Turbo + Lpg

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Bet ar nereiks kokio turbo reduktoriaus? Ten ir tiap grįžtamoji stovi..

edit: bet kadangi duju purkštukai veikia nuo benzo purkšukų, tai būtinai reiktu statyti kokį progr. kompą, nes iš dujų kompo nieko nepavaldysi?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

albis
Posts: 3
Joined: 30 Jan 2009, 15:55

Re: Turbo + Lpg

Post by albis »

Vodka wrote:Mintyse sukasi 2 dublis :D Dabar į e36 m50 pasistačiau tiesiogine duja ir turiu klausimą, tik teorija aišku. Tiesioginės dujos (4 kartos kur su kompu) skiriasi ar su turbo ar be turbo?
skiresi su turbo stovi atskiras map. sensorius.

GTi
Posts: 37
Joined: 03 Mar 2009, 16:49

Re: Turbo + Lpg

Post by GTi »

Man ir iskilo teoriniu klausimu, tik ne turbo klausimais o lpg+galvos spaudimas. tarkime turime 3 golfa su 4 kartos duju iranga. 2.0 85kW motoras. suspaudimo laipsnis 10:1. Iki kokio suspaudimo laipsnio, ant standartiniu variklio viduriu, butu galima kelti kad vaziuotu ir 98(kiek reik uzvedimui ir pasilimui)? kiek galingumo butu galima islosti? ir siaip domina visoki Niunsai ir pasekmes galvos spaudimo klausimais.
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota

donce
Posts: 291
Joined: 17 Jan 2005, 21:07

Re: Turbo + Lpg

Post by donce »

GTi wrote:Man ir iskilo teoriniu klausimu, tik ne turbo klausimais o lpg+galvos spaudimas. tarkime turime 3 golfa su 4 kartos duju iranga. 2.0 85kW motoras. suspaudimo laipsnis 10:1. Iki kokio suspaudimo laipsnio, ant standartiniu variklio viduriu, butu galima kelti kad vaziuotu ir 98(kiek reik uzvedimui ir pasilimui)? kiek galingumo butu galima islosti? ir siaip domina visoki Niunsai ir pasekmes galvos spaudimo klausimais.
vien suspaudimu apciuopiamo rezultato nebus. tu ka su tuo motoru? zieda vaziuosi? jei ne,tai pamirsk...
BNV. 696 whk

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbo + Lpg

Post by romkasponka »

donce wrote:vien suspaudimu apciuopiamo rezultato nebus. tu ka su tuo motoru? zieda vaziuosi? jei ne,tai pamirsk...
Jei yra proga tai kodel ne? As maziau 11 nedaryciau, o gal ir daugiau ;)

p.s. 11 isbandziau, tikrai geriau vaziuoja nei standartas.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

ka manot apie lenku gamybos dujine yranga,butent domintu informacija apie stag-300 premium:kurios kartos,kokios galimybes,tai yra valdymas,kaina,kaip geriausia susikomplektuot sistemele.darysiu turbo projekta is atmosferiko bmw 318is ir butu labai patogu nes naujos kartos dujine yranga yra programuojama,todel nereiktu benzininio programuojamo kompo,plius aukstas oktanis laipsnis.
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... manual.pdf
http://www.ac.com.pl/en/doc/313/technic ... ontrollers


laukiu tik protingu atsakymu. atsakymai kad LPG yra blogis pasilaikykit sau
Last edited by domantukas on 23 May 2011, 20:02, edited 1 time in total.

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Turbo + Lpg

Post by Eimazz555 »

Is tikro tai pamirsk toki dalyka kad su atmosferiku is duju isgausi daugiau AG, nes visos STAG ar BRC 4 kartos irangos yra tik kopijuojancios stock benzo ECU parodymus, jeigu jau gautum 5 kartos tai tada jau galima kazka kelt, bet ir tai...

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

Eimazz555 wrote:Is tikro tai pamirsk toki dalyka kad su atmosferiku is duju isgausi daugiau AG, nes visos STAG ar BRC 4 kartos irangos yra tik kopijuojancios stock benzo ECU parodymus, jeigu jau gautum 5 kartos tai tada jau galima kazka kelt, bet ir tai...
na as galvojau stag-300 premium jau bus naujausios kartos valdymas,nes kaskur skaiciau kad 5karta tik ima duomenis is stok kompo ir davikliu,o valdo dujas pilnai pati ir galima programuot sava map.matyt netaip supratau
kaip atskirt kad tai yra 4kartos dujine yranga?gali kokiu nuorodu numest gali lietuviu kalba?
Last edited by domantukas on 22 May 2011, 01:15, edited 1 time in total.

GTi
Posts: 37
Joined: 03 Mar 2009, 16:49

Re: Turbo + Lpg

Post by GTi »

Eimazz555 wrote:Is tikro tai pamirsk toki dalyka kad su atmosferiku is duju isgausi daugiau AG, nes visos STAG ar BRC 4 kartos irangos yra tik kopijuojancios stock benzo ECU parodymus, jeigu jau gautum 5 kartos tai tada jau galima kazka kelt, bet ir tai...
Kalba lyg ir eina apie turbo projektuką. O ne vien pastačius dują išgauti daugiau AG.
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

GTi wrote:
Eimazz555 wrote:Is tikro tai pamirsk toki dalyka kad su atmosferiku is duju isgausi daugiau AG, nes visos STAG ar BRC 4 kartos irangos yra tik kopijuojancios stock benzo ECU parodymus, jeigu jau gautum 5 kartos tai tada jau galima kazka kelt, bet ir tai...
Kalba lyg ir eina apie turbo projektuką. O ne vien pastačius dują išgauti daugiau AG.
esme buvo tame kad vienoi vietoi skaiciau kad 5karta tik ima duomenis is stok kompo,ir davikliu,o dujas valdo pilnai pati kaip suprogramuosi.todel ir kilo mintis isbandyt turbo ant atmosferiko,ir vietoi benzininio programuojamo kompo naudot tas dujas.plius oktanas didesnis mazesne tikimybe detonacijai.
kaip atskirt 5kartos dujine yranga?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Gedass »

Kad ir ima tik duomenis duju valdymo blokas, bet ar tie tavo davikliai sugebes pamatuot tuos duomenis kai bus su turba? Kokia auto, koks esamas benzo ipurskimas? Vienu atveju tavo AFM/MAF nesugebes ismatuot oro srauto/mases, kitu atveju, jei MAP sensorius, nesugebes ismatuot slegio, velgi nei kuris valdymo blokas ne nezinos, kad gauna tiek daug oro(to pasekmes manau visi zino). Kartos skiriasi labai paprastai, jei nesideda duju maisykle ir yra duju purkstukai isiurbimo kolektoriuje tai 4 karta :) Bet kuriuos atveju su tokiom ziniom geriau nieko nedaryt, tik skaityt, skaityt ir dar karta skaityt ir zinoma suprast ka skaitai :wink: Pades google siuo klausimu, ypac apie duju kartu skirstyma kad google nezino tai nepatikesiu :D
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

Gedass wrote:Kad ir ima tik duomenis duju valdymo blokas, bet ar tie tavo davikliai sugebes pamatuot tuos duomenis kai bus su turba? Kokia auto, koks esamas benzo ipurskimas? Vienu atveju tavo AFM/MAF nesugebes ismatuot oro srauto/mases, kitu atveju, jei MAP sensorius, nesugebes ismatuot slegio, velgi nei kuris valdymo blokas ne nezinos, kad gauna tiek daug oro(to pasekmes manau visi zino). Kartos skiriasi labai paprastai, jei nesideda duju maisykle ir yra duju purkstukai isiurbimo kolektoriuje tai 4 karta :) Bet kuriuos atveju su tokiom ziniom geriau nieko nedaryt, tik skaityt, skaityt ir dar karta skaityt ir zinoma suprast ka skaitai :wink: Pades google siuo klausimu, ypac apie duju kartu skirstyma kad google nezino tai nepatikesiu :D

318is m42b18 variklis,turbina gt28r.
tai o kaip butu galima su 4kartos dujine yranga uzmaitint m42b18 su turbina?
is taves supratau kad benzino kompas nematys oro slegio-vakumo kolektoriui,tai yra nematys ir duju kompas,todel bus liesas misinys ir bus bum..
o nera galimybes papildomai junkt prie duju kompo slegio-vakumo kolektoriuja sensoriu?(nes kaska tokio maciau pirkt)plius matytu lemdazondo duomenis ir taa galbut jau butu ok viskas.
ziurinejau naujus stag-300(ju yra trys rusis)galima sureguliuot duju padavima ties skirtingom apsukom.
kiek supratau galima surasyt duomenis kokio misinio reik prie tam tikru apsuku ir ten susikure pats map.
nu bet ce nesijuok is manes nes dujom pradejau dometis tik dbr :wink: ir nzn reguliavimo galimybiu,bet domesiuos :wink:
kokiu budu junge ir valdo gimtuosius turbo variklius prie tokiu duju?nuo benzo kompo mato slegy kolektoriui duju kompas?ar statos daviklis atskiras?

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

Stag 300-4 Plus, Stag 300-6 Plus bei Stag 300-8 dujinės tiesioginio įpurškimo sistemos

Stag 300 plus keturiems cilindrams skirtas variantas turi daugiau funkcijų nei paprastas aukščiau aprašytas Stag 4 variantas. Pastarasis Stag 300-4 plus kaip ir Stag 300-6 Plus bei Stag 300-8 plus turi papildomus nustatymus tokius kaip Mazda liesinimas kuris reikalingas automobiliams kurie pereina iš vieno įpurškimo tipo į kitą tam tikrame sūkių diapazone, pvz Mazda 6 3.0l automobiliai, ši funkcija būtent ir reikalinga kai šie automobiliai važiuodami pastoviu greičiu pereina iš pilnai sekvencinio įpurškimo tipo į pusiau.
Šie Stag Plus variantai taip pat turi temperatūrines korekcijas ir RPM korekciją leidžiančia koreguoti purkštukų atsidarymo laikus atsižvelgiant į variklio sūkius RPM.

Žemiau matote Stag 300 plus kompiuterius skirtus keturiems, šešiems ir aštuoniems cilindrams.
Kaip matote nuotraukoje viršuje šis Plus variantas priešingai nei Stag 4 turi ir 3d žemėlapį kuriame galima aiškiai matyti ir atlikti korekcijas purkštukų atsidarymo laikui prie tam tikrų sūkių.

Stag 300 plus kompiuteriai, tiesioginės dujų įpurškimo sistemos atitinka net ir Euro 5 standartą.

Stag 300 plus dujinė įranga nepaisant keliems cilindrams ji yra skirta taip pat turi kaip ir Stag 4 nepralaidų drėgmei korpusą, benzino purkštukų emuliatorius kad nedegtų check engine lemputė.

Stag 300 plus tiesioginio dujų įpurškimo sistema palaiko ir dujinių purkštukų pašildymą bei temperatūrinę korekciją kuri leidžia koreguoti dujų purkštukų darbą priklausomai nuo dujų temperatūros, su sąlyga kad dujų temperatūros daviklis sumontuotas teisingai, naudodami šią opciją galime išvengti per riebaus dujinio mišinio tol kol automobilis šaltas ir taip sumažinti dujinių purkštukų atsidarymo laiką procentaliai artinant jį prie normalaus šylant dujom. Ypač tai aktualu žiemą, esant minusinei temperatūrai.

