H crx BIGER brakes
H crx BIGER brakes
nuo ko galima butu be kosminiu perdarynejimu pritaikyti didesniu stabdziu diskus H crx?
Nuo H22 pas juos stovi 282mm, arba nuo ITR 282mm daugiau cia nieko nesugalvosi. Nors dar vienas veikejas pasistates yra nuo HAC V6 dvieju cilindriuku bet tau per daug sudetinga ant crx padaryt, jis ant preliudo daresi... Krc uzteks H22 stabdziu ir be parkiu visas detales rasi, nes su ITR'ais pats supranti
Dar HA ir HAC 2.2 turi 282 mm diskus.JTS wrote:Nuo H22 pas juos stovi 282mm, arba nuo ITR 282mm daugiau cia nieko nesugalvosi. Nors dar vienas veikejas pasistates yra nuo HAC V6 dvieju cilindriuku bet tau per daug sudetinga ant crx padaryt, jis ant preliudo daresi... Krc uzteks H22 stabdziu ir be parkiu visas detales rasi, nes su ITR'ais pats supranti
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
- Arturas-zender
- Posts: 416
- Joined: 06 Feb 2007, 16:51
- Location: Klaipeda
- Contact:
Re: H crx BIGER brakes
o koks dabar disko storis?corniz wrote:nuo ko galima butu be kosminiu perdarynejimu pritaikyti didesniu stabdziu diskus H crx?
- Arturas-zender
- Posts: 416
- Joined: 06 Feb 2007, 16:51
- Location: Klaipeda
- Contact:
as tiksliai nezinau kokio diametro pas paprastus (ne iVT) eina stabdziu diskai, bet kad 13'' ratukai uzsideda, taip kad jaum tikrai reiktu kokioj kacergoj didesniu nei yra, ir tie preliudo daugiau nei 20mm didesni butu.
kita situacija su ivt yra, ten jau didesni stovi, tai galbut ir 20mm skirtumas gaunas..
kita situacija su ivt yra, ten jau didesni stovi, tai galbut ir 20mm skirtumas gaunas..
Taigi, pas civica EG/EK prieky buna:
240/19 "paprastas"
262/19 "VTi"
282/23 CTR
Cia jei ko nors nesugrybau is galvos rasydamas...
Ir imho net tarp 262 ir 282 skirtumas didziulis, jau nekalbant su paprastais. Tik kad vien priekis nieko gero - stabdziu balansas i sh keleuja (bent mano tokia nuomone ). Reikia kazka daryt is su galu... arba reguliatorium.
240/19 "paprastas"
262/19 "VTi"
282/23 CTR
Cia jei ko nors nesugrybau is galvos rasydamas...
Ir imho net tarp 262 ir 282 skirtumas didziulis, jau nekalbant su paprastais. Tik kad vien priekis nieko gero - stabdziu balansas i sh keleuja (bent mano tokia nuomone ). Reikia kazka daryt is su galu... arba reguliatorium.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
as nzn.Karolens vaziuoja su crx ziede, kacergoj su dvigubu shikanu 1.28 buna kad pravaziuoja. Nejiesko jokiu ten disku dideliu. Skirtums didziulis kai pradedi vaziuoti? Plius, negalima krauti papildomo svorio ant pakabos - tas turi buti visiems aisku. Tas turi itakos ne tik stabdymuij, o ir paciam vaziavimui posukyje ir t.t.
Pirmiausia reikia ismokti vaziuoti su tuo ka turi.Paskui - naudoti geresnes kalades. O paskui, kai jau TIKRAI truks stabdziu, PIRKTI NORMALIUS UZ DAUG LITU. Nes jeigu desi tuos gaidzius visokius, ir nuolat vaziuosi, netruksi pirkti antra karta ir nera ko su jais isviso zaisti.
Tokia mano nuomone.
Pirmiausia reikia ismokti vaziuoti su tuo ka turi.Paskui - naudoti geresnes kalades. O paskui, kai jau TIKRAI truks stabdziu, PIRKTI NORMALIUS UZ DAUG LITU. Nes jeigu desi tuos gaidzius visokius, ir nuolat vaziuosi, netruksi pirkti antra karta ir nera ko su jais isviso zaisti.
Tokia mano nuomone.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Krc net tyngiu rasyt, nes bl vel demagogijos prasides.
Taip Spade su skaiciais nesumelavai, o del galo stabdziu irgi pritariu nedeciau vien tik ant priekio, bet cia jau atskira istorija. Ebola, kalbu ne apie pienius kurie sumaste pazaisti su stabdziais, ir toj pacios kacergoj kaitinti CRX stabdziai pono g, ir ponas Dovydas su paprasto cveko stabdziais ten pat vaziavo ir kiti garbingi ponai vaziavo su ITR'o standziais ir H22 stabdziais ir niekas neturejo jokiu nusiskundimu sitam swap'ui, nes as matau tik pliusius ir tai isbandyta ir ne karta. O apie pakabos apkrovas cia is serijos "uzkariaukim kosmosa" jei pasvertum nemanau kad butu didelis skirtumas o ir papildomi pora kg. manau nieko nekeicia, o kai deda big bake'us tai cia jau px kur disko skersmuo 330mm ir suportas uz galva didesnis, tai jau cia nekenkia valdymui nes mol Brembo ar kitas stabdziu genijus "sudo nemala"... Ir apskritai stabdziu nebuna per daug (nu ok ok buna, tik be demagogiju prasau) :*
Taip Spade su skaiciais nesumelavai, o del galo stabdziu irgi pritariu nedeciau vien tik ant priekio, bet cia jau atskira istorija. Ebola, kalbu ne apie pienius kurie sumaste pazaisti su stabdziais, ir toj pacios kacergoj kaitinti CRX stabdziai pono g, ir ponas Dovydas su paprasto cveko stabdziais ten pat vaziavo ir kiti garbingi ponai vaziavo su ITR'o standziais ir H22 stabdziais ir niekas neturejo jokiu nusiskundimu sitam swap'ui, nes as matau tik pliusius ir tai isbandyta ir ne karta. O apie pakabos apkrovas cia is serijos "uzkariaukim kosmosa" jei pasvertum nemanau kad butu didelis skirtumas o ir papildomi pora kg. manau nieko nekeicia, o kai deda big bake'us tai cia jau px kur disko skersmuo 330mm ir suportas uz galva didesnis, tai jau cia nekenkia valdymui nes mol Brembo ar kitas stabdziu genijus "sudo nemala"... Ir apskritai stabdziu nebuna per daug (nu ok ok buna, tik be demagogiju prasau) :*
Skirtumas yra toks:ebola wrote:as nzn.Karolens vaziuoja su crx ziede, kacergoj su dvigubu shikanu 1.28 buna kad pravaziuoja. Nejiesko jokiu ten disku dideliu. Skirtums didziulis kai pradedi vaziuoti? Plius, negalima krauti papildomo svorio ant pakabos - tas turi buti visiems aisku. Tas turi itakos ne tik stabdymuij, o ir paciam vaziavimui posukyje ir t.t.
Pirmiausia reikia ismokti vaziuoti su tuo ka turi.Paskui - naudoti geresnes kalades. O paskui, kai jau TIKRAI truks stabdziu, PIRKTI NORMALIUS UZ DAUG LITU. Nes jeigu desi tuos gaidzius visokius, ir nuolat vaziuosi, netruksi pirkti antra karta ir nera ko su jais isviso zaisti.
Tokia mano nuomone.
su 282 mm zymiai leciau devisi kaladeles, kas aktualu endurance race. 262 mm 1000 km Ferodo DS 3000 sudegdavo per ~70 ratu (aisku, ju netaupant)
Brangus geri stabdziai - geras dalykas, beda tuomet tik tokia, kad 15' ratlankiu jau niekaip neuzmausi, padangos zymiai brangesnes ir t.t
Taip kad 282 mm - good choice!
-
- Posts: 30
- Joined: 17 Nov 2006, 20:51
- Location: Klaipeda
- Contact:
-
- Posts: 30
- Joined: 17 Nov 2006, 20:51
- Location: Klaipeda
- Contact:
Tai gal tiesiog vairavimo stilius/trasos charakteristikos? Mano akim megametras nelabai gailestingas kaladem. Panashiai kaip senasis lemanas.autosavartynas wrote:nu nezinau tada,prasukau su tokiom visa pilna sezona,visus etapus+ su keliom treniruotem ir dar ju like apie 40% nemaziau...
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Palanga ir Kacerga nera ko lyginti - visiems cia aisku kas kazkur bent vaziuoja. Vnzo, galima keisti kada reikia keisti. Kw teisingai sako - labai priklauso nuo vaziavimo. Buvo atvejis kai Palangoj trys vairuotojai supjove koki 40% kaladziu, o ketvirtas per 60 ratu parleke su ta pacia masina jau ant metalu. Autosavartynas vaziuoja visa NEZ zeido cempionata cia, bimbernieki ir piarnu ir bilekiek treniruociu kacergoj. Su standartiniais diskais. CRX.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.