H crx BIGER brakes

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
corniz
Posts: 152
Joined: 28 Jan 2007, 15:30
Location: Klaipeda

H crx BIGER brakes

Post by corniz »

nuo ko galima butu be kosminiu perdarynejimu pritaikyti didesniu stabdziu diskus H crx?

User avatar
_crx_
Posts: 316
Joined: 19 Mar 2007, 17:27
Location: Klaipėda

Post by _crx_ »

pas GT ir dovyda kreipkis del info, berods nuo preliudo jie susideje

JTS
Posts: 388
Joined: 11 Mar 2005, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by JTS »

Nuo H22 pas juos stovi 282mm, arba nuo ITR 282mm daugiau cia nieko nesugalvosi. Nors dar vienas veikejas pasistates yra nuo HAC V6 dvieju cilindriuku bet tau per daug sudetinga ant crx padaryt, jis ant preliudo daresi... Krc uzteks H22 stabdziu ir be parkiu visas detales rasi, nes su ITR'ais pats supranti ;)

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Post by rks »

JTS wrote:Nuo H22 pas juos stovi 282mm, arba nuo ITR 282mm daugiau cia nieko nesugalvosi. Nors dar vienas veikejas pasistates yra nuo HAC V6 dvieju cilindriuku bet tau per daug sudetinga ant crx padaryt, jis ant preliudo daresi... Krc uzteks H22 stabdziu ir be parkiu visas detales rasi, nes su ITR'ais pats supranti ;)
Dar HA ir HAC 2.2 turi 282 mm diskus.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Re: H crx BIGER brakes

Post by Arturas-zender »

corniz wrote:nuo ko galima butu be kosminiu perdarynejimu pritaikyti didesniu stabdziu diskus H crx?
o koks dabar disko storis? :roll:

User avatar
corniz
Posts: 152
Joined: 28 Jan 2007, 15:30
Location: Klaipeda

Post by corniz »

ne storis o skersmuo:) kazkas apie 220mm

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

corniz wrote:ne storis o skersmuo:) kazkas apie 220mm
ta ir turejau omeny :oops: :wink:

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

corniz wrote:ne storis o skersmuo:) kazkas apie 220mm
Storis irgi svarbu jei ka. UFTS :)

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

JTS
Posts: 388
Joined: 11 Mar 2005, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by JTS »

Aisku svarbu, bet storesnio i suporta neikisi yra kaip yra, visiem uztenka stock storio.

User avatar
corniz
Posts: 152
Joined: 28 Jan 2007, 15:30
Location: Klaipeda

Post by corniz »

o tai suporto tvirtinimo vietos tinka tos pacios :?:

JTS
Posts: 388
Joined: 11 Mar 2005, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by JTS »

Varyk pas mus i foruma ten jau du zmones ta pasidare tai mintinai zino kas ir kaip ;) GT arba Dovydas

User avatar
corniz
Posts: 152
Joined: 28 Jan 2007, 15:30
Location: Klaipeda

Post by corniz »

JTS wrote:Varyk pas mus i foruma ten jau du zmones ta pasidare tai mintinai zino kas ir kaip ;) GT arba Dovydas
ajnu :twisted:

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

mano kuklia nuomone didesnis diskas ant kokiu 20mm, dar nuo kokio ten preliudo - laiko svaistymas visiskas. Ypac crx'ui tokiam. Normaliu kalodziu - per akis.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

JTS
Posts: 388
Joined: 11 Mar 2005, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by JTS »

O mano nuomone, visai ne laiko svaistymas, nes skirtumas didziulis, ne vienas taip daresi ir dar ne vienas nepasake kad nera skirtumo, pats esu bandes H22 stabdzius cveko kebule, mano galva puiki alternatyva brake kit'ams kurie kainuoja velnio pinigus...

User avatar
_crx_
Posts: 316
Joined: 19 Mar 2007, 17:27
Location: Klaipėda

Post by _crx_ »

as tiksliai nezinau kokio diametro pas paprastus (ne iVT) eina stabdziu diskai, bet kad 13'' ratukai uzsideda, taip kad jaum tikrai reiktu kokioj kacergoj didesniu nei yra, ir tie preliudo daugiau nei 20mm didesni butu.
kita situacija su ivt yra, ten jau didesni stovi, tai galbut ir 20mm skirtumas gaunas..

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Taigi, pas civica EG/EK prieky buna:
240/19 "paprastas"
262/19 "VTi"
282/23 CTR

Cia jei ko nors nesugrybau is galvos rasydamas...

Ir imho net tarp 262 ir 282 skirtumas didziulis, jau nekalbant su paprastais. Tik kad vien priekis nieko gero - stabdziu balansas i sh keleuja (bent mano tokia nuomone :roll: ). Reikia kazka daryt is su galu... arba reguliatorium.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

as nzn.Karolens vaziuoja su crx ziede, kacergoj su dvigubu shikanu 1.28 buna kad pravaziuoja. Nejiesko jokiu ten disku dideliu. Skirtums didziulis kai pradedi vaziuoti? :? Plius, negalima krauti papildomo svorio ant pakabos - tas turi buti visiems aisku. Tas turi itakos ne tik stabdymuij, o ir paciam vaziavimui posukyje ir t.t.
Pirmiausia reikia ismokti vaziuoti su tuo ka turi.Paskui - naudoti geresnes kalades. O paskui, kai jau TIKRAI truks stabdziu, PIRKTI NORMALIUS UZ DAUG LITU. Nes jeigu desi tuos gaidzius visokius, ir nuolat vaziuosi, netruksi pirkti antra karta ir nera ko su jais isviso zaisti.
Tokia mano nuomone.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

JTS
Posts: 388
Joined: 11 Mar 2005, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by JTS »

Krc net tyngiu rasyt, nes bl vel demagogijos prasides.
Taip Spade su skaiciais nesumelavai, o del galo stabdziu irgi pritariu nedeciau vien tik ant priekio, bet cia jau atskira istorija. Ebola, kalbu ne apie pienius kurie sumaste pazaisti su stabdziais, ir toj pacios kacergoj kaitinti CRX stabdziai pono g, ir ponas Dovydas su paprasto cveko stabdziais ten pat vaziavo ir kiti garbingi ponai vaziavo su ITR'o standziais ir H22 stabdziais ir niekas neturejo jokiu nusiskundimu sitam swap'ui, nes as matau tik pliusius ir tai isbandyta ir ne karta. O apie pakabos apkrovas cia is serijos "uzkariaukim kosmosa" jei pasvertum nemanau kad butu didelis skirtumas o ir papildomi pora kg. manau nieko nekeicia, o kai deda big bake'us tai cia jau px kur disko skersmuo 330mm ir suportas uz galva didesnis, tai jau cia nekenkia valdymui nes mol Brembo ar kitas stabdziu genijus "sudo nemala"... Ir apskritai stabdziu nebuna per daug (nu ok ok buna, tik be demagogiju prasau) :*

OKV
Posts: 18
Joined: 18 Jun 2006, 00:36

Post by OKV »

ebola wrote:as nzn.Karolens vaziuoja su crx ziede, kacergoj su dvigubu shikanu 1.28 buna kad pravaziuoja. Nejiesko jokiu ten disku dideliu. Skirtums didziulis kai pradedi vaziuoti? :? Plius, negalima krauti papildomo svorio ant pakabos - tas turi buti visiems aisku. Tas turi itakos ne tik stabdymuij, o ir paciam vaziavimui posukyje ir t.t.
Pirmiausia reikia ismokti vaziuoti su tuo ka turi.Paskui - naudoti geresnes kalades. O paskui, kai jau TIKRAI truks stabdziu, PIRKTI NORMALIUS UZ DAUG LITU. Nes jeigu desi tuos gaidzius visokius, ir nuolat vaziuosi, netruksi pirkti antra karta ir nera ko su jais isviso zaisti.
Tokia mano nuomone.
Skirtumas yra toks:

su 282 mm zymiai leciau devisi kaladeles, kas aktualu endurance race. 262 mm 1000 km Ferodo DS 3000 sudegdavo per ~70 ratu (aisku, ju netaupant)

Brangus geri stabdziai - geras dalykas, beda tuomet tik tokia, kad 15' ratlankiu jau niekaip neuzmausi, padangos zymiai brangesnes ir t.t

Taip kad 282 mm - good choice!

autosavartynas
Posts: 30
Joined: 17 Nov 2006, 20:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by autosavartynas »

gal gali parasyt koda tikslu tu per 70ratu sudeganciu kaladziu... jos sutrupejo ar sudilo naturaliai?

OKV
Posts: 18
Joined: 18 Jun 2006, 00:36

Post by OKV »

autosavartynas wrote:gal gali parasyt koda tikslu tu per 70ratu sudeganciu kaladziu... jos sutrupejo ar sudilo naturaliai?
kodo neatsimenu - buvo pirktos Italijoje pagal Ferodo kataloga.

Sudilo naturaliai, sakyciau...

autosavartynas
Posts: 30
Joined: 17 Nov 2006, 20:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by autosavartynas »

nu nezinau tada,prasukau su tokiom visa pilna sezona,visus etapus+ su keliom treniruotem ir dar ju like apie 40% nemaziau...

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

autosavartynas wrote:nu nezinau tada,prasukau su tokiom visa pilna sezona,visus etapus+ su keliom treniruotem ir dar ju like apie 40% nemaziau...
Tai gal tiesiog vairavimo stilius/trasos charakteristikos? Mano akim megametras nelabai gailestingas kaladem. Panashiai kaip senasis lemanas.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

OKV
Posts: 18
Joined: 18 Jun 2006, 00:36

Post by OKV »

autosavartynas wrote:nu nezinau tada,prasukau su tokiom visa pilna sezona,visus etapus+ su keliom treniruotem ir dar ju like apie 40% nemaziau...
kiek tu ratu vaziuoji per viena vaziavima? Kaciargoje mums irgi jokiu problemu nebuvo, o vat Palangoj... Zodziu, reikia didesniu brake'u :)

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

Palanga ir Kacerga nera ko lyginti - visiems cia aisku kas kazkur bent vaziuoja. Vnzo, galima keisti kada reikia keisti. Kw teisingai sako - labai priklauso nuo vaziavimo. Buvo atvejis kai Palangoj trys vairuotojai supjove koki 40% kaladziu, o ketvirtas per 60 ratu parleke su ta pacia masina jau ant metalu. Autosavartynas vaziuoja visa NEZ zeido cempionata cia, bimbernieki ir piarnu ir bilekiek treniruociu kacergoj. Su standartiniais diskais. CRX.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

Post Reply