pasitikrinkime ir padiskutuokime apie KET
pasitikrinkime ir padiskutuokime apie KET
Vnz, situacija tokia sankryza miesto centre. stovi sviesoforai. prie ju zenklai vieniem kelias pagrindinis, kitiem ne. Aplinkui subraizyti staciakampiai lygiagreciai, kurie zymi pereja reguliuojamose sankryzose. Veikia sviesoforas, visiem aisku kam galima eit, vaziuot ir pan., taciau vaziuojam mes velai vakare, sviesoforai neveikia, mirksi geltonas. Vadovaujames zenklais (taip sako KET), zenklas rodo pagrindinis nkelias kaip ir mums, tai vaziuojam sau per sankryza normaliai, beveik pravaziavom o ten nzn is kur viduryje eismo juostos zmogus (tamsiai apsirenges, be jokiu atsvaitu), jo nepastebime-pertrenkiam.
Apskritai ka Jus manote apie perejas? perejas sankryzose? kada kas ka turi praleisti nepraleisti? kas kaltas kas nekaltas ir pan. aciu uz nuomone bei zinias.
Apskritai ka Jus manote apie perejas? perejas sankryzose? kada kas ka turi praleisti nepraleisti? kas kaltas kas nekaltas ir pan. aciu uz nuomone bei zinias.
live the dream
na idomu kitu kolegu minciu, gal yra ismananciu teisininku ar is policijos gretu. nes yra itarimas, kad uz viso to reikalo yra suinteresuotu asmenu, kurie bando sita reikala paversti vairuotojo kalte, ir neva pestysis ejo per pereja :S nors KET (mano isigilinimu ir kiek jas issinagrinejau) sako kitaip.
live the dream
Re: pasitikrinkime ir padiskutuokime apie KET
neapsviestos perejos yra blogis... taciau pestysis perejoje (ypac jau izenges i ja) visada teisus, nebent bus irodyta, kad jis samoningai "lindo po ratais"4fun wrote:Apskritai ka Jus manote apie perejas? perejas sankryzose? kada kas ka turi praleisti nepraleisti? kas kaltas kas nekaltas ir pan. aciu uz nuomone bei zinias.
o vaziuoadamas per sankryza visad stengiuos vadovautis taisykle, suformuluotoje viename anekdote: net ir degant zaliai sviesai geriau but atsargiam/nelekt, nes niekada nezinai, ar neuzsirausi ant kokio dzigito (Dzigitai, nieko asmenisko )
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
KET sako, kad pereja tai zenklu pesciuju pereja ir atitinkamu kelio zenklinimu pazymeta vieta arba vien kelio zenklu pazymeta. ir turi sustoti prie zenklo i praleisti, ten kelio zenklu nera!
Garantuoju. Perėja privalo būti pažymėta kelio ženklu. Stovinčiu, kabančiu ir t.t. Vien perėjos pažymėjimo ant kelio dangos neužtenka.
Tada dar paklaidinsiu:zhy wrote:KET sako, kad pereja tai zenklu pesciuju pereja ir atitinkamu kelio zenklinimu pazymeta vieta arba vien kelio zenklu pazymeta. ir turi sustoti prie zenklo i praleisti, ten kelio zenklu nera!
Garantuoju. Perėja privalo būti pažymėta kelio ženklu. Stovinčiu, kabančiu ir t.t. Vien perėjos pažymėjimo ant kelio dangos neužtenka.
sviesaforo reguliuojamoje sankrizoje (keturhsaleje) yra dar zenklai pagrindinis/shalutinis, skirti tam laikui, kai isjungtas reguliavimas sviesaforu. ir viskas. joiu bruksniuku, jokiu zmogeliuku ant melynu zenklu. ir vistik - pestieji turi pirmumo teise eiti per gatve, matydami zalia signala, nei sukantieji i kaire automobiliai (buvau pasodines senuka ant kapoto kazkada) . o kaip yra, kai isjungtas sviesaforo siganalas?
nenoriu painioti, bet pestieji gali ir turi teise pereiti gatve (turedami pirmumo teise) ne tik perejose, o ir sankryzose (visose, net trishalese)
ps: taisykle, kuria vadovaujuosi - pristabdau pries betkuria sankryzha bent iki 50kmh, nes nezinia ko tiketis
alfa 156 2.0i16vT-S selespeed
tai esme, kad jis buvo pertrenktas ant 40km/h vaziuojant. Sukantis i desine tarkim, butina praleisti pesciuosius. taciau gi vaziuojant tiesia er zalia nereikia sustoti ir praleisti tau horizontaliai per gatve einanti pestyji, aisku jei toki matai, tai logiska, kad praleidi ir nevaizuoji jam ant galvos, bet vat jei nepastebi, tada atsiduri durnoj situacijoj.
live the dream
KET wrote:VI. PĖSČIŲJŲ PAREIGOS
81. Pėstieji privalo eiti šaligatviais arba pėsčiųjų takais dešine puse, o ten, kur jų nėra, - kelkraščiu. Jeigu šaligatvio, pėsčiųjų tako, kelkraščio nėra arba jais eiti negalima, leidžiama eiti viena eile važiuojamosios dalies pakraščiu.
82. Kelkraščiu arba važiuojamosios dalies pakraščiu einantys pėstieji turi eiti prieš transporto priemonių važiavimo kryptį.
83. Asmenys, kurie kelkraščiu arba važiuojamosios dalies pakraščiu važiuoja neįgaliųjų vežimėliais, vedasi motociklą, mopedą, dviratį, traukia (stumia) rogutes ar vežimėlį, privalo judėti tik viena eile ir tik transporto priemonių judėjimo kryptimi.
84. Organizuotai žmonių grupei eiti važiuojamąja dalimi leidžiama kolona ne daugiau kaip 4 eilėmis ir tik dešine važiuojamosios dalies puse. Kolonos priekyje ir gale iš kairės pusės turi eiti lydintys asmenys su ryškiaspalvėmis vėliavėlėmis. Tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui organizuotai žmonių grupei eiti važiuojamąja dalimi draudžiama.
85. Organizuotą vaikų iki 16 metų grupę vesti leidžiama tik šaligatviais arba pėsčiųjų takais, o ten, kur jų nėra, - ir kelkraščiu, bet tik šviesiu paros metu ir lydint ne mažiau kaip 2 suaugusiesiems.
86. Pėstieji, einantys neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba prie drabužių prisisegti šviesą atspindintį atšvaitą. Traukiamas (stumiamas) platesnis kaip 1 m vežimėlis turi būti su atšvaitais: kairėje vežimėlio pusėje iš priekio - baltu, o iš galo - raudonu.
87. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra - sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti perėjos ribų. Kai matomumo zonoje perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti per kelią stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti saugu ir nebus trukdoma transporto priemonėms.
88. Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra - transporto šviesoforų signalais. Reguliuotojo signalų pėstieji privalo paisyti net tuo atveju, jeigu jie prieštarautų šviesoforų signalams.
89. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį bei įsitikina, kad tai yra saugu.
90. Važiuojamojoje dalyje pėstieji neturi be reikalo delsti ar stoviniuoti. Nespėjusieji pereiti važiuojamosios dalies turi stovėti saugumo salelėje arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų krypčių transporto srautus. Baigti eiti per kelią galima tik įsitikinus, kad eiti saugu.
91. Užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn, pėstieji, atsižvelgdami į tai, kurioje važiuojamojoje kelio dalyje jie yra, privalo baigti pereiti ją arba sustoti saugumo salelėje, arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų krypčių transporto srautus.
92. Artėjant specialiajai transporto priemonei su įjungtais mėlynais ir raudonais (arba tik mėlynais) žybčiojančiais švyturėliais ir specialiais garso signalais, pėstieji neturi pradėti eiti per važiuojamąją dalį, o esantys važiuojamojoje dalyje privalo nedelsdami iš jos pasitraukti.
93. Pėstiesiems draudžiama:
93.1. eiti per važiuojamąją dalį tose vietose, kur yra transporto ar pėsčiųjų atitvarai, o gyvenvietėse - ir ten, kur yra skiriamoji juosta (išskyrus pėsčiųjų perėjas ir sankryžas);
93.2. eiti automagistrale ar greitkeliu;
93.3. eiti skiriamąja juosta arba greta jos važiuojamosios dalies pakraščiu;
93.4. išeiti iš už stovinčios transporto priemonės ar kitos kliūties, trukdančios apžvelgti vietą, neįsitikinus, kad nėra artėjančių transporto priemonių;
93.5. eiti dviračių takais;
93.6. pasišalinti iš eismo įvykio vietos, jeigu pėstieji yra susiję su juo.
V. VAIRUOTOJŲ PAREIGOS PĖSTIESIEMS
72. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, išvažiuodamas iš kelio arba sukdamas į dešinę ar į kairę sankryžose, vairuotojas privalo duoti kelią pėsčiajam, kurio judėjimo kryptį jis kerta. Vairuotojas visais atvejais privalo duoti kelią pėsčiajam važiuodamas atbulas.
73. Reguliuojamoje sankryžoje ar pėsčiųjų perėjoje, kai šviesoforo ar reguliuotojo signalai leidžia važiuoti, vairuotojas privalo duoti kelią nespėjusiam pereiti važiuojamosios dalies pėsčiajam, kuris įžengė į ją esant leidžiančiam eiti signalui. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią pėsčiajam.
74. Jeigu šviesoforo arba reguliuotojo signalai draudžia važiuoti per pėsčiųjų perėją, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop" liniją, ženklą „Stop" linija", šviesoforą, o jeigu jų nėra - prieš pėsčiųjų perėją. Vairuotojams, kurie užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti nurodytose vietose tik staigiai stabdydami, leidžiama važiuoti toliau.
75. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įėjusį pėsčiąjį.
76. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją sustojo transporto priemonė, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją transporto priemonė sulėtino greitį, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų.
77. Vairuotojui draudžiama įvažiuoti į pėsčiųjų perėją, jeigu už jos yra susigrūdimas, dėl kurio reikėtų sustoti, o sustojusi transporto priemonė trukdytų pėstiesiems.
78. Vairuotojas privalo duoti kelią važiuojamąją dalį kertančiai organizuotai vaikų grupei, jeigu ją lydintis asmuo signalizuoja reguliuotojo lazdele, skrituliu su raudonu atšvaitu ar ryškiaspalve vėliavėle.
79. Artėdamas prie sustojusios transporto priemonės su vaikų vežimo skiriamuoju ženklu ar prie mokyklinio autobuso, vairuotojas privalo sulėtinti greitį, prireikus - ir sustoti, kad praleistų vaikus.
80. Visur (net ir ne pėsčiųjų perėjoje) vairuotojas privalo praleisti neregį pėsčiąjį, signalizuojantį balta lazdele, arba neįgalųjį, važiuojantį per kelią neįgaliųjų vežimėliu.
As irgi -bet pagalvok kaip tai atrodo T sankryzoje.gess wrote:Nu as tai kazkaip visada galvojau, kad pestieji turi teisia vaikscioti per gatve sankryzos sonais (ar kaip cia pasakyti)
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Na jo siaip negerai gaunasi T formos sankryzoje. Bet dabar kai pagalvoju vilniuje yra nemazai sankryzu, kur pagal mane galetum eiti, o ten nepraleidzia niekas, turi prabegt , nes pereju nera pazymeta, pvz. Vytenio-Basanaviciaus sankryza.
O siaip butu idomu suznoti, kokioj cia sankryzoj siauliuose ivyko minetas ivikis, kad atsargiam but ten...
O siaip butu idomu suznoti, kokioj cia sankryzoj siauliuose ivyko minetas ivikis, kad atsargiam but ten...
Kadangi veiksmas mieste, artedamas prie sankryzos turejai buti ypac atidus ir ta pestiji pastebeti, praleisti (nebent jis tikrai ishoko priesh mashina netiketai ir neisitikines, kad tu ji matai ir praleidi - pesciojo pareiga pagal KET). Jei jis nukaltas vidury tos "perejos", tai tuo labiau. Administracines teises prasme liksi kaltas.
O vat zalos atlyginimo prasme jusu kalte padalins - teks aishkintis, ar pestysis isejo i gatve isitikines, jog vairuotojas ji mato ir praleidzia, ar galima buvo ji pastebeti. Be to, reikes atsizvelgti i galimybe sustoti nuo tos vietos, kai turejo pastebeti ir eile kitu faktoriu.
O vat zalos atlyginimo prasme jusu kalte padalins - teks aishkintis, ar pestysis isejo i gatve isitikines, jog vairuotojas ji mato ir praleidzia, ar galima buvo ji pastebeti. Be to, reikes atsizvelgti i galimybe sustoti nuo tos vietos, kai turejo pastebeti ir eile kitu faktoriu.
na pestysis isvis buvo nepastebetas ir nutrenktas... lijo lietus, buvo tamsiai apsirenges ir pan. o viskas linksta ne link administracines, o del baudziamosios atsakomybes, nes pestysis to ivykio pasekoje patyre sveikatos sutrikimu...
Last edited by 4fun on 07 Jan 2008, 19:18, edited 1 time in total.
live the dream
numushem, ant tos "perejos" neveikiant sviesoforui, vaziuodami pagrindiniu keliu tiesiai, pravaziave sankryza, nu ta prasme pries susikirtima yra kvadratukai tie staciakampiai ir uz susikirtimo, tai numushem uz.. :S pagal KET nerandu nei vieno punkto, kuris patvirtintu, kad ten nereguliuojama pereja. visgi vadovautasi buvo kelio zenklais, kaip ir nurodo KET. zenklo ties kuriuo reiketu sustoti ir praleisti pestyji nera.
live the dream
Re: pasitikrinkime ir padiskutuokime apie KET
Musu teismams tai nera didelis laiko tarpas
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: pasitikrinkime ir padiskutuokime apie KET
ziurint kurioj instancijoj. man tesesi beveik metus, su laikinom vazinejau gal 9-10 menesiu.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming