Del tepalu
Del tepalu
Sveiki, buvo pas mano drauga toks dalykas atsitikes : vaziavom mes su draugu uz miesto apie 150km, sustojom degalinej uzsipilt kuro, ir jis patikrino savo masinoi tepalo lygi - ir ten jo buvo ant pacio pacio minimumo, gal net truputuka maziau. Visa beda tame, kad jis nezinojo kokie tepalai ten buvo pilti anksciau ar sintetiniai ar pusiau ar isvis mineralke kokia. Ka tokiame atvejyje daryt? Kokius pilti, kad bent jau davaziuot iki serviso kad pakeist tepalus?
nieko blogo nenutiko, buk ramus maishyt shiek tiek galima, o jei maishoma tik tokiem atstumam tai ishvis dzin
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
Ish bedos (kaip siuo atveju - ant 150 km) galima sumaishyti ir p.sintetika su sintetika ar atvirksciai, nieko baisaus neatsitiks. Baisiau butu be pakankamo lygio tepalo vaziuoti. Be to tepalas seip sau tokiais kiekiais nedingsta, tai neaisku ar tepalu keitimas pades. Ir dar, jei tikrinot tepala karstam motorui tai normalu kad ant matuokles rodys maziau nei yra.
E36
pries pilant i motora ir nezinant ar "nesureaguos", geriau uzpilk pora laseliu ant uzpylimo dangtelio.
milimetras zhemiau normos kaikuriose mashinose nera tragedija (konkreciau bmw). tepalo karteryje dar buna pakankamai, o norma parinkta tokia kad neperkaistu tepalas grezhiant.
milimetras zhemiau normos kaikuriose mashinose nera tragedija (konkreciau bmw). tepalo karteryje dar buna pakankamai, o norma parinkta tokia kad neperkaistu tepalas grezhiant.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
driver wrote:mineralke+syntetika=rugpienis! sutraukia maisantmarkoh wrote:Jei maishyt geriau:
p. sintetika su p. sintetika
sintetika su sintetika ir pan.
mineralkes su sintetika nepatarciau
sorry bet gal butu laikas apsisviest o ne vbs agenturom tiket.
galit maisyt bet kokius tepalus su bet kokias, keisis tik ju savybes priklausomai ka su kuo maisot, bet niekas ten nereguoja ir neverda ir nesidaro....
tepalai neleidziami i prekyba jei nepraina maisomumo su bazinemis alyvomis testo
protinguoliai ble...
blem...
konferencijoj vienoj dar klause - ar galima is bedos tepalus maisyt, sintetika su mineralke, p.sintetika su sintetika ir pan. atsakymas buvo kad is bedos galima, nesuvirs. is shell ar kur ten kazkoks atsovas buvo..
bet servise du kart maciau, kad po tepalu sumaisymo suvirdavo tepalas...
konferencijoj vienoj dar klause - ar galima is bedos tepalus maisyt, sintetika su mineralke, p.sintetika su sintetika ir pan. atsakymas buvo kad is bedos galima, nesuvirs. is shell ar kur ten kazkoks atsovas buvo..
bet servise du kart maciau, kad po tepalu sumaisymo suvirdavo tepalas...
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.
Taip,maisyti galima belenka... krc visi rimtais veidais atsakineja lyg kokie profai nerealus,o tokio dalyko nezino... na bent,kad buti visiskai ramiu tai bent kuriuo atveju dapilinekit pusiau sintetika... o kad kazkas traukiasi tai nesvaikit... paimkit 2 stiklines skirtingo tepalu ir meginkit "sutraukt". Sekmes...
Esu mates du variklius su zhelatinu viduje. Papasakok man, kas buvo priezhastis, jei ne suvire skirtingi tepalai.ISG wrote:Taip,maisyti galima belenka... krc visi rimtais veidais atsakineja lyg kokie profai nerealus,o tokio dalyko nezino... na bent,kad buti visiskai ramiu tai bent kuriuo atveju dapilinekit pusiau sintetika... o kad kazkas traukiasi tai nesvaikit... paimkit 2 stiklines skirtingo tepalu ir meginkit "sutraukt". Sekmes...
