NOS
as galiu kazka maisyti bet pamegink pasidomet:
UAB GTR
vilnius savanoriu 174a
importuoja ir montuoja 'autostilius' - manau irgi paaiskintu kur kreiptis.
betgi kad tu is kauno.
pe-es: nesertifikuotu tasku gali but ir nemazai. sertifikuotu ir bus 2-3
kzkada domejausi sau.sory jei info sena
UAB GTR
vilnius savanoriu 174a
importuoja ir montuoja 'autostilius' - manau irgi paaiskintu kur kreiptis.
betgi kad tu is kauno.
pe-es: nesertifikuotu tasku gali but ir nemazai. sertifikuotu ir bus 2-3
kzkada domejausi sau.sory jei info sena
alfa 156 2.0i16vT-S selespeed
paliubomu..
Kaune vimota pildo
Kaune vimota pildo
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
o tai imanoma ant k-jet padaryti? jei tik 200lt uz pildyma tai pasiruoses,kazkaip masciau kad daugiau gali kainuoti.Staska wrote:dar. Jei cia VW variklis, tai ciuju galima visai nesunkiai pritakyti g60 variklio valdyma...
lengva turbinke deti nebent ant abf arba 9a,nes nematau prasmes to daryti ant k-jet.arba dar lengvesnis varijantas ir paprastesnis 1.8 20v turbo IV golf/audi a3.
ok tema ne apie tai.
Bukim biedni,bet teisingi.
tai, kad dar pamenu kai priesh pora metu pilde...
Nzn, nesidomiu tokiom nesamonem, kaip azoto suboksidas
Nzn, nesidomiu tokiom nesamonem, kaip azoto suboksidas
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
o kai baigiasi balionas, o tau vis dar reikia? momentine galia sucks, bet cia aisku nuo poreikiu priklausoTankystas wrote:nesamonem... seip azotu tu paciu arkliu isgavimo kaina zymiai mazesne nei visais kitais budais. kodel cia nesamone? naudoji tik tada kai manai kad reikia, tai veikia, nera super brangu. tik pliusai
nu seip gi viskas paprasta - perki pramoninem dujom prekiauancioj firmoj baliona (ta 1.5 metro aukscio, nu krc didely) su NO2, ir jei turi saika, tai skambini y groundzero ir tariesi kad is tavo didelio baliono nupumpuotu y maziuka. gaunasi tikrai nebrangiai salyginai. visi ka pazystu kas naudoja NOSa taip daro o jei nejauti saiko - jungi tiesiai masinoj pramoniny baliona ir pirmyn
Save the world. Kill yourself.
mano nuomone tai azotas yra vaiku zhaidimas ir daugiau tinka (neisizheiskit) i Hondas ar kanors atitinkamo. Bet i kokia rimtesne turbinine mashina tai ish jo naudos nulis, pastoviai naudot negali, nes variklio patikimumas bus minuchiu reikalas, todel jame pliusiu nematau. Dedi normalia turbina, elektronika, aushinimus, kuro padavima ir pan. Va tada jau linksma. O azotas tai nebent for show "zhiurek ka bagazhinej turiu..."
Ish serijos "pay to play", pigaus nieko nera.
Ish serijos "pay to play", pigaus nieko nera.
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
dragsteriuose naudoja, pvz pas tynta aubi, modifikuota daug kas ten, nos sitema irgi yra, extra hp niekada nepamaiso.. bet manyciau stock masinytese mazalitrazese nelabai butu galima ka islost, jei deti nos, tai reiketu tada bent jau praportint oro kanalus. siuo atveju matau cia geriausia varianta- turboViR2ality wrote:mano nuomone tai azotas yra vaiku zhaidimas ir daugiau tinka (neisizheiskit) i Hondas ar kanors atitinkamo. Bet i kokia rimtesne turbinine mashina tai ish jo naudos nulis, pastoviai naudot negali, nes variklio patikimumas bus minuchiu reikalas, todel jame pliusiu nematau. Dedi normalia turbina, elektronika, aushinimus, kuro padavima ir pan. Va tada jau linksma. O azotas tai nebent for show "zhiurek ka bagazhinej turiu..."
Ish serijos "pay to play", pigaus nieko nera.
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
ok. Azoc yra pac pigiausias poweris. Didziausia azoto suboksido sistemos problema yra ta, kad AZOC NIEKADA NEUZTENKA. Jis kaip narkotikai - norisi vis dazniau ir daugiau, kol issitasko variklis. Visai kaip narkomanui. Del kubaturos - nesamone. Galima uzazotinti nors ir benzopjukla. Bet jeigu tu is jo nori tikrai DAUUUG powerio (+100 - 200% nuo originalaus kw skaiciaus), reikalingi tokie modai, kurie masina padaro visai nebegatvine, o daugelio standartiniu varikliu daliu - tokiu kaip blokas ir galvos dalys - apskritai nepanaudojami.
Nedekit daug (virs 50 kumelio) azoto i daugiavoztuvinius variklius, ypac 5V audi vw.
Nedekit azoto i modelius su antipraslydimais/tiptronicu.
Kuo primityvesnis variklis, su mazesniu suspaudimu, storesniais voztuvu skrybeliais ir stumu karunomis, tuo jis ilgiau gyvens.
Kuo masyvesnis blokas leidziantis verzti galva virs 120 nm, tuo jis ilgiau gyvens.
Jeigu naudosit azota startuodami su pusetinais ratais, nelaikys nei keramikine sankaba. Nusisukines demferiu slicai, trukines stiprintuvu, pompu ir kt. dirzeliai.
Mazakubaturiniam atmosferikui is eigos kad pajusti koki 30 ag shota reikia kad salia vaziuotu kita masina.
Kitaip su sikna nepajusi. Ir faktas, kurio niekas neisvengia - po keliu savaiciu jo bus mazai.
Mums bmw mpower bloka Palangoj azotas suplese i dvi dalis. Bet ten buvo 410 arkliu PLIUSAS
Nedekit daug (virs 50 kumelio) azoto i daugiavoztuvinius variklius, ypac 5V audi vw.
Nedekit azoto i modelius su antipraslydimais/tiptronicu.
Kuo primityvesnis variklis, su mazesniu suspaudimu, storesniais voztuvu skrybeliais ir stumu karunomis, tuo jis ilgiau gyvens.
Kuo masyvesnis blokas leidziantis verzti galva virs 120 nm, tuo jis ilgiau gyvens.
Jeigu naudosit azota startuodami su pusetinais ratais, nelaikys nei keramikine sankaba. Nusisukines demferiu slicai, trukines stiprintuvu, pompu ir kt. dirzeliai.
Mazakubaturiniam atmosferikui is eigos kad pajusti koki 30 ag shota reikia kad salia vaziuotu kita masina.
Kitaip su sikna nepajusi. Ir faktas, kurio niekas neisvengia - po keliu savaiciu jo bus mazai.
Mums bmw mpower bloka Palangoj azotas suplese i dvi dalis. Bet ten buvo 410 arkliu PLIUSAS
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.