Darbinio tūrio mažinimas

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
GTi
Posts: 37
Joined: 03 Mar 2009, 16:49

Darbinio tūrio mažinimas

Post by GTi »

Yra noras, kad keturcilindris motoras nepatektų į "bombų klasę", ir kadangi išlenda labai nedaug (~60 cm3) tai domina mažinimo variantų privalumai ir trūkumai ir ar teisingai mąstau:

Matematikos neapgausi:
Arba mažinti pačius stumoklius/ storinti cilindro sieneles: privalumai: kad bus sugilzuotas motoras out of the box vienaip ar kitaip, atrodo pigesnis variantas bent iš pažiūros, trūkumai kad reikės greičiausiai custom stumoklių, ir labiausiai neraminantis klausimas, ką daryt su galva? Lyg ir nedaug mano atveju pastorėja sienelės, 2mm nesiekia diametro pasikeitimas, bet visiškai neįsivaizduoju kaip tai santykiautų su neperdaryta galva.

Arba trumpinti stumoklių eigą: dėja šiam motorui nėra net stroker kit'ų tai ką kalbėt apie atvirkščią ir labai specifinį variantą. Kiek kainuoja alkūninio gamyba ir ar išvis kas nors Lietuvoj ar artimąjam užsienyje tuo užsiima? Privalumai aišku, kad mažiau sukimo dėl variklio galvos ir tinka standartiniai aftermarket stumokliai šitam varikliui.

CR niuansus ir suprantu, bet čia smulkmenos jau, kaip ir tai, kad bet kokiu atveju bus brangu, bet labiau domina galimybės apskritai ir jų prieinamumas.
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Darbinio tūrio mažinimas

Post by ard »

galvos tarpinės ir galva būna sudizaininta didesniam stūmoklio diametrui negu standarte eina todėl nematau įtakos galvai ir problemos jeigu cilindro skersmuo sumažės.
gal pradėk geriau nuo to koks motoras ir kokį setupą dabar turi? galbūt yra kiti giminingi motorai kurie turi tau jau tinkantį bloką su mažesniu darbiniu tūriu? arba turi dalis (alkūninį) tinkantį tavo motorui. custom alkūninio gamyba remsis į kelis k ir turbūt teks gaminti kur nors usa kur tokie dalykai populiaresni, todėl manau retrofitint kitas tinkamas dalis arba mažint cilindro diametrą gilziuojant yra realiausi variantai.

arba tiesiog įsidėt kitą motorą tinkantį klasei?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

kliobas
Posts: 106
Joined: 26 May 2008, 18:56
Location: Vilnius

Re: Darbinio tūrio mažinimas

Post by kliobas »

Yra toks dalykas kaip alkuninio kakliuku offset grinding, tai yra mazinamas kakliuko diameteras ne vienodai is visu pusiu, o paslinktas i ta, kuria reikia (reikes atitinkamai storesniu - remontiniu indeklu). sitaip galima laimeti nedideli atstuma didinant arba mazinant alkuninio eiga, pasidomek ir paskaiciuok, ar tavo atveju uztektu. ir aisku reik atkreipt demesi i svaistiklius, nes mazinant eiga su tais paciais svaistikliais sumazes cr

Post Reply