knock sensor
knock sensor
sveiki,
ar yra koks budas , kad ecu manytu kad yra knock sensorius , bet is tikro jo nera ,kokia varza ar ka gal kas zinote?
ar yra koks budas , kad ecu manytu kad yra knock sensorius , bet is tikro jo nera ,kokia varza ar ka gal kas zinote?
Re: knock sensor
Atsuk nuo bloko ta sensoriu ir pristropuok prie shlangos (vis dar pajungta prie pravodkes). Vat tau ir emuliatorius.STRIXas wrote:sveiki,
ar yra koks budas , kad ecu manytu kad yra knock sensorius , bet is tikro jo nera ,kokia varza ar ka gal kas zinote?
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: knock sensor
Ar ta pati tvirtinimo varzhta atlasvink. Imho - galima bandyt paduot impilsini signala. Bet priesh tai reiketu ji paziureti (signala) ant sveiko daviklio
Re: knock sensor
aciu problema ispresta o kad paduot signala jis turi buti kintamas iki 3V nuo 3v ecu supranta kad knockas jau
Re: knock sensor
Prikelsiu tema...klausimas tox,kaip dirba knock sensorius?Jis ten kazkoki dazni siuncia i ecu kai uzdetonuoja ar kaip?Cia kalba eina apie sr'o detonacini(nzn gal visi vienodai veikia,bent turetu)
Gal kas zinot prie kokio daznio jis sudirba?
Gal kas zinot prie kokio daznio jis sudirba?
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: knock sensor
"Detonacijos jutiklis registruoja detonacijos metu kylancius tipiskus garso virpesius ir pavercia juos elektriniais signalais, perduodamais elektroniniam valdymo blokui. Pastarasis ivertina jutiklio signalus alkuninio veleno pasukio kampu intevaluose, atitinkanciuose degimo procesus atsikruose cilindruose." - Is knygos "Automobiliai". Toliau dar raso kaip tada reguliuoja detonacija. Jei reik sakyk, perrasysiu ir ta.simioras wrote:Prikelsiu tema...klausimas tox,kaip dirba knock sensorius?Jis ten kazkoki dazni siuncia i ecu kai uzdetonuoja ar kaip?Cia kalba eina apie sr'o detonacini(nzn gal visi vienodai veikia,bent turetu)
Gal kas zinot prie kokio daznio jis sudirba?
EDIT: cia raso bendra teorija apie knock sensorius, negaliu garantuot kad pas SR'a viskas buten taip yra.
Re: knock sensor
vat man reiktu suzinot kokiu dazniu pavercia ta signala daviklis.
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: knock sensor
Pasiskaityk Nistune foruma - ten rasi naudingos informacijos.simioras wrote:vat man reiktu suzinot kokiu dazniu pavercia ta signala daviklis.
Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: knock sensor
Deja, ten yra tik veikimo principas, o konkrečių tech. specifikacijų nėra.simioras wrote:vat man reiktu suzinot kokiu dazniu pavercia ta signala daviklis.
Re: knock sensor
supratau,aciu
bandysim ieskot toliau
bandysim ieskot toliau
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: knock sensor
Mano kvaila (gal) galva, tau reiktų praeit tokį procesą:
1) pakabink knock sensoriaus laidą ant vieno oscilografo kanalo (bet palik prijungtą prie kontrolerio)
2) pakabink iš kontrolerio išeinantį signalo laidą ant kito oscilografo kanalo
3) užkuri mašiną, dirba ant laisvų
4) susirask, kokio dažnio signalą duoda knock sensorius, beje, signalas gali būt moduliuotas - pabandyk apsirašyt, kaip jis moduliuojamas; tuo pačiu matuok, ką "šneka" kontroleris
5) pasiimk kokią kuvaldą ir pajibašink per motorą randominiais intervalais
jibašindamas stebėk oscilografą ir kaip keičiasi signalas.
Įtariu, kad knock sensorius veikia taip - dirbant motorui ir "iššaunant" kiekvienam cilindrui, jis užregistruoja impulsą ir atiduoda tą signalą knock controller'iui. Didesnis impulsas - didesnis ir šuolis amplitude.