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Visu pirma jie buvo suvire,reiskia variklis buvo belenkaip perkaites,tai del to neesu garantuotas,o siaip tai gal uogienes buvo pripilta,arba zele plaukams... bet tikrai ne kokybiski,taciau skirtingi tepalai... daug kas galejo but... gal buvo skirtingi tepalai+antifryzas,velniai zino kas... tu paimk ir sumaisyk,as turejau tai idomumo delei maisiau sintetinius su mineraliniais,ir nieko nebuvo...kwlw wrote:Esu mates du variklius su zhelatinu viduje. Papasakok man, kas buvo priezhastis, jei ne suvire skirtingi tepalai.ISG wrote:Taip,maisyti galima belenka... krc visi rimtais veidais atsakineja lyg kokie profai nerealus,o tokio dalyko nezino... na bent,kad buti visiskai ramiu tai bent kuriuo atveju dapilinekit pusiau sintetika... o kad kazkas traukiasi tai nesvaikit... paimkit 2 stiklines skirtingo tepalu ir meginkit "sutraukt". Sekmes...
Sau
uzteks svaigti. maisem mineralke su sintetika kad gaut tirsta tepala karsciui atsparu su indeksu kuo artimesniu 20w50 (tais laikais nebuvo full sintetikos 20w50 ir lakste lenktynese ir norma. visa gyvenima maisau tepalus ir nesuku galvos.
esme tik kas gali but blogai kad kai sumaisai gauni visai kita tepalo specifika, ir jei ji netiks motorui- uzvelsi indeklus arba tiesiog reikiamu momentu neteps kaip reikia.
jei kas man parodys kaip sumaisus 2 tepalus jie "suverda" statau alaus
esme tik kas gali but blogai kad kai sumaisai gauni visai kita tepalo specifika, ir jei ji netiks motorui- uzvelsi indeklus arba tiesiog reikiamu momentu neteps kaip reikia.
jei kas man parodys kaip sumaisus 2 tepalus jie "suverda" statau alaus
Blem, gerchiau alu, tai paieshkochiau, gal dar tevukas neishmete to bachioko . Sheip abu atvejai vyko kooperatyvu laikais, gali buti, kad buvo kazkox agresyvus tepalas, ish kokiu nors tanku, kuri pildavo kaip falsifikata. Maishoma buvo mineralke (rusishka) su pusiau sintetika. Vienu atveju kazkas i mineralke - rezultatas snargliai galvoj ir ant tepalo siurblio, variklis buvo laiku uzhgesintas, indeklam, etc. nieko. Antru atveju kazkas i pusiau sintetika - rezultatas - rudas zhelatinas. Guma - neguma. Motorui raguolis. Veiksmas kazkas ~95 metus, t.y. priesh 12 metu. Manau, kad tepalu sudetys per ta laika galejo kazkiek pasikeisti...r7kyc82k wrote: jei kas man parodys kaip sumaisus 2 tepalus jie "suverda" statau alaus
Bet faktas, kad toks procesas imanomas. O vat sintetika su pusiau sintetika maishant deshimtis kartu, tai faktas kaip blynas, niekas tikrai nesuverda.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
ish vieno tepalo importuotojo zhodzhiu (kuris dalyvauja apmokymuose pas oficialius atstovus ir pan.) buvo pasakyta taip: "nuo ~92 m. normaliu firmu tepalus bent teoriskai galima maishyti kokius nori su kokiais nori" (kalbant apie sintetiniai/pus.sintetiniai/mineraliniai).
Taciau, patare, kad jeigu supilta sintetika, tai geriau mineralkes nepilti, nors ipylus neva neturetu nieko blogo atsitikti.
Taciau, patare, kad jeigu supilta sintetika, tai geriau mineralkes nepilti, nors ipylus neva neturetu nieko blogo atsitikti.
Ar tai nebus tas pats, kas vadinama "black death"/"sludge"?kwlw wrote:
Sheip abu atvejai vyko kooperatyvu laikais<...>
Bet faktas, kad toks procesas imanomas.
Sau
Kaip supratau tas procesas imanomas ir nieko nemaisant - viskas priklauso nuo to kokios tepalo savybes
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
-S14-
kiek gi galima apie ta valvoline kalbet. rasai ziurkei pm, duota nr(siaip jis ir forume viesai paskelbtas tik paieskot reikia), paskambini ir pasako kiek kainuoja...
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
visas skriejimas pakabintas ant alyvos. aisku dar priklauso apie koki motora sneka, bet manau bet kokiu atveju trupuciuka tirstesnis ne i blogaIzaokas wrote:Mieli kolegos, kokias didziausias neigiamas pasekmes gali pasireiksti naudojant per skysta alyva sename variklyje? Kad ji teketu per krastus tai faktas, bet kaip devejimosi atzvilgiu?
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...