Visų skirtumų tarp Stag 4 ir Stag 300 Plus kompiuterių nepaminėsime, daugelis jų yra nenaudojami ir jei automobilis nėra kaprizingas ir reiklus, STAG 4 variantas puikiai tinka o ir užima mažiau vietos variklio skyriuje ir mažiau dengia kitus reikalingus komponentus tad tam tikrais atvejais jis yra pranašesnis.

Jei nežinote kokį variantą pasirinkti, kreipkitės, padėsime nuspręsti koks variantas tinkamesnis konkrečiam automobiliui, o patarę ir sumontuosime dujinę įrangą.

Stag 300 Premium kompiuteris

Stag 300 premium kompiuteris yra panašūs kaip ir standartiniai plus variantai, skiriasi tik tuo kad turi papildomą OBD II ir EOBD pasijungimą ne tik per CAN protokolą su jūsų automobilio centriniu valdymo kompiuteriu. Jis taip pat yra aprūpintas nauja ir modernia „Smart Autocorrecting System“. Didžiausias Stag Premium privalumas yra tai kad sistema yra absoliučiai interaktyvi ir pati adaptuojasi ne tik kalibruojant, bet ir važiuojant automobiliu netik stebint ir mokantis iš benzino kompiuterio parametrus bet taip pat stebint ir aplamai visus kitus daviklius ir jų darbą, koreguojant dujinių purkštukų darbą realiu laiku važiuojant, todėl Premium variantas yra pats tiksliausias ir moderniausias šiai dienai esantis STAG tiesioginio įpurškimo dujų variantas.
Stag Premium yra komplektuojamas tiek keturių, tiek šešių tiek aštuonių cilindrų automobiliams palaikant skirtingus reduktorius bei dujų purkštukus kurie komplekte keliauja su aukščiau aprašytais greitesniais Valtek Type 34 purkštukais.
Last edited by domantukas on 22 May 2011, 11:38, edited 1 time in total.

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Turbo + Lpg

Post by Eimazz555 »

GTi wrote: Kalba lyg ir eina apie turbo projektuką. O ne vien pastačius dują išgauti daugiau AG.
Sorry, mano kalte, nepamaciau kad bus turbo projektas.

Rokis1
Posts: 3
Joined: 28 Dec 2008, 09:11

Re: Turbo + Lpg

Post by Rokis1 »

Niekas cia jau nebebus.

GTi
Posts: 37
Joined: 03 Mar 2009, 16:49

Re: Turbo + Lpg

Post by GTi »

domantukas wrote:
Gedass wrote:Kad ir ima tik duomenis duju valdymo blokas, bet ar tie tavo davikliai sugebes pamatuot tuos duomenis kai bus su turba? Kokia auto, koks esamas benzo ipurskimas? Vienu atveju tavo AFM/MAF nesugebes ismatuot oro srauto/mases, kitu atveju, jei MAP sensorius, nesugebes ismatuot slegio, velgi nei kuris valdymo blokas ne nezinos, kad gauna tiek daug oro(to pasekmes manau visi zino). Kartos skiriasi labai paprastai, jei nesideda duju maisykle ir yra duju purkstukai isiurbimo kolektoriuje tai 4 karta :) Bet kuriuos atveju su tokiom ziniom geriau nieko nedaryt, tik skaityt, skaityt ir dar karta skaityt ir zinoma suprast ka skaitai :wink: Pades google siuo klausimu, ypac apie duju kartu skirstyma kad google nezino tai nepatikesiu :D

318is m42b18 variklis,turbina gt28r.
tai o kaip butu galima su 4kartos dujine yranga uzmaitint m42b18 su turbina?
is taves supratau kad benzino kompas nematys oro slegio-vakumo kolektoriui,tai yra nematys ir duju kompas,todel bus liesas misinys ir bus bum..
o nera galimybes papildomai junkt prie duju kompo slegio-vakumo kolektoriuja sensoriu?(nes kaska tokio maciau pirkt)plius matytu lemdazondo duomenis ir taa galbut jau butu ok viskas.
ziurinejau naujus stag-300(ju yra trys rusis)galima sureguliuot duju padavima ties skirtingom apsukom.
kiek supratau galima surasyt duomenis kokio misinio reik prie tam tikru apsuku ir ten susikure pats map.
nu bet ce nesijuok is manes nes dujom pradejau dometis tik dbr :wink: ir nzn reguliavimo galimybiu,bet domesiuos :wink:
kokiu budu junge ir valdo gimtuosius turbo variklius prie tokiu duju?nuo benzo kompo mato slegy kolektoriui duju kompas?ar statos daviklis atskiras?
Nežinau , kaip Stag, bet pas mane stovi lietuviškas kompas Tamonos TGstreamas. Turiu kabelį. Principas jų visų tas pats. Esmė kad nuosavą MAP(slėgio) sensorių 4 karta turi, ir slėgį kolektroiui mato, bet ne tam kad nustatyti mišinį, jį naudoja kad paskaičiuoti skirtuminį slėgį (kolektoriuj ir dujų reduktoriuj), tas leidžia žinot kada dujos baigiasi, taip pat gal atlieka korekcijas kokias, bet dujų purkštukų impulso plotį ima tiesiogiai nuo benzino purkštukų impulso plotį, yra lentelė benz/duj priklausomybės. Bet esmė kad be benzo kompo apgaudinėjimo didesnis MAF ir potenciometrais, bei kitais senobiniais būdais, arba bent jau paprasto piggy back tipo programuojamo kompo apsieisi sunkiai. Aš aišku ir neesu kažkoks žinovas, bet pats domėjaus tokiu dalyku, mastytadamas lygiai taip pat, daug skaitinėjaus, kai ką logiškai išmasčiau, ir gavos kad parsisiunčiau Greddy Emanage Blue :DD. Jei kas domina plačiau PM.
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

GTi wrote:
domantukas wrote:
Gedass wrote:Kad ir ima tik duomenis duju valdymo blokas, bet ar tie tavo davikliai sugebes pamatuot tuos duomenis kai bus su turba? Kokia auto, koks esamas benzo ipurskimas? Vienu atveju tavo AFM/MAF nesugebes ismatuot oro srauto/mases, kitu atveju, jei MAP sensorius, nesugebes ismatuot slegio, velgi nei kuris valdymo blokas ne nezinos, kad gauna tiek daug oro(to pasekmes manau visi zino). Kartos skiriasi labai paprastai, jei nesideda duju maisykle ir yra duju purkstukai isiurbimo kolektoriuje tai 4 karta :) Bet kuriuos atveju su tokiom ziniom geriau nieko nedaryt, tik skaityt, skaityt ir dar karta skaityt ir zinoma suprast ka skaitai :wink: Pades google siuo klausimu, ypac apie duju kartu skirstyma kad google nezino tai nepatikesiu :D

318is m42b18 variklis,turbina gt28r.
tai o kaip butu galima su 4kartos dujine yranga uzmaitint m42b18 su turbina?
is taves supratau kad benzino kompas nematys oro slegio-vakumo kolektoriui,tai yra nematys ir duju kompas,todel bus liesas misinys ir bus bum..
o nera galimybes papildomai junkt prie duju kompo slegio-vakumo kolektoriuja sensoriu?(nes kaska tokio maciau pirkt)plius matytu lemdazondo duomenis ir taa galbut jau butu ok viskas.
ziurinejau naujus stag-300(ju yra trys rusis)galima sureguliuot duju padavima ties skirtingom apsukom.
kiek supratau galima surasyt duomenis kokio misinio reik prie tam tikru apsuku ir ten susikure pats map.
nu bet ce nesijuok is manes nes dujom pradejau dometis tik dbr :wink: ir nzn reguliavimo galimybiu,bet domesiuos :wink:
kokiu budu junge ir valdo gimtuosius turbo variklius prie tokiu duju?nuo benzo kompo mato slegy kolektoriui duju kompas?ar statos daviklis atskiras?
Nežinau , kaip Stag, bet pas mane stovi lietuviškas kompas Tamonos TGstreamas. Turiu kabelį. Principas jų visų tas pats. Esmė kad nuosavą MAP(slėgio) sensorių 4 karta turi, ir slėgį kolektroiui mato, bet ne tam kad nustatyti mišinį, jį naudoja kad paskaičiuoti skirtuminį slėgį (kolektoriuj ir dujų reduktoriuj), tas leidžia žinot kada dujos baigiasi, taip pat gal atlieka korekcijas kokias, bet dujų purkštukų impulso plotį ima tiesiogiai nuo benzino purkštukų impulso plotį, yra lentelė benz/duj priklausomybės. Bet esmė kad be benzo kompo apgaudinėjimo didesnis MAF ir potenciometrais, bei kitais senobiniais būdais, arba bent jau paprasto piggy back tipo programuojamo kompo apsieisi sunkiai. Aš aišku ir neesu kažkoks žinovas, bet pats domėjaus tokiu dalyku, mastytadamas lygiai taip pat, daug skaitinėjaus, kai ką logiškai išmasčiau, ir gavos kad parsisiunčiau Greddy Emanage Blue :DD. Jei kas domina plačiau PM.
va jau aiskiau :wink: tai dabar reik apsisprest kokia dujine yranga susikomplektuot(galvoju vestis is lenku kaskury is stag-300 serijos),pavazinet perprast duju kompa,tada pirkt is anapus balos piggy back ? :D
kiek suprantu su juo galima vazinet ir su atmosferiku.
beja kokios galimybes Greddy Emanage Blue?kaina?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Gedass »

Dar gali ziuret vietine produkcija, ecumaster pvz :) Arba vaziuot i vimota ir esama perprogramuot, o tada sau ramiai isidedi duja ir lakstai :)
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

gal kas domejosi :stag-300plius
stag-300isa2
stag-300premium

kury varijanta geriau rinktis kad butu geriau turbo projektui ateity,gal turit nuorodu lt kalba kur placiau aprasyta apie situ sistemu valdyma,pliusus trukumus.

pirma dujas ysidesiu,poto galvosiu kaip apgaut kompa,ar det kaskoky piggy back ar koky ms tarkim,poto ziuresiu kaip su turbinos konstravimu. viska paeiliui nes jau ziuriu per dauk inf skaitau ir susimale viskas y kruva...
tai pradesiu nuo duju :mrgreen:
Last edited by domantukas on 23 May 2011, 20:11, edited 1 time in total.

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

stai radau panasu projekta apie ka galvoju
teks mokintis lenku kalbos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=491

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

stag-300premium radau kelias funkcijas kuriu neturi kiti stag kompai:
1.Lygiavimas mišinio santykis su trumpalaikiais patikslinimai benzino įpurškimo kontrolierius
2.Skaitymas ekiu patikslinimai
3.Bendravimas su kiekvienu OBD II ir EOBD sistema (ne tik KAN)
4.Fiksuoto ryšio su automobilio OBD, be jokių TPĮD sistemos veikimo poveikį, leidžianti prijungti bandymų ir diagnostikos įranga, ir tt
5.Atskiras purkštuvas prisitaikymo į BANKO 1 ir 2 bankas
6.ISA Pažangi Savikontrolė (on-nuolat stebėti STFT ir LTFT koregavimo)

anglu kalba;

1.Aligning the mixture ratio to current adjustments of the petrol injection controller
2.Reading ECU adjustments
3.Communication with every OBD II and EOBD system (not only CAN)
4.Fixed connection with the car’s OBD, with no impact on the OBD system operation, allowing for connection of testing and diagnostic equipment, etc.
5.Separate injector adaptation into BANK 1 and BANK 2
6.ISA Intelligent Self-Check System (on-going monitoring of STFT and LTFT adjustment)

instrukcija anglu kalba http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... manual.pdf

instrukcija rusu kalba http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... manual.pdf

kiek suprantu stag-300premium gali koreguot benzino kuro padavima per OBD.jai kas domis tuo pasiskaitykit instrukcijas gal suprasit daugiau nei as ir pakomentuosit :wink:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by spade »

Stag-300 yra 4 karta. Pamirsk variklio turbinima su ja. Ne tai, kad tai butu neimanoma, bet Tau tikrai nepakanka tam kompetencijos ne pro kur. Tavo draugams irgi.
Jei imtum 5 tai dar dar...