Toliau - Knock controlleris arba ecu turi žinot, kokie yra rpm'ai, pagal tai ir/arba pagal alkūninio ar velenėlių(-o) padėtį jis žino arba gali "išmokt" (jei degimo kampas pakeistas arba gaunami duomenys apie jo dydį), kada tiksliai turėjo "iššauti" kuris cilindras. Tą žinodamas, knock controller'is "praignoruoja" signalus, kurie, jo manymu, kyla dėl cilindro normalaus veikimo.
Kai atsiranda knock'as, į natūralią kreivę įsimaišo koks nors nenatūralus "spike", kurio knock controller'is negali pateisinti cilindro "iššovimu". Kai jibašinsi per motorą, knock controller'is gaus tokį "spike" iš sensoriaus, pasimatuos jo dydį, galbūt - dažnumą, kuriuo tas jis pasikartoja ar dar kažkokias charakteristikas (čia jau, tikrai tikiu, kiekvienam aftamabyliui kitaip) ir siųs arba nesiųs pranešimą ECU apie knock'ą. Dar jis gali pasiskaičiuot knock'o intensyvumą, o taip pat - nesudirbusį cilindro taktą.
Vat kiek įdomybių galima padaryt su knock sensorium.
Beje, nepriimkit to, ką rašau, už gryną pinigą - čia tik mano teoriniai išvedžiojimai apie knock sensorių ir knock controller'į ir jie tikrai nebūtinai yra teisingi. Jei kas nors galit patvirtint ar paneigt, tai būtinai tą padarykit - ir pačiam įdomu
1) pakabink knock sensoriaus laidą ant vieno oscilografo kanalo (bet palik prijungtą prie kontrolerio)
2) pakabink iš kontrolerio išeinantį signalo laidą ant kito oscilografo kanalo
3) užkuri mašiną, dirba ant laisvų
4) susirask, kokio dažnio signalą duoda knock sensorius, beje, signalas gali būt moduliuotas - pabandyk apsirašyt, kaip jis moduliuojamas; tuo pačiu matuok, ką "šneka" kontroleris
5) pasiimk kokią kuvaldą ir pajibašink per motorą randominiais intervalais
jibašindamas stebėk oscilografą ir kaip keičiasi signalas.
Įtariu, kad knock sensorius veikia taip - dirbant motorui ir "iššaunant" kiekvienam cilindrui, jis užregistruoja impulsą ir atiduoda tą signalą knock controller'iui. Didesnis impulsas - didesnis ir šuolis amplitude.
Toliau - Knock controlleris arba ecu turi žinot, kokie yra rpm'ai, pagal tai ir/arba pagal alkūninio ar velenėlių(-o) padėtį jis žino arba gali "išmokt" (jei degimo kampas pakeistas arba gaunami duomenys apie jo dydį), kada tiksliai turėjo "iššauti" kuris cilindras. Tą žinodamas, knock controller'is "praignoruoja" signalus, kurie, jo manymu, kyla dėl cilindro normalaus veikimo.
Kai atsiranda knock'as, į natūralią kreivę įsimaišo koks nors nenatūralus "spike", kurio knock controller'is negali pateisinti cilindro "iššovimu". Kai jibašinsi per motorą, knock controller'is gaus tokį "spike" iš sensoriaus, pasimatuos jo dydį, galbūt - dažnumą, kuriuo tas jis pasikartoja ar dar kažkokias charakteristikas (čia jau, tikrai tikiu, kiekvienam aftamabyliui kitaip) ir siųs arba nesiųs pranešimą ECU apie knock'ą. Dar jis gali pasiskaičiuot knock'o intensyvumą, o taip pat - nesudirbusį cilindro taktą.
Vat kiek įdomybių galima padaryt su knock sensorium.
Beje, nepriimkit to, ką rašau, už gryną pinigą - čia tik mano teoriniai išvedžiojimai apie knock sensorių ir knock controller'į ir jie tikrai nebūtinai yra teisingi. Jei kas nors galit patvirtint ar paneigt, tai būtinai tą padarykit - ir pačiam įdomu
Re: knock sensor
o gal knock sensorius elementarus pjezo elektrikas, kuris duos signala tik tuo konkreciu atveju jeigu bus real knockas? knocko perduodama jega i bloka bus visishkai kitokia negu paprasto degimo.
galbut cia viskas daug kartu paprasciau, negu svarstot?
galbut cia viskas daug kartu paprasciau, negu svarstot?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: knock sensor
Bent jau SR20DE stovi "mikrofonas" o ne pjezoelementas, kaip pvz CA'skej
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun