNOS »

Cia is tiek kiek pats dares/domejesis. pagrinde reiktu short side tarkuoti/koreguoti. cia kazkiek info prie galo yra apie short side radius ir jo itaka pratakumui (flow) http://65corvette.nonethewiser.net/tech ... iyport.pdf

Gal dar kas kazka protingo papildys/pasakys ? :roll:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by romkasponka »

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by SR20DE »

labai geri romkos linkai... tik vel yra vietu, kur priesingai teigia nei kaikuriose knygose...

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by romkasponka »

SR20DE wrote:labai geri romkos linkai... tik vel yra vietu, kur priesingai teigia nei kaikuriose knygose...
Sutinku, bet galima surasti ir dyno grafiku C20XE mataro 2.0 atmosferinio su 280ag prie 8500rpm, kuriam jis galva dare, todel manau galima pasikliauti to zmogaus teorija ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by Staska »

Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..

Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret

Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by romkasponka »

Staska wrote:Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..

Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret

Image
Zinai, kad CFD netgi F1 nepakeicia aerodinaminiu bandymu, tai tiesiog prastesne ir pigesne alternatyva, o rezultatas gana nemazai priklauso nuo tos kas kitoje puseje ekrano sedi, nes vien sukonfiguruoti programulka testui yra ka veikti. Bet as visais 100% uz, kad pereiti nuo gandu prie moksliniu metodu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

kouki
Posts: 41
Joined: 06 Jan 2008, 19:56

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by kouki »

Staska wrote:Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..

Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret

Image
esu ieskojas kazko panasaus, dekui

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by Staska »

romkasponka wrote:
Staska wrote:Gal jau laikas butu ir i tokius prendimus zhiuret : http://www.223d.com/CFD.htm , autocada daugelis pramoko..

Yra nemazhai open-source CFD programulku.. Nubraizhyt pora variantu ir zhiuret

Image
Zinai, kad CFD netgi F1 nepakeicia aerodinaminiu bandymu, tai tiesiog prastesne ir pigesne alternatyva, o rezultatas gana nemazai priklauso nuo tos kas kitoje puseje ekrano sedi, nes vien sukonfiguruoti programulka testui yra ka veikti. Bet as visais 100% uz, kad pereiti nuo gandu prie moksliniu metodu.
Tai kad CFD modeliavimas yra tik irankis, kuris labai retai pateikia absoliucias vertes. Bet jei mes nupaishom esama kanala, po to toki pati kanala su laipteliu ir modeliuojam toj pachioj aplinkoj, tai labai tiketina kad rezultatas parodys skirtuma tarp variantu..

Sutinku kad tiketis varianto kuris pasakytu kur nudrozhto 2 mm, kur nuopjaut ir gauti 20 % geresni pralaiduma yra naivu.

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by Todo2 »

protoNOS wrote:Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta.... :)
Uzapvalinti, maziausias pasipriesinimas yra rutulio pavirsiui ar kaip cia issireiksti, bet ne smaigaliui.
Matei kur nors povandenini laiva su adatos smailumo priekiu?
rs13

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by romkasponka »

Todo2 wrote:
protoNOS wrote:Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta.... :)
Uzapvalinti, maziausias pasipriesinimas yra rutulio pavirsiui ar kaip cia issireiksti, bet ne smaigaliui.
Matei kur nors povandenini laiva su adatos smailumo priekiu?
Matei lektuva su apvalia nosimi? :D Peilio astrumo daryti gal ir nereikia, bet 2-3mm radiusas gal ir neblogai butu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by protoNOS »

romkasponka wrote:
Todo2 wrote:
protoNOS wrote:Man vat truputeli idomiau butu padiskutuoti apie spliteri kuris yra galvoje (kur srautas ishsiskiria i du voztuvus) ar ji uzsmailinti iki peilio astrumuo ar paliktu uzapvalinta.... :)
Uzapvalinti, maziausias pasipriesinimas yra rutulio pavirsiui ar kaip cia issireiksti, bet ne smaigaliui.
Matei kur nors povandenini laiva su adatos smailumo priekiu?
Matei lektuva su apvalia nosimi? :D Peilio astrumo daryti gal ir nereikia, bet 2-3mm radiusas gal ir neblogai butu.
Bojengas ir Aerobusas :D :D

Siaip manau viska galima privesti prie srauto greicio (dar priedo kalbant ir apie klampuma. vandens ir oro Reinoldso skaicius skiriasi. smarkiai) :) nemanau kad intake koliko porte bus pasiekiami transgarsiniai srauto greiciai :lol: tai pats kaip ir atsakiau i savo klausyma kad letesniam srautui labiau priimtinos apvalesnes/bukesnes briaunos. Tiesiog norejau kad kas ismestu protingos teorijos apie tai, vdrug kas uzmates yra, nes siaip kebulo erodinamika (su kuria teko kur kas daugiau susidurti) kiek skiriasi nuo uzdaros erdves (kanalo) dinamikos :D
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

tipukas300
Posts: 33
Joined: 30 May 2010, 21:40

Re: portinimas: suvedimas vs laiptelis

Post by tipukas300 »

tas paskuitinis komentaras tai is kosmoso matyt agai mokosi as ir gi ta durniu laiva pabaigiau, tai va sie bredai tik kompiuterinej programoj ivedineti ir is vis ar tu isivaizduoji apie ka sneki nes tai nespudus misinys ir uzdaros ertmes esant isiurbimui o ne oro pratekejimas tuneliuku, osiaip spliteri plonink bet neastrink nes ten vistiek visas metalas kvepuoja kaistant yra itempimas kad neluztu, visur nepalikinek astriu kampu nes tai gali issaukti skilima daryk be laiptuko o su vos vos kalneliu tada bus zeba, beja turbinkem tai pofig nes pripucia, nezinau ko nori pasiekti bet jai tik pagerinti esama stokini motora tai tau uztektu kanalus pasveisti nuo gamikliniu liejimo broku ir sutapatinti kolektorius, nes kitaip gali ir pabloginti tavo motoriuko charakteristikas,

Post Reply