Turbinos parinkimo problema

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Turbinos parinkimo problema

Post by Diiego 222 »

Sveiki visi ismanantys kaip parinkti turbina.
O yra taip. Variklis B20B3 CR-V, 4cil., 2.0ltr, Dohc, CR ~8.8, max rpm 6800. Max puciamas slegis 0.8bar.
Problema tokia: parinkti turbina kuri pagamintu ~250ag ir ~300Nm. Ziurink i siek tiek mazesnes, nes masina sportui nenaudojama ir lag'as pageidautina kuo arciau minimalaus.
Siuo metu sumontuota T3 trim 50, A/R48 su ja prie ~0.8bar gavosi 230ag ir 280Nm. Ag krenta po 6000rpm, o Nm po 5700rpm.
Dairausi i T3 trim 60 arba T3 Super 60. Bet niekaip nerandu i kokius auto ji buvo montuojama kaip standartine.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by spade »

60 berods ejo ant Grales (EVO?).
Super60 niekur neejo, nes tai aftermarketinis ratas.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Apelsinas
Posts: 27
Joined: 11 Aug 2008, 22:32

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by Apelsinas »

Norėčiau prisiglausti šitoje temoje ir paklausti apie turbiną.
Taigi, trumpa istorija:
Reikalinga turbina ant GTIR sr20det'o (nuo pulsar'o), draugas turi kazkoki garret'ą hibridą, tikslus modelis neparašytas, o ant lentelės yra tokie skaičiai:
Šalta dalis-Garret m-24, 709, A/R60, 296 15,I18027 JE.
Karsta dalis - Garret, 682MK, 64, 449010.
Ji tiktu ant standartinio kolektoriaus? Šiaip pagrindinis reikalavimas, kad kuo mažesnis turbo "lagas" būtų.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by spade »

Daugiau padetum jei nuotrauka imestum...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by sciroccio »

gal galit suprantamai paaiškinti diletantui,ka reiškia trim,A/R turbos parametrai

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by ard »

Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by Todo2 »

rs13

sciroccio
Posts: 42
Joined: 31 Mar 2010, 21:11

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by sciroccio »

rašoma kad dizelio turba netinka benzinui nes tipo karštos dalies sparnuote iš silpnesnio metalo gaminama,todel kad dyzelio degimas šaltesnis nei benzino.ar tai tiesa kad metalai skirtingi? ir jei kuras E85,ar jis irgi nera šaltesnis už benzina?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by spade »

Tu geriau paklausk butent tai, ka nori suzinot...
Ar metalai skirtingi nieks nezino (gamintojai nedeklaruoja sudeties - itariou netgi, kad tai komercine paslaptis), bet paprastai teigiama, kad taip. Kita vertus - koks skirtumas. Jei nespausi is turbos paskutiniu syvu ir normaliai ja rupinsies tas neturetu grot....
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
aurissan
Posts: 120
Joined: 09 Nov 2010, 16:13
Location: Kaunas

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by aurissan »

Prisiglausiu prie šios temos.
Maža tikimybė, bet reikia įsitikinti, ar egzistuoja kokia kitokia turbina kuri tiktų į stock vietą prie kolektoriaus su trim tvirtinimo taškais?
Stock'inė- GT1549
Pvz., iš gūglės:
Image

O gal kas turit tokią geros būklės tai nupirkčiau.

EDIT: turba nuo Almeros N16 81kW. Aušinama ir vandeniu.
Last edited by aurissan on 05 Oct 2012, 14:26, edited 1 time in total.
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by Liutukas »

Jei stock ir jei neklystu sita turbo ejo ant roveriu 2,0 dyzeliu honda accordu dyzeliu ir vw tdi 66kw tik kriaukles skyresi :)
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

User avatar
aurissan
Posts: 120
Joined: 09 Nov 2010, 16:13
Location: Kaunas

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by aurissan »

Ji šiaip ir vandeniu aušinama, tik foto sunkokai radosi kad flanšas matytųsi. O manoji, tai nuo Almeros 2.2 81kW. Tai galvoju, jei jau pirkt kitą, tai gal kokią galingesnę, todėl ir kilo klausimas su tuo flanšu :?
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2

donce
Posts: 291
Joined: 17 Jan 2005, 21:07

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by donce »

Diiego 222 wrote:Sveiki visi ismanantys kaip parinkti turbina.
O yra taip. Variklis B20B3 CR-V, 4cil., 2.0ltr, Dohc, CR ~8.8, max rpm 6800. Max puciamas slegis 0.8bar.
Problema tokia: parinkti turbina kuri pagamintu ~250ag ir ~300Nm. Ziurink i siek tiek mazesnes, nes masina sportui nenaudojama ir lag'as pageidautina kuo arciau minimalaus.
Siuo metu sumontuota T3 trim 50, A/R48 su ja prie ~0.8bar gavosi 230ag ir 280Nm. Ag krenta po 6000rpm, o Nm po 5700rpm.
Dairausi i T3 trim 60 arba T3 Super 60. Bet niekaip nerandu i kokius auto ji buvo montuojama kaip standartine.
biesas tie visi mazi garetai. jei jau tokios, tai geriau k24 arba k26, - jos 300ag velka, ir 0.8-1bar dar nera labai karstas oras. dek ir nesuk galvos. ir pinigu sutaupysi ir toli ieskot nereikes
BNV. 696 whk

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbinos parinkimo problema

Post by enrgy »

Manau jau prieš tris metus susirado ir įsidėjo ko jam reikėjo, į posto datą pasižiūrėk :wink:
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

Post Reply