Turbo + Lpg

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Sveiki. Čia daily carui galvojama padaryti. Ant golf mk2 gti 8v krauti kokią kkk14 ir važinėti ant dujų. Dujos su reduktorium (netiesioginės), Jeigu be bovo darnt, viskas gaunasi tvarkoje ir veiks ant dujų? Nes per bovą pūstu oro mišini su dujom, kuris užsidegt gali... Pūstume iki 0,5bar.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Turbo + Lpg

Post by simioras »

tai cia dabar kritikos lauki ar tiesiog pasireikst norejai?
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Turbo + Lpg

Post by cooler »

Dujos turi buti namie :lol:

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbo + Lpg

Post by romkasponka »

simioras wrote:tai cia dabar kritikos lauki ar tiesiog pasireikst norejai?
Ne, cia jaunimas kuryboje nori pasireiksti. Laukia patarimu...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Turbo + Lpg

Post by Niokas »

kaskada seniau vazinejo pazystamas su sotke karavanu mc su duja, paprastom su reduktoriu,tai viskas kaip ir veike,kaskokios labai traukos,ar superines ekonomijos tikrai nebuvo,bet veike, kartais saldavo reduktorius,mat tik 100kw buvo o mataras tipo gal daugiau turejo :roll:

p.s nors ir duju savitoji degimo siulma gerokai didesne nei bendzino(sudeges tas pats turis atpalaiduoja daugiau dzauliu),bet tos energijos israiska yra labiau kaitra negu atpalaiduotu duju turis,fizika besimokantys sakys kad pagal visus izobarinius,izochorinius procesus turetu but taspats,nes kaitra lygu pletimuisi... ir t.t.. bet realiai gaunasi taip kad kaista ir nivalit lizdavietes seda, votuvai dega, krc tikrai negerai. gal koks direct injection(i degimo kamera,kada stumoklis mirites taske) su duja ir veiktu norm bet...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

ZaibaZ
Posts: 20
Joined: 15 Nov 2009, 12:41
Location: Zarasai-Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by ZaibaZ »

važinėjau pats su 200'ine ant dujų, jokių bėdų nebuvo, visą žiemą atraižiau, niekada nieko, tik IC nusprogo, bet jis ten idomus buvo, plastikinis korpusas, nerimtas toks.. iki manęs du metus važinėjo dujom, nesiskundė, na bent nieko nesakė man. vien ant odometro buvo ~600k km. todėl, manau, jei viskas tvarkingai būtų padaryta, tai kodėl gi ne :roll:

btw, dėl traukos, didelio skirtumo nesijautė ar ant dujų, ar ant benzo :) tik pjaunant dujų daugiau paimdavo, ant ežero važinėjant virš 30l šimtui
Last edited by ZaibaZ on 18 Nov 2009, 19:41, edited 1 time in total.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbo + Lpg

Post by romkasponka »

Niokas wrote:kaskada seniau vazinejo pazystamas su sotke karavanu mc su duja, paprastom su reduktoriu,tai viskas kaip ir veike,kaskokios labai traukos,ar superines ekonomijos tikrai nebuvo,bet veike, kartais saldavo reduktorius,mat tik 100kw buvo o mataras tipo gal daugiau turejo :roll:

p.s nors ir duju savitoji degimo siulma gerokai didesne nei bendzino(sudeges tas pats turis atpalaiduoja daugiau dzauliu),bet tos energijos israiska yra labiau kaitra negu atpalaiduotu duju turis,fizika besimokantys sakys kad pagal visus izobarinius,izochorinius procesus turetu but taspats,nes kaitra lygu pletimuisi... ir t.t.. bet realiai gaunasi taip kad kaista ir nivalit lizdavietes seda, votuvai dega, krc tikrai negerai. gal koks direct injection(i degimo kamera,kada stumoklis mirites taske) su duja ir veiktu norm bet...
Tai gal atitinkamai uzdegimo kampa reikia pakoreguoti, kad valintu ir nekaistu?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Turbo + Lpg

