Tai butent, o tada, dar pagalvojam kokiu variantu ant svorio islosiam, plius su kiekvienu i kokia klase papuolam, jai kokiam renginuke sudalyvaut ir gaunam aisku atsakyma kas geriau...XR_as wrote:manau kad butu taip pat kaip is to rb26..
mazda+corvette=driftcar
gess, tu gal daugiau girtas nerasyk i foruma manau net aiskint nereikia kodel tiek ca, tiek sr, tiek ls1 yra vidaus degimo varikliai, veikiantys tuo paciu principu ir atliekantys ta pacia funkcija. kas juose tokio skirtingo kad ju neimanoma lyginti? o del to palyginimo su gaziko varikliu, tai tau dar reiktu savo teorines zinias kiek praplest ir siaip akirati.
nu va, ir irodei, kad visi vidaus degimo motorai - vienodisportinis wrote:gess, tu gal daugiau girtas nerasyk i foruma manau net aiskint nereikia kodel tiek ca, tiek sr, tiek ls1 yra vidaus degimo varikliai, veikiantys tuo paciu principu ir atliekantys ta pacia funkcija. kas juose tokio skirtingo kad ju neimanoma lyginti? o del to palyginimo su gaziko varikliu, tai tau dar reiktu savo teorines zinias kiek praplest ir siaip akirati.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
deti i japona amerikono varikli yra gaidys. Misconcepcion. Nesidaro tokie dalykai pas normaliu zmoniu. Tas pats kaip nesidaro japono variklis i amerikona, bmw variklis i japona ir atvirksciai ir panasiai. Tokie hibridai daromi tik trim atvejais:
1.Kai nesvarbu niekas isskyrus rezultata(ET, t.t.)
2.Kai nera pinigu, o srote tuo metu kaip tik yra du tinkantys variantai.
3.Kai yra daug entuziazmo, ranku darbo gebejimu, bet nera skonio ir akademiniu supratimu apie gyvenima apskritai.
Tai cia tas projektas yra toks 2 ir 3 variantu kerginys. Tokiu projektu pasaulyje yra melejardai.Beda tik tame, kad kokie 90% is ju mirsta vos tik pagimdyti. Niekas su jais realiai niekur nevaziuoja, pasismauko siek tiek tam kaime ir supuna kokio nors balto nigerio backjarde.
1.Kai nesvarbu niekas isskyrus rezultata(ET, t.t.)
2.Kai nera pinigu, o srote tuo metu kaip tik yra du tinkantys variantai.
3.Kai yra daug entuziazmo, ranku darbo gebejimu, bet nera skonio ir akademiniu supratimu apie gyvenima apskritai.
Tai cia tas projektas yra toks 2 ir 3 variantu kerginys. Tokiu projektu pasaulyje yra melejardai.Beda tik tame, kad kokie 90% is ju mirsta vos tik pagimdyti. Niekas su jais realiai niekur nevaziuoja, pasismauko siek tiek tam kaime ir supuna kokio nors balto nigerio backjarde.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
kodel gi ne - pozicija ziurovo, niekada nieko panasaus nedarancio. Kodel gi ne neipareigoja panakvoti puse metu garaze. Tu paprasciausiai nesuvoki, kiek tai yra darbo, ir kokio reikia nerealaus stimulo, kad toki darba padaryti.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
ok, as "deduosi" kombeza ir i garaza. Jus padiskukuokit apie LS1, as geriau gaz 24 paardysiu. Ir gal idesiu i honda 200sx. Labai tiktu kokiam shonslydzio pioneriui kaip projektas.sportinis wrote:bet tu tokiu nerealiu zinovu dedies, kad net juokinga
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Na, ebola megsti truputi padramatizuoti, pripazhink
Turint tinkamus irankius, gera suvirinimo iranga, medziagas ir paslaugu tiekejus, tokie swap'ai yra easy...
