Kam reikalingi tritaskiai dirzai
Vasiukas: Gal pvz tai, kad LEKIANT nebandyt atsisest ant keleivio sedynes? ir apskritai - vaira naudot vairavimui, o ne kaip atramos taska
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Kazkada vienas jau senokai praziles auto sporto veteranas dalinosi patirtimi ir sake: "nezaiskit vaikai su tais dirzais kol lanku automobilyje ner. O kai lankai yra - kam tada triju tasku kai keturiu patogiau ir saugiau?". Motyvacija pirmos citatos dalies tokia, kad tfu tfu tfu verciantis automobiliu be lanku kai esi prispaustas prie sedynes gali nukenteti daug smarkiau nei naudodamas normalius "gatvinius" dirzusHassan wrote:Vasiukas: Gal pvz tai, kad LEKIANT nebandyt atsisest ant keleivio sedynes? ir apskritai - vaira naudot vairavimui, o ne kaip atramos taska
taip, 4 tasku geriau, bet jie nesimeto papigiai, todel galima ir 3 susidet kol pasitaikys gera proga nusipirkt 4.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
del "be lanku" - visiska tiesa, nes verciantis gausi "su stogu per galva". Bet is kitos puses be lanku sportuot apskritai toks rizikingas zaidimas. Ir mes patys renkames - zaisti ji ar ne.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Argumentacija? Mano mastymas toks - su "sportiniais" dirzais tu sedi kaip sedejes sedyneje - no matter what. Su "gatviniais" tu turi daug realiu galimybiu pasvirti i sona, isslysti is dirzu etc - t.y. atitolinti galva nuo stogo.spade wrote:Jei bent truputi mastant, tai akivaizdu, kad su paprastais inerciniais gauti tikimybe dar didesne...Hassan wrote:del "be lanku" - visiska tiesa, nes verciantis gausi "su stogu per galva".
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Nori pasakyt, kad didesne galimybe isslyst is po standartinio dirzo ir liuobt galva i stoga?Hassan wrote: Mano mastymas toks - su "sportiniais" dirzais tu sedi kaip sedejes sedyneje - no matter what. Su "gatviniais" tu turi daug realiu galimybiu pasvirti i sona, isslysti is dirzu etc - t.y. atitolinti galva nuo stogo.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Cia matyt paprastas klausimas - kiek deformuosis stogas po apvirtimo. Jei stogas atsiduria toj vietoj kur yra sedincio kedej vairuotojo galva- as mieliau isslysiu is dirzu. Jei stogas TIEK nesideformuoja - tada taip, geriau likt sedet savo vietoj su sportiniais dirzais.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
tai gal papasakosi kam i juos dedami lankai, jei jau jie taip nesideformuoja?
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Kaip pvz? kuriuose sportuose lankai privalomi pagal tech reikalavimus, bet tavo nuomone jie nereikalingi?XR_as wrote:deformuojas, kai ant tukstancio eini i medi ar dar kur. kai kuriuose sportuose realiai lanku beveik nereikia. uztektu gal poros tvirtinamuju vamzdziu ir tiek.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Tai as ir skaitau - pagal tave jie kazkur privalomi, bet nebutini saugumo poziuriu. Paminejai aikstelinius slalomus. Bet ten lanku juk ir niekas nereikalaujaXR_as wrote:skaityk ka rasau. beveik nereikalingi. del saugumo. kokiam aiksteliniam slalome tai netikiu kad galima plotis taip kad kebulas linktu tiek kad iki zmogaus ateitu.
privalomi tai privalomi, apie tai nieks nesneka.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Nu kas yra profesionalai? Reikalauja visuose normaliuose raliuose (turistiniai - nesiskaito, bet tiek profesionaliam, tiek megejiskam (b lygoj) reikia). Reikia ziede. Vienu metu lyg nuo tam tikru laiku reikejo drage. Ta as ir noriu XR'ui pasakyt - ten kur ju reikalauja - ju reikia.
Beje, man asmeniskai kaciargoj be lanku - baisu.
Beje, man asmeniskai kaciargoj be lanku - baisu.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Perskaityk ka rasiau iki tol. Pagalvok. Nezinau - jei nori gali pabandyt atlikt vertimosi ant stogo eksperimenta...Hassan wrote:tai gal papasakosi kam i juos dedami lankai, jei jau jie taip nesideformuoja?