Post by Niokas »

romkasponka wrote:
Niokas wrote:kaskada seniau vazinejo pazystamas su sotke karavanu mc su duja, paprastom su reduktoriu,tai viskas kaip ir veike,kaskokios labai traukos,ar superines ekonomijos tikrai nebuvo,bet veike, kartais saldavo reduktorius,mat tik 100kw buvo o mataras tipo gal daugiau turejo :roll:

p.s nors ir duju savitoji degimo siulma gerokai didesne nei bendzino(sudeges tas pats turis atpalaiduoja daugiau dzauliu),bet tos energijos israiska yra labiau kaitra negu atpalaiduotu duju turis,fizika besimokantys sakys kad pagal visus izobarinius,izochorinius procesus turetu but taspats,nes kaitra lygu pletimuisi... ir t.t.. bet realiai gaunasi taip kad kaista ir nivalit lizdavietes seda, votuvai dega, krc tikrai negerai. gal koks direct injection(i degimo kamera,kada stumoklis mirites taske) su duja ir veiktu norm bet...
Tai gal atitinkamai uzdegimo kampa reikia pakoreguoti, kad valintu ir nekaistu?
seip isvis kad isnaudot ju potenciala teoriskai, reiketu suspaudimas didint ir degimas ankstint, bet kad ir taip jau zopa, isiardai koki m20 duja vazineta ir supranti kad gal nereikia :oops: sakau tas direct injection duotu ausinimo efekta nes dujos is skysto virstu dujom degimo kameroj ,o tai egzotermine reakcija kada kaitra apsorbuojama is aplinkos, sita efekta isnaudojo fsi technologija,ir suspaudimo laipsniai isaugo,nes detonacija nutolo.is to pagerejo terminis naudingumo koeficijentas,ir pagerejo ekonomija. bet pati ipurskimo sistema pasidare gerokai sudetingesne,ir patiria didesnius stresus,vel klyzma-krc naujosios technologijos.

ps. ka duja geriau dizelainas
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbo + Lpg

Post by romkasponka »

Nu kai su slanginem dujom vazineja tai taip ir buna. Pats su ipurskimu (netiesioginiu) atvazinejau metus, o poto po variklio perrinkimo (dingo tepalo slegis) padariau suspaudimo laipsni 11:1 ir dar sekmingai pora metu atvazinejau, idomu aisq kaip dabar viskas ten atrodo ;) Reiks boroskopa prie progos gal pasidaryti :D
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Turbo + Lpg

Post by Niokas »

seip po teisybei duja turi potencialo,del savo kainos ir energijos kiekio per turio vieneta
,bet kad viskas idealiai veiktu ir tai butu geriau nei dyzelis visom prasmem,kad ir laikytu ir valintu ir nerytu,tai mano akim ziurint reiketu bent jau kaskokio rimto strokerio su geru suspaudimu, vario-berilio lizdavieciu, vieno gabalo inkonelio ismetiminiu klapanu,galbut net kaltiniu stumu (atsparesniu krc.) tada galbut eksplotacija butu sklandi ,neatsirastu galvos nesandarumu,ir t.t. valintu ir butu pigu,bet kokia investicija? idomu kaip buna paruostos tos skandinaviskos masinos kur su duja is gamyklos, volviakai visi sabai...

visai idomu butu pamatyt eksplotuota su duja bent kokia 200 000km tarkim kad ir is'a :roll:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Na mano variklyje suspaudimo laipsnis 10:1. Manau jau didelis. Investicijos minimalios. Nes virinimai jungimai ir pan patys darysim, tik dalys kainuos. Čia iš įdomumo labiau, o ne kiek reikalo, kad valinti. Taip kad kaip supratau, viską galima daryti? :) O dujų padavima palikti prieš oro srauto matuoklę kaip ir kad dabar yra?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbo + Lpg

Post by romkasponka »

Niokas wrote:visai idomu butu pamatyt eksplotuota su duja bent kokia 200 000km tarkim kad ir is'a :roll:
nu mano isas su duja po remontu gal kokia 30kkm ir nuvaziavo, nes patapo nekasdiene masina ir tikiuosi nepavirs i amzina projekta, bet aisq idomu butu pamatyti kaip ten viskas atrodo, bet man tie vaizdai daug nepasakys :D jei boroskopa darysiu tai nuotrauku bus galima padaryti, nes nezinau ar sita motora ardysiu dar...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbo + Lpg

Post by romkasponka »

Vodka wrote:Na mano variklyje suspaudimo laipsnis 10:1. Manau jau didelis. Investicijos minimalios. Nes virinimai jungimai ir pan patys darysim, tik dalys kainuos. Čia iš įdomumo labiau, o ne kiek reikalo, kad valinti. Taip kad kaip supratau, viską galima daryti? :) O dujų padavima palikti prieš oro srauto matuoklę kaip ir kad dabar yra?
Nusipiesk schema kaip viska planuoji jungti ir tau protingi dedziai kanors patars, nes dabar sneka apie nieka ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Na daug maž taip.
Attachments
Turbp.PNG
Turbp.PNG (9.19 KiB) Viewed 9348 times
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Turbo + Lpg