Padarei kronsteinus tam motorui, dezei, kardanui... kokie ten dar stebuklai gali buti? Kam ta mistika? Aisku, kartais gali tekti priimti kazkokius sprendimus alia "paliekam vairo stiprintuva ir pjaunam lonzherona", arba "reik pjaustyt firewall'a" ir pan., bet juk ta apsiimdamas daryti iskarto skaiciuoji, matuoji, ziuri - tilps, netilps, apsiimi ir siokia tokia rizika, juk zinai kur eini. Jei bijai - neini i miska ir perki gatava produkta, o ne konstruoji "lego"
Jei turi shilta, erdvu garazha ir dar shalia namu (kaip shio swap'o atveju), tai nematau sudetingu ar neimanomu dalyku
Bet is principo koncepcija japono kebulo su amerikonisku motoru keistoka, bet - kodel ne?
Turint tinkamus irankius, gera suvirinimo iranga, medziagas ir paslaugu tiekejus, tokie swap'ai yra easy...
Padarei kronsteinus tam motorui, dezei, kardanui... kokie ten dar stebuklai gali buti? Kam ta mistika? Aisku, kartais gali tekti priimti kazkokius sprendimus alia "paliekam vairo stiprintuva ir pjaunam lonzherona", arba "reik pjaustyt firewall'a" ir pan., bet juk ta apsiimdamas daryti iskarto skaiciuoji, matuoji, ziuri - tilps, netilps, apsiimi ir siokia tokia rizika, juk zinai kur eini. Jei bijai - neini i miska ir perki gatava produkta, o ne konstruoji "lego"
Jei turi shilta, erdvu garazha ir dar shalia namu (kaip shio swap'o atveju), tai nematau sudetingu ar neimanomu dalyku
Bet is principo koncepcija japono kebulo su amerikonisku motoru keistoka, bet - kodel ne?
Kokia kubatura to ls1? Wikipedia lyg ir raso 5.7l? Nu tai ka, 2.6*1.7=4.42 ir ka gaunam RB patenka i lase iki 5 litru, ar iki 4.5, jai taip butu suskirstyta, o jau ls1 tai tektu virs 5litru klaseje butiXR_as wrote:nu jau buk ramus kad rb26 papultu i pacia auksciausia klase o tie svoriai itakoja tik tada kai zinoa kam masina naudojama. ir galu gale vairuotojas tam sedi kad ta svori kilnotu kur jam reik/nereik.
o apie koki sporta kalbam?gess wrote:Kokia kubatura to ls1? Wikipedia lyg ir raso 5.7l? Nu tai ka, 2.6*1.7=4.42 ir ka gaunam RB patenka i lase iki 5 litru, ar iki 4.5, jai taip butu suskirstyta, o jau ls1 tai tektu virs 5litru klaseje butiXR_as wrote:nu jau buk ramus kad rb26 papultu i pacia auksciausia klase o tie svoriai itakoja tik tada kai zinoa kam masina naudojama. ir galu gale vairuotojas tam sedi kad ta svori kilnotu kur jam reik/nereik.
paprastai megejiskuose renginiuose organizatoriai neskirsto klasiu po 500cc. Megejuose jei jam apskritai leistu kur vaziuot, tai butu laisva ar "sportiniu automobiliu" klase. Bent parpastai tokiems aparatams tokios buna. Del "vistiek patektu i didziausia" - prisiminkim, kad pvz ziede kokioj baltic open turi kitus apribojimus pagal varikli, pvz minimalu svori, t.y. nereiskia, kad jei jau pataikei i laisviausia klase - motoras nebeturi prasmes.gess wrote:Dragas, pvz.
