Turbinos parinkimo problema
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Turbinos parinkimo problema
Sveiki visi ismanantys kaip parinkti turbina.
O yra taip. Variklis B20B3 CR-V, 4cil., 2.0ltr, Dohc, CR ~8.8, max rpm 6800. Max puciamas slegis 0.8bar.
Problema tokia: parinkti turbina kuri pagamintu ~250ag ir ~300Nm. Ziurink i siek tiek mazesnes, nes masina sportui nenaudojama ir lag'as pageidautina kuo arciau minimalaus.
Siuo metu sumontuota T3 trim 50, A/R48 su ja prie ~0.8bar gavosi 230ag ir 280Nm. Ag krenta po 6000rpm, o Nm po 5700rpm.
Dairausi i T3 trim 60 arba T3 Super 60. Bet niekaip nerandu i kokius auto ji buvo montuojama kaip standartine.
O yra taip. Variklis B20B3 CR-V, 4cil., 2.0ltr, Dohc, CR ~8.8, max rpm 6800. Max puciamas slegis 0.8bar.
Problema tokia: parinkti turbina kuri pagamintu ~250ag ir ~300Nm. Ziurink i siek tiek mazesnes, nes masina sportui nenaudojama ir lag'as pageidautina kuo arciau minimalaus.
Siuo metu sumontuota T3 trim 50, A/R48 su ja prie ~0.8bar gavosi 230ag ir 280Nm. Ag krenta po 6000rpm, o Nm po 5700rpm.
Dairausi i T3 trim 60 arba T3 Super 60. Bet niekaip nerandu i kokius auto ji buvo montuojama kaip standartine.
Re: Turbinos parinkimo problema
60 berods ejo ant Grales (EVO?).
Super60 niekur neejo, nes tai aftermarketinis ratas.
Super60 niekur neejo, nes tai aftermarketinis ratas.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Turbinos parinkimo problema
Norėčiau prisiglausti šitoje temoje ir paklausti apie turbiną.
Taigi, trumpa istorija:
Reikalinga turbina ant GTIR sr20det'o (nuo pulsar'o), draugas turi kazkoki garret'ą hibridą, tikslus modelis neparašytas, o ant lentelės yra tokie skaičiai:
Šalta dalis-Garret m-24, 709, A/R60, 296 15,I18027 JE.
Karsta dalis - Garret, 682MK, 64, 449010.
Ji tiktu ant standartinio kolektoriaus? Šiaip pagrindinis reikalavimas, kad kuo mažesnis turbo "lagas" būtų.
Taigi, trumpa istorija:
Reikalinga turbina ant GTIR sr20det'o (nuo pulsar'o), draugas turi kazkoki garret'ą hibridą, tikslus modelis neparašytas, o ant lentelės yra tokie skaičiai:
Šalta dalis-Garret m-24, 709, A/R60, 296 15,I18027 JE.
Karsta dalis - Garret, 682MK, 64, 449010.
Ji tiktu ant standartinio kolektoriaus? Šiaip pagrindinis reikalavimas, kad kuo mažesnis turbo "lagas" būtų.
Re: Turbinos parinkimo problema
Daugiau padetum jei nuotrauka imestum...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Turbinos parinkimo problema
gal galit suprantamai paaiškinti diletantui,ka reiškia trim,A/R turbos parametrai
Re: Turbinos parinkimo problema
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Turbinos parinkimo problema
rašoma kad dizelio turba netinka benzinui nes tipo karštos dalies sparnuote iš silpnesnio metalo gaminama,todel kad dyzelio degimas šaltesnis nei benzino.ar tai tiesa kad metalai skirtingi? ir jei kuras E85,ar jis irgi nera šaltesnis už benzina?
Re: Turbinos parinkimo problema
Tu geriau paklausk butent tai, ka nori suzinot...
Ar metalai skirtingi nieks nezino (gamintojai nedeklaruoja sudeties - itariou netgi, kad tai komercine paslaptis), bet paprastai teigiama, kad taip. Kita vertus - koks skirtumas. Jei nespausi is turbos paskutiniu syvu ir normaliai ja rupinsies tas neturetu grot....
Ar metalai skirtingi nieks nezino (gamintojai nedeklaruoja sudeties - itariou netgi, kad tai komercine paslaptis), bet paprastai teigiama, kad taip. Kita vertus - koks skirtumas. Jei nespausi is turbos paskutiniu syvu ir normaliai ja rupinsies tas neturetu grot....
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Turbinos parinkimo problema
Prisiglausiu prie šios temos.
Maža tikimybė, bet reikia įsitikinti, ar egzistuoja kokia kitokia turbina kuri tiktų į stock vietą prie kolektoriaus su trim tvirtinimo taškais?
Stock'inė- GT1549
Pvz., iš gūglės:
O gal kas turit tokią geros būklės tai nupirkčiau.
EDIT: turba nuo Almeros N16 81kW. Aušinama ir vandeniu.
Maža tikimybė, bet reikia įsitikinti, ar egzistuoja kokia kitokia turbina kuri tiktų į stock vietą prie kolektoriaus su trim tvirtinimo taškais?
Stock'inė- GT1549
Pvz., iš gūglės:
O gal kas turit tokią geros būklės tai nupirkčiau.
EDIT: turba nuo Almeros N16 81kW. Aušinama ir vandeniu.
Last edited by aurissan on 05 Oct 2012, 14:26, edited 1 time in total.
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
Re: Turbinos parinkimo problema
Jei stock ir jei neklystu sita turbo ejo ant roveriu 2,0 dyzeliu honda accordu dyzeliu ir vw tdi 66kw tik kriaukles skyresi
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: Turbinos parinkimo problema
Ji šiaip ir vandeniu aušinama, tik foto sunkokai radosi kad flanšas matytųsi. O manoji, tai nuo Almeros 2.2 81kW. Tai galvoju, jei jau pirkt kitą, tai gal kokią galingesnę, todėl ir kilo klausimas su tuo flanšu
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
Re: Turbinos parinkimo problema
biesas tie visi mazi garetai. jei jau tokios, tai geriau k24 arba k26, - jos 300ag velka, ir 0.8-1bar dar nera labai karstas oras. dek ir nesuk galvos. ir pinigu sutaupysi ir toli ieskot nereikesDiiego 222 wrote:Sveiki visi ismanantys kaip parinkti turbina.
O yra taip. Variklis B20B3 CR-V, 4cil., 2.0ltr, Dohc, CR ~8.8, max rpm 6800. Max puciamas slegis 0.8bar.
Problema tokia: parinkti turbina kuri pagamintu ~250ag ir ~300Nm. Ziurink i siek tiek mazesnes, nes masina sportui nenaudojama ir lag'as pageidautina kuo arciau minimalaus.
Siuo metu sumontuota T3 trim 50, A/R48 su ja prie ~0.8bar gavosi 230ag ir 280Nm. Ag krenta po 6000rpm, o Nm po 5700rpm.
Dairausi i T3 trim 60 arba T3 Super 60. Bet niekaip nerandu i kokius auto ji buvo montuojama kaip standartine.
BNV. 696 whk
Re: Turbinos parinkimo problema
Manau jau prieš tris metus susirado ir įsidėjo ko jam reikėjo, į posto datą pasižiūrėk