Post by roolis »

Kazkaip man tai nesiziuri sitas marazmas,sorry,turbo ir dujos-neuzskaitau
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Tai veiks +- tokia sistema ar sunkiai? Čia daroma, kad pabandyt, pamokslų apie dujų performancą nereikia :) Juk geriau kažką daryt, nei galvot apie 1k hp.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Turbo + Lpg

Post by kwlw »

Vodka wrote:Tai veiks +- tokia sistema ar sunkiai? Čia daroma, kad pabandyt, pamokslų apie dujų performancą nereikia :) Juk geriau kažką daryt, nei galvot apie 1k hp.
Yra specialus dujiniai reduktoriai turbininems auto. Jie moka dirbti prie teigiamo slegio. Beje, kai kurioms mashinoms - tai vienintelis kelias pigiai uzhturbint, nes nereikia modifikuot kuro sistemos, degima bishki pareguliuoji ir vsio (jei pust su saiku(:D)). Bet jei nepersijungsi ant duju ir nuvazhiuosi ant benzo pamirshes, tai koks shvaistiklis ishlys per bloka paklausti, kaip chia taip gavosi :).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

paulenz
Posts: 13
Joined: 28 Oct 2009, 20:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by paulenz »

As tai manyciau,kad turbo ir lpg nieko blogo,bet dujos jau turetu but ipurskimines.
Eagle Talon TSi AWD

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

kwlw wrote:
Vodka wrote:Tai veiks +- tokia sistema ar sunkiai? Čia daroma, kad pabandyt, pamokslų apie dujų performancą nereikia :) Juk geriau kažką daryt, nei galvot apie 1k hp.
Yra specialus dujiniai reduktoriai turbininems auto. Jie moka dirbti prie teigiamo slegio. Beje, kai kurioms mashinoms - tai vienintelis kelias pigiai uzhturbint, nes nereikia modifikuot kuro sistemos, degima bishki pareguliuoji ir vsio (jei pust su saiku(:D)). Bet jei nepersijungsi ant duju ir nuvazhiuosi ant benzo pamirshes, tai koks shvaistiklis ishlys per bloka paklausti, kaip chia taip gavosi :).

Sau
Pasiaiškinau dėl turbo reduktoriaus, viskas jame taip pat, tik iš koliko grįžtamoji šlanga pareina vėl į reduktoriu. Kokia turbina mauti iš "stockinių"? Taip pat ic klausymas, jei pūsti apie 0,5, tai kiek iš jo naudos?

p.s. Romkasponka, ant tos relikvijos yra grįžtamoji? :D
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbo + Lpg

Post by romkasponka »

nezinau kas ten per griztamoji, bet kazkoks stuceris laisvas buvo.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Turbo + Lpg

Post by kwlw »

romkasponka wrote:nezinau kas ten per griztamoji, bet kazkoks stuceris laisvas buvo.
Tai ten manau nieko sudetingo, manau tas pats principas kaip FPR'o. Svarbu ta detale butu :).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

romkasponka wrote:nezinau kas ten per griztamoji, bet kazkoks stuceris laisvas buvo.
Na taip, aš irgi atkreipiau dėmėsi kai statėm tą reduktoriu. Bes kitokio dydžio buvo ta skylė nei ta, į kuria pasiduoda. Kadangi vistiek reikės viską lupti tai sužinosime.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Nupirkta turbina nuo ford sierros 2.0D. Vidinis WG. Išorė tokia pati kaip kkk k14, tik viduje oro paėmimas didesnis gana.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Robertazzz
Posts: 83
Joined: 12 Oct 2008, 13:16
Location: vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Robertazzz »

Visos kalbos kad dujos negerai varikliam tai tikrai nieko gero bet. kad gerai piniginem tai tikrai pigiau, kadangi turbavikam reikalingas kuras su aukstu oktano skaicium tai dujos kaip ir pats tas o del degimo ankstinimo tai cia kam? kad detonacija didesne butu? :D kaip tik velint truputuka reiktu. aisku i koki s13 ar s14 tikrai nesideciau bet i golfuka tai linkiu sekmes :wink:

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Turbo + Lpg

Post by Vodka »

Nuo kur jungti tepima?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Post Reply