O siaip jai apie neprofesonalu kalbant, tai gali tokios klases buti bet kokiam renginyje, jai organizatoriai taip sugalvoja.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Pirma, bent kol kas nezadu nieko panasaus daryti, nes neturiu tam nei laiko nei pinigu, bet tai nereiskia kad nepalaiku tu kurie tai padaro Antra idomu is kur zinai kiek laiko as praleidziu garaze??? Tikrai ne viena ir ne dvi naktisebola wrote:kodel gi ne - pozicija ziurovo, niekada nieko panasaus nedarancio. Kodel gi ne neipareigoja panakvoti puse metu garaze. Tu paprasciausiai nesuvoki, kiek tai yra darbo, ir kokio reikia nerealaus stimulo, kad toki darba padaryti.
aga bet visi tokio garazo noretume as beveik toki turiu po namu bet tai duobe per maza garazas per seuras darai ka nors tai su by*ia uz weidrodziu kliuni. as pritariu tokie projektai nesamone bereikalingas darbas kisant wisiskai is kitos operos warikli ar bet ka kita ..
kitaip kalbant darbas is idejos kad dirbt ir parodyt kitiem kad isejo, ce reik meninku but kad apsimti tokius projektus..
kitaip kalbant darbas is idejos kad dirbt ir parodyt kitiem kad isejo, ce reik meninku but kad apsimti tokius projektus..
Gs430
2 guess : man tai keistas tavo noras viska surushiuoti i klases. IMHO tas, kas konstravo ta dalyka, gal apie tas klases net negalvojo ir jam jos nerupi - just drift car - for fun.
Arba, galbut kaip tik tilpo i kazhkokia pageidaujama klase - ar tu pakankamai kompetetingas (ar kas nors kitas) nushvilpti, pasakydamas, kad chia absurdas daryti toki projekta? IMHO tie zmones pries darydami gerai zinojo ka jie daro ir kodel taip daro.
2 ebola : nereik is konteksto istraukti viena zodi ir paskui shypsotis
Del pasakymo "beprasmiska"... tai ir gyventi beprasmiska, vis tiek mirsi, i "graba" juk nenusineshi. Ir apskritai kurti beprasmiska, racionaliau ta laika investuoti i savo profesine veikla ir is tos veiklos gaunamu pajamu nusipirkti visuotinai pripazhintina ir geriau vazhiuojanti modeli. Bet ne viskas, kas yra racionalu, yra malonu. Kaip pastebejau, tu IGNORUOJI pati kurybos procesa, kuris gali buti tiesiog pazhinimo ir praktinio patyrimo pagrindas, teikiantis "kurianciajam" malonuma butent tokia saviraiskos/savirealizacijos forma.
Arba, galbut kaip tik tilpo i kazhkokia pageidaujama klase - ar tu pakankamai kompetetingas (ar kas nors kitas) nushvilpti, pasakydamas, kad chia absurdas daryti toki projekta? IMHO tie zmones pries darydami gerai zinojo ka jie daro ir kodel taip daro.
2 ebola : nereik is konteksto istraukti viena zodi ir paskui shypsotis
Del pasakymo "beprasmiska"... tai ir gyventi beprasmiska, vis tiek mirsi, i "graba" juk nenusineshi. Ir apskritai kurti beprasmiska, racionaliau ta laika investuoti i savo profesine veikla ir is tos veiklos gaunamu pajamu nusipirkti visuotinai pripazhintina ir geriau vazhiuojanti modeli. Bet ne viskas, kas yra racionalu, yra malonu. Kaip pastebejau, tu IGNORUOJI pati kurybos procesa, kuris gali buti tiesiog pazhinimo ir praktinio patyrimo pagrindas, teikiantis "kurianciajam" malonuma butent tokia saviraiskos/savirealizacijos forma.
Bendrai diskusija pakrypo i asmeniniu problemu/santykiu aiskinimasi. Ramiai! tiesiog cia parodyta kaip zmones i viena auto idejo kitos varikli ir si projekta padare iki galo. Manau tai svarbiausia. Taip galima pritarti, kad tokiu projektu daug mirsta ir mirs - bet nusistatyti is anksto nera gerai. Nes jei jau apie auto toks nusistatymas, tai ka kalbeti apie kitokius keitimus? ka visai nusisauti?
betkokiu atveju - uztenka cia rastliavos, visiems gero savaitgalio!!!
betkokiu atveju - uztenka cia rastliavos, visiems gero savaitgalio!!!