Apie rezultatus pranesk cia.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Palygink profesionalu laikus (ziede) ir time attack (tavo minimu megeju) laikus. Kelios sekundes teskiria.ATMBOY wrote:lankus reikalauja tik pas profesionalus ar as klistu ?? kur be kiaushu ir be galvos varo (labai greitai)
o paprastem zemieciam nereikia , megeju gonkes nereiikalauja to vamzdino salone nes gali gatvei uzsimusht su jais vaziodamas be shalmo
Zinai, perskaiciau. Ir savo, ir tavo postus. Tai siulau tau arba ismokt skaityt, ka kiti raso, arba paciam nepatinget ir pagalvot (nes kiek zinau sia gamtos davana - mastyma- lyg ir turi), nes iki siol tu savo postuose siulai galvot, siulai mastyt, ironizuoji ir NIEKO nepasakai. Tiesa sakant vienintelis ka tu sitoj temoj pasakei - tai, kad tu manai jog verciantis be lanku tavo nuomone geriau buti su daugiataskiais sportiniais dirzais. Pasakei kaip fakta, be jokiu argumentu.spade wrote:Perskaityk ka rasiau iki tol. Pagalvok. Nezinau - jei nori gali pabandyt atlikt vertimosi ant stogo eksperimenta...Hassan wrote:tai gal papasakosi kam i juos dedami lankai, jei jau jie taip nesideformuoja?
Apie rezultatus pranesk cia.
O del eksperimento tai gal tiek to, atidedam veliasniam laikui.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Todel kad ziauriai nemegstu duoti sugromuliuotus atsakymus i visus klausimus. Todel kad manau, kad mastymas - ne prabanga, o butinybe. Todel kad dabartinis debilejimas, kai visi nori galutiniu atsakymu is anksto mane uzpisa. Todel kad atsakymai ateina su ziniom. Todel kad gebejimai ateina su patirtim. Todel kad mano pasaulyje tingejimas - ne pasiteisinimas.
Todel NIEKO nepasakiau.
Nes jei truputi bent jau pagalvojus tampa aisku, kad labai retais atvejais automobilis pasoka i ora i nusileidzia tvarkingai ant stogo, kada daugiataskiai dirzai gali buti minusas pries paprastus inercinius. Dazniausiai jei verciamasi, tai VERCIAMASI ir nebutinai viena karta. Ir tokiu atveju geriau sedeti tvirtai savo kedej tikintis kad gal stogas nesideformuos perdaug, negu isslysti is po dirzo ir vanoti gava i viska kas yra salone ir paliekant kraujo ir smegenu pedsakus ant visko nuo lubu iki pedalu...
Imerciniu dirzu privalumas tas, kad jie lengvai naudojami ir santykinai patogus. Kalbant apie sauguma jie ilsisi pries bet kokius (zinoma pagal reikalavimus pagamintus) tritaskius, keturtaskius, septyniolikataskius etc dirzus.
Beje, kai masinoj yra remas daugiataskiai dirzai butini jau vien del to, kad salone atsranda daugiau kietu vamzdziu i kuriuos galima sekmingai liuobti galva.
Geros dienos.
Todel NIEKO nepasakiau.
Nes jei truputi bent jau pagalvojus tampa aisku, kad labai retais atvejais automobilis pasoka i ora i nusileidzia tvarkingai ant stogo, kada daugiataskiai dirzai gali buti minusas pries paprastus inercinius. Dazniausiai jei verciamasi, tai VERCIAMASI ir nebutinai viena karta. Ir tokiu atveju geriau sedeti tvirtai savo kedej tikintis kad gal stogas nesideformuos perdaug, negu isslysti is po dirzo ir vanoti gava i viska kas yra salone ir paliekant kraujo ir smegenu pedsakus ant visko nuo lubu iki pedalu...
Imerciniu dirzu privalumas tas, kad jie lengvai naudojami ir santykinai patogus. Kalbant apie sauguma jie ilsisi pries bet kokius (zinoma pagal reikalavimus pagamintus) tritaskius, keturtaskius, septyniolikataskius etc dirzus.
Beje, kai masinoj yra remas daugiataskiai dirzai butini jau vien del to, kad salone atsranda daugiau kietu vamzdziu i kuriuos galima sekmingai liuobti galva.
Geros dienos.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?