Turbo + Lpg
Turbo + Lpg
Sveiki. Čia daily carui galvojama padaryti. Ant golf mk2 gti 8v krauti kokią kkk14 ir važinėti ant dujų. Dujos su reduktorium (netiesioginės), Jeigu be bovo darnt, viskas gaunasi tvarkoje ir veiks ant dujų? Nes per bovą pūstu oro mišini su dujom, kuris užsidegt gali... Pūstume iki 0,5bar.
Re: Turbo + Lpg
tai cia dabar kritikos lauki ar tiesiog pasireikst norejai?
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Turbo + Lpg
Dujos turi buti namie
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Turbo + Lpg
Ne, cia jaunimas kuryboje nori pasireiksti. Laukia patarimu...simioras wrote:tai cia dabar kritikos lauki ar tiesiog pasireikst norejai?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Turbo + Lpg
kaskada seniau vazinejo pazystamas su sotke karavanu mc su duja, paprastom su reduktoriu,tai viskas kaip ir veike,kaskokios labai traukos,ar superines ekonomijos tikrai nebuvo,bet veike, kartais saldavo reduktorius,mat tik 100kw buvo o mataras tipo gal daugiau turejo
p.s nors ir duju savitoji degimo siulma gerokai didesne nei bendzino(sudeges tas pats turis atpalaiduoja daugiau dzauliu),bet tos energijos israiska yra labiau kaitra negu atpalaiduotu duju turis,fizika besimokantys sakys kad pagal visus izobarinius,izochorinius procesus turetu but taspats,nes kaitra lygu pletimuisi... ir t.t.. bet realiai gaunasi taip kad kaista ir nivalit lizdavietes seda, votuvai dega, krc tikrai negerai. gal koks direct injection(i degimo kamera,kada stumoklis mirites taske) su duja ir veiktu norm bet...
p.s nors ir duju savitoji degimo siulma gerokai didesne nei bendzino(sudeges tas pats turis atpalaiduoja daugiau dzauliu),bet tos energijos israiska yra labiau kaitra negu atpalaiduotu duju turis,fizika besimokantys sakys kad pagal visus izobarinius,izochorinius procesus turetu but taspats,nes kaitra lygu pletimuisi... ir t.t.. bet realiai gaunasi taip kad kaista ir nivalit lizdavietes seda, votuvai dega, krc tikrai negerai. gal koks direct injection(i degimo kamera,kada stumoklis mirites taske) su duja ir veiktu norm bet...
Re: Turbo + Lpg
važinėjau pats su 200'ine ant dujų, jokių bėdų nebuvo, visą žiemą atraižiau, niekada nieko, tik IC nusprogo, bet jis ten idomus buvo, plastikinis korpusas, nerimtas toks.. iki manęs du metus važinėjo dujom, nesiskundė, na bent nieko nesakė man. vien ant odometro buvo ~600k km. todėl, manau, jei viskas tvarkingai būtų padaryta, tai kodėl gi ne
btw, dėl traukos, didelio skirtumo nesijautė ar ant dujų, ar ant benzo tik pjaunant dujų daugiau paimdavo, ant ežero važinėjant virš 30l šimtui
btw, dėl traukos, didelio skirtumo nesijautė ar ant dujų, ar ant benzo tik pjaunant dujų daugiau paimdavo, ant ežero važinėjant virš 30l šimtui
Last edited by ZaibaZ on 18 Nov 2009, 19:41, edited 1 time in total.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Turbo + Lpg
Tai gal atitinkamai uzdegimo kampa reikia pakoreguoti, kad valintu ir nekaistu?Niokas wrote:kaskada seniau vazinejo pazystamas su sotke karavanu mc su duja, paprastom su reduktoriu,tai viskas kaip ir veike,kaskokios labai traukos,ar superines ekonomijos tikrai nebuvo,bet veike, kartais saldavo reduktorius,mat tik 100kw buvo o mataras tipo gal daugiau turejo
p.s nors ir duju savitoji degimo siulma gerokai didesne nei bendzino(sudeges tas pats turis atpalaiduoja daugiau dzauliu),bet tos energijos israiska yra labiau kaitra negu atpalaiduotu duju turis,fizika besimokantys sakys kad pagal visus izobarinius,izochorinius procesus turetu but taspats,nes kaitra lygu pletimuisi... ir t.t.. bet realiai gaunasi taip kad kaista ir nivalit lizdavietes seda, votuvai dega, krc tikrai negerai. gal koks direct injection(i degimo kamera,kada stumoklis mirites taske) su duja ir veiktu norm bet...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Turbo + Lpg
seip isvis kad isnaudot ju potenciala teoriskai, reiketu suspaudimas didint ir degimas ankstint, bet kad ir taip jau zopa, isiardai koki m20 duja vazineta ir supranti kad gal nereikia sakau tas direct injection duotu ausinimo efekta nes dujos is skysto virstu dujom degimo kameroj ,o tai egzotermine reakcija kada kaitra apsorbuojama is aplinkos, sita efekta isnaudojo fsi technologija,ir suspaudimo laipsniai isaugo,nes detonacija nutolo.is to pagerejo terminis naudingumo koeficijentas,ir pagerejo ekonomija. bet pati ipurskimo sistema pasidare gerokai sudetingesne,ir patiria didesnius stresus,vel klyzma-krc naujosios technologijos.romkasponka wrote:Tai gal atitinkamai uzdegimo kampa reikia pakoreguoti, kad valintu ir nekaistu?Niokas wrote:kaskada seniau vazinejo pazystamas su sotke karavanu mc su duja, paprastom su reduktoriu,tai viskas kaip ir veike,kaskokios labai traukos,ar superines ekonomijos tikrai nebuvo,bet veike, kartais saldavo reduktorius,mat tik 100kw buvo o mataras tipo gal daugiau turejo
p.s nors ir duju savitoji degimo siulma gerokai didesne nei bendzino(sudeges tas pats turis atpalaiduoja daugiau dzauliu),bet tos energijos israiska yra labiau kaitra negu atpalaiduotu duju turis,fizika besimokantys sakys kad pagal visus izobarinius,izochorinius procesus turetu but taspats,nes kaitra lygu pletimuisi... ir t.t.. bet realiai gaunasi taip kad kaista ir nivalit lizdavietes seda, votuvai dega, krc tikrai negerai. gal koks direct injection(i degimo kamera,kada stumoklis mirites taske) su duja ir veiktu norm bet...
ps. ka duja geriau dizelainas
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Turbo + Lpg
Nu kai su slanginem dujom vazineja tai taip ir buna. Pats su ipurskimu (netiesioginiu) atvazinejau metus, o poto po variklio perrinkimo (dingo tepalo slegis) padariau suspaudimo laipsni 11:1 ir dar sekmingai pora metu atvazinejau, idomu aisq kaip dabar viskas ten atrodo Reiks boroskopa prie progos gal pasidaryti
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Turbo + Lpg
seip po teisybei duja turi potencialo,del savo kainos ir energijos kiekio per turio vieneta
,bet kad viskas idealiai veiktu ir tai butu geriau nei dyzelis visom prasmem,kad ir laikytu ir valintu ir nerytu,tai mano akim ziurint reiketu bent jau kaskokio rimto strokerio su geru suspaudimu, vario-berilio lizdavieciu, vieno gabalo inkonelio ismetiminiu klapanu,galbut net kaltiniu stumu (atsparesniu krc.) tada galbut eksplotacija butu sklandi ,neatsirastu galvos nesandarumu,ir t.t. valintu ir butu pigu,bet kokia investicija? idomu kaip buna paruostos tos skandinaviskos masinos kur su duja is gamyklos, volviakai visi sabai...
visai idomu butu pamatyt eksplotuota su duja bent kokia 200 000km tarkim kad ir is'a
,bet kad viskas idealiai veiktu ir tai butu geriau nei dyzelis visom prasmem,kad ir laikytu ir valintu ir nerytu,tai mano akim ziurint reiketu bent jau kaskokio rimto strokerio su geru suspaudimu, vario-berilio lizdavieciu, vieno gabalo inkonelio ismetiminiu klapanu,galbut net kaltiniu stumu (atsparesniu krc.) tada galbut eksplotacija butu sklandi ,neatsirastu galvos nesandarumu,ir t.t. valintu ir butu pigu,bet kokia investicija? idomu kaip buna paruostos tos skandinaviskos masinos kur su duja is gamyklos, volviakai visi sabai...
visai idomu butu pamatyt eksplotuota su duja bent kokia 200 000km tarkim kad ir is'a
Re: Turbo + Lpg
Na mano variklyje suspaudimo laipsnis 10:1. Manau jau didelis. Investicijos minimalios. Nes virinimai jungimai ir pan patys darysim, tik dalys kainuos. Čia iš įdomumo labiau, o ne kiek reikalo, kad valinti. Taip kad kaip supratau, viską galima daryti? O dujų padavima palikti prieš oro srauto matuoklę kaip ir kad dabar yra?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Turbo + Lpg
nu mano isas su duja po remontu gal kokia 30kkm ir nuvaziavo, nes patapo nekasdiene masina ir tikiuosi nepavirs i amzina projekta, bet aisq idomu butu pamatyti kaip ten viskas atrodo, bet man tie vaizdai daug nepasakys jei boroskopa darysiu tai nuotrauku bus galima padaryti, nes nezinau ar sita motora ardysiu dar...Niokas wrote:visai idomu butu pamatyt eksplotuota su duja bent kokia 200 000km tarkim kad ir is'a
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Turbo + Lpg
Nusipiesk schema kaip viska planuoji jungti ir tau protingi dedziai kanors patars, nes dabar sneka apie niekaVodka wrote:Na mano variklyje suspaudimo laipsnis 10:1. Manau jau didelis. Investicijos minimalios. Nes virinimai jungimai ir pan patys darysim, tik dalys kainuos. Čia iš įdomumo labiau, o ne kiek reikalo, kad valinti. Taip kad kaip supratau, viską galima daryti? O dujų padavima palikti prieš oro srauto matuoklę kaip ir kad dabar yra?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Turbo + Lpg
Kazkaip man tai nesiziuri sitas marazmas,sorry,turbo ir dujos-neuzskaitau
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Turbo + Lpg
Tai veiks +- tokia sistema ar sunkiai? Čia daroma, kad pabandyt, pamokslų apie dujų performancą nereikia Juk geriau kažką daryt, nei galvot apie 1k hp.
Re: Turbo + Lpg
Yra specialus dujiniai reduktoriai turbininems auto. Jie moka dirbti prie teigiamo slegio. Beje, kai kurioms mashinoms - tai vienintelis kelias pigiai uzhturbint, nes nereikia modifikuot kuro sistemos, degima bishki pareguliuoji ir vsio (jei pust su saiku(:D)). Bet jei nepersijungsi ant duju ir nuvazhiuosi ant benzo pamirshes, tai koks shvaistiklis ishlys per bloka paklausti, kaip chia taip gavosi .Vodka wrote:Tai veiks +- tokia sistema ar sunkiai? Čia daroma, kad pabandyt, pamokslų apie dujų performancą nereikia Juk geriau kažką daryt, nei galvot apie 1k hp.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Turbo + Lpg
As tai manyciau,kad turbo ir lpg nieko blogo,bet dujos jau turetu but ipurskimines.
Eagle Talon TSi AWD
Re: Turbo + Lpg
Pasiaiškinau dėl turbo reduktoriaus, viskas jame taip pat, tik iš koliko grįžtamoji šlanga pareina vėl į reduktoriu. Kokia turbina mauti iš "stockinių"? Taip pat ic klausymas, jei pūsti apie 0,5, tai kiek iš jo naudos?kwlw wrote:Yra specialus dujiniai reduktoriai turbininems auto. Jie moka dirbti prie teigiamo slegio. Beje, kai kurioms mashinoms - tai vienintelis kelias pigiai uzhturbint, nes nereikia modifikuot kuro sistemos, degima bishki pareguliuoji ir vsio (jei pust su saiku(:D)). Bet jei nepersijungsi ant duju ir nuvazhiuosi ant benzo pamirshes, tai koks shvaistiklis ishlys per bloka paklausti, kaip chia taip gavosi .Vodka wrote:Tai veiks +- tokia sistema ar sunkiai? Čia daroma, kad pabandyt, pamokslų apie dujų performancą nereikia Juk geriau kažką daryt, nei galvot apie 1k hp.
Sau
p.s. Romkasponka, ant tos relikvijos yra grįžtamoji?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Turbo + Lpg
nezinau kas ten per griztamoji, bet kazkoks stuceris laisvas buvo.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Turbo + Lpg
Tai ten manau nieko sudetingo, manau tas pats principas kaip FPR'o. Svarbu ta detale butu .romkasponka wrote:nezinau kas ten per griztamoji, bet kazkoks stuceris laisvas buvo.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Turbo + Lpg
Na taip, aš irgi atkreipiau dėmėsi kai statėm tą reduktoriu. Bes kitokio dydžio buvo ta skylė nei ta, į kuria pasiduoda. Kadangi vistiek reikės viską lupti tai sužinosime.romkasponka wrote:nezinau kas ten per griztamoji, bet kazkoks stuceris laisvas buvo.
Re: Turbo + Lpg
Nupirkta turbina nuo ford sierros 2.0D. Vidinis WG. Išorė tokia pati kaip kkk k14, tik viduje oro paėmimas didesnis gana.
- Robertazzz
- Posts: 83
- Joined: 12 Oct 2008, 13:16
- Location: vilnius
Re: Turbo + Lpg
Visos kalbos kad dujos negerai varikliam tai tikrai nieko gero bet. kad gerai piniginem tai tikrai pigiau, kadangi turbavikam reikalingas kuras su aukstu oktano skaicium tai dujos kaip ir pats tas o del degimo ankstinimo tai cia kam? kad detonacija didesne butu? kaip tik velint truputuka reiktu. aisku i koki s13 ar s14 tikrai nesideciau bet i golfuka tai linkiu sekmes
Re: Turbo + Lpg
Nuo kur jungti tepima?