Turbo + Lpg

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Turbo + Lpg

Post by xargentum »

domantukas wrote: vienas lietuvis is audi 100 2,2t naikino kraba ir dare vient dujom varoma...dejo paprasta reduktoriu ne 4kartos bet skirta turbo variklem,purkstukai nuo 4kartos duju,ir ms valdyma junge.tiek kad ten beproto dauk vargo su ms kol viska paleido...
Cia mano draugelis :) Dar va nesenai padejau uzkurt per nauja..nes dare COP(coil on plug) mod'a jis :)
Purkstukai Valtek 34 pas ji, bet pirks reduktoriu jau normalu..220kW kad veztu :)
Turetu jau viska dabaigt per dvi savaites ir tada paziuresim kaip ta audine vaziuos :D
Nissan 200sx rpS13 '94

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

xargentum wrote:
domantukas wrote: vienas lietuvis is audi 100 2,2t naikino kraba ir dare vient dujom varoma...dejo paprasta reduktoriu ne 4kartos bet skirta turbo variklem,purkstukai nuo 4kartos duju,ir ms valdyma junge.tiek kad ten beproto dauk vargo su ms kol viska paleido...
Cia mano draugelis :) Dar va nesenai padejau uzkurt per nauja..nes dare COP(coil on plug) mod'a jis :)
Purkstukai Valtek 34 pas ji, bet pirks reduktoriu jau normalu..220kW kad veztu :)
Turetu jau viska dabaigt per dvi savaites ir tada paziuresim kaip ta audine vaziuos :D
labai ten sudetingai atrode reikalai su ms :mrgreen: perdege jis jam nekarta kol varzas atsitaike purkstukam

man vienas dujininkas sake detis kuo greitesnius jautresnius purkstukus,ir galingesny jautru reduktoriu.
kadangi tai daroma be tikslo y +300ag :lol: :mrgreen: ,o ibandyt viska savo kailiu nors ir susprogs tas 318is :mrgreen: ,vistiek pradzia bus su labai mazu slegiu.

dujas y auto dejas buciau bet kuriuo atveju,tai desiu lenku stag yranga su mandriausiu kompu ju siulomu,purkstukais ir reduktorium kuo labiau tinkamu turbo masinoms.


reiks dometis kaip sita visa reikala suvaldyt su turbina,galvoju apie ECU Master Digital Ecu Tuner III,nesivaikau +300ag tai gal uzteks jo galimybiu?beto kad ir turbo projektas nepavyktu tai sita ECU Master galima pasilkt ir pasidaryt 2programas turet viena sport kita taupia.

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Turbo + Lpg

Post by xargentum »

domantukas wrote:
xargentum wrote:
domantukas wrote: vienas lietuvis is audi 100 2,2t naikino kraba ir dare vient dujom varoma...dejo paprasta reduktoriu ne 4kartos bet skirta turbo variklem,purkstukai nuo 4kartos duju,ir ms valdyma junge.tiek kad ten beproto dauk vargo su ms kol viska paleido...
Cia mano draugelis :) Dar va nesenai padejau uzkurt per nauja..nes dare COP(coil on plug) mod'a jis :)
Purkstukai Valtek 34 pas ji, bet pirks reduktoriu jau normalu..220kW kad veztu :)
Turetu jau viska dabaigt per dvi savaites ir tada paziuresim kaip ta audine vaziuos :D
labai ten sudetingai atrode reikalai su ms :mrgreen: perdege jis jam nekarta kol varzas atsitaike purkstukam
Oj man gali nepasakot :D Pats maciau kai dumeliai ruko ir taip toliau :lol: kai nesikure..kai ms'e skaiciukus keitaliojom kol uzsikure normaliai..ir pradejo dirbt :) dar laukia normalus map'inimas.. :lol:
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by spade »

Asmeniniai pokalbiai asmeniskai (cia perspejimas).

O del pacios temos...
Jei nori taupiai vazineti, tai dek dujas i ta is'a ir nesuk sau plauciu. Ir as asmeniskai net nelabai matau kampo deti geriausia ir kruciausia... na, bet cia sprest Tau.

O jei nori turbint - tai turbink.
Nes turbo + lpg, kaip sakiau, Tau ziniu nepakanka. Klausimai is serijos "ar piggybackas nesusitvarkys" skamba mazdaug kaip klausimas ar nepades didesnis peilis, kai Tau pasakoma, kad gal nedaryk apendektomijos, nes dar neturi tam ziniu...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Gedass »

Niokas wrote:as tai vis galvoju kaip jus ipusit dujas i isiurbimo kolika kai dujas varo slegio skirtumai tarp duju bako ir koliko isiurbimo(o jie yra labai mazi, nes nenaudojami kuro siurbliai) gerai uzputus duju srautas kaip ir turetu sustot :mrgreen: nebent kist dujas i turbo isiurbima,bet tada pamirsk apie oktaniny skaiciu, nes antidetonacines savybe tai ne tik oktaninis skaicius ,bet ir skyscio virtimas dujomis(siuo atveju visai ne vietoj), valiko plotis, persidengimas...

kaskaip nelabai perspektyvus varijantas man regis...
Is menulio ponas iskrites? :mrgreen: Duju balione slegis apie 10bar, priklausomai nuo temperaturos daugiau arba maziau, ar cia galvoji, kad zmones planuoja virs 10baru slegio ipusti :?: Pagal tavo idejas, mano variklis turetu isvis nevaziuot, bet kazkodel vaziuoja kokiu tai stebuklingu budu jau metai :mrgreen:
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Dėja tam reikia turbininių reduktorių ir visos sistemos turbininio ir nė prie ko slėgis balione..
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

spade

as noriu pasakyt tai,kad dujas desiu y dabar naudojama auto ir sau vazinesiu nesukdamos galvos nes reik vaziuojancios pigiau auto,o dujas noriu det iskart tokias kad veliau tiktu ir su turbo :wink:

garaze gules nupirktas pigus 318is y kury po truputy desiu turbinos komponentus,neskaitant ecu valdymo,nes tame dar nesigaudau :wink:

turbo uzkurt bandysiu tik tada kai bus aisku su valdymo sistema,nes apie piggyback dar nesidomejau.ko as ir nesigincinu kad zales tame :wink: nes kolkas dar domiuos del duju,ir technines puses turbo :wink:

beja koky tu patartum piggyback uz prieinama kaina,ir lengvu valdymu?kaip tau ECU Master Digital Ecu Tuner III?

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

Gedass wrote:
Niokas wrote:as tai vis galvoju kaip jus ipusit dujas i isiurbimo kolika kai dujas varo slegio skirtumai tarp duju bako ir koliko isiurbimo(o jie yra labai mazi, nes nenaudojami kuro siurbliai) gerai uzputus duju srautas kaip ir turetu sustot :mrgreen: nebent kist dujas i turbo isiurbima,bet tada pamirsk apie oktaniny skaiciu, nes antidetonacines savybe tai ne tik oktaninis skaicius ,bet ir skyscio virtimas dujomis(siuo atveju visai ne vietoj), valiko plotis, persidengimas...

kaskaip nelabai perspektyvus varijantas man regis...
teko skaityt turbo subaru ysiurbimo-reduktoriaus slegiu skirtumus,tai keliem subaru buvo problemeliu del slegiu skirtumu kur eina vakumas is ysiurbimo koliko y reduktoriu(kintant slegems reduktorius sukele duju slegy purkstukuose,o kompas duju reguliuoja ju atsidarymo trukme pagal kitus parodymus),kaip as supratau pasidarydavo is vakumo y slegy reduktorius nesukeldavo slegio,ar kaskas tokio ten vykdavo.
matyt pas juos buvo ne pilnai turbo sistema :?:

o del duju bako ce jau neprieko :mrgreen:

GTi
Posts: 37
Joined: 03 Mar 2009, 16:49

Re: Turbo + Lpg

Post by GTi »

Vodka wrote:Dėja tam reikia turbininių reduktorių ir visos sistemos turbininio ir nė prie ko slėgis balione..
4 kartai reduktoriai vienodi nesvarbu turbo ar ne.
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

GTi wrote:
Vodka wrote:Dėja tam reikia turbininių reduktorių ir visos sistemos turbininio ir nė prie ko slėgis balione..
4 kartai reduktoriai vienodi nesvarbu turbo ar ne.
man internetu dujininkas patare imt galingesny ir kuo jautresny,kaip ir purkstukus greitesnius.o kad spec turbo kitas ar ne nieko neuzsimine,tik sake mano atvieju reiks atskiro benzino ecu valdymo nes duju kompas turi per mazai funkciju.

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Gedass »

Vodka wrote:Dėja tam reikia turbininių reduktorių ir visos sistemos turbininio ir nė prie ko slėgis balione..
Bla bla bla, ivardink 10 skirtumu :mrgreen: Reduktoriai vienodi, jokio skirtumo ar variklis su turba ar su kompresorium ar isvis be nieko, svarbu uztektu nasumo(aisku, tu senesniu irangu reduktoriai turedavo papildoma stuceri ir pavadinima su zodziu turbo :D ) :!: Ir nes skirtumo netgi ar tai ar II kartos, tiesiog reikia pajungt slegio kompensacija reduktoriui ir viskas :) Baikit skleist erezijas, dujos yra geris, ypac kai tokios benzo kainos :mrgreen:
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Gedass »

domantukas wrote:
GTi wrote:
Vodka wrote:Dėja tam reikia turbininių reduktorių ir visos sistemos turbininio ir nė prie ko slėgis balione..
4 kartai reduktoriai vienodi nesvarbu turbo ar ne.
man internetu dujininkas patare imt galingesny ir kuo jautresny,kaip ir purkstukus greitesnius.o kad spec turbo kitas ar ne nieko neuzsimine,tik sake mano atvieju reiks atskiro benzino ecu valdymo nes duju kompas turi per mazai funkciju.
Tavo atveju viskas paprasta, tik pasidaryk kad benzu su turba gerai vaziuotu, tada vaziuos ir su duja :wink:
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Turbo + Lpg

Post by xargentum »

domantukas wrote:
GTi wrote:
Vodka wrote:Dėja tam reikia turbininių reduktorių ir visos sistemos turbininio ir nė prie ko slėgis balione..
4 kartai reduktoriai vienodi nesvarbu turbo ar ne.
man internetu dujininkas patare imt galingesny ir kuo jautresny,kaip ir purkstukus greitesnius.o kad spec turbo kitas ar ne nieko neuzsimine,tik sake mano atvieju reiks atskiro benzino ecu valdymo nes duju kompas turi per mazai funkciju.
bet nepatarecnei tiksliai kokius purkstukus imt ar koki reduktoriu?
Nissan 200sx rpS13 '94

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

y mano klausimus dujininkas atrase stai ka;

Sveikas,

Ilgas paskojimas apie kompo veikimu ir funkcijas, standrtiskai schema kaip ji jungiasi ir panasius dalyksu gali rasti aprasyme stago puslapyje, ac.com.pl siulau ten ir pasiziureti.

Jokiu davikliu papildomu ten nesijungia, juolabiau degimo kampo dujinis kompas nereguliuoja, jam reikalingi tik variklio jutimai tam kad idealiai varikliui nejuntamai valdyti ir adaptuoti dujiniu purkstuku darba atsizvelgiant I benzo kompo benzininiu purkstuku valdymo signalus bei isorinius jutiklius tokius kaip MAP, rpm ir zonda.

Internetiniame puslapyje duota visa informacija apie tai koki kompa rinktis ir kokios ju funkcijos, pasiskaityk, viskas aiskiai parodyta.
http://www.ac.com.pl/en/doc/311/which-c ... d-i-choose
http://www.ac.com.pl/en/doc/313/technic ... ontrollers

Patarciau montuotis Stag 300 Plus kompa.

turbo variantai montuojame STAG 300- plus dujini kompa, reduktoriu jautru. Yra specialus tam nustatymai ir variantai, membrana turi buti jautri kad “spetu”su turbina.

Jei jau rimtai mastai kazka, tuomet geriau deti BRC Plug And Drive, keturiu cilindru kaina butu nuo 2600, ten tai turbo yra kalnai nustatymu ir adaptaciju reikalingu komplikuotiems variantams bei jautrus reduktorius ir greiti patvarus duju purkstukai...

Post Reply