Kitas dalykas, jei nori turbint, tai is pradziu turbo, o paskui jau dujos, o ne atvirksciai...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

spade wrote:Stag-300 yra 4 karta. Pamirsk variklio turbinima su ja. Ne tai, kad tai butu neimanoma, bet Tau tikrai nepakanka tam kompetencijos ne pro kur. Tavo draugams irgi.
Jei imtum 5 tai dar dar...

Kitas dalykas, jei nori turbint, tai is pradziu turbo, o paskui jau dujos, o ne atvirksciai...
net ir dedant piggy prie benzo kompo nesusitvarkys turbo su dujom?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Turbo + Lpg

Post by Niokas »

as tai vis galvoju kaip jus ipusit dujas i isiurbimo kolika kai dujas varo slegio skirtumai tarp duju bako ir koliko isiurbimo(o jie yra labai mazi, nes nenaudojami kuro siurbliai) gerai uzputus duju srautas kaip ir turetu sustot :mrgreen: nebent kist dujas i turbo isiurbima,bet tada pamirsk apie oktaniny skaiciu, nes antidetonacines savybe tai ne tik oktaninis skaicius ,bet ir skyscio virtimas dujomis(siuo atveju visai ne vietoj), valiko plotis, persidengimas...

kaskaip nelabai perspektyvus varijantas man regis...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

domantukas
Posts: 30
Joined: 09 May 2011, 19:15

Re: Turbo + Lpg

Post by domantukas »

Niokas wrote:as tai vis galvoju kaip jus ipusit dujas i isiurbimo kolika kai dujas varo slegio skirtumai tarp duju bako ir koliko isiurbimo(o jie yra labai mazi, nes nenaudojami kuro siurbliai) gerai uzputus duju srautas kaip ir turetu sustot :mrgreen: nebent kist dujas i turbo isiurbima,bet tada pamirsk apie oktaniny skaiciu, nes antidetonacines savybe tai ne tik oktaninis skaicius ,bet ir skyscio virtimas dujomis(siuo atveju visai ne vietoj), valiko plotis, persidengimas...

kaskaip nelabai perspektyvus varijantas man regis...
duju purkstukai stovi prie benzo purkstuku ten slegis virs 1,5bar ir pagal galinguma reguliuoji,turi viskas veikt,nes juk pilna vazineja su dujom audi s4 ir t.t. tai koks skirtumas ar auto nuo prigimties turbo ar nea..didziausia beda dbr valdymas :mrgreen:

vienas lietuvis is audi 100 2,2t naikino kraba ir dare vient dujom varoma...dejo paprasta reduktoriu ne 4kartos bet skirta turbo variklem,purkstukai nuo 4kartos duju,ir ms valdyma junge.tiek kad ten beproto dauk vargo su ms kol viska paleido...

projektas aisku nebus padarytas per menesy ar du del ziniu stokos,bet kai turiu laisvo laiko sedziu prie pc ir renkuos informacija,radau 318is uzsienio foruma kur pilna turbo projektu.

y bmw su kuriuo vazineju desiu dujas.
o kad nedet paskubom betkaip turbinai skirtu mazgu,bus nupirktas kitas bmw ant atsarginiu daliu,kuris gules garaze i galesiu laisvu laiku krapstyt turbo reikalus y prieky...besidomint toliau del valdymo sistemeles

